Mooi, gaat op mijn wensenlijst.quote:Op donderdag 9 november 2017 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Uurtje of 2 geleden weer thuis aangekomen
Ja! Mooie stad. Genoeg te doen en te zien voor 2enhalve dag. Voor (veel) langer dan dat eigenlijk niet, of je moet alle musea bezoeken en plaatsen buiten Riga zelf.
Maar: aanrader.
Vooral voor ToT. Er staan wat luidsprekers verspreid door de stad, en ik hoorde minstens twee Queen-nummers
Tallinn schijnt nog mooier te zijn. Just sayingquote:Op donderdag 9 november 2017 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi, gaat op mijn wensenlijst.
Heerlijke band ditquote:
quote:
Ja, maar die stond al op mijn wensenlijst. Net zoals Helsinki bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 9 november 2017 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tallinn schijnt nog mooier te zijn. Just saying
Ik moet heel Scandinavië (en dan neem ik de ruimste betekenis) nogquote:Op donderdag 9 november 2017 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar die stond al op mijn wensenlijst. Net zoals Helsinki bijvoorbeeld.
Van het debut album van The Bloodhound Gang... die tekstenquote:
Dat hele is best goed te pruimen.quote:
Graag gedraaid weerquote:Op donderdag 9 november 2017 20:26 schreef ok01 het volgende:
Ik moet er vandoor
Bedankt voor het draaien Oscar
quote:
Niks mis meequote:Op donderdag 9 november 2017 20:34 schreef peaceman het volgende:
ik ga wel wat artiesten draaien die jij ook draaide geloof ik
Hahaquote:
Goed plan. * OscarMopperkont schenkt gin-tonic inquote:
wij gaan hier aan de theequote:
Al gehadquote:
Ga jij zo draaien, Peace? Ik dacht dat Paro ging draaien?quote:Op donderdag 9 november 2017 20:34 schreef peaceman het volgende:
ik ga wel wat artiesten draaien die jij ook draaide geloof ik
ik drink de hele dag door heel veel thee, heb er zeker geen vaste tijden voorquote:Op donderdag 9 november 2017 20:43 schreef peaceman het volgende:
Met kinderen in huis is team thee hier regelmatig wat later
Ja, maar nu heb ik toch ook net een wijntje ingeschonken. Kinderen zijn klaar met leren en huiswerk, dus nu kan het wel.quote:Op donderdag 9 november 2017 20:43 schreef peaceman het volgende:
Met kinderen in huis is team thee hier regelmatig wat later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |