Goede tip wel.quote:Op zaterdag 11 november 2017 15:57 schreef Waldorf2017 het volgende:
Ik doe over een uur de bel uit, gordijnen dicht, lichten uit, zet een geluidsopname van 3 Dobermanns op en blijf tot 21.00 uur in de schuilkelder
Als ze klaar zijn met zingen deur dicht doenquote:Op zaterdag 11 november 2017 16:17 schreef Goudenvis het volgende:
Altijd zo cringe als er dan zo'n groep kinderen voor je staat te zingen en dan sta je daar zo van ja wtf
Of ze een vieze mandarijn geven ahahahquote:Op zaterdag 11 november 2017 16:23 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Als ze klaar zijn met zingen deur dicht doen
Gewoon een briefje aan de deur.quote:Op zaterdag 11 november 2017 16:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hier staat er gewoon een rij voor mijn deur vanaf 5 tot 8. Dat is gewoon tering irritant.
"Mooi gezongen hoor" BAM deur dicht.quote:Op zaterdag 11 november 2017 16:17 schreef Goudenvis het volgende:
Altijd zo cringe als er dan zo'n groep kinderen voor je staat te zingen en dan sta je daar zo van ja wtf
Gewoon die hele doos raidenquote:
met een heroïne spuit erinquote:Op zaterdag 11 november 2017 16:42 schreef Waldorf2017 het volgende:
[..]
Of ze een vieze mandarijn geven ahahah
Nog wat extra kleurstof overheen gooien. En misschien wat energydrink.quote:Op zaterdag 11 november 2017 18:06 schreef Näsenbar het volgende:
Ik heb de bak met skittles en smarties door elkaar gemixt al klaar gezet.
Twix heet dat nu.quote:Op zaterdag 11 november 2017 18:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gewoon die hele doos raiden
Hier zijn het óf oude mensen óf van die wijven met een hoofddoek-achtig hoofddeksel.quote:Op zaterdag 11 november 2017 19:25 schreef IJsblock het volgende:
Wel Milfen met kinderen die meelopen
Dat is minder, hier in deze Vinex-wijk is het wel goed te doen, ik doe graag open.quote:Op zaterdag 11 november 2017 19:29 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Hier zijn het óf oude mensen óf van die wijven met een hoofddoek-achtig hoofddeksel.
Sinds 6 uur hordes buitenquote:Op zaterdag 11 november 2017 19:30 schreef balmoralmartijn het volgende:
Hoe is het bij jullie? Hier stikt het van blerende kinderen.
Aan de cavia geven natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 november 2017 19:35 schreef tralalala het volgende:
Vorig jaar niemand nu al een stuk of 10 groepjes, allemaal met meelopende ouders.Iets van deze tijd blijkbaar. Ik vraag mij af hoe je nu van fruit afkomt wat je van vage mensen hebt gekregen.
Zwervers mogen al een paar jaar niet bedelen in Nederland. Ik snap niet waarom dat voor jonge zwervers niet zo is.quote:Op zaterdag 11 november 2017 19:55 schreef TheInnocent het volgende:
ik vind ze anders heel schattig, staan ze daar zo lief en onzeker te zingen met hun ouders als steun erbij, hoe kan je daar nou op haten?En ze beginnen steeds jonger te zingen, die cuties.
Ditquote:Op zaterdag 11 november 2017 19:55 schreef TheInnocent het volgende:
ik vind ze anders heel schattig, staan ze daar zo lief en onzeker te zingen met hun ouders als steun erbij, hoe kan je daar nou op haten?En ze beginnen steeds jonger te zingen, die cuties.
ze worden niet jonger, jij wordt ouder.quote:Op zaterdag 11 november 2017 19:55 schreef TheInnocent het volgende:
Homo’s zijn geweldigquote:Op zaterdag 11 november 2017 16:48 schreef Aiciu het volgende:
Als de bel gaat denk ik toch dat het iemand van buiten is, dan gooi ik de centrale deur open en heb pas na een paar keer door dat er iemand in de hal staat![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2017 21:40 schreef Pendule het volgende:
[..]
Maar je wou me wel
Meeten om te neuken
Bi dan ook goed.
Een wielrennerquote:Op zaterdag 11 november 2017 21:47 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Fabio Roscioli niet kennen - als Italiaan!
Mijn leven is een culinair feest.quote:Op zaterdag 11 november 2017 21:55 schreef Pendule het volgende:
[..]
Schaam je, je leeft dus niet in een Dolce Vita.
In mijn dorp kunnen kinderen ook bij het Wapen komen zingen.quote:Op zaterdag 11 november 2017 16:56 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga naar de kroeg, heb je er geen last van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |