Ah, zo leer je nog eens iets.quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jazeker. Speelt ook piano. Gilby Clarke was de man die Izzy Stradlin verving tijdens de Use Your Illusion tour destijds.
Relaxte vent ook die Gilby Clarkequote:Op zaterdag 11 november 2017 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah, zo leer je nog eens iets.
quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In Zwolle kwam je tenminste nog eens langs
Moet ik toch maar een keer met CindieY uiteten en op den duur terug verhuizenquote:Op zaterdag 11 november 2017 20:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]dat is ook veel dichterbij. Daar reden we vanmiddag en net nog langs.
Jij en spijkerbroek vechten het wel eerst uit?quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Moet ik toch maar een keer met CindieY uiteten en op den duur terug verhuizen![]()
![]()
Oh ben je er zo 1?quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij en spijkerbroek vechten het wel eerst uit?
Straks komt nog deel 2quote:
Een kwartier zoals bij Jimi Hendrix hoeft ook weer niet, maar een beetje pittige solo van enkele minuten, mwoah.quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jammer dat ie maar zo kort is... die solo had echt wel paar minuten mogen duren
Precies. Niks mis met een goede soloquote:Op zaterdag 11 november 2017 20:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een kwartier zoals bij Jimi Hendrix hoeft ook weer niet, maar een beetje pittige solo van enkele minuten, mwoah.
Alsof ik ga vechten om een vrouw.quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:19 schreef CindieY het volgende:
Jij en spijkerbroek vechten het wel eerst uit?
Zo is dat.quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alsof ik ga vechten om een vrouw.
Ze wil bij me zijn of niet: 't is graag of niet.
Ze mag blij zijn dat ik haar om me heen tolereer!
Mijn PM/DM is leegquote:Op zaterdag 11 november 2017 20:33 schreef chufi het volgende:
Singles day zeker... Werd ook al lastig gevallen
Door wie?quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:33 schreef chufi het volgende:
Het was vooral duidelijkheid krijgen eerst. Maar die heb ik nu welquote:Op zaterdag 11 november 2017 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alsof ik ga vechten om een vrouw.
Ze wil bij me zijn of niet: 't is graag of niet.
Ze mag blij zijn dat ik haar om me heen tolereer!
Weet ik 't. Vrouwen schijnen mij doorgaans nogal cute te vinden. Het zal.quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:33 schreef chufi het volgende:
quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het was vooral duidelijkheid krijgen eerst. Maar die heb ik nu wel
Lol.quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het was vooral duidelijkheid krijgen eerst. Maar die heb ik nu wel
In Drenthe zeker?quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet ik 't. Vrouwen schijnen mij doorgaans nogal cute te vinden. Het zal.
Sinds ik er weg ben, is het "cuteness"-niveau behoorlijk gedaald idd.quote:
Ze dragen je naam nog regelmatig!quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sinds ik er weg ben, is het "cuteness"-niveau behoorlijk gedaald idd.
quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:33 schreef chufi het volgende:
Zijn het je ogen?quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is geen streekgebonden iets.
Wij zijn gewoon de beste Drentse exportproductenquote:Op zaterdag 11 november 2017 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sinds ik er weg ben, is het "cuteness"-niveau behoorlijk gedaald idd.
oh god, het wachten is op de kerkquote:Op zaterdag 11 november 2017 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben je nou voor me aan het zingen?
Nog meer ...quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon de beste Drentse exportproducten
Bus ok Drent dan?quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:43 schreef zorro28 het volgende:
Wij zijn gewoon de beste Drentse exportproducten
Alsof God zit te wachten op NOG een kerkquote:
Ze zijn al zo lastig te vinden.quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alsof God zit te wachten op NOG een kerk
quote:
Nou, die ene die ik op de foto heb gezet in Riga wel.quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze zijn al zo lastig te vinden.
Maagden zijn overratedquote:
hoeven we daar ook niet voor bij elkaar te blijvenquote:Op zaterdag 11 november 2017 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we beide nog geen kinderen
Of wil je toch nog een liefdesbaby?quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:52 schreef sacha het volgende:
[..]
hoeven we daar ook niet voor bij elkaar te blijven
* OscarMopperkont zal Blink 182 draaien; stay together for the kidsquote:Op zaterdag 11 november 2017 20:52 schreef sacha het volgende:
[..]
hoeven we daar ook niet voor bij elkaar te blijven
Ieuw baby'squote:Op zaterdag 11 november 2017 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Of wil je toch nog een liefdesbaby?
Roarrrrrrrquote:
Hier nog éénquote:
Oh daarom wil je niet vechtenquote:Op zaterdag 11 november 2017 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hier nog één
En in de oosterse astrologie ben ik Tijger.
Dus in feite ben ik een big pussy.
Ik laat de vrouwen om mij vechten. Da's beter.quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh daarom wil je niet vechten
Uhuquote:
Neequote:Op zaterdag 11 november 2017 21:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt Saybia eens live gezien?
quote:
You Do Something To Me - Paul WellerGODquote:
Avondquote:
dank jequote:Op zaterdag 11 november 2017 21:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
You Do Something To Me - Paul WellerGOD
halleeyquote:
Pokerenquote:Op zaterdag 11 november 2017 21:38 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
halleey, lekker pokeren en muziekske erbij
quote:
niet voor veel knaken, buy-in van $50, maar toch excitingquote:Op zaterdag 11 november 2017 21:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pokeren
Tijd niet gedaan.
Ja vond ik ookquote:Op zaterdag 11 november 2017 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Champaign![]()
Zo zoetsappig als maar kan, maar wel een lekker nummer.
Ik deed online ook vaak lage tafels spelen en als je een lekkere pot had gewoon met groot bedrag all-in gaan... dan haakt iedereen automatisch afquote:Op zaterdag 11 november 2017 21:43 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
niet voor veel knaken, buy-in van $50, maar toch exciting
heb nu 18 dollar winst dankzij QQquote:Op zaterdag 11 november 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik deed online ook vaak lage tafels spelen en als je een lekkere pot had gewoon met groot bedrag all-in gaan... dan haakt iedereen automatisch af
quote:Op zaterdag 11 november 2017 21:53 schreef Sfeermaker het volgende:
goeie muziek voor bij de pokertafel heur
* OscarMopperkont zoekt even wat toepasselijke liedjesquote:Op zaterdag 11 november 2017 21:53 schreef Sfeermaker het volgende:
goeie muziek voor bij de pokertafel heur
Tip: Screenshots maken van de instelling schermen als het wel werkt.quote:Op zaterdag 11 november 2017 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mengpaneel zorgt in combinatie met Mixxx voor precies dezelfde problemen als met het aansluiten van een microfoon. Alle instellingen naar de kloten. Koptelefoon uitgang die niet meer werkt. Man, man, man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |