Er zat waarschijnlijk een klomp lood oid aan de binnenkant waardoor die altijd op 6 uit zou komen.quote:Op zondag 12 november 2017 15:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok maar als hij nou niet 6 had gegooid
dat de fabrieksrijders (semi)verplicht worden om het 2017 chassis te gebruiken kan ik wel inkomen, maar een satelliet team zal toch wel mogen kiezen.quote:Op zondag 12 november 2017 15:09 schreef M.Melandri het volgende:
Mag toch niet hopen dat Zarco volgend jaar met het huidige Yamaha chassis opgescheept zit.
Zijn wel afspraken over. Zo krijgt Crutchlow soms al eerder updates om ze uit te testen. Hoop dat Yamaha dezelfde constructie maakt met Zarco, want het 2017 chassis is veel te zwak en het 2016 model is volgend jaar te oud denk ik.quote:Op zondag 12 november 2017 15:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat de fabrieksrijders (semi)verplicht worden om het 2017 chassis te gebruiken kan ik wel inkomen, maar een satelliet team zal toch wel mogen kiezen.
Die hebben helemaal niets te kiezen. Die racen wat Yamaha ze geeft en niets anders.quote:Op zondag 12 november 2017 15:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat de fabrieksrijders (semi)verplicht worden om het 2017 chassis te gebruiken kan ik wel inkomen, maar een satelliet team zal toch wel mogen kiezen.
en ze moeten de '16 chassis' terug brengen na vandaag?quote:Op zondag 12 november 2017 15:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die hebben helemaal niets te kiezen. Die racen wat Yamaha ze geeft en niets anders.
Voor zover ik weet wel. Ze krijgen morgen bij de test een nieuwe motor en daar zullen ze het mee moeten doen voor 2018. Met misschien een update in de zomer.quote:Op zondag 12 november 2017 15:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
en ze moeten de '16 chassis' terug brengen na vandaag?
Soms willen ze nog wel wat schuiven hoor. Ducati heeft Pramac ook wel eens een fabrieks Ducati gegeven.quote:Op zondag 12 november 2017 15:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel. Ze krijgen morgen bij de test een nieuwe motor en daar zullen ze het mee moeten doen voor 2018. Met misschien een update in de zomer.
eerste keer dat ik daarvan hoor.quote:Op zondag 12 november 2017 15:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel. Ze krijgen morgen bij de test een nieuwe motor en daar zullen ze het mee moeten doen voor 2018. Met misschien een update in de zomer.
dit jaar had Petrucci ook een '17 motor, en Redding een '16.quote:Op zondag 12 november 2017 15:32 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Soms willen ze nog wel wat schuiven hoor. Ducati heeft Pramac ook wel eens een fabrieks Ducati gegeven.
Ja de directe satelliet teams krijgen vaak wel extra support. Bij VdS en Avintia etc is dit er nagenoeg niet.quote:Op zondag 12 november 2017 15:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dit jaar had Petrucci ook een '17 motor, en Redding een '16.
Dan is blijkbaar de motor ook minder. En zarco heeft een compleet andere rijstijl in vergelijking met Vin en Rossi.quote:Op zondag 12 november 2017 17:09 schreef Fir3fly het volgende:
Blijkbaar reden Rossi en Vinales op hetzelfde chassis als Zarco deze race.... en finishten nog steeds ver achter hem.
moto 2 test morgen?quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:38 schreef heywoodu het volgende:
Miller heeft zo te zien een prima debuut gemaakt op de Ducati. Nakagami, Morbidelli en Simeon nog niet erg verrassend onderin op de eerste testdag.
http://resources.motogp.c(...)f?version=1510676077
Kan het even niet vinden nu maar volgens mij wel ja. Sowieso deze week wel ergensquote:
Van wat ik weet worden de airbags al langer gebruikt in de MotoGP. Het is een soort luchtlaagje in 't pak wat opblaast onder bepaalde G krachten ofzo. Zulke pakken zijn van Dainese oa ook al particulier te krijgen.quote:Op donderdag 11 januari 2018 11:57 schreef Achterhoker het volgende:
https://www.nu.nl/sport-o(...)licht-in-motogp.html
Wat zeggen we hiervan? Mijn inziens een beetje overdreven, hoeveel ongelukken zijn er recentelijk in de motorsport gebeurd waarbij een airbag een dood had kunnen voorkomen? Ten tweede is het dan ook zo dat als een coureur eenmaal valt het eigenlijk al einde oefening is, want racen met zo'n opgeblazen airbag zal ook wel niet ideaal zijn.
Ik vind het nog mooier dan F1-Live! En ook geweldige sfeer op het circuit, vooral in een land als Itallie.quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:52 schreef motorbloempje het volgende:
Van't weekend misschien even MotoGP kaarten voor Silverstone hosselen voordat de prijzen omhoog gaan. Nog geen MotoGP live gezien, dus eens moet de eerste keer zijn!
Die race op de Sachsenringquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:23 schreef Fir3fly het volgende:
Wel heel erg jammer. Hij was, in de schaduw van Zarco, ook heel goed bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |