SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
Zonder wrijving geen glans
DjKoelkastquote:Op maandag 13 november 2017 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met dinges, hoe heet die gast ook alweer?
Sunchaser die dikke Indo.quote:Op maandag 13 november 2017 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met dinges, hoe heet die gast ook alweer?
meh, beter dan zo veel andere dingen.quote:Op maandag 13 november 2017 16:22 schreef Kermit. het volgende:
Denken jullie weleens aan hoe niet duurzaam het spammen op Fok is?
Je doet niks goed voor de maatschappij en de aardkloot
Was hij van fok radio?quote:
Van een radio op FOK!, kan best een andere zijnquote:Op maandag 13 november 2017 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was hij van fok radio?
Van die andere toch.
oh dan vergis ik mequote:Op maandag 13 november 2017 16:24 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Van een radio op FOK!, kan best een andere zijn
DJ Koelkast was ook van het Bassie en Adriaan forum.quote:Op maandag 13 november 2017 16:24 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Van een radio op FOK!, kan best een andere zijn
no problemo hagos amigosquote:Op maandag 13 november 2017 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt mister alzheimer
meeste vloggers en zo zijn echt de grootste mongolenquote:Op maandag 13 november 2017 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je kinderen doen geloven dat er brand is in huis voor wat views.
denk het niet Jobquote:
Klopt al kan ik Jachtseizoen wel waarderen.quote:Op maandag 13 november 2017 16:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
meeste vloggers en zo zijn echt de grootste mongolen
ja precies, zijn een paar uitzonderingen die wel leuk zijn; en de haakneusvlogger die moet gewoon dood.quote:Op maandag 13 november 2017 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt al kan ik Jachtseizoen wel waarderen.
Is dat die gozer waardoor iedereen nu een hekel heeft aan TopNotch?quote:Op maandag 13 november 2017 16:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja precies, zijn een paar uitzonderingen die wel leuk zijn; en de haakneusvlogger die moet gewoon dood.
yup, was ook een debiele actie van Keesquote:Op maandag 13 november 2017 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dat die gozer waardoor iedereen nu een hekel heeft aan TopNotch?
Bij DWDD toen ja dat heb ik gezien plus wat filmpjes van PowNews over die haakneus.quote:Op maandag 13 november 2017 16:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
yup, was ook een debiele actie van Kees
ik vind jou ook tof hoor haags.quote:
Weet ikquote:Op maandag 13 november 2017 16:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik vind jou ook tof hoor haags.
hij heeft echt nog 4 keer bij DWDD gezeten en ook nog zo veel bij pauw en nog zo veel bij late night, plus bij mocht bij het AD werken, was gewoon weer een projectje net als Ali B.quote:Op maandag 13 november 2017 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij DWDD toen ja dat heb ik gezien plus wat filmpjes van PowNews over die haakneus.
Maar Ali B heeft alleen voor zijn bekendheid slechte dingen gedaan.quote:Op maandag 13 november 2017 16:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hij heeft echt nog 4 keer bij DWDD gezeten en ook nog zo veel bij pauw en nog zo veel bij late night, plus bij mocht bij het AD werken, was gewoon weer een projectje net als Ali B.
ja maar goed, was ook een projectje van allochtone klootviool naar knuffelmocro... ik bedoel, zo boeiend is die niet en hij zit wel de ganse dag bij Mathijs en zo..quote:Op maandag 13 november 2017 16:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar Ali B heeft alleen voor zijn bekendheid slechte dingen gedaan.
pics?quote:
Ik heb dit seizoen 1x DWDD gezien en toen zag ik dat Rachel Hazes de nieuwe huisartiest was toen ben ik definitief afgehaakt.quote:Op maandag 13 november 2017 16:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja maar goed, was ook een projectje van allochtone klootviool naar knuffelmocro... ik bedoel, zo boeiend is die niet en hij zit wel de ganse dag bij Mathijs en zo..
ik kijk het de laatste tijd ook niet meer, alleen Pauw nog.quote:Op maandag 13 november 2017 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb dit seizoen 1x DWDD gezien en toen zag ik dat Rachel Hazes de nieuwe huisartiest was toen ben ik definitief afgehaakt.
Ik heb niets met die beestjes.quote:Op maandag 13 november 2017 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij laat schildpadden uithongeren?
welquote:Op maandag 13 november 2017 16:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ik heb toch geen schildpad joh
jajaquote:
Dat wist ik al.quote:Op maandag 13 november 2017 16:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ik heb toch geen schildpad joh
klopt Fresku en Typhoon en die andere weet ik even niet meer.quote:Op maandag 13 november 2017 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Seizoen daarvoor was al een ellende met die Marokkaanse gast die altijd maar liep te klagen op Nederland en als hij het niet was hadden ze die hippe neger rapper wel.
picsquote:
oké okéquote:
Ik voer ze kleine stukjes streep om te oefenen.quote:
quote:Op maandag 13 november 2017 16:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik voer ze kleine stukjes streep om te oefenen.
Pics?quote:
yepquote:Op maandag 13 november 2017 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als het maar gebakken en graat vrij is.
ik ook nietquote:Op maandag 13 november 2017 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vis waar je op je bord de graatjes er nog uit moet vissen mot ik niet.
quote:Op maandag 13 november 2017 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vis waar je op je bord de graatjes er nog uit moet vissen mot ik niet.
Ik weet nog wel de eerste keer bij mijn schoon ouders dat we dat aten was gelijk de laatste keer heb die hele vis aan de hond gegeven toen.quote:
lolquote:Op maandag 13 november 2017 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet nog wel de eerste keer bij mijn schoon ouders dat we dat aten was gelijk de laatste keer heb die hele vis aan de hond gegeven toen.
je schoonmoeder etenquote:Op maandag 13 november 2017 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet nog wel de eerste keer bij mijn schoon ouders dat we dat aten was gelijk de laatste keer heb die hele vis aan de hond gegeven toen.
Nou daar ben je behoorlijk vol van denk ik.quote:
Die pakken we wélquote:Op maandag 13 november 2017 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
nog 6 minuten en dan is streepje er weer
quote:Op maandag 13 november 2017 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als wij nou afspreken elkaar telkens een minuut te geven als hij er niet is..
pics?quote:
Ik doe mee.quote:Op maandag 13 november 2017 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
wbquote:Op maandag 13 november 2017 17:02 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
“Hallo hier ben ik weer!”
quote:Op maandag 13 november 2017 17:02 schreef FlippingCoin het volgende:
oké ik begin wel, geef mij maar wat punten dan post ik niet meer.
quote:Op maandag 13 november 2017 17:02 schreef FlippingCoin het volgende:
oké ik begin wel, geef mij maar wat punten dan post ik niet meer.
Leuk idee, maar ik wil niet meedoen.quote:Op maandag 13 november 2017 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
oh nee hequote:Op maandag 13 november 2017 17:03 schreef _--_ het volgende:
[..]
Leuk idee, maar ik wil niet meedoen.
Ik sta pas derdequote:Op maandag 13 november 2017 17:03 schreef -sabine- het volgende:
Eerst Haagse zodat die bovenaan komt.
Ik ben er ook weg van.
Spelbreker.quote:Op maandag 13 november 2017 17:03 schreef _--_ het volgende:
[..]
Leuk idee, maar ik wil niet meedoen.
Waarom ben jij de laatste tijd zo onaardig.quote:
Dat hoort tegen de nmmr 1quote:Op maandag 13 november 2017 17:04 schreef _--_ het volgende:
[..]
Waarom ben jij de laatste tijd zo onaardig.
In het vorige deel deden we dat niet tegen jou.quote:Op maandag 13 november 2017 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hoort tegen de nmmr 1
in deel.518 stond ik ook geen 1equote:Op maandag 13 november 2017 17:06 schreef _--_ het volgende:
[..]
In het vorige deel deden we dat niet tegen jou.
"We" zijn er zelfs om gereset. Noem dat maar aardig.quote:Op maandag 13 november 2017 17:06 schreef _--_ het volgende:
[..]
In het vorige deel deden we dat niet tegen jou.
Haags carede niet om de punten.quote:Op maandag 13 november 2017 17:07 schreef -sabine- het volgende:
[..]
"We" zijn er zelfs om gereset. Noem dat maar aardig.
doe ik nog steeds niet.quote:Op maandag 13 november 2017 17:07 schreef _--_ het volgende:
[..]
Haags carede niet om de punten.
Ja carede.
Probleem opgelost. Doei.quote:Op maandag 13 november 2017 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
doe ik nog steeds niet.
Jul8quote:Op maandag 13 november 2017 17:09 schreef _--_ het volgende:
Ik wil ook wel wat schaken.![]()
Gisteren kwam jij je belofte niet na.
21.00quote:Op maandag 13 november 2017 17:09 schreef _--_ het volgende:
Ik wil ook wel wat schaken.![]()
Gisteren kwam jij je belofte niet na.
quote:Op maandag 13 november 2017 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Blijf weer tot 03.30 wakker. Dat zorgt voor goede schoolprestaties
Nee dankje. En doe maar gewoon normaal, dan doe je al gek genoeg.quote:Op maandag 13 november 2017 17:11 schreef _--_ het volgende:
[..]afgesproken. Zal ik in de zomer een foto van m'n rapport sturen?
Jij hoort niet te bepalen hoe ik me gedraag.quote:Op maandag 13 november 2017 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dankje. En doe maar gewoon normaal, dan doe je al gek genoeg.
schaken?quote:Op maandag 13 november 2017 17:12 schreef _--_ het volgende:
[..]
Jij hoort niet te bepalen hoe ik me gedraag.
Deze ga ik miss wel halen 2 zakken voor 2 euro bij de Jumbo vorige week.quote:
Die krijgt genoeg.quote:Op maandag 13 november 2017 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
krijgt je hond ook eens wat
Nu nog. Net gehaaldquote:Op maandag 13 november 2017 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deze ga ik miss wel halen 2 zakken voor 2 euro bij de Jumbo vorige week.
succesquote:Op maandag 13 november 2017 17:18 schreef _--_ het volgende:
Ik ga slapen, morgen om 4:00 opstaan om haags dwars te zitten
quote:Op maandag 13 november 2017 17:25 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Nee ik slaap dan nog.
quote:Op maandag 13 november 2017 17:29 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Je hebt een maand vrij maar gaat om 7 uur 's morgens al FOK!ken?
Ja, ze slaapt een uurtje uitquote:Op maandag 13 november 2017 17:29 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Mijn binnenklok is gewend om 7 uur wakker te zijn. Dus dan ga ik fokken in bed.quote:Op maandag 13 november 2017 17:29 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 13 november 2017 17:30 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Mijn binnenklok is gewend om 7 uur wakker te zijn. Dus dan ga ik fokken in bed.
alsof dit spel zich aan mijn leven aanpast anders...quote:Op maandag 13 november 2017 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
Je leven aanpassen aan dit spel
Haahahaquote:Op maandag 13 november 2017 17:31 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Heeft geen gevoel voor humor.
quote:Op maandag 13 november 2017 17:31 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Heeft geen gevoel voor humor.
Nu moet ik ook wel snel lachen. hahahaquote:
Zo snelquote:Op maandag 13 november 2017 17:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nu moet ik ook wel snel lachen. hahaha
Ghehehequote:Op maandag 13 november 2017 17:34 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Er mag best een minuutje tussen zitten inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |