SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
Zonder wrijving geen glans
Niet in de les met je telefoon punten verzamelen.quote:
hahaquote:Op maandag 13 november 2017 15:24 schreef _--_ het volgende:
[..]
Niet in de les met je telefoon punten verzamelen.![]()
Natuurkunde moeilijk vinden.![]()
quote:Op maandag 13 november 2017 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Streepje gaat zijn schooljaar verkloten. Mark my words
Die drukte neemt vanzelf afquote:Op maandag 13 november 2017 15:28 schreef FlippingCoin het volgende:
dat is de helft van mijn punten, wou vannacht na het lezen wat punten claimen maar toen was het nog druk._!!!
Stijn 2.0?quote:Op maandag 13 november 2017 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Streepje gaat zijn schooljaar verkloten. Mark my words
ik ga daar niet op wachten ik ga een guerrillatactiek beginnen.quote:Op maandag 13 november 2017 15:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die drukte neemt vanzelf af
We zijn tot 4.30 doorgegaan. Daarna kwam haags.quote:Op maandag 13 november 2017 15:28 schreef FlippingCoin het volgende:
dat is de helft van mijn punten, wou vannacht na het lezen wat punten claimen maar toen was het nog druk._!!!
?quote:Op maandag 13 november 2017 15:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik ga daar niet op wachten ik ga een guerrillatactiek beginnen.
Mijn vorige tactiek werkte goed in het begin. Daardoor won ik en hoefde ik alleen maar te verdedigen op den duur.quote:Op maandag 13 november 2017 15:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik ga daar niet op wachten ik ga een guerrillatactiek beginnen.
Ik ben onvoorspelbaar.quote:Op maandag 13 november 2017 15:30 schreef _--_ het volgende:
[..]
We zijn tot 4.30 doorgegaan. Daarna kwam haags.
ajoh het is maar een spelletje.quote:Op maandag 13 november 2017 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik baal een beetje dat ons spelletje nu in de handen is van een zestien jarig knulletje die op een vervelende manier bezig is.
Die hele reboot heeft hij bedacht en nu staat hij op 1 zie ik dat dan als enige guys ?
Flikker je nou nooit op met je ongein? Ik heb dit niet bedacht en was er zelfs op tegen. En ondat ik nu post voor punten ben ik de schuldige.quote:Op maandag 13 november 2017 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik baal een beetje dat ons spelletje nu in de handen is van een zestien jarig knulletje die op een vervelende manier bezig is.
Die hele reboot heeft hij bedacht en nu staat hij op 1 zie ik dat dan als enige guys ?
na komt wel goed, geef het een dag of twee.quote:Op maandag 13 november 2017 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je zal snel de koppositie verliezenquote:Op maandag 13 november 2017 15:31 schreef _--_ het volgende:
[..]
Flikker je nou nooit op met je ongein? Ik heb dit niet bedacht en was er zelfs op tegen. En ondat ik nu post voor punten ben ik de schuldige.![]()
Ga aan wat ballen zuigen ofzo.
quote:Op maandag 13 november 2017 15:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
na komt wel goed, geef het een dag of twee.
Ik vind dat een beetje vals spel .quote:Op maandag 13 november 2017 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ajoh het is maar een spelletje.
Nou nou nouquote:Op maandag 13 november 2017 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zal snel de koppositie verliezen
Wat doet hij anders dan de anderen dan?quote:Op maandag 13 november 2017 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje vals spel .
quote:Op maandag 13 november 2017 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat doet hij anders dan de anderen dan?
in principe is het nu eerlijker.quote:Op maandag 13 november 2017 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje vals spel .
Zoals ik al zei, met honderden posts win je niet maar verdedig je alleen. Je zal met een tactiek moeten komen.quote:
Ik heb een tactiek maar die ken jij nog niet.quote:Op maandag 13 november 2017 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, met honderden posts win je niet maar verdedig je alleen. Je zal met een tactiek moeten komen.
Hij post ook elke keer heel enthousiast hoe druk het wel niet is hier of hoeveel poets hij nog moet voor zijn persoonlijke record.quote:Op maandag 13 november 2017 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat doet hij anders dan de anderen dan?
haha ja, midden in de nacht posten.quote:Op maandag 13 november 2017 15:33 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik heb een tactiek maar die ken jij nog niet.
oh op die fiets. Maar ik denk dat hij nu wel even klaar is met PR neerzetten.quote:Op maandag 13 november 2017 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij post ook elke keer heel enthousiast hoe druk het wel niet is hier of hoeveel poets hij nog moet voor zijn persoonlijke record.
Niet leuk als je telkens geen punten krijgt.
Eerder ging het om slim posten op de juiste momenten nu is het veel te druk daarvoor.quote:Op maandag 13 november 2017 15:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
in principe is het nu eerlijker.
quote:
nou het is zo dat in het begin veel meer punten per post te halen waren die nog meetelden, daar zijn we nu van af, en de drukte zakt wel weer wat af en zo niet dan zal ik even kijken wat er aan te doen is qua puntentoekenning.quote:Op maandag 13 november 2017 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerder ging het om slim posten op de juiste momenten nu is het veel te druk daarvoor.
Que?quote:Op maandag 13 november 2017 15:35 schreef _--_ het volgende:
En die posts maak ik dus voor punten.![]()
Doe het zelf dan ook. Als jij je leven niet voor een spel wilt weggeven is het jouw schuld.
Ik denk dat de huidige top 5 zo blijft.quote:Op maandag 13 november 2017 15:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou het is zo dat in het begin veel meer punten per post te halen waren die nog meetelden, daar zijn we nu van af, en de drukte zakt wel weer wat af en zo niet dan zal ik even kijken wat er aan te doen is qua puntentoekenning.
Veel plezierquote:Op maandag 13 november 2017 15:37 schreef _--_ het volgende:
Ik heb nu wiskunde dus beter als ik mn telefoon weg leg.
denk het niet, als hema dev borrel en zo laat posten lopen ze makkelijk in.quote:Op maandag 13 november 2017 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat de huidige top 5 zo blijft.
quote:Op maandag 13 november 2017 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat lijkt me voor iedereen beter. Leg hem in een bak water, de bodem van de zee ofzoquote:Op maandag 13 november 2017 15:37 schreef _--_ het volgende:
Ik heb nu wiskunde dus beter als ik mn telefoon weg leg.
dan wordt er al gezongen.quote:Op maandag 13 november 2017 15:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet net uit de kerk komen om 3 uur 's nachts op zondag
Ik zal deze week amper postenquote:Op maandag 13 november 2017 15:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
denk het niet, als hema dev borrel en zo laat posten lopen ze makkelijk in.
ja maar het duurt nog even tot de wedstrijd over is hè.quote:
ai das niet best, hoe gaat de kleine heten?quote:Op maandag 13 november 2017 15:40 schreef devzero het volgende:
[..]
We zongen al voor we de kerk uit gingen
ah dat is sneu.quote:Op maandag 13 november 2017 15:40 schreef -sabine- het volgende:
Ik ga nooit naar de kerk en zing vals.
het liefst welquote:Op maandag 13 november 2017 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mensen zingen niet echt meer in een kerk toch.
Ik zal mijn plek vast niet behouden..quote:Op maandag 13 november 2017 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blij dat wij zulke tradities niet hadden vroeger.quote:
quote:Op maandag 13 november 2017 15:42 schreef FlippingCoin het volgende:
haags heeft sowieso een keer in een kerk gezongen
je hebt een kleine toch? of heb je die gestekt?quote:
Zo zou ik mijn apparaat niet willen omschrijvenquote:Op maandag 13 november 2017 15:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
je hebt een kleine toch? of heb je die gestekt?
quote:Op maandag 13 november 2017 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo zou ik mijn apparaat niet willen omschrijven
Oh oh de Den Haag zeker.quote:
Gekloond.quote:Op maandag 13 november 2017 15:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
je hebt een kleine toch? of heb je die gestekt?
zou wel mooi zijn als iemand dat daarin zou zingen.quote:
Lijkt me een goed plan. Hij kan wel wat liefde gebruikenquote:Op maandag 13 november 2017 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kunnen we geen leuk ventje voor streep vinden waar hij de liefde mee gaat ontdekken.
is wel meer FOK!-like ja.quote:
Maar secret piet is nog alleen en hij kan wel een sinterklaasje gebruikenquote:Op maandag 13 november 2017 15:46 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Joh, we hebben toch allemaal liefde nodig.
DOEIquote:Op maandag 13 november 2017 15:48 schreef _--_ het volgende:
Okay mn mobieltje moet in het zakje gun me punten.
Wie zeurt krijgt een beurt.quote:Op maandag 13 november 2017 15:48 schreef _--_ het volgende:
Okay mn mobieltje moet in het zakje gun me punten.
quote:Op maandag 13 november 2017 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kunnen we geen leuk ventje voor streep vinden waar hij de liefde mee gaat ontdekken.
quote:
Je eigen vrouw niet hoop ik voor je.quote:Op maandag 13 november 2017 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lijkt wel alsof ze permanent ongesteld zijn
Om die beurt dus.quote:Op maandag 13 november 2017 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom zeuren alle.vrouwen 24/7
Soms...quote:Op maandag 13 november 2017 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je eigen vrouw niet hoop ik voor je.
Wie?quote:Op maandag 13 november 2017 15:51 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Straks beschuldigt hij jou ook van pedo
En daarna zelf meisjes van veertien posten hier.quote:
misschien doe jij iets verkeerd?quote:Op maandag 13 november 2017 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lijkt wel alsof ze permanent ongesteld zijn
crewbash, perma ban.quote:
Projectie gedrag noemt dat toch?quote:Op maandag 13 november 2017 15:52 schreef FlippingCoin het volgende:
voor streepje is iedereen een pedo, maakt niet zo veel uit wat je doet.
Vandaar dat zeuren om schakenquote:Op maandag 13 november 2017 15:52 schreef FlippingCoin het volgende:
voor streepje is iedereen een pedo, maakt niet zo veel uit wat je doet.
is dat zijn manier van avances maken richting haags?quote:
Wat zou schaakmat dan zijn?quote:Op maandag 13 november 2017 15:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
is dat zijn manier van avances maken richting haags?
Het kind heeft een daddy syndroom ?quote:Op maandag 13 november 2017 15:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
is dat zijn manier van avances maken richting haags?
Bij bijna iedereen. Flip, Dr.... Bij mij omdat de prijs van de winnaar zou zijn met mij daten (grapje) en als hij won was ik pedo. Hahaquote:
quote:Op maandag 13 november 2017 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het kind heeft een daddy syndroom ?
loper krijgt nu wel een andere betekenis.quote:
Hij ziet je als sergoraat vader Haagie pas maar op.quote:
quote:Op maandag 13 november 2017 15:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
loper krijgt nu wel een andere betekenis.
Platjequote:Op maandag 13 november 2017 15:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
loper krijgt nu wel een andere betekenis.
Terwijl hij je leeftijd niet weet, dus theoretisch kun je net zo oud zijn als hij.quote:Op maandag 13 november 2017 15:54 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Bij bijna iedereen. Flip, Dr.... Bij mij omdat de prijs van de winnaar zou zijn met mij daten (grapje) en als hij won was ik pedo. Haha
Ik ga hem opvoeden.quote:Op maandag 13 november 2017 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij ziet je als sergoraat vader Haagie pas maar op.
Oeh hebben we zestien jarige chickies hier? Snel me pas verlegen.quote:Op maandag 13 november 2017 15:56 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Terwijl hij je leeftijd niet weet, dus theoretisch kun je net zo oud zijn als hij.
Precies. Hahaquote:Op maandag 13 november 2017 15:56 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Terwijl hij je leeftijd niet weet, dus theoretisch kun je net zo oud zijn als hij.
Ik heb geen idee hoe oud iedereen is, dus het kan maar zo.quote:Op maandag 13 november 2017 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oeh hebben we zestien jarige chickies hier? Snel me pas verlegen.
Ik ben 14.3quote:Op maandag 13 november 2017 15:58 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe oud iedereen is, dus het kan maar zo.
Jij als onz mod moet dat toch wel van iedereen weten.quote:Op maandag 13 november 2017 15:58 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
ik ben 49quote:Op maandag 13 november 2017 15:58 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
primaquote:Op maandag 13 november 2017 15:58 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
We zullen het nauwlettend volgen.
We nemen het mee naar achter.quote:Op maandag 13 november 2017 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij als onz mod moet dat toch wel van iedereen weten.
quote:Op maandag 13 november 2017 15:59 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
We nemen het mee naar achter.
PO begint.quote:Op maandag 13 november 2017 15:58 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
waar was die mod van? En waarom?quote:
jawelquote:Op maandag 13 november 2017 16:00 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Al was je 49, je bent geen chick.
Denk ik.
Van ONZ was een van de betere.quote:Op maandag 13 november 2017 16:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waar was die mod van? En waarom?
Klachten kunnen naar de DM box van. Streep .quote:
Zal die blij mee zijn.quote:Op maandag 13 november 2017 16:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klachten kunnen naar de DM box van. Streep .
Daaromquote:
ah oké. maar misschien handig als die eerst weer even actief meepost.quote:
Die Murp was ook een tijdje weg en kwam terug en was gelijk weer mod toch?quote:Op maandag 13 november 2017 16:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah oké. maar misschien handig als die eerst weer even actief meepost.
wel veel ouwelui die terugkomen trouwens.
hmmm ja, vind het hem ook wel aardig doen, iig goede intentie om ONZ weer druk en leuk te maken.quote:Op maandag 13 november 2017 16:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Murp was ook een tijdje weg en kwam terug en was gelijk weer mod toch?
En die andere oldbie was vroeger ook onz mod geloof ik apart dat beide opeens terug zijn.quote:Op maandag 13 november 2017 16:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hmmm ja, vind het hem ook wel aardig doen, iig goede intentie om ONZ weer druk en leuk te maken.
quote:Op maandag 13 november 2017 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En die andere oldbie was vroeger ook onz mod geloof ik apart dat beide opeens terug zijn.
Mocht ik niks van zeggen.quote:Op maandag 13 november 2017 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is hier nu wel gezelliger dan gister. Gister werd dit spel vakkundig doodgemaakt door 3 users die in de top 3 dagcijfers stonden.
waar was de staking over?quote:Op maandag 13 november 2017 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vooral Bupatih want die ging weg tijdens de grote mod staking
Goeie vraag ik weet wel dat er opeens een stuk of 10 mods weg waren.quote:
Jij bent de modquote:Op maandag 13 november 2017 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter als dat soort praktijken niet meer gebeuren hier.
ah apart, was dat toen die R&P mods ook allemaal weggingen?quote:Op maandag 13 november 2017 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goeie vraag ik weet wel dat er opeens een stuk of 10 mods weg waren.
Dat is wel een heel lange post van jouquote:Op maandag 13 november 2017 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is hier nu wel gezelliger dan gister. Gister werd dit spel vakkundig doodgemaakt door 3 users die in de top 3 dagcijfers stonden.
Eng he?quote:Op maandag 13 november 2017 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is wel een heel lange post van jou
Ik weet het echt niet meer precies ze waren het allemaal oneens met Danny en opeens waren ze allemaal van het forum af.quote:Op maandag 13 november 2017 16:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah apart, was dat toen die R&P mods ook allemaal weggingen?
de mod vd kneuterige en burgerlijke gezelligheidquote:
quote:Op maandag 13 november 2017 16:09 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Allemaal het posten staken.
Dat gaat niet meer gebeuren.quote:Op maandag 13 november 2017 16:09 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Allemaal het posten staken.
Niks mis mee.quote:Op maandag 13 november 2017 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de mod vd kneuterige en burgerlijke gezelligheid
oké.quote:Op maandag 13 november 2017 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer precies ze waren het allemaal oneens met Danny en opeens waren ze allemaal van het forum af.
Dan allemaal een ban.quote:Op maandag 13 november 2017 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer gebeuren.
dat is wel heel rigoreus.quote:Op maandag 13 november 2017 16:11 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dan allemaal een ban.
https://www.geenstijl.nl/15797/wilde_staking_bij_fok/quote:Op maandag 13 november 2017 16:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oké.
vind het wel grappig altijd die oude hysterische verhalen.
quote:Op maandag 13 november 2017 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
https://www.geenstijl.nl/15797/wilde_staking_bij_fok/
Ja, en valsspelen.quote:Op maandag 13 november 2017 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat is wel heel rigoreus.
nooit last van gelukkig, klinkt kut ja.quote:Op maandag 13 november 2017 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds lange tijd een pukkel op mijn kin en moet me scheren. Dat wordt de hel!
quote:Op maandag 13 november 2017 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
https://www.geenstijl.nl/15797/wilde_staking_bij_fok/
Ik heb in mijn neus. Dát is hel wanneer ik een spook eruit moet trekken.quote:Op maandag 13 november 2017 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds lange tijd een pukkel op mijn kin en moet me scheren. Dat wordt de hel!
Ja ernstig hoorquote:Op maandag 13 november 2017 16:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nooit last van gelukkig, klinkt kut ja.
quote:Op maandag 13 november 2017 16:13 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik heb in mijn neus. Dát is hel wanneer ik een spook eruit moet trekken.
Akkoordquote:Op maandag 13 november 2017 16:12 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ja, en valsspelen.
Dan is er geen lol meer aan..
Ik zie het al, slecht plan.
ja precies, een beetje reuring.quote:
Zal niet meer zo snel gebeurenquote:Op maandag 13 november 2017 16:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja precies, een beetje reuring.
waarom niet?quote:Op maandag 13 november 2017 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal niet meer zo snel gebeuren
Ik had bijna een punt Haagsequote:
nou er is nog wel flink wrijving tussen groepen hoor.quote:
lolquote:Op maandag 13 november 2017 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er was ook eens een fok meisje dat bloot op een foto stond vroeger is nu admin ofzo.
Zonder wrijving geen glans!quote:Op maandag 13 november 2017 16:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou er is nog wel flink wrijving tussen groepen hoor.
Had je last van mij?quote:Op maandag 13 november 2017 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weet niet of we daar al uitspraken over mogen doen.quote:
kijk maar eens in pol feedback.quote:Op maandag 13 november 2017 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zonder wrijving geen glans!
jaquote:Op maandag 13 november 2017 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet niet of we daar al uitspraken over mogen doen.
Doe maar nietquote:Op maandag 13 november 2017 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet niet of we daar al uitspraken over mogen doen.
jij staat niet in de dagcijfers.quote:
jaquote:Op maandag 13 november 2017 16:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kijk maar eens in pol feedback.
Doe ik later.quote:Op maandag 13 november 2017 16:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kijk maar eens in pol feedback.
Glad ijs ..quote:
En zeker niet in de top 3quote:Op maandag 13 november 2017 16:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij staat niet in de dagcijfers.
jaquote:Op maandag 13 november 2017 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En zeker niet in de top 3
nope.quote:Op maandag 13 november 2017 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En zeker niet in de top 3
Ik hou al die cijfers niet bij.quote:Op maandag 13 november 2017 16:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij staat niet in de dagcijfers.
ah oké, maar je moet flink posten om daar bovenin te komen volgens mij.quote:
nee meneerquote:Op maandag 13 november 2017 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet met volle mond eten!
jaquote:Op maandag 13 november 2017 16:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah oké, maar je moet flink posten om daar bovenin te komen volgens mij.
Valt vandaag wel mee.quote:Op maandag 13 november 2017 16:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah oké, maar je moet flink posten om daar bovenin te komen volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |