Inderdaad. Had er grote verwachtingen van. Valt dan toch wat tegen. Al vind ik het gezien de matige concurrentie dit jaar tot dusver nog wel één van de betere inzendingen. Nu kijken of ze live ook kan zingen.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:52 schreef TheArt het volgende:
Ik had meer verwacht. Niet slecht, maar met zo'n productieteam had er toch nog wat beters uit mogen uitkomen.
Nee die video doet het bij mij ook niet meerquote:Op zondag 4 maart 2018 14:09 schreef Greys het volgende:
Video doet het al niet meer hier wegens rechten. Bij jullie wel?
Deze doet het ook al niet meer.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:18 schreef libranl het volgende:
[..]
Nee die video doet het bij mij ook niet meerMisschien deze hieronder anders maar even voorlopig?
En gelijk een test of ik het me nog kon herinneren, maar het lied was niet blijven hangen.(Dit was hem toch wel hoop ik
)
Ja echt he. "Luna, moon me up"quote:Op maandag 5 maart 2018 00:13 schreef Jane het volgende:
Dit soort teksten. Ik word er altijd zo melig van.
quote:"I tear down the firewalls..." Dear Aisel, that's not something really clever. That way your laptop would get infected by trojans and all kinds of malware.
Klopt, maar dit is gewoon matig.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:58 schreef Nexum het volgende:
Fastfood muziek hoort op het songfestival.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |