een gezapig countrynummer zoals zovelen, maar niet vervelend...quote:Op woensdag 8 november 2017 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens is Islands in the Stream niks bijzonders.
Nee, natuurlijk niet. Ik vind t ook wel gewoon een leuk liedje, maar het is nu ook weer niet alsof Gijs iets legendarisch afkraakt.quote:Op woensdag 8 november 2017 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
een gezapig countrynummer zoals zovelen, maar niet vervelend...
Jij luistert liever Ghetto Superstar?
Inderdaad, ze hadden de versie van Bee Gees moeten draaienquote:Op woensdag 8 november 2017 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barry heeft wel zo bizar veel hits geschreven he.quote:Op woensdag 8 november 2017 13:24 schreef J83 het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hadden de versie van Bee Gees moeten draaien
Die tweede stem van Parton komt er wel lekker in andersquote:Op woensdag 8 november 2017 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke twee van Parton?quote:Op woensdag 8 november 2017 13:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die tweede stem van Parton komt er wel lekker in anders.
Mooi mooiquote:Op woensdag 8 november 2017 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barry heeft wel zo bizar veel hits geschreven he.
Ik juich echt helemaal voor pareltjes als Woman In Love.
Barryquote:Op woensdag 8 november 2017 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barry heeft wel zo bizar veel hits geschreven he.
Ik juich echt helemaal voor pareltjes als Woman In Love.
Ik hou nog steeds niet van disco Bee Gees, dat zal ook nooit meer komen, maar zijn songwriting en 60's Bee Gees zijn fantastisch.quote:
quote:Op woensdag 8 november 2017 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Yup dat nummer is bij mij ook onlosmakelijk verbonden bij die ene scene.quote:Op woensdag 8 november 2017 14:20 schreef Cee het volgende:
Hier gaat Steeler’s Wheel gedraaid worden.
PLAYOOOORRRRRRRRRRquote:
Brooke, met Ridge of zonder?quote:
Brooke, zonder. En met name voordat ze die nare siliconentieten had.quote:Op woensdag 8 november 2017 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Brooke, met Ridge of zonder?
Geen idee. RTL4 kondigde het wel eens aan met deze wortspiel en dan wist ik dat ik moest zappen.quote:Op woensdag 8 november 2017 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Brooke, met Ridge of zonder?
UH ook geen idee hahaa. Heb het in 1989 ooit eens gezien.quote:Op woensdag 8 november 2017 14:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen idee. RTL4 kondigde het wel eens aan met deze wortspiel en dan wist ik dat ik moest zappen.
Godenfilm ja.quote:
De post die je wist dat ging komenquote:
Ik moest ook maar net achter m'n computer zitten, in de buurt van een radio.quote:Op woensdag 8 november 2017 15:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De post die je wist dat ging komen
Komt daar je naam ook vandaan?quote:Op woensdag 8 november 2017 15:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moest ook maar net achter m'n computer zitten, in de buurt van een radio.
Ik ben pas tevreden als ik elke dag minstens één keerkan doen
Neil Tennant ook.quote:Op woensdag 8 november 2017 15:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar het was me al wel eens opgevallen dat die bandnaam uit 11 letters bestaat....
Kan ook niet anders met zo'n zangeresquote:
Wilde net zeggen dat dit nummer heel erg op Sound and Vision lijktquote:Op woensdag 8 november 2017 15:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En dus niet Sound and Vision, Cee.
I know, I know.quote:Op woensdag 8 november 2017 15:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En dus niet Sound and Vision, Cee.
quote:Op woensdag 8 november 2017 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, de leukste van Acda en De Munnik
Leuk!quote:
Jaaaaaa qftquote:
All I want for Christmas is you.quote:Op donderdag 9 november 2017 07:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke kerstplaat werd gedraaid?
Das wel échte kerst.quote:
vele malen beter jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |