Ik ook. Ik denk dat hij het goede nummer kan herkennen en hij is zeker weten eigenwijs genoeg om zich bij de keuze niet van de wijs te laten brengen door anderen.quote:Op donderdag 9 november 2017 20:58 schreef ato het volgende:
Ik ben blij met Waylon, nu nog een goed liedje.
Maar ik heb er alle vertrouwen in.
Dat denk ik ook. We hebben een goede deze keer.quote:Op donderdag 9 november 2017 21:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ook. Ik denk dat hij het goede nummer kan herkennen en hij is zeker weten eigenwijs genoeg om zich bij de keuze niet van de wijs te laten brengen door anderen.
Heb er net in gepost, was het vergeten dat het er al wasquote:Op donderdag 9 november 2017 21:00 schreef ato het volgende:
Greys lieve schat, ik had nog een EIC topic geopend.
Hmm weet niet, niet echt toch? Ook een filmpje met een terugblik ofzoiets en 's avonds bij Humberto dacht ik. (of was dat alleen met het nummer?)quote:Op donderdag 9 november 2017 20:59 schreef PrincessofFrance het volgende:
Even een random vraag tussendoor: ik neem aan dat er een wereld van verschil zit tussen de aankondiging van Waylon nu en die van OG3NE vorig jaar?
Hij is ook muzikaal, die hoort zo'n 'winnend' liedje wel.quote:Op donderdag 9 november 2017 21:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ook. Ik denk dat hij het goede nummer kan herkennen en hij is zeker weten eigenwijs genoeg om zich bij de keuze niet van de wijs te laten brengen door anderen.
Ik zie dat ik de reacties op was vergeten. Hoe men erop reageerde bedoelde ik eigenlijk. Nu vooral enthousiasme en vrolijkheid, en toen?quote:Op donderdag 9 november 2017 21:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hmm weet niet, niet echt toch? Ook een filmpje met een terugblik ofzoiets en 's avonds bij Humberto dacht ik. (of was dat alleen met het nummer?)
Geen teaser met hints toch? Vond deze teaser echt tof. Vol met alle vooroordelen over Waylonquote:Op donderdag 9 november 2017 21:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hmm weet niet, niet echt toch? Ook een filmpje met een terugblik ofzoiets en 's avonds bij Humberto dacht ik. (of was dat alleen met het nummer?)
Hahaha is goed hoor, ik ben er in ieder geval wel met een paar vrienden.quote:Op donderdag 9 november 2017 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb er net in gepost, was het vergeten dat het er al was
Wie gaan er nog meer mee.kom op jongens, met heel ESF FOK naar Eurovision in Concert!
Ooh zo. Nou ik weet het niet precies meer, máár na de Beste Zangers stond een groot deel van Nederland wel om OG3NE te roepen. Volgens mij was het vooral ook hier negatief, maar werd er op Twitter ook wel veel 'nu gaan we winnen anders nooit meer meedoen' geroepen.quote:Op donderdag 9 november 2017 21:02 schreef PrincessofFrance het volgende:
[..]
Ik zie dat ik de reacties op was vergeten. Hoe men erop reageerde bedoelde ik eigenlijk. Nu vooral enthousiasme en vrolijkheid, en toen?
Ja maar ook wel vriendjes met iedereen en wat jongensachtiger. Denk ik. Of zo kwam hij op mij over. Nu is hij ook letterlijk jonger natuurlijk.quote:Op donderdag 9 november 2017 20:53 schreef Greys het volgende:
Ik vond Douwe niet echt een andere houding hebben trouwens. Ook zelfverzekerd en vol vertrouwen.
Nee ze gingen alle oudere inzendingen bij langs tot ze bij OG3NE uitkwamen. Dit was top inderdaad.quote:Op donderdag 9 november 2017 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen teaser met hints toch? Vond deze teaser echt tof. Vol met alle vooroordelen over Waylon
Wat speelser misschien?quote:Op donderdag 9 november 2017 21:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar ook wel vriendjes met iedereen en wat jongensachtiger. Denk ik. Of zo kwam hij op mij over. Nu is hij ook letterlijk jonger natuurlijk.
Ja!quote:Op donderdag 9 november 2017 21:06 schreef PrincessofFrance het volgende:
[..]
Wat speelser misschien?
Toen voer Ilse erg veel het woord.quote:Op donderdag 9 november 2017 21:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja!
Maar dat zal ook gewoon de leeftijd zijn. Het maakte hem misschien voor de toeschouwer wel wat meer benaderbaar.
Geen idee hoe dat eigenlijk was met de Linnets.
Toen mocht ie amper pratenquote:Op donderdag 9 november 2017 21:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja!
Maar dat zal ook gewoon de leeftijd zijn. Het maakte hem misschien voor de toeschouwer wel wat meer benaderbaar.
Geen idee hoe dat eigenlijk was met de Linnets.
Die reacties waren ook overwegend positief, behalve hier dan maar dit forum is geen graadmeter. Er wordt hier een raar soort dubbele moraal gehanteerd: Karaktertrekken die bij Waylon als 'zelfverzekerd' worden gezien zijn bij bv. Glennis Grace 'arrogant'. Waylon komt niet per se sympathieker over dan de zusjes Vol of mevrouw Grace.quote:Op donderdag 9 november 2017 20:59 schreef PrincessofFrance het volgende:
Even een random vraag tussendoor: ik neem aan dat er een wereld van verschil zit tussen de reacties op de aankondiging van Waylon nu en die van OG3NE vorig jaar?
Ik denk dat Waylon wel wat geleerd heeft wat hij kan zeggen en wat niet.quote:Op donderdag 9 november 2017 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik weet niet meer waar, maar op een buitenlands forum/blog werd Douwe ook regelmatig arrogant genoemd door zijn uitspraken dat hij zou gaan winnen, en dat hij op zichzelf had gewed voor winst.
En vorig jaar natuurlijk Salvador wiens uitspraken - die ik overigens hartstikke normaal vond; gewoon mening uiten over concurrentie, en niet eens op een gemene manier - ook niet altijd even goed vielen in de media.
Ik denk sowieso dat het wat betreft resultaat allemaal niet heel veel gaat uitmaken, maar ik vermoed dat Waylon er wat betreft de media/blogs iets minder goed mee weg gaat komen. Douwe en vooral ook Salvador hadden nog een soort jeugdig 'ah gossie, die weten niet beter' effect op anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |