Wejoooooquote:Op woensdag 8 november 2017 17:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je bent gewoon tering irritant.
Eigenlijk niet eens. Ik vertel je alleen indirect dat je onzin loopt te vragen terwijl je het best zelf zou kunnen bedenken. Daarom bestaan er ingredienten. En overigens is het algemene kennis dat roomboter gewoon van melk wordt gemaakt.quote:Op woensdag 8 november 2017 17:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je bent gewoon tering irritant.
Waar gaat dit in godsnaam over?quote:Op woensdag 8 november 2017 17:12 schreef _--_ het volgende:
[..]
Eigenlijk niet eens. Ik vertel je alleen indirect dat je onzin loopt te vragen terwijl je het best zelf zou kunnen bedenken. Daarom bestaan er ingredienten. En overigens is het algemene kennis dat roomboter gewoon van melk wordt gemaakt.
En hetzelfde wordt ook in dat topic gezegd, maar flip vindt dat dan weer niet irritant, my job is done.
over jobquote:Op woensdag 8 november 2017 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar gaat dit in godsnaam over?
Zijn topic over of roomboter halal isquote:Op woensdag 8 november 2017 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar gaat dit in godsnaam over?
Je bent gewoon een vervelend pestventje.quote:Op woensdag 8 november 2017 17:12 schreef _--_ het volgende:
[..]
Eigenlijk niet eens. Ik vertel je alleen indirect dat je onzin loopt te vragen terwijl je het best zelf zou kunnen bedenken. Daarom bestaan er ingredienten. En overigens is het algemene kennis dat roomboter gewoon van melk wordt gemaakt.
En hetzelfde wordt ook in dat topic gezegd, maar flip vindt dat dan weer niet irritant, my job is done.
okay, los dat lekker onderling op in DM ofzo.quote:Op woensdag 8 november 2017 17:15 schreef _--_ het volgende:
[..]
Zijn topic over of roomboter halal is_______!!
En dan wordt hij boos op mij omdat hij het zelf niet weet.
Ik reageer gewoon informerend in dat topic hoor.quote:Op woensdag 8 november 2017 17:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vervelend pestventje.
Ga modden in FEE ofzo.quote:Op woensdag 8 november 2017 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
okay, los dat lekker onderling op in DM ofzo.
Lees het topic anders even door, zelfs niet moslims weten het schijnbaar beter dan jij.quote:Op woensdag 8 november 2017 17:16 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon informerend in dat topic hoor.
Kom op haags, laat nu inspirerend leiderschap zienquote:Op woensdag 8 november 2017 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
okay, los dat lekker onderling op in DM ofzo.
In FEE ja.quote:Op woensdag 8 november 2017 17:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kom op haags, laat nu inspirerend leiderschap zien
Wat zeg je nu dan weer? In dat topic is iedereen onderling met elkaar eens.quote:Op woensdag 8 november 2017 17:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lees het topic anders even door, zelfs niet moslims weten het schijnbaar beter dan jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |