Je snapt het echt niet he?quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben het over een fucking schoolkrant. Lekker interessant.
Ik ben bang dat zeker in de politiek idealen en principes geen enkele rol meer spelen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Blijft mooi om te zien hoe mensen zichzelf steeds meer kwijtraken en verloochenen. Als ze al principes hadden natuurlijk.
Natuurlijk. Maar soms kan dat gewoon wat vervelende gevolgen hebben.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he?wel erg hoor. Ook al schrijf ik in het maandblad voor de lokale haakclub dan nog moet ik mijn mening toch kunnen verkondigen?
Dat nog niet eens, al is dat wel een gevolg; mensen mogen niet meer kritisch denken zonder daarmee in aanraking te komen. Gematigde mensen durven niks meer te zeggen, en dan hou je de extreme kant over.quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:51 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Over steeds meer onderwerpen is een normale discussie niet meer mogelijk. Omdat partijen al op voorhand al hard tegen hard gaan.
Klopt, kwalijk is dat als je gewoon in je recht staat en niks fout doet en je dan toch zulke gevolgen hebt.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:02 schreef Megumi het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar soms kan dat gewoon wat vervelende gevolgen hebben.
Hij wordt ook niet gedwongen te stoppen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he?wel erg hoor. Ook al schrijf ik in het maandblad voor de lokale haakclub dan nog moet ik mijn mening toch kunnen verkondigen?
Oké, maar jouw mening dus dat het een lokale schoolkrant betreft en dus niet boeiend is sta je nog wel achter?quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij wordt ook niet gedwongen te stoppen.
Er is kritiek geuit op zijn columns. En studenten hebben de vrijheid dat te doen, net zo goed als dat Faber zijn columnpjes gewoon mag (blijven) tikken.
Zelf vermijd ik derhalve bepaalde onderwerpen. Mede omdat het maar zelden gaat over het oplossen van problemen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat nog niet eens, al is dat wel een gevolg; mensen mogen niet meer kritisch denken zonder daarmee in aanraking te komen. Gematigde mensen durven niks meer te zeggen, en dan hou je de extreme kant over.
Iedereen die kritisch is over onderwerpen als immigratie, Islam en noem het maar op, wordt door een steeds groter wordende groep meteen in een nogal negatief hoekje gedumpt als afval. Dit heeft Trump ook aan de macht geholpen, en hij is echt een prachtig voorbeeld van iemand die precies aan de andere doorgeslagen kant staat.
Het is inderdaad non-nieuws, omdat het een lullig campusblaadje betreft.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké, maar jouw mening dus dat het een lokale schoolkrant betreft en dus niet boeiend is sta je nog wel achter?
Ja, na eerst een decennium de problemen gewoon straal ontkennen, maar nu kan dat niet meer, komt meneer koosvogels alleen nog maar met "het doet er niet toe".quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben het over een fucking schoolkrant. Lekker interessant.
Oké duidelijk, al had ik dit beeld al van jou als user.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is inderdaad non-nieuws, omdat het een lullig campusblaadje betreft.
Dat het zijn eigen besluit is omdat zijn schrijven kritiek heeft geoogst, maakt het al helemaal een non-issue.
Wacht maar tot een Moslim hierbij betrokken is omdat ie nogal radicale dingen schreef.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké, maar jouw mening dus dat het een lokale schoolkrant betreft en dus niet boeiend is sta je nog wel achter?
Dat denk ik ook. En als iemand echt iets fout doet dan doe je gewoon aangifte denk ik zo. Of dat verder zin heeft is een andere discussie. Een beetje laf is het wel dat de betrokken moslima anoniem wil blijven. Maar ken de machtsverhoudingen niet in de zaak.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, kwalijk is dat als je gewoon in je recht staat en niks fout doet en je dan toch zulke gevolgen hebt.
Zo werkt de wereld nu joh, gewoon anoniem lekker dingen roepen en kijken hoe de ander kapot gemaakt wordquote:Op vrijdag 10 november 2017 12:08 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. En als iemand echt iets fout doet dan doe je gewoon aangifte denk ik zo. Of dat verder zin heeft is een andere discussie. Een beetje laf is het wel dat de betrokken moslima anoniem wil blijven. Maar ken de machtsverhoudingen niet in de zaak.
Die gaat dan veel over zich heen krijgen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht maar tot een Moslim hierbij betrokken is omdat ie nogal radicale dingen schreef.
Klinkt als NWS / VRT wil geen controverse, dus schuldig of niet: gewoon oprotten!quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo werkt de wereld nu joh, gewoon anoniem lekker dingen roepen en kijken hoe de ander kapot gemaakt wordmooie wereld.
Zo werkt het al eeuwen. Dus wen er maar aan.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo werkt de wereld nu joh, gewoon anoniem lekker dingen roepen en kijken hoe de ander kapot gemaakt wordmooie wereld.
Het is zijn eigen besluit. Of mogen studenten geen kritiek uiten op zijn columns?quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht maar tot een Moslim hierbij betrokken is omdat ie nogal radicale dingen schreef.
Ja daar hebben de emoties bij de linkse SJW gutmensch ook alweer grote hoogtes bereikt.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt als NWS / VRT wil geen controverse, dus schuldig of niet: gewoon oprotten!
Nee, en nee.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:10 schreef Megumi het volgende:
[..]
Zo werkt het al eeuwen. Dus wen er maar aan.
Ook daar zit wat in de betrokken persoon zal goed hebben nagedacht over wat hij schreef en de gevolgen daarvan. Zo niet dan is het niet een echt slim persoon.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is zijn eigen besluit. Of mogen studenten geen kritiek uiten op zijn columns?
Ja en ja. Iemand die de historie een beetje kent weet dat anoniem iemand beschuldigingen een handige strategie is om bijvoorbeeld je politieke tegenstander op zij te zetten. En het verkondigen van onwaarheden.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja daar hebben de emoties bij de linkse SJW gutmensch ook alweer grote hoogtes bereikt.
Zeer vermakelijk de hypocrisie en domheid bij sommige mensen te lezen. Dubbel zo vermakelijk als ze zo zeker van zichzelf zijn maar er zo ver naast zitten.
[..]
Nee, en nee.
Dat roep je elke keer wel weer maar ik denk dat het gedeelte (de 1e zin zelfs van de 1e alinea) boekdelen spreekt. Er staat namelijk letterlijk: 'Onder druk van studenten stopt..'quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is zijn eigen besluit. Of mogen studenten geen kritiek uiten op zijn columns?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |