abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 november 2017 @ 21:40:13 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_175031110
Ja maar /slachteroffer rol
Mieer!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_175031114
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mensen die teveel Marvel films kijken hebben moeite met een rustig tempo in een film.
Complete onzin Piet! Ik ben een veelvraat qua films. Ja, ik zie Hollywoodknallers én ik zie trage arthousefilms - ik kan van alles prima waarderen. Dat een film kalm de tijd voor iets neemt vind ik gewoonlijk alleen maar prettig.

Deze MorOE-variant had heus wat mooie plaatjes en een op zich interessante cast en ik had er dan ook best wat van verwacht, maar ik vond het echt enorm tegenvallen. Goed, ik ben weliswaar geen enorme fan van het whodunnit-genre, maar ik vind de verfilming uit 1974 bijvoorbeeld echt prima te pruimen. Dit was qua tempo wat mij betreft echt niet in orde, er werden vreemde nadrukken gelegd en ik vond dat er zeer matig geacteerd werd, of misschien waren de personages gewoon potsierlijk geschreven. Echt een overbodige en wat mij betreft belabberde nieuwe versie van een op zich tof verhaal in een in potentie verrukkelijke setting. Helaas.
Let me see you stripped down to the bone
pi_175031308
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 21:38 schreef fietsie het volgende:

[..]

Er zijn er twee denk ik; de eerder geplaatste was publicatie geschikt...
Ik heb er helemaal niet aan gedacht om foto's te maken.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')