waar is het misgegaan?quote:Op donderdag 9 november 2017 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik b3n eigenlijk de vader van streepje
Ik zou iets over broer en zus huwelijken zeggen maar dat is nu crewbash dus hou ik het bij een smiley.quote:
Jij hebt ook een streepjequote:Op donderdag 9 november 2017 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik b3n eigenlijk de vader van streepje
Het was een tantequote:Op donderdag 9 november 2017 16:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zou iets over broer en zus huwelijken zeggen maar dat is nu crewbash dus hou ik het bij een smiley.
quote:Op donderdag 9 november 2017 16:25 schreef devzero het volgende:
[..]
En secretpret heeft 2 streepjes. Misschien een chromosoom te veel
quote:
Waarom hebben jullie dezelfde UI?quote:
Hij vond mijn oude UI mooi denk ikquote:Op donderdag 9 november 2017 16:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Waarom hebben jullie dezelfde UI?
Ik had hem eerder dan jij (tussen een periode waarin jij de UI niet meer gebruikte).quote:Op donderdag 9 november 2017 16:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij vond mijn oude UI mooi denk ik
Tjsa, dus als iemand een UI een tijdje niet gebruikt dan mag je hem kopiėren?quote:Op donderdag 9 november 2017 16:28 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik had hem eerder dan jij (tussen een periode waarin jij de UI niet meer gebruikte).
ja ja ich weise das. Jij gebruikte hem alleen voor even niet dus dacht ik ik doe het wel.quote:Op donderdag 9 november 2017 16:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Tjsa, dus als iemand een UI een tijdje niet gebruikt dan mag je hem kopiėren?
[ [url=http://imgur.com/kioBtlIl.png]afbeelding ]
[/url]
Ik ken overigens geen regel die zegt dat het niet mag.quote:Op donderdag 9 november 2017 16:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Tjsa, dus als iemand een UI een tijdje niet gebruikt dan mag je hem kopiėren?
[ [url=http://imgur.com/kioBtlIl.png]afbeelding ]
[/url]
Van mij mag je hem gebruiken hoor. Ik had em eigenlijk gemaakt omdat ik genoeg had van mijn crappy macbook pro en leek me wel passen bij het nivo van mijn posts op Fok!quote:Op donderdag 9 november 2017 16:31 schreef _--_ het volgende:
[..]
ja ja ich weise das. Jij gebruikte hem alleen voor even niet dus dacht ik ik doe het wel.
Alles wat je op Fok! doet kan gebruikt worden door anderen.quote:Op donderdag 9 november 2017 16:32 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik ken overigens geen regel die zegt dat het niet mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |