I agreequote:Op woensdag 8 november 2017 17:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vervelend pestventje.
quote:Op woensdag 8 november 2017 17:17 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Bijna kerst mensen, houdt het gezellig.
quote:Op woensdag 8 november 2017 17:17 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Nee hoor.quote:Op woensdag 8 november 2017 17:18 schreef _--_ het volgende:
[..]
Wat zeg je nu dan weer? In dat topic is iedereen onderling met elkaar eens.
En Nederlander weet vaak niet precies wat halal is. De meesten hebben een verkeerde definitie.quote:Op woensdag 8 november 2017 17:15 schreef _--_ het volgende:
[..]
Zijn topic over of roomboter halal is_______!!
En dan wordt hij boos op mij omdat hij het zelf niet weet.
Zo hoog op zijn paard tot zn wiskunde toets.quote:
quote:Op woensdag 8 november 2017 17:19 schreef Hexx. het volgende:
[..]
En Nederlander weet vaak niet precies wat halal is. De meesten hebben een verkeerde definitie.
quote:Op woensdag 8 november 2017 17:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lees het topic anders even door, zelfs niet moslims weten het schijnbaar beter dan jij.
quote:Op woensdag 8 november 2017 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn inschatting was dat jij er niet veel om geeft.
okquote:Op woensdag 8 november 2017 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn inschatting was dat jij er niet veel om geeft.
Dit jaar ga ik eindelijk kerst vierenquote:Op woensdag 8 november 2017 17:17 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Cool.quote:Op woensdag 8 november 2017 17:21 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik eindelijk kerst vieren
Ik heb een witte boom gekocht
En spuitsneeuw voor op de ramen?quote:Op woensdag 8 november 2017 17:21 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik eindelijk kerst vieren
Ik heb een witte boom gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wejooooquote:Op woensdag 8 november 2017 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sinterklaas bestaat niet haha
wat doe je?!quote:Op woensdag 8 november 2017 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sinterklaas bestaat niet haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |