SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup heeft kuren zoals iedereen weet.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Gewoon de Duits versie gebruiken.quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn "1"-toets begint wat lam te raken na die TT.
Tijd voor een 11-proof toetsenbord.quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn "1"-toets begint wat lam te raken na die TT.
Is dat net zoiets als Ocean's Elf? En Ocean's Twaalf? En Dertien?quote:
Lastig hoor. 11 typte niet voor niets dat er weinig te vinden was.quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:05 schreef CindieY het volgende:
Ik zou het eens proberen met Eleven als ik jullie was, ipv Elf
Radiostations draaien toch dag in dag uit hetzelfde?quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:06 schreef Elfletterig het volgende:
In de vorige show ook al gedraaid, maar dat boeit niet. Deze keer als verzoekje: Summer Moved On van A-ha
quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Radiostations draaien toch dag in dag uit hetzelfde?
Zat ik ook net aan te denken!quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als Ocean's Elf? En Ocean's Twaalf? En Dertien?
quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De betere stations draaien veelal Duran Duran.
quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:07 schreef Tuned22 het volgende:
Of iets van ELF11, het album van Jebroer
Heb zelf nog wel een 11-nummer liggenquote:Op zaterdag 11 november 2017 12:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lastig hoor. 11 typte niet voor niets dat er weinig te vinden was.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 11 november 2017 12:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De betere stations draaien veelal Duran Duran.
quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:07 schreef livelink het volgende:
Dank Elf![]()
Heb het nummer ook via jou ontdekt. Of beter gezegd, ik heb de nieuwere albums van A-ha via jou ontdekt.
Herfstquote:Op zaterdag 11 november 2017 12:09 schreef CindieY het volgende:
Summer moved on. De bomen voor m'n huis zijn opeens in een dag tijd voor m'n gevoel veranderd van groen naar alle herfstige tinten die er maar denkbaar zijn.
Er zijn grenzenquote:Op zaterdag 11 november 2017 12:07 schreef Tuned22 het volgende:
Of iets van ELF11, het album van Jebroer
Nee, was dat ding van ToT. Is met clipje vast grappigerquote:Op zaterdag 11 november 2017 12:09 schreef spijkerbroek het volgende:
All by myself
In het kader van Singles Day?
De bomen hier willen geen afstand doen van hun blad. Op één na, daar hangen nog precies 11 bladeren aan.quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:09 schreef CindieY het volgende:
Summer moved on. De bomen voor m'n huis zijn opeens in een dag tijd voor m'n gevoel veranderd van groen naar alle herfstige tinten die er maar denkbaar zijn.
Ik ben een beetje in de war hierover. Dat nummer heb ik maar voor een gedeelte gehoord en toen kwam ditquote:Op zaterdag 11 november 2017 12:09 schreef spijkerbroek het volgende:
All by myself
In het kader van Singles Day?
quote:
You, Sir, are so far out of the box, the box is not visible anymore.quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
You, Sir, are so far out of the box, the box is not visible anymore.
Mooi is datquote:Op zaterdag 11 november 2017 12:15 schreef CindieY het volgende:
Elf, er is regen naar je onderweg trouwens.
quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
You, Sir, are so far out of the box, the box is not visible anymore.
Dus Elf draait ze maar voor de helft... als strafquote:Op zaterdag 11 november 2017 12:18 schreef spijkerbroek het volgende:
En toen wilde U2 geen belasting meer betalen.
quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:18 schreef spijkerbroek het volgende:
En toen wilde U2 geen belasting meer betalen.
Elf heeft principesquote:Op zaterdag 11 november 2017 12:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dus Elf draait ze maar voor de helft... als straf
Vaag.quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:18 schreef Elfletterig het volgende:
Nee, het bestand hield ineens op met geluid maken![]()
Was een ander formaat dan mp3; misschien komt het daardoor.
Tja, Zwolle he?quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:19 schreef CindieY het volgende:
Het komt echt met bakken uit de lucht inmiddels
Mmm, nu sta ik voor een keuze; het konijnenhok schoonmaken voor het gaat regenen of de show verder luisteren.quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:19 schreef CindieY het volgende:
Het komt echt met bakken uit de lucht inmiddels
Het trekt naar het oosten, dus als je oostelijker dan ik woontquote:Op zaterdag 11 november 2017 12:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Mmm, nu sta ik voor een keuze; het konijnenhok schoonmaken voor het gaat regenen of de show verder luisteren.
Ander idee, heb je een vriezer?quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Mmm, nu sta ik voor een keuze; het konijnenhok schoonmaken voor het gaat regenen of de show verder luisteren.
quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ander idee, heb je een vriezer?
Alwaar Elf z'n 111e show draait op 11-11 en is begonnen om 11:11quote:
[..]
ik ga de buienradar maar even checken.quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het trekt naar het oosten, dus als je oostelijker dan ik woont
Mixxx dus.quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:22 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn systeem is ontregeld geraakt; een speler reageert niet meer
[..]
Fixedquote:Op zaterdag 11 november 2017 12:23 schreef Elfletterig het volgende:
np: Elvis Presley - (Marie's The Name) His Latest Flame
Nooit problemen mee hoor; dit is pas de tweede keer in 111 shows. Komt vast door dat andere bestandsformaat.quote:
Wild konijn.quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:23 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
hoewel ik konijn wel heel lekker vind![]()
Dat chaotische valt allemaal wel mee hoor. Ik hoor vooral erg fijne muziek en toffe jingles.quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nooit problemen mee hoor; dit is pas de tweede keer in 111 shows. Komt vast door dat andere bestandsformaat.
Maar goed.... hoort ook wel een beetje bij deze chaotische showGelukkig kan ik een deck 3 en 4 bijschakelen. Die werken vooralsnog wel.
Ik heb liever dat ze stil liggen op mijn bord.quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat chaotische valt allemaal wel mee hoor. Ik hoor vooral erg fijne muziek en toffe jingles.
quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze stil liggen op mijn bord.
quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze stil liggen op mijn bord.
quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Had strikt vegetariër willen worden, maar de snijtanden waren het er niet mee eens.
Plan B. Altijd goedquote:Op zaterdag 11 november 2017 12:28 schreef Elfletterig het volgende:
Goedmakertje voor Oscar
stond sowieso al klaar om gedraaid te worden, maar goed...![]()
De nieuwe single van Plan B: Heartbeat
quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:29 schreef Tuned22 het volgende:
Maar livelink had 't hok toch goed dichtgedaan...
Zoals ze dat elke avond deed
Ik wilde eerst ook posten: It's always good to have a Plan B.quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is verrassend toepasselijk ook, gezien de wijze waarop ik nu draai
Dat bedacht ik me ook.quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is verrassend toepasselijk ook, gezien de wijze waarop ik nu draai
quote:
quote:
Ik wil hem nog eens posten in het veganisten topic hier op Fokquote:
*proest*quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik wil hem nog eens posten in het veganisten topic hier op Fok
Vegan is net een soort religie. Dat soort lui hebben voortdurend de behoefte om hun eetgewoonten aan anderen op te dringen, als een soort norm.quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wil hem nog eens posten in het veganisten topic hier op Fok
Sowieso, in CUL rellen is best grappig
quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:33 schreef Elfletterig het volgende:
Draait eerlijk gezegd lastig op deze wijze. Omdat er nu 4 mixers open staan, zie je de rest (zoals bibliotheek) nauwelijks nog
Speciaal voor deze show en voor ToT: Queen - The show must go onquote:Op zaterdag 11 november 2017 12:33 schreef Elfletterig het volgende:
Draait eerlijk gezegd lastig op deze wijze. Omdat er nu 4 mixers open staan, zie je de rest (zoals bibliotheek) nauwelijks nog
quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vegan is net een soort religie. Dat soort lui hebben voortdurend de behoefte om hun eetgewoonten aan anderen op te dringen, als een soort norm.
Wat Elf zegt.... het zijn vaak opdringerige lui.... erg storend...quote:
Bizar.... die gedachte had ik net zelf ook...quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Speciaal voor deze show en voor ToT: Queen - The show must go on
Wat hebben jullie toch tegen ToT?quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Speciaal voor deze show en voor ToT: Queen - The show must go on
Nu roep je het over jezelf af en belagen ze je met biologisch geteelde knolraap, lof, schorseneren en prei.quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vegan is net een soort religie. Dat soort lui hebben voortdurend de behoefte om hun eetgewoonten aan anderen op te dringen, als een soort norm.
Niets, maar het is wel leuk om em te plagen met Queenquote:Op zaterdag 11 november 2017 12:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch tegen ToT?
ik voel een lied aankomen..quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu roep je het over jezelf af en belagen ze je met biologisch geteelde knolraap, lof, schorseneren en prei.
Theo moet maar even afzien dan, want ik vind het een toepasselijk verzoekjequote:Op zaterdag 11 november 2017 12:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niets, maar het is wel leuk om em te plagen met Queen
quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh ja, thee
#teamthee represent
Vergeet je mijn andere verzoekje niet?quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bizar.... die gedachte had ik net zelf ook...np: Tom Budin feat. Jack Wilby - On My Side
helaas niet. Diepvries in het andere huis leegeten, dus bladerdeeghapjes en mini pizza'squote:Op zaterdag 11 november 2017 12:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Haring toevallig?
quote:
Nou, dat klinkt ook niet onaardig.quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
helaas niet. Diepvries in het andere huis leegeten, dus bladerdeeghapjes en mini pizza's
quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Speciaal voor ToT, zodat ie tóch nog kan genieten van het lied:
Empty spaces, what are we living for
Abandoned places, I guess we know the score
On and on, does anybody know what we are looking for
Another hero, another mindless crime
Behind the curtain, in the pantomime
Hold the line, does anybody want to take it anymore
The show must go on
The show must go on, yeah
Inside my heart is breaking
My make-up may be flaking
But my smile still stays on
Whatever happens, I'll leave it all to chance
Another heartache, another failed romance
On and on, does anybody know what we are living for?
I guess I'm learning (I'm learning learning learning)
I must be warmer now
I'll soon be turning (turning turning turning)
Round the corner now
Outside the dawn is breaking
But inside in the dark I'm aching to be free
The show must go on
The show must go on, yeah yeah
Ooh, inside my heart is breaking
My make-up may be flaking
But my smile still stays on
Yeah yeah, whoa wo oh oh
My soul is painted like the wings of butterflies
Fairy tales of yesterday will grow but never die
I can fly, my friends
The show must go on (go on, go on, go on) yeah yeah
The show must go on (go on, go on, go on)
I'll face it with a grin
I'm never giving in
On, with the show
Ooh, I'll top the bill, I'll overkill
I have to find the will to carry on
On with the show
On with the show
The show, the show must go on
Go on, go on, go on, go on, go on
Go on, go on
Die van dat dagdeel, bedoel je?quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vergeet je mijn andere verzoekje niet?![]()
Bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 11 november 2017 12:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die van dat dagdeel, bedoel je?
quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh ja, snoep klaarleggen voor die kleine blèrende ettertjes vanavond.
quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Rotte tomaten mag je naar Oscar gooien
quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze is toch wel duidelijk beter dan het origineel?
quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dit is een stuk minder slecht dan het origineel.
Je wilde geen groente en fruit?quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gooide bijna mijn lunch eruit
quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:44 schreef livelink het volgende:
Alles wat je zegt in het topic kan voor of tegen je gebruikt worden
Sorryquote:Op zaterdag 11 november 2017 12:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gooide bijna mijn lunch eruit
Beter dan Sint Maarten.quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:45 schreef Elfletterig het volgende:
In plaats van koolraap, lof, schorseneren en prei serveren we kindervlees aan hongerige Russische wolven
quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:46 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
ONZ / [Paint] Namen van celebs/bands iets te letterlijk opvatten.
Net als Engelsen, met als enige verschillen de taal en af en toe op je hurken zitten.quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Party like a Russian.....
dat is dan toch gewoon tyfus veel zuipen en irritant zijn op vakanties?
Russen zijn echt veel erger, zeker bij een buffet en hun gedrag richting personeelquote:Op zaterdag 11 november 2017 12:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net als Engelsen, met als enige verschillen de taal en af en toe op je hurken zitten.
Fijn nummer dit. Zal hoog scoren in mijn jaarlijst.quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
AUTOMATON
Wat was Jamiroquai goed woensdag
Ik had 'm verlengd tot 14:00 uur, maar dat kan eventueel ook worden teruggebracht naar 13:30 uur of zo.quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
DJ 11 hoe lang was je van plan nog te draaien deze show?
Tenzij er iemand anders is die ook van plan was te gaan draaien wil ik het daarna wel van je overnemen.
Echt?quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:59 schreef livelink het volgende:
Ik ben te lui om te muten, maar anders was deze van Jamiroquai wel een kandidaat geweest.
Ik vind het heerlijke muziekquote:Op zaterdag 11 november 2017 12:59 schreef livelink het volgende:
Ik ben te lui om te muten, maar anders was deze van Jamiroquai wel een kandidaat geweest.
14:00 is prima, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om mij daarna in te plannenquote:Op zaterdag 11 november 2017 12:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had 'm verlengd tot 14:00 uur, maar dat kan eventueel ook worden teruggebracht naar 13:30 uur of zo.
Heerlijke muziek om op te dansenquote:
Ja, echtquote:
Showtitel en duur van je show?quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
14:00 is prima, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om mij daarna in te plannen
De achtste uitzending, van 14:00-15:30.quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Showtitel en duur van je show?
Leuk!quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:02 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
De achtste uitzending, van 14:00-15:30.
Grappig zeg; ben je net een paar maanden langer hier dan ik. Ik zit hier in januari 10 jaarquote:Op zaterdag 11 november 2017 13:04 schreef CindieY het volgende:
Ik was het alweer bijna vergeten, maar Facebook wees me er net op
Ik woon vandaag alweer 10 jaren in Zwolle
Tijd voor een feestje samenquote:Op zaterdag 11 november 2017 13:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Grappig zeg; ben je net een paar maanden langer hier dan ik. Ik zit hier in januari 10 jaar
Bedankt voor het luisterenquote:Op zaterdag 11 november 2017 13:07 schreef livelink het volgende:
Ik ga even afhaken, Elf. Het konijnenhok krijgt toch even voorrang. Anders moet ik hem straks in de regen verschonen. Dank zover
Konijnenhok?quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:07 schreef livelink het volgende:
Ik ga even afhaken, Elf. Het konijnenhok krijgt toch voorrang. Anders moet ik hem straks in de regen verschonen. Dank zover
Staat ingeroosterdquote:Op zaterdag 11 november 2017 13:02 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
De achtste uitzending, van 14:00-15:30.
ja hoor, New Order ofzoquote:Op zaterdag 11 november 2017 13:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verzoekje, dus dat wil ik dan toch honoreren.
Kan ik het ergens muzikaal mee goedmaken?
Waarom is dat reden tot vreugde?quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:04 schreef CindieY het volgende:
Ik was het alweer bijna vergeten, maar Facebook wees me er net op
Ik woon vandaag alweer 10 jaren in Zwolle
Leuke stad hier hoorquote:Op zaterdag 11 november 2017 13:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom is dat reden tot vreugde?
Fijne stad, wat Elf ook al zegtquote:Op zaterdag 11 november 2017 13:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom is dat reden tot vreugde?
Met een kleine piek toen ik er ging wonen.quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Zwolle is wel achteruit gegaan, hoor.
25 jaar geleden woonde ik er. Na mijn vertrek is het bergaf gegaan.
Amper waarneembaar vergeleken met mijn aanwezigheid daar.quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Met een kleine piek toen ik er ging wonen.
quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:24 schreef Elfletterig het volgende:
Toe maar, met jullie zelfbevlekking![]()
np: New Order - Regret
Je hebt de hele schijf van vijf dan achter de rug?quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:26 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik ga nog door tot 14:00 uur. Daarna neemt aRd het over, met de achtste uitzending
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit was er ook weer eentje voor Muis geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
#MeTooTurtle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Ja, jouw sig gaat (nog) niet op..quote:
Nee, twee nummertjes maar. Straks nog wel een nieuw nummer van een Amerikaanse band met Franse zanger. Maar dat is duidelijk meer uptempo, dus er moet iets tussen qua bruggetjequote:
quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Kólere!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Mooie kleur. Nieuw? /Goversquote:Op zaterdag 11 november 2017 13:36 schreef Elfletterig het volgende:
np: General Elektriks - Different Blue
(new music)
Nee, Robijn intensiefquote:Op zaterdag 11 november 2017 13:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooie kleur. Nieuw? /Govers
Bert Visscher ook over hem he!quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooie kleur. Nieuw? /Govers
Het begin klinkt veelbelovend.quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, Robijn intensief(Hierna nog een blauw nummer; beetje experimenteel, maar erg lekker)
Piet had het kunnen draaien.quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb dit nummer schandalig weinig gedraaid, terwijl ik het geweldig vind: Sondre Lerche - Bleeding Out Into The Blue
Het is gedurfd en muzikaal erg fraai (vind ik)quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Piet had het kunnen draaien.
Hij had vlak voor Frank z'n dood ook zo'n grapje gemaakt over Robijn intensief, en later kwam hij daar nog op terug.quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat dan? Ken ik (nog) niet.
Had er ook geen moeite mee.quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is gedurfd en muzikaal erg fraai (vind ik)
Konijnenkasteel dan..quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:44 schreef ToT het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/x30cf9y
quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Konijnenkasteel dan..
Net op tijd terug voor mijn favoriete Elf-nummer![]()
En inmiddels regent het hier ook, dus ook net op tijd gestopt net.
Klinkt al een stuk beterquote:Op zaterdag 11 november 2017 13:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Konijnenkasteel dan..
Hier hagelt het zelfsquote:Op zaterdag 11 november 2017 13:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Konijnenkasteel dan..
Dat is zeker te hopen jaquote:Op zaterdag 11 november 2017 13:49 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hier hagelt het zelfs![]()
Hopelijk hebben just me en Melting wel een beetje mooi weer in de Efteling.
ik vond hem mooi. En deze trouwens ookquote:Op zaterdag 11 november 2017 13:52 schreef Elfletterig het volgende:
De nieuwe single van Sean Christopher, de opvolger van Paper Plane Pilot heet Carry On.
np: Sean Christopher - Carry On
Top 2 van mijn jaarlijst, zoals de vlag er nu bijhangt....quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:55 schreef livelink het volgende:
[..]
ik vond hem mooi. En deze trouwens ook
Ik begrijp hier niks van, maar ben geintrigeerd door de erectieproblemen.quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:56 schreef Elfletterig het volgende:
De show eindigt zoals -ie begon. Aanhakend op de Heaven / Hell-show van MadMaster. Een slotnummer inclusief erectieproblemen, eindigend op het woord "history", waarmee de cirkel weer rond is ten opzichte van de openingstrack "Memory Of The Future"
De show begon met terug- en vooruitkijken; en eindigt met het woord "history"quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begrijp hier niks van, maar ben geintrigeerd door de erectieproblemen.
Jij bedankt voor het draaien was weer een toffe showquote:Op zaterdag 11 november 2017 13:59 schreef Elfletterig het volgende:
Met dank aan aRd, dat ik een minuutje mocht uitlopen. Bedankt voor het luisteren
Ik vond het weer een gedenkwaardige jubileumshow met de bijbehorende hindernissen natuurlijkquote:Op zaterdag 11 november 2017 13:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De show begon met terug- en vooruitkijken; en eindigt met het woord "history"
Ik laat me verrassenquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:02 schreef anotherRandomdude het volgende:
Mochten er verzoekjes zijn ze uiteraard welkom
In dit genre?quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:02 schreef anotherRandomdude het volgende:
Mochten er verzoekjes zijn ze uiteraard welkom
Gedenkwaardig was het zeker. Voor mijn doen behoorlijk chaotisch. Het was even behelpen toen één speler wegviel, maar gelukkig biedt Mixxx de optie om een 3e en 4e speler bij te schakelen.quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het weer een gedenkwaardige jubileumshow met de bijbehorende hindernissen natuurlijk
Aah, dat is makkelijk.quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:04 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Alle genre's wat mij betreft
Mixxxquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gedenkwaardig was het zeker. Voor mijn doen behoorlijk chaotisch. Het was even behelpen toen één speler wegviel, maar gelukkig biedt Mixxx de optie om een 3e en 4e speler bij te schakelen.
Weet wat je zegt. Voor je het weet zit je "Groente & Fruit" of "Er wordt gepaard op de gang" te draaien...quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:04 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Alle genre's wat mij betreft
quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet wat je zegt. Voor je het weet zit je "Groente & Fruit" of "Er wordt gepaard op de gang" te draaien...
Mixxx dat nu blijft hangen in plaats van af te sluitenquote:
Ga hem gelijk zoekenquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ehm, Girls got rhythm - AC/DC, gaarne.
Die grappen heb ik regelmatig sinds de controller er bij is gekomen. Om maar niet te spreken van het aansluiten van een microfoon.quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mixxx dat nu blijft hangen in plaats van af te sluiten
Maar het werkt normaal prima. Ik denk toch dat -ie van de leg raakte door de andere bestandsformaat van de U2-track. Het rare is: hij speelde gewoon door, maar er was ineens geen geluid meer... - En daarna kon ik niks meer met speler 2, waar ik die track in afspeelde.
Als het maar in het ritme draait.quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:16 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft even de wasmachine aangezet (met was erin, uiteraard)
Nu luisteren naar aRd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |