Dat weet ikquote:Op donderdag 9 november 2017 10:47 schreef Greys het volgende:
Gaat goed
En zolang je idd maar beseft dat het vanmiddag alweer andersom kan zijn en DAN NIET PANIEKEN. Het stomste wat ik in het begin (gewoon eerlijk) heb gedaan is te snel iets verkopen omdat het daalde. En dan een uur nadat het was gedaald en ik het had verkocht steeg het tot hoger dan eerst.
Ik kijk wel elke dagquote:Op dinsdag 7 november 2017 18:38 schreef D. het volgende:
De traders hier, zijn jullie er de hele dag mee bezig? Of in de avond even kijken voldoet?
Inkopen bij b.v. bitonic.nl (via iDeal) en dan als bitcoin adres je bitcoin adres bij bittrex opgeven. Dat adres zie je als je bovenaan 'Wallets' aanklikt, daar het '+'-je aantikken bij bitcoin en dan iets als 'Generate address' aanklikken (zie ik nu niet meer, heb nu al een bitcoin adres).quote:Op zaterdag 11 november 2017 15:46 schreef Bamiblik het volgende:
Ik heb een account aangemaakt op Bittrex, wil daar voor +-¤500,- NEO gaan aankopen.
Maar op welke manier stort ik het geld op Bittrex? Moet dat via een wallet? En wat gebruiken jullie hiervoor? Kan iemand mij hiermee helpen..
Staat letterlijk stap voor stap in de OPquote:Op zaterdag 11 november 2017 15:46 schreef Bamiblik het volgende:
Beginnersvraag!
Ik heb een account aangemaakt op Bittrex, wil daar voor +-¤500,- NEO gaan aankopen.
Maar op welke manier stort ik het geld op Bittrex? Moet dat via een wallet? En wat gebruiken jullie hiervoor? Kan iemand mij hiermee helpen..
Na 5 wat? Minuten? Uur? Dagen?quote:Op zaterdag 11 november 2017 18:33 schreef Vriezer. het volgende:
Jongens,
Ik heb vandaag een account gemaakt bij Bittrex en voor de gein een tientje uitgegeven op Bitonic. Echter blijft na 5 mijn confirmation op 0/2 staan in het "pending deposits" tabje.
Klopt dit of is er iets fout gegaan aan mijn kant? Ik ben nog nieuw hierin, maar vind het allemaal heel interessant
Meestal duurt het niet zo lang maar volgens mij zijn er heel veel unconfirmed transacties op het moment. Dus toch nog maar even geduld hebben ben ik bang.quote:
Ja, hij staat onder Pending. Las net al dat er al iets aan de hand was met de transacties, maar alsnog bedankt voor de ophelderingquote:Op zaterdag 11 november 2017 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Meestal duurt het niet zo lang maar volgens mij zijn er heel veel unconfirmed transacties op het moment. Dus toch nog maar even geduld hebben ben ik bang.
Je ziet hem dus wél staan onder Pending op Bittrex? Zo ja, dan hoef je iig niet bang te zijn dat je iets fout hebt gedaan. Dan is het wachten op de confirmations. (Al een keer F5 gedaan?)
Bedankt, is gelukt! Al die termen en stappen duizelde mij een beetje maar nu heb ik hemquote:Op zaterdag 11 november 2017 16:10 schreef Rechtsom-i het volgende:
[..]
Inkopen bij b.v. bitonic.nl (via iDeal) en dan als bitcoin adres je bitcoin adres bij bittrex opgeven. Dat adres zie je als je bovenaan 'Wallets' aanklikt, daar het '+'-je aantikken bij bitcoin en dan iets als 'Generate address' aanklikken (zie ik nu niet meer, heb nu al een bitcoin adres).
Inmiddels wel of nog steeds niet?quote:Op zaterdag 11 november 2017 19:34 schreef Vriezer. het volgende:
[..]
Ja, hij staat onder Pending. Las net al dat er al iets aan de hand was met de transacties, maar alsnog bedankt voor de opheldering
Welke markt wordt niet door de grote spelers beïnvloed?quote:Op zondag 12 november 2017 11:07 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik ben pas een paar maanden crypto echt aan het volgen. Ik heb een paar altcoins, vooral vanwegen hun grondslag en visie. Maar mijn vertrouwen is toch wel erg geschaad door de perikelen van de afgelopen weken. Dat grote spelers zo eenvoudig de markt naar hun hand kunnen zetten is erg schadelijk voor het vertrouwen in crypto.
https://coinmarketcap.com/quote:Op zondag 12 november 2017 15:01 schreef Zwansen het volgende:
Is er ergens een overzicht van de meest bekende munten en hun voor- en nadelen? Liefst ook met de kans dat ze overleven, maar snap dat dit lastig is.
Ik begrijp dat Bitcoin de meest bekende is, maar ook nadelen kent. Mede daarom zijn er ook andere munten gecreëerd maar ik heb geen flauw idee of elke munt zijn eigen toepassing heeft/krijgt of dat het allemaal concurrenten zijn en dat er op termijn 1 munt overblijft waar iedereen vervolgens gebruik van zal maken.
Thnx!quote:Op zondag 12 november 2017 15:05 schreef June. het volgende:
[..]
https://coinmarketcap.com/![]()
Hier zie je de munten met de grootste turnover er marketwaarde. Je kunt dan vervolgens doorklikken naar de website om te kijken wat erachter zit. De top 10 is redelijk solide, maar ja, alles kan veranderen in cryptoland..
Er worden veel transacties gedaan met bitcoin nu, en soms kan het wel een paar uur duren voordat 1 transactie er door is. Dus met jou velen in de wachtrij nuquote:Op zondag 12 november 2017 16:05 schreef Vriezer. het volgende:
[..]
Nogsteeds niet, staat nog vast op 0/2 confirmations
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |