Ik draaide Sandy Coast vorige week nogquote:Op donderdag 9 november 2017 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Hans Vermeulen schijnt overleden te zijn.
Ga even de Sandy Coast luisteren i.p.v. dit gebrul...
Te vroeg...quote:Op donderdag 9 november 2017 19:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik draaide Sandy Coast vorige week nog
Middagquote:
Briljante serie was datquote:
Ik kon er altijd wel om lachenquote:Op donderdag 9 november 2017 19:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Briljante serie was dat
Mensen vinden het vaak dom, maar toch was het slim opgezet
* OscarMopperkont ookquote:
Ja, ik ben best moequote:
quote:Op donderdag 9 november 2017 19:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont ook
Vaak ook met joint gekeken
* OscarMopperkont schenkt straks even wat gin & tonic inquote:Op donderdag 9 november 2017 20:00 schreef CindieY het volgende:
Eigenlijk vind ik dit muziek om een biertje (of 2) bij te drinken, maar ik ben een beetje gaar
quote:Op donderdag 9 november 2017 20:01 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wel de beste manier om er naar te kijken
Toen was MTV nog goedquote:Op donderdag 9 november 2017 20:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Samen met een vriend van mij keken we ook altijd MTV. Gingen wij ook commentaar geven op videoclips a la Beavis & Butt Head
Ray Cokes. Held.quote:
Ray Cokesquote:
quote:
sorry nog... was iets te voortvarend met roosterenquote:
No problemoquote:Op donderdag 9 november 2017 20:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
sorry nog... was iets te voortvarend met roosteren
quote:
quote:Op donderdag 9 november 2017 20:07 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Precies op tijd voor 30 seconds to Mars
Jared Letoquote:Op donderdag 9 november 2017 20:07 schreef CindieY het volgende:
Ik zou stiekem willen zeggen dat ik dit helemaal vergeten was, maar dat is niet zo
Hé, alweer thuis? Was het een aanrader?quote:
Bazentrack ookquote:
Wordt aan gewerkt begreep ikquote:Op donderdag 9 november 2017 20:09 schreef peaceman het volgende:
machtig irritant dat www.radio49.nl het niet doet trouwens.
Hier ook, al is mijn onderbuurvrouw er nooit en de rest ach....quote:
Uurtje of 2 geleden weer thuis aangekomenquote:Op donderdag 9 november 2017 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Hé, alweer thuis? Was het een aanrader?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |