SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Heb Danny ff gelokquotequote:Op maandag 13 november 2017 01:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
benieuwd wat danny van je alternatieve versie vindt.
waarom huillach je mij, je moet toch juist blij zijn als trotse groninger dat ik jouw stad bezoek?quote:
Wil je tiffy ofzo.quote:Op maandag 13 november 2017 01:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Groningen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1x geweest voor een bruiloft maar wow tf hoe kan je daar leven?
wajooo zelfs liesje heeft maar liefst 1 hele punt!!!!!11quote:Op maandag 13 november 2017 01:50 schreef _--_ het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-11-2017 01:46
nr / user / score
1. _--_ / 11
2. haags_kwartiertje / 5
3. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 4
4. FlippingCoin / 2
5. liesje1979 / 1
6. defokkingfoker / 1
7. hemarookworst / 1
8. Homijn / 1
9. Dr.Mikey / 1
Motherfucking groningen brengt jullie gas.quote:Op maandag 13 november 2017 01:51 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Enige goede wat Groningen heeft gebracht is Cazz Major
Living legend is hij![]()
![]()
![]()
Zonder gas wordt dat niet gebracht he.quote:Op maandag 13 november 2017 01:53 schreef defokkingfoker het volgende:
Letterlijk elke tune van Cazz Major is
[ afbeelding ]
Grap is hij chilt gwn vaker in Amsterdam dan in Groningenquote:Op maandag 13 november 2017 01:52 schreef _--_ het volgende:
[..]
Motherfucking groningen brengt jullie gas.
Omdat hij zijn wiet matties ontmoet daar.quote:Op maandag 13 november 2017 01:54 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Grap is hij chilt gwn vaker in Amsterdam dan in Groningen
Eerder zijn shisha mattiesquote:Op maandag 13 november 2017 01:54 schreef _--_ het volgende:
[..]
Omdat hij zijn wiet matties ontmoet daar.
Dat ik niet gedaan hebben.quote:Op maandag 13 november 2017 01:56 schreef defokkingfoker het volgende:
Wrm heb je post aantallen weggehaald uit de OP?
Ben jij mocro?quote:Op maandag 13 november 2017 01:58 schreef defokkingfoker het volgende:
IDK wat dat betekent maar het klinkt dope
Gwn tataquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op maandag 13 november 2017 02:00 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Gwn tataAhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
Ik mis de zang een beetje.quote:
zit je op mobiel? sommige filmpjes kan je wel op mobiel zien, sommige niet.quote:
quote:Op maandag 13 november 2017 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
Werkt niet op mobiel iets met auteurvhten en de muziek.
Gewoon muzak als achtergrondmuziekquote:Op maandag 13 november 2017 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
Werkt niet op mobiel iets met auteurvhten en de muziek.
Oh lol heb nu een grapje in mn hoofd. net toen ik cazz major poste zei je gas.. heb nu een grap over groningen en gas maar is iets te laatquote:
Vind hem nu al grappigquote:Op maandag 13 november 2017 02:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Oh lol heb nu een grapje in mn hoofd. net toen ik cazz major poste zei je gas.. heb nu een grap over groningen en gas maar is iets te laat
Ja maar ik heb het niet zelf gemaakt *'quote:Op maandag 13 november 2017 02:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon muzak als achtergrondmuziek
quote:Op maandag 13 november 2017 02:26 schreef defokkingfoker het volgende:
Vind Lil' Kleine baas maar hij had me 1x bijna aangereden in zn te grote Range Rover
De grap is die gast gaf zelfs gas bijquote:
Lil Kleine is een iets te hard omhooggevallen kneus. Zo.quote:Op maandag 13 november 2017 02:26 schreef defokkingfoker het volgende:
Vind Lil' Kleine baas maar hij had me 1x bijna aangereden in zn te grote Range Rover
Ik herinner me hem nog van het jeugdjournaal. Zag dit toen live op tv en dacht toen al wat een baasquote:Op maandag 13 november 2017 02:30 schreef Homijn het volgende:
[..]
Lil Kleine is een iets te hard omhooggevallen kneus. Zo.
quote:Op maandag 13 november 2017 02:30 schreef Homijn het volgende:
[..]
Lil Kleine is een iets te hard omhooggevallen kneus. Zo.
Nahquote:Op maandag 13 november 2017 02:34 schreef defokkingfoker het volgende:
Gun mij 3 punten dan sta ik boven haags
Hehehequote:Op maandag 13 november 2017 02:37 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hoop dat je een nachtmerrie krijgt
Gun me 3 punten en dan ben ik gonequote:Op maandag 13 november 2017 02:42 schreef _--_ het volgende:
Ik zou maar gaan slapen. 4 uur slaap is niets.
dan post je toch om 7u iets als je wakker bentquote:Op maandag 13 november 2017 02:36 schreef defokkingfoker het volgende:
Wekker net gezet om 7u![]()
Achja kwam vandaag toch pas 15.00 mn bed uit
quote:Op maandag 13 november 2017 02:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Tf wrm zou je dit kopen.. https://www.bol.com/nl/p/(...)66r0iQwaAk6dEALw_wcB
Je koopt ze juist zodat ze draadloos zijn toch
Eens.quote:Op maandag 13 november 2017 02:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb een Samsung S8.. is wel lelijk als ik die Apple oortjes haal
Nope. Vraag maar aan flip hij heeft ook de scores.quote:Op maandag 13 november 2017 02:52 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zwz gefaked zodat ik weg ga
GA SLAPEN DANquote:Op maandag 13 november 2017 02:57 schreef defokkingfoker het volgende:
Lol
Dus heb een spinnenweb aan mijn plafond. Dacht ik laat die gwn tegen die kut muggen. Zoemt er een mug net langs me die ik meteen dood heb gemaakt tho.. Maar ik dus ff kijken naar die spin van tf wrm eet je niet bitch.. blijkt die spin dood te zijn
quote:Op maandag 13 november 2017 02:59 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
ZIT MN TANDEN TE POETSEN JAH
Mooiquote:Op maandag 13 november 2017 03:01 schreef defokkingfoker het volgende:
NOG FF DE WAX UIT MN HAAR WASSEN EN DAN GA IK RICHTING MN BED OKE
Okiedokiequote:Op maandag 13 november 2017 03:02 schreef Homijn het volgende:
* Homijn doet alsof hij weggaat en gaat slapen
Hier nog. zo eenquote:Op maandag 13 november 2017 03:02 schreef Homijn het volgende:
* Homijn doet alsof hij weggaat en gaat slapen
Jij zou 3 uur geleden naar bed gaan.quote:
Hahahaquote:Op maandag 13 november 2017 03:04 schreef _--_ het volgende:
[..]
Jij zou 3 uur geleden naar bed gaan.
Sorry dat is een spelfoutquote:
Nee, doe jij je oogjes maar dicht...quote:Op maandag 13 november 2017 03:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
lig wel in bed nu. Kom je ook schat?
Ga slapen verrekte lul. Je hebt nog bijna 3 en een half uur.quote:Op maandag 13 november 2017 03:24 schreef defokkingfoker het volgende:
JONGENS WE GAAN EEN RECORD VERBREKEN
ben letterlijk klaar wakkerquote:Op maandag 13 november 2017 03:25 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ga slapen verrekte lul. Je hebt nog bijna 3 en een half uur.![]()
quote:Op maandag 13 november 2017 03:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
ben letterlijk klaar wakker
Ik ookquote:Op maandag 13 november 2017 03:25 schreef defokkingfoker het volgende:
Werd pas 15 wakker ofzo en letterlijk geen ene tering gedaan vandaag
dat niet dagelijks doenquote:Op maandag 13 november 2017 03:25 schreef defokkingfoker het volgende:
Werd pas 15 wakker ofzo en letterlijk geen ene tering gedaan vandaag
Jij hebt eckt geen werk of niet?quote:
dat moet in je aard liggen. de een werkt tot zijn dood, de ander blijft thuis.quote:
Aardewerk is toch saai.quote:Op maandag 13 november 2017 03:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat moet in je aard liggen. de een werkt tot zijn dood, de ander blijft thuis.
Omdat je hopeloos om bijna 4 uur nog post terwijk ik er nog ben. Kom vroeg in de ochtend terug.quote:
quote:Op maandag 13 november 2017 03:37 schreef hemarookworst het volgende:
Niet levenloos je wekker zetten om 5 uur om hier te posten
ergens middenquote:Op maandag 13 november 2017 03:55 schreef -sabine- het volgende:
Je staat bovenaan streep.
En jij hemarookworst?
Ik heb doe reboot niet bepaaldquote:Op maandag 13 november 2017 04:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je hebt heel die reboot er door gezeurd zodat je nu nummer 1 staat hé.
Huhquote:Op maandag 13 november 2017 04:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga weer tot zes uur moeten opstaan.
Het feit dat ik jou niet mag hoort genoeg te zeggen.quote:Op maandag 13 november 2017 04:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
6 punten krijgen maar zelf gelijk weer reageren sociaal ben je ook niet.
Omdat ik als enige kritiek geef.quote:Op maandag 13 november 2017 04:15 schreef _--_ het volgende:
[..]
Het feit dat ik jou niet mag hoort genoeg te zeggen.
Fucking bullshit kritiek ja.quote:Op maandag 13 november 2017 04:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat ik als enige kritiek geef.
Het is een fucking spel. Hoe kinderachtig wil je het nog maken.quote:Op maandag 13 november 2017 04:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niemand wat gunnen en maar geilen op ze 48 punten het hele topic moet er voor kapot maar streep heeft wat hij wil.
Achterbaks kereltje ben jequote:Op maandag 13 november 2017 04:19 schreef _--_ het volgende:
[..]
Het is een fucking spel. Hoe kinderachtig wil je het nog maken.![]()
quote:Op maandag 13 november 2017 04:22 schreef -sabine- het volgende:
Doe eens leuk samen.
Streepje houdt dit geen dagen en vooral geen nachten vol.
Komt goed.
Jij verneukt het voor andere mensen want het is voor jou maar een spel egoïstisch noemen ze dat.quote:
Gast ik had bijna 1 puntquote:Op maandag 13 november 2017 04:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij verneukt het voor andere mensen want het is voor jou maar een spel egoïstisch noemen ze dat.
Als het maar een spel was waarom moest de stand dan op de schop en eerder liep je ook al te kutten met je record pogingen.
Dat dusquote:Op maandag 13 november 2017 04:29 schreef -sabine- het volgende:
Ahhh, ik had het Mark gegund, maar zijn tijd komt nog wel.
quote:Op maandag 13 november 2017 04:01 schreef _--_ het volgende:
Nee![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-11-2017 04:01
nr / user / score
1. _--_ / 48
2. defokkingfoker / 8
3. hemarookworst / 5
4. haags_kwartiertje / 5
5. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 4
6. liesje1979 / 3
7. -sabine- / 2
8. FlippingCoin / 2
9. Plompzakker / 1
10. Dr.Mikey / 1
11. Homijn / 1
Die gaat nog wel instortenquote:Op maandag 13 november 2017 04:45 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Zo, streepje heeft “flink” gescoord..
De nieuwe ronde is net begonnen. Genoeg tijd om van alles te veranderen.quote:Op maandag 13 november 2017 04:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die gaat nog wel instorten
yupquote:Op maandag 13 november 2017 04:52 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
De nieuwe ronde is net begonnen. Genoeg tijd om van alles te veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |