Als ik tickets voor m'n ma boek doe ik echt alleen de meisjesnaam, "e.v." gegevens laat ik geheel achterwege. En dat is met meerdere maatschappijen meerdere keren goed gegaan (en leek mij op zich ook echt correcter).quote:Op maandag 6 november 2017 13:20 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Alleen voornaam en achternaam is voldoende. Aanterouwde naam lijkt me wel nodig als toevoeging.
h wel, m niet.quote:Op woensdag 8 november 2017 17:37 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb gehoord dat je sinds kort niet meer naar de Lounges kan als je vanaf die cheap-ass H-pier op Schiphol vliegt maar dat je na de security direct naar de pier wordt geloodst. Klopt dat?
kon dat dan?quote:Op woensdag 8 november 2017 17:37 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb gehoord dat je sinds kort niet meer naar de Lounges kan als je vanaf die cheap-ass H-pier op Schiphol vliegt maar dat je na de security direct naar de pier wordt geloodst. Klopt dat?
Ik heb nu ook alleen de meisjesnaam ingevuld.quote:Op woensdag 8 november 2017 17:27 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Als ik tickets voor m'n ma boek doe ik echt alleen de meisjesnaam, "e.v." gegevens laat ik geheel achterwege. En dat is met meerdere maatschappijen meerdere keren goed gegaan (en leek mij op zich ook echt correcter).
Je zal geen lounge toegang hebben vanuit Easyjet.quote:Op woensdag 8 november 2017 19:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
h wel, m niet.
Kan me niet voorstellen trouwens dat je lounge toegang hebt als je met easyJet en consorten vliegt?
priority pas enzo kan natuurlijk wel jaquote:Op woensdag 8 november 2017 20:36 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Je zal geen lounge toegang hebben vanuit Easyjet.
Maar als je een priority pass hebt is er de Aspire lounge 41 welke je dan kunt gebruiken. Dit is alleen voor de vluchten buiten de Schengen zone, maar dat zijn de Easyjet vluchten vanaf de H pier naar de Engelse bestemmingen.
De Aspire lounge 26 in het Schengen gedeelte van de terminal is niet bereikbaar vanaf de M-pier, lounge 41 overigens ook niet.
Dus voor de vraagsteller, zolang je vanaf de H-pier vliegt zal je in de niet Schengen terminal terecht komen en kan je naar de Aspire lounge.
Vlieg je vanaf de M-pier kan je voor ¤ 3,25 een flesje cola kopen...
Ik bedoel die centrale pleinen met Starbucks en de Mac enzo. Die noemt Schiphol toch ook lounges?quote:Op woensdag 8 november 2017 20:36 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Je zal geen lounge toegang hebben vanuit Easyjet.
Maar als je een priority pass hebt is er de Aspire lounge 41 welke je dan kunt gebruiken. Dit is alleen voor de vluchten buiten de Schengen zone, maar dat zijn de Easyjet vluchten vanaf de H pier naar de Engelse bestemmingen.
De Aspire lounge 26 in het Schengen gedeelte van de terminal is niet bereikbaar vanaf de M-pier, lounge 41 overigens ook niet.
Dus voor de vraagsteller, zolang je vanaf de H-pier vliegt zal je in de niet Schengen terminal terecht komen en kan je naar de Aspire lounge.
Vlieg je vanaf de M-pier kan je voor ¤ 3,25 een flesje cola kopen...
vanaf h kan dat gewoon, dat vormt gewoon onderdeel van het ex schengen gebied.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik bedoel die centrale pleinen met Starbucks en de Mac enzo. Die noemt Schiphol toch ook lounges?
Qatar heeft al aangegeven dat men verlies draait...quote:Op woensdag 8 november 2017 21:31 schreef Yreal het volgende:
Trouwens, de qatari hebben mijn kont gered. Waar alle andere clubs +150¤ deden voor 24 tickets, deed Qatar gewoon -80¤.
gaat vast goed met de load factors daar
ja snap ik. Maar heel veel beter is het bij de rest ook niet. Ik geloof dat ba in een 777 nog 9breed gaat?quote:Op woensdag 8 november 2017 21:57 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Qatar heeft al aangegeven dat men verlies draait...
https://www.bloomberg.com(...)i-blockade-ceo-warns
De loadfactors naar Bangkok zijn voor veel maatschappijen daarnaast helemaal dramatisch, en al helemaal voor Qatar omdat een gedeelte van de connecting passagiers welke men normaliter op kan pikken nu niet meer beschikbaar zijn.
Die 777 toestellen die ze hebben laten ombouwen naar Sardinecan 3-4-3 uitvoering moeten toch vol...
Ook BA is de 777 aan het aanpassen vanaf bijvoorbeeld Gatwick zodat dit in lijn is met de andere aanbieders, lees dat men wat meer op prijs kan concurreren want voor het product kiest men BA niet meer, al helemaal niet meer binnen Europa.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja snap ik. Maar heel veel beter is het bij de rest ook niet. Ik geloof dat ba in een 777 nog 9breed gaat?
Daarom, boeit allemaal niet zo gek veel. En doha is dan opzich wel lekker. 6.5 uur en 6.5 uur, even beentjes strekken tussendoor. Lekkerder dan eerst in een 737 naar londen, 4 uur wachten en dan nog eens 11 uur door.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:16 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Ook BA is de 777 aan het aanpassen vanaf bijvoorbeeld Gatwick zodat dit in lijn is met de andere aanbieders, lees dat men wat meer op prijs kan concurreren want voor het product kiest men BA niet meer, al helemaal niet meer binnen Europa.
Mijn vrienden van Turkish Airlines hadden hiervoor plannen om de 777 aan te passen, maar door de huidige politieke ontwikkelingen is de noodzaak en de bijbehorende investering hiervoor op dit moment niet noodzakelijk, al verwacht ik dat men uiteindelijk zal volgen, want er zijn routes waar het absoluut zou kunnen qua bezetting en range.
Bij annulering boeken om naar een eerstvolgende vlucht waar plek is, eventueel via een ander vliegveld en met een andere maatschappij. Soms kan het best even duren voordat je op de plek van bestemming bent.quote:Op maandag 11 december 2017 19:49 schreef APK het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met al die vluchten die vandaag gecanceled of vertraagd zijn?
Worden de passagiers omgeboekt naar de volgende vlucht en hoe zit het dan als die vlucht vol zit?
Dat zal wel een flinke chaos worden danquote:Op maandag 11 december 2017 19:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij annulering boeken om naar een eerstvolgende vlucht waar plek is, eventueel via een ander vliegveld en met een andere maatschappij. Soms kan het best even duren voordat je op de plek van bestemming bent.
quote:Op maandag 11 december 2017 19:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij annulering boeken om naar een eerstvolgende vlucht waar plek is, eventueel via een ander vliegveld en met een andere maatschappij. Soms kan het best even duren voordat je op de plek van bestemming bent.
Er komen ook minder mensen aan en die terugreizen komen vrij, en mensen cancellen. Maar mensen met tickets voor morgen hebben voorrang op vertraagde mensen van vandaag en dan gaat het naar waitlist prioriteit.quote:Op maandag 11 december 2017 20:29 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zal wel een flinke chaos worden dan
Vraag mij dan wel af wie voorrang krijgen als het een drukke route is, de mensen die op de eerstvolgende vlucht zitten of de mensen wiens vlucht gecanceled is...
De mensen die op de vlucht geboekt zijn hebben voorrang op de mensen van wie de vlucht welke gecancelled is.quote:Op maandag 11 december 2017 20:29 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zal wel een flinke chaos worden dan
Vraag mij dan wel af wie voorrang krijgen als het een drukke route is, de mensen die op de eerstvolgende vlucht zitten of de mensen wiens vlucht gecanceled is...
Je moet toch door de douane, dus dan kan je prima beslissen op dat moment of dat wel/niet mogelijk isquote:Op maandag 11 december 2017 21:23 schreef kalinhos het volgende:
Als t hele zootje vrijdag maar weg is, dan richting Miami. Klopt het dat intercontinentaal ook voorrang heeft op Europees?
Voor Miami, ik heb daar een 6uur layover...moet wel bagage zelf ophalen en twijfel of het te doen is ff snel 1 drankje te doen bij het strand .... Het blijft toch Miami natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |