SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Heb Danny ff gelokquotequote:Op maandag 13 november 2017 01:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
benieuwd wat danny van je alternatieve versie vindt.
waarom huillach je mij, je moet toch juist blij zijn als trotse groninger dat ik jouw stad bezoek?quote:
Wil je tiffy ofzo.quote:Op maandag 13 november 2017 01:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Groningen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1x geweest voor een bruiloft maar wow tf hoe kan je daar leven?
wajooo zelfs liesje heeft maar liefst 1 hele punt!!!!!11quote:Op maandag 13 november 2017 01:50 schreef _--_ het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-11-2017 01:46
nr / user / score
1. _--_ / 11
2. haags_kwartiertje / 5
3. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 4
4. FlippingCoin / 2
5. liesje1979 / 1
6. defokkingfoker / 1
7. hemarookworst / 1
8. Homijn / 1
9. Dr.Mikey / 1
Motherfucking groningen brengt jullie gas.quote:Op maandag 13 november 2017 01:51 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Enige goede wat Groningen heeft gebracht is Cazz Major
Living legend is hij![]()
![]()
![]()
Zonder gas wordt dat niet gebracht he.quote:Op maandag 13 november 2017 01:53 schreef defokkingfoker het volgende:
Letterlijk elke tune van Cazz Major is
[ afbeelding ]
Grap is hij chilt gwn vaker in Amsterdam dan in Groningenquote:Op maandag 13 november 2017 01:52 schreef _--_ het volgende:
[..]
Motherfucking groningen brengt jullie gas.
Omdat hij zijn wiet matties ontmoet daar.quote:Op maandag 13 november 2017 01:54 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Grap is hij chilt gwn vaker in Amsterdam dan in Groningen
Eerder zijn shisha mattiesquote:Op maandag 13 november 2017 01:54 schreef _--_ het volgende:
[..]
Omdat hij zijn wiet matties ontmoet daar.
Dat ik niet gedaan hebben.quote:Op maandag 13 november 2017 01:56 schreef defokkingfoker het volgende:
Wrm heb je post aantallen weggehaald uit de OP?
Ben jij mocro?quote:Op maandag 13 november 2017 01:58 schreef defokkingfoker het volgende:
IDK wat dat betekent maar het klinkt dope
Gwn tataquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op maandag 13 november 2017 02:00 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Gwn tataAhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
Ik mis de zang een beetje.quote:
zit je op mobiel? sommige filmpjes kan je wel op mobiel zien, sommige niet.quote:
quote:Op maandag 13 november 2017 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
Werkt niet op mobiel iets met auteurvhten en de muziek.
Gewoon muzak als achtergrondmuziekquote:Op maandag 13 november 2017 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
Werkt niet op mobiel iets met auteurvhten en de muziek.
Oh lol heb nu een grapje in mn hoofd. net toen ik cazz major poste zei je gas.. heb nu een grap over groningen en gas maar is iets te laatquote:
Vind hem nu al grappigquote:Op maandag 13 november 2017 02:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Oh lol heb nu een grapje in mn hoofd. net toen ik cazz major poste zei je gas.. heb nu een grap over groningen en gas maar is iets te laat
Ja maar ik heb het niet zelf gemaakt *'quote:Op maandag 13 november 2017 02:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon muzak als achtergrondmuziek
quote:Op maandag 13 november 2017 02:26 schreef defokkingfoker het volgende:
Vind Lil' Kleine baas maar hij had me 1x bijna aangereden in zn te grote Range Rover
De grap is die gast gaf zelfs gas bijquote:
Lil Kleine is een iets te hard omhooggevallen kneus. Zo.quote:Op maandag 13 november 2017 02:26 schreef defokkingfoker het volgende:
Vind Lil' Kleine baas maar hij had me 1x bijna aangereden in zn te grote Range Rover
Ik herinner me hem nog van het jeugdjournaal. Zag dit toen live op tv en dacht toen al wat een baasquote:Op maandag 13 november 2017 02:30 schreef Homijn het volgende:
[..]
Lil Kleine is een iets te hard omhooggevallen kneus. Zo.
quote:Op maandag 13 november 2017 02:30 schreef Homijn het volgende:
[..]
Lil Kleine is een iets te hard omhooggevallen kneus. Zo.
Nahquote:Op maandag 13 november 2017 02:34 schreef defokkingfoker het volgende:
Gun mij 3 punten dan sta ik boven haags
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |