abonnement Unibet Coolblue
pi_174938514
"Francisco van Jole voerde mij, een vrouw van 23, dronken, bracht me naar zijn hotel, ging tussen mij en zijn hoteldeur staan, kleedde zich uit en ging op me liggen, ondanks dat ik nee zei. #metoo Francisco". Raaaaaaaarrrrrrr filmpje van een anoniem e-mailadres, zomaar ingestuurd. Echt heuselijk waar of gewoon een fake van een kwaadwillende die gewaardeerde confrère Van Jole een pootje wil haken? De verhalen over dat Frolo de gheyle was van de zeven VARA-dwergen zongen al langer rond in het circuit, maar nu duikt er dan een filmpje op waarin sprake is van "wit ondergoed" en dronken bepotelings in het hotel. Volgens Van Rossem en Peter Breedveld (lekker stukkie) is een vage beschuldiging hysterisch, gevaarlijk en heksenjagerig, volgens de internetfeministen (deugpad Asha voorop) is twijfelen aan beschuldigingen van aanranding de nieuwe Holocaust - voor deze ene keer knallen we er toch maar een linkje in naar de Joop. Nou jongens, luister mee en zegt u het maar! Doet ie het of doet ie het niet?

Goed, we kijken ineens met andere ogen naar het item van NieuwsBV waarin Frolo ruiterlijk toegeeft dat ie wel eens een "stommerik" geweest is met vrouwen...

https://www.geenstijl.nl/5139290/te-mooi-om-waar-te-zijn/

Waar van Jole zwijgt.
https://twitter.com/2525?(...)serp%7Ctwgr%5Eauthor


De bewijzen zich blijven opstapelen.


En de hoofdrolspeler wel vaker moeite heeft met zelfbeheersing.
pi_174938549
Er komen dus nog meer verhalen over hem, aangezien hij erom bekend stond? :9~
pi_174938569
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:27 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Het is weer heerlijk hypocriet, ja. Maar dat zijn we wel gewend.
Ook aan jou: wie claimt dat dit fake news is?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174938588
Je verzint het niet. :o

Is er al één reactie vanuit het linkse kamp?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_174938611
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:34 schreef nostra het volgende:
Je verzint het niet. :o

Is er al één reactie vanuit het linkse kamp?
Een of andere feministische site waar ik nog nooit van heb gehoord heeft op twitter om meer verhalen gevraagd. De VARA woordvoerder mag er nog niks over zeggen. Joop is ook nog stil.
  woensdag 8 november 2017 @ 11:37:48 #6
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174938649
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:04 schreef Glazenmaker het volgende: [..] Ik ben volledig voor onschuldig tot schuldig bevonden, maar in dit geval wil ik wel een uitzondering maken hoor. Van Jole zelf heeft immers zelf en met zijn platform enorm hard lopen schreeuwen dat mensen zoals mij stom zijn en dan gun ik die man ook wel om beoordeeld te worden zoals hij anderen wil beoordelen. Hij maakte tenslotte zelf die keuze.
Dat vind ik persoonlijk echt een nare mening. Het gaat niet om het slachtoffer, het gaat er niet om dat als dit echt gebeurd is (waaraan ik nog geen reden zie om te twijfelen), het gaat puur over hem mag ik niet, dus mag hij wel aan de hoogste boom. Het is zo ontzettend onoprecht allemaal. En dat in een enorme discussie over seksueel grensoverschrijdend gedrag waarin vele slachtoffers aan de bel trekken over een zeer serieus en groot maatschappelijk probleem.

Ik vind het ziek daar zo mee om te gaan, om er een maak je vijand af over de rug van slachtoffers van te maken. Leuk voor deze meid, om na 10 minuten te lezen te weten dat het gros geen ene klote om haar geeft, wat haar gebeurd is ze helemaal niets boeit. Dat het enkel gaat om iemand trappen die ze een linksje vinden. Dat het enorme probleem in onze maatschappij met dit soort zaken ze niets boeit, daar hoeft niet over gesproken te worden. Sterker nog, de vermeende slachtoffers die naar voren komen worden bij voorkeur weer hun hol ingetrapt. Bek houden, het gaat niet om jullie, het gaat om onze eeuwige links-rechts obsessie.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174938682
LOCK HIM UP! LOCK HIM UP! LOCK HIM UP!
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174938719
Is dit nou karma?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_174938722
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:35 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Een of andere feministische site waar ik nog nooit van heb gehoord heeft op twitter om meer verhalen gevraagd. De VARA woordvoerder mag er nog niks over zeggen. Joop is ook nog stil.
Snappen jullie nou echt niet dat een nieuwsmedium niet iemand uitgebreid aan de schandpaal kan nagelen als niet bekend is wie de beschuldigingen uit?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174938756
Maar hoe "voer" je iemand dronken? Ik vind dat altijd zo'n dooddoener, je bent 23 jaar en je word "dronken gevoerd"....laat me niet lachen man.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174938768
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:44 schreef Hathor het volgende:
Maar hoe "voer" je iemand dronken? Ik vind dat altijd zo'n dooddoener, je bent 23 jaar en je word "dronken gevoerd"....laat me niet lachen man.
Best wel victim blamen dit.
pi_174938770
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat vind ik persoonlijk echt een nare mening. Het gaat niet om het slachtoffer, het gaat er niet om dat als dit echt gebeurd is (waaraan ik nog geen reden zie om te twijfelen), het gaat puur over hem mag ik niet, dus mag hij wel aan de hoogste boom. Het is zo ontzettend onoprecht allemaal. En dat in een enorme discussie over seksueel grensoverschrijdend gedrag waarin vele slachtoffers aan de bel trekken over een zeer serieus en groot maatschappelijk probleem.

Ik vind het ziek daar zo mee om te gaan, om er een maak je vijand af over de rug van slachtoffers van te maken. Leuk voor deze meid, om na 10 minuten te lezen te weten dat het gros geen ene klote om haar geeft, wat haar gebeurd is ze helemaal niets boeit. Dat het enkel gaat om iemand trappen die ze een linksje vinden. Dat het enorme probleem in onze maatschappij met dit soort zaken ze niets boeit, daar hoeft niet over gesproken te worden. Sterker nog, de vermeende slachtoffers die naar voren komen worden bij voorkeur weer hun hol ingetrapt. Bek houden, het gaat niet om jullie, het gaat om onze eeuwige links-rechts obsessie.
Ik ben ook tegen de doodstraf, maar als een of ander rechtsgekje na een leven doodstraf promoten er zelf mee te maken krijgt kan ik toch net wat minder medelijden met diegene hebben. Ik maak ook een onderscheid tussen links en de moderne ''progressieve'' kant, dus daar gaat je kritiek ook niet helemaal op.

Hoezo bek houden? In het Jelle-Gijs topic heb ik meerdere keren aangegeven graag te zien dat slachtoffers in de eerste plaats aangifte gingen doen. Als daarmee niks gebeurd kun je de dader altijd nog op twitter gooien. Van Jole is echter iemand die heeft bijgedragen aan deze nieuwe trial by media wereld en dan mag hij ook op de blaren zitten. Ik was niet bij de aanrandingen, maar wel toeschouwer van de media acties van Jole, dus het is dan ook logisch dat ik het daarover heb
pi_174938771
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:45 schreef Ludachrist het volgende:
Braindead lijkt wel bijzonder blij dat er een meisje aangerand is :D .
Ja zitten erg ernstige reacties tussen hier. Bah.
quote:
15s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:53 schreef Peligrosso het volgende:
Ranzig topikjen deze.
Precies.
OT: Is er al een aangifte? Laat de rechter dit soort zaken maar beoordelen i.p.v dit publieke gedoe.
pi_174938773
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Snappen jullie nou echt niet dat een nieuwsmedium niet iemand uitgebreid aan de schandpaal kan nagelen als niet bekend is wie de beschuldigingen uit?
Ja, maar deze man is links, dat schijn je te vergeten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174938788
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:44 schreef Hathor het volgende:
Maar hoe "voer" je iemand dronken? Ik vind dat altijd zo'n dooddoener, je bent 23 jaar en je word "dronken gevoerd"....laat me niet lachen man.
Je doet stiekem een drankje in haar drugs.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 8 november 2017 @ 11:47:47 #16
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174938811
quote:
6s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:39 schreef 2thmx het volgende:
LOCK HIM UP! LOCK HIM UP! LOCK HIM UP!
Hier hebben we er zoeen. Metoo was toch vuig feminisme? Leugenachtig en overdreven, die vermeende slachtoffers moesten toch snel hun bek gaan houden?
Zelf een beetje meegaan met iemand en dan iemand zo smerig naaien? Zo rollen vrouwen toch? Dit was toch bedoeld (metoo dus) om mannen te castreren, ze onder de duim te houden?

Je hebt er gvd halve topics mee vol geschreven, maar nu is het ineens anders omdat je de vermeende dader niet mag?
Jij, de grote mgtow-er, die geen kans onbenut laat om te laten weten dat vrouwen nare leugenachtige wezens zijn en je geen donder erom geeft als ze slachtoffer worden? Die al dagen zijn gal zit te spuien over metoo?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174938830
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:47 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Hier hebben we er zoeen. Metoo was toch vuig feminisme? Leugenachtig en overdreven, die vermeende slachtoffers moesten toch snel hun bek gaan houden?
Zelf een beetje meegaan met iemand en dan iemand zo smerig naaien? Zo rollen vrouwen toch? Dit was toch bedoeld (metoo dus) om mannen te castreren, ze onder de duim te houden?

Je hebt er gvd halve topics mee vol geschreven, maar nu is het ineens anders omdat je de vermeende dader niet mag?
Jij, de grote mgtow-er, die geen kans onbenut laat om te laten weten dat vrouwen nare leugenachtige wezens zijn en je geen donder erom geeft als ze slachtoffer worden? Die al dagen zijn gal zit te spuien over metoo?
Blijkbaar niet dus, he.
pi_174938831
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:44 schreef Hathor het volgende:
Maar hoe "voer" je iemand dronken? Ik vind dat altijd zo'n dooddoener, je bent 23 jaar en je word "dronken gevoerd"....laat me niet lachen man.
Datzelfde denk ik ook regelmatig bij de term ''drogeren"
٩๏̯͡๏)۶
pi_174938836
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Snappen jullie nou echt niet dat een nieuwsmedium niet iemand uitgebreid aan de schandpaal kan nagelen als niet bekend is wie de beschuldigingen uit?
Zeker wel. Ik snap dat heel goed. Verbaasd mij alleen dat joop en co dat ook weten.

Edit: in de post waarop jij reageerde stond trouwens niet eens een waardeoordeel, dus ik snap je boosheid niet.

Ik zou trouwens geen dagen gewacht hebben met reageren als mijn aartsvijand in media land mij een aanrander noemde. Ik had in de eerste 5 minuten al nee dat is nooit gebeurd gezegd, want ik weet zeker dat ik nog nooit zomaar een tong naar binnen heb geduwd.
pi_174938844
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:47 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Die al dagen zijn gal zit te spuien over metoo?
Denk dat je wat users door elkaar haalt :').

Hoe dan ook, Jolo heeft mazzel dat zijn SJW-hysterie niet de norm is in Nederland.

Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174938860
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:48 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Zeker wel. Ik snap dat heel goed. Verbaasd mij alleen dat joop en co dat ook weten.
Nagelt Joop mannen aan de schandpaal die door anonieme vrouwen zijn beschuldigd? Ik weet het oprecht niet, want ik lees dat hele kutblog niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174938871
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nagelt Joop mannen aan de schandpaal die door anonieme vrouwen zijn beschuldigd? Ik weet het oprecht niet, want ik lees dat hele kutblog niet.
Net te laat, maar deze edit er ook nog bij gezet. En ik lees joop niet voldoende om daar antwoord op te kunnen geven.

Edit: in de post waarop jij reageerde stond trouwens niet eens een waardeoordeel, dus ik snap je boosheid niet.
  woensdag 8 november 2017 @ 11:51:18 #23
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174938872
quote:
14s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:49 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Denk dat je wat users door elkaar haalt :').

Hoe dan ook, Jolo heeft mazzel dat zijn SJW-hysterie niet de norm is in Nederland.

[ afbeelding ]
Nee. Ik haal hier geen users door elkaar.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 8 november 2017 @ 11:52:12 #24
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174938887
quote:
6s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:48 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Blijkbaar niet dus, he.
Volgens de grote mgtow-er daar wel. Lees zijn pH er maar eens op na.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174938896
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Net te laat, maar deze edit er ook nog bij gezet. En ik lees joop niet voldoende om daar antwoord op te kunnen geven.

Edit: in de post waarop jij reageerde stond trouwens niet eens een waardeoordeel, dus ik snap je boosheid niet.
Mijn vraag blijft staan. Heeft Joop dat ooit gedaan? Dat zou namelijk wel kwalijk zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')