Doe maar ja!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:08 schreef DriftGear het volgende:
Als het nog kan zou ik ook graag in de poule willen. Ik kan volgens mij alleen geen DM sturen omdat ik te weinig gepost heb. Ik kan mijn username wel gewoon via dit topic plaatsen als dat geen probleem is.
Leukquote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:49 schreef Louriox het volgende:
Hele late DM gestuurd, sorry ^^;;
Dit wordt mijn eerste jaar met de app
Uitgenodigd! De 72e alweerquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:17 schreef DriftGear het volgende:
Dank je! Username van de widm app is DriftGear
En hopelijk houden ze het ook lang vol.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:18 schreef Moira. het volgende:
Echt mooi om te zien hoe veel mensen meedoen
yoloquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:37 schreef essnhills het volgende:
Ohjee al 2 mensen in de poule hebben nu 0 punten
Zelfde vraag hier.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:50 schreef Keyos het volgende:
Kun je nog toegevoegd worden aan de poll? Had de DM naar Moira zonder de punt erachter gestuurd Haha, dat wordt het lastig (doe in de app mee onder m’n Fok nickname).
Dit. Ik heb ook net nog iemand toegevoegd in mijn familiepoule.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:10 schreef JDude het volgende:
In m'n familie poule ben ik de beheerder en kan ik nog steeds mensen uitnodigen. Zou Moira dus ook moeten kunnen voor de fok poule.
Er is toch een Yolo mod ook?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:37 schreef essnhills het volgende:
Ohjee al 2 mensen in de poule hebben nu 0 punten
50 hierquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:51 schreef svann het volgende:
Ik had Ron 30 punten gegeven, dat keldert aardig.
Zeker in dit stadium van het spel is dat ook niet heel moeilijk. Vorig jaar heb ik geloof ik vijf afleveringen op rij de perfecte score volgehouden maar uiteindelijk eindigde ik nog ergens in de middenmootquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Vraag me niet hoe maar ik heb de max score
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |