quote:Op donderdag 9 november 2017 17:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb wel al een paar keer gehoord dat je 'nooit kan winnen zonder Arabische sound', dus we zijn al aardig in de buurt.
Portugal had terecht gewonnen. Nu is NL eindelijk aan de beurt.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
"Allemaal buurlanden!"
Ja. Yeah. Portugal
Ik denk dat op zijn minst IJsland zal moeten winnen voor we daar een beetje vanaf gaan komen.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
"Allemaal buurlanden!"
Ja. Yeah. Portugal
Ik denk dat gayland met de broek op de knieen zitquote:Op donderdag 9 november 2017 17:10 schreef Wuwwa het volgende:
Waylon is populair bij de vrouwtjes (van middelbare leeftijd), maar hoe zit het eigenlijk met de gayscene? Kunnen we daar nog fanboypunten van verwachten?
Wmb wel.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:10 schreef Wuwwa het volgende:
Waylon is populair bij de vrouwtjes (van middelbare leeftijd), maar hoe zit het eigenlijk met de gayscene? Kunnen we daar nog fanboypunten van verwachten?
Och, ik snap het wel.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:16 schreef Em31 het volgende:
Ik las een keer dat iemand Waylon op Peter Dinklage (Tyrion Lannister) vindt lijken. Waren een paar het nog mee eens ook.
Flauw om erover te beginnen maar... denk je nog steeds dat Cornald die commissie zat is?quote:Op donderdag 9 november 2017 17:15 schreef Greys het volgende:
Gaat bij Omroep MAX (ja ik kijk) er nu over. Dave Boomkens van het grote songfestivalboek vindt het een geweldige eigenzinnige artiest. En dat Waylon een echt plan heeft dat ie voor goud wil gaan.
Hij vindt Waylon een podiumbeest dat mensen via de camera helemaal opvreet. En dat hij een echte persoonlijkheid is.
Oké die zijn blij
Alleen maar positief daar iig.
Ik hoop dat ze zwanger is en niet meegaat met Waylon. Dat zou een koude douche zijn..quote:Op donderdag 9 november 2017 17:20 schreef Momo... het volgende:
RTL late night facebook
Wereldwijd zitten fans van Within Temptation op hete kolen. Een post van de band op social media roept enorm veel vragen op. 'Official statement of Sharon den Adel... Coming soon...', luidt de aankondiging. Het bericht heeft inmiddels 6700 likes en meer dan 1000 reacties gekregen. Er wordt volop gespeculeerd, maar vanavond maakt Sharon Den Adel het nieuws bij ons bekend!
Beetje vreemd om dan in die aankondiging vrijdag te zetten.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:20 schreef Momo... het volgende:
RTL late night facebook
Wereldwijd zitten fans van Within Temptation op hete kolen. Een post van de band op social media roept enorm veel vragen op. 'Official statement of Sharon den Adel... Coming soon...', luidt de aankondiging. Het bericht heeft inmiddels 6700 likes en meer dan 1000 reacties gekregen. Er wordt volop gespeculeerd, maar vanavond maakt Sharon Den Adel het nieuws bij ons bekend!
Ik hoop gewoon dat het iets positiefs is, geen ziektes of het einde van WT. Maar een nieuwe album, een solo project, zwangerschap.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Beetje vreemd om dan in die aankondiging vrijdag te zetten.
Ik denk wel iets positiefs, of solo inderdaad ofzo. Want zou anders dat spanning opbouwen wel vreemd vinden bij slecht nieuws.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:23 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat het iets positiefs is, geen ziektes of het einde van WT. Maar een nieuwe album, een solo project, zwangerschap.
Ja dat denk ik nog steeds wel.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Flauw om erover te beginnen maar... denk je nog steeds dat Cornald die commissie zat is?
Ik vind Waylon eigenlijk de beste keuze van de artiesten die zouden willen. Ook beter dan Dotan, Jacqueline Govaert en wat heb je verder allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik hou m'n hart alvast weer vast voor volgend jaar maar dit jaar ben ik erg blij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 9 november 2017 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat denk ik nog steeds wel.
Ik ben ook blij voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik hou m'n hart alvast weer vast voor volgend jaar maar dit jaar ben ik erg blij.Ik kan me je enthousiasme voor hem bij TCL nog heel goed herinneren.
Eigenlijk zou de commissie nooit meer iemand moeten laten gaan die de instelling NIET heeft. Al roepen de meesten het wel dat ze willen winnen (behalve Trijntje dan) maar hij legt er wel echt erg de nadruk op. Geen genoegen met zilver of brons. Open staan voor andermans nummers mits winnen. Etc.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:28 schreef PrincessofFrance het volgende:
De instelling van Waylon is er een waar veel van zijn voorgangers nog iets van kunnen leren...Trijntje Oosterhuis ofzo en OG3NE natuurlijk.
Ik vind het lief hoe veel mensen blij zijnquote:Op donderdag 9 november 2017 17:30 schreef PrincessofFrance het volgende:
[..]
Ik ben ook blij voor jouIk kan me je enthousiasme voor hem bij TCL nog heel goed herinneren.
Daar zijn wij hier een community, een gemeenschap voor. Dacht ik zo.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het lief hoe veel mensen blij zijn
Ja maar laat iedereen ook gewoon lekker roepen als ze het geen goede keuze vinden hoor. Ieder z'n smaak.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:33 schreef PrincessofFrance het volgende:
[..]
Daar zijn wij hier een community, een gemeenschap voor. Dacht ik zo.
Zou de commissie dat aankunnen? Ieder jaar een artiest die zijn/haar hele ziel en zaligheid erin legt? Gaat dat niet te diep voor hen? Of voor Jan Smit/Daniël Dekker dan?quote:Op donderdag 9 november 2017 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de commissie nooit meer iemand moeten laten gaan die de instelling NIET heeft. Al roepen de meesten het wel dat ze willen winnen (behalve Trijntje dan) maar hij legt er wel echt erg de nadruk op. Geen genoegen met zilver of brons. Open staan voor andermans nummers mits winnen. Etc.
En die teaser was echt briljant gemaakt. En z'n eerste statement over de haters kunnen hun lol op. Alles is tof
Daar bedoelde ik natuurlijk ook mee dat je elkaar moet kunnen uitdagen, bevragen. Wie vindt wie goed en wie niet en waarom niet, etc.. Over smaak valt niet te twisten, maar wel te discussiëren.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar laat iedereen ook gewoon lekker roepen als ze het geen goede keuze vinden hoor. Ieder z'n smaak.
Als het nu bv Sharon was geworden had ik het zelf niet zó gevonden en had ik dat ook gewoon eerlijk gezegd. Maar was ik wel blij voor degenen die haar heel graag wilden. En alsnog zelf ook opgelucht geweest dat het een echte artiest was en niks uit het heelal zeg maar
quote:Op donderdag 9 november 2017 17:40 schreef Dave het volgende:
Jan weet heel goed wat "hele ziel en zaligheid" is, dus die gaat volgend jaar zelf met het door hem gecomponeerde en zeer gevoelige "Do you know what I want bad asses? Free sunglasses!".
Precies. Heerlijkquote:Op donderdag 9 november 2017 17:40 schreef PrincessofFrance het volgende:
[..]
Daar bedoelde ik natuurlijk ook mee dat je elkaar moet kunnen uitdagen, bevragen. Wie vindt wie goed en wie niet en waarom niet, etc.. Over smaak valt niet te twisten, maar wel te discussiëren.
Maar we hebben, ondanks dat ik zelf totaal niet bekend ben met zijn repertoire etc., voor deze editie wel een afvaardiging waar we achter kunnen staan. Geen huppelmutsen of artiesten die het wel een keer leuk lijkt om mee te doen.
quote:Op donderdag 9 november 2017 17:40 schreef Dave het volgende:
Jan weet heel goed wat "hele ziel en zaligheid" is, dus die gaat volgend jaar zelf met het door hem gecomponeerde en zeer gevoelige "Do you know what I want bad asses? Free sunglasses!".
En als Jan niet wint met zijn eigen deelname wordt hij voor straf uit de commissie gezet.quote:
En die Rusquote:Op donderdag 9 november 2017 17:41 schreef Prego het volgende:
Ik ben juist sceptisch, alwéér Waylon... weliswaar zonder Ilse maar toch. Aan de andere kant Poli Genova kwam er ook mee weg
Klopt.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:45 schreef PrincessofFrance het volgende:
Dima Bilan toch? En die hoefde het podium met zijn eerste optreden niet eens te delen (bij mijn weten).
JAAAAAAAAquote:Op donderdag 9 november 2017 17:45 schreef Nexum het volgende:
YO IK BEN HELEMAAL VOOR DAT WE MET EEN GROEP NAAR EIC GAAN
Ik heb helaas nog geen kaartenquote:Op donderdag 9 november 2017 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAA
ik maak straks ff een topic
Heb zelf al kaarten maar er zijn er nog genoeg omdat het nu in een heel grote zaal is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |