SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Is hij nog steeds weg? Normaal is ie binnen 24 uur terug.quote:Op maandag 6 november 2017 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hij houdt het wel vol.
Zo ineens de helft van het aantal posts op Fok per maand minder...
Ik heb 'm niet meer gezien...quote:Op maandag 6 november 2017 22:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is hij nog steeds weg? Normaal is ie binnen 24 uur terug.
Neem een paar nootjes of stukkie kaas dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op maandag 6 november 2017 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neem een paar nootjes of stukkie kaas dan.Ik heb net een pond gezouten cashew noten naar binnen zitten werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben bang dat ik vannacht weer een liter melk weg drink vanwege de dorst...![]()
Die dingen zijn ook zó lekker. Noten waren al niet goedkoop, maar het begint nu wel een beetje dure hobby te worden.quote:Op maandag 6 november 2017 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net een pond gezouten cashew noten naar binnen zitten werken.
Ben bang dat ik vannacht weer een liter melk weg drink vanwege de dorst...
quote:Op maandag 6 november 2017 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neem een paar nootjes of stukkie kaas dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+1 flauw
Ja, een pond cashews kost inmiddels 6 euro.quote:Op maandag 6 november 2017 22:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook zó lekker. Noten waren al niet goedkoop, maar het begint nu wel een beetje dure hobby te worden.
quote:Op maandag 6 november 2017 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, een pond cashews kost inmiddels 6 euro.
Zit de Mocro Maffia vast ook achter...
Ik verkoop er altijd eerst een nier voor....quote:Op maandag 6 november 2017 22:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Bij macadamia noten moet je bijna een persoonlijke lening afsluiten .
quote:Op maandag 6 november 2017 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verkoop er altijd eerst een nier voor....
Een enkele kid nie, nee...quote:Op maandag 6 november 2017 22:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Daar waren de buurtkinderen vast niet blij mee.
Ik hou van dat soort humor hoor. Ik ben er berucht om....quote:Op maandag 6 november 2017 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar was ik me terdege van bewust, maar iets in mij kon het niet laten.
Je bent er een meester in.quote:Op maandag 6 november 2017 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hou van dat soort humor hoor. Ik ben er berucht om....
Trusten Mad! En bedankt nog, was top!quote:Op maandag 6 november 2017 23:01 schreef MadMaster het volgende:
OK, ik wil nog wel luisteren, maar ik kak in.
Dank Lucky!
Daar moet ik dan eens op zoeken.quote:Op maandag 6 november 2017 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
Klinkt Baby Doc-achtig, deze track
Remixer die in de mid 90s het nodige deed. Heeft ook een remix van The Age Of Love gemaakt een een tweetal PSB-tracks.quote:Op maandag 6 november 2017 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar moet ik dan eens op zoeken.
Misschien zo'n test niet 's avonds om 23:00 uur maken?quote:Op maandag 6 november 2017 23:14 schreef livelink het volgende:
Zo, capaciteitentest gemaakt. Zelfvertrouwen op een absoluut nulpunt, dus ernstige behoefte aan afleidende muziek.
Nou, wel even iets om wakker bij te blijven op het moment.quote:Op maandag 6 november 2017 23:14 schreef livelink het volgende:
Zo, capaciteitentest gemaakt. Zelfvertrouwen op een absoluut nulpunt, dus ernstige behoefte aan afleidende muziek.
Ik moet het doen wanneer iedereen om me heen weg is. Dus dan wordt het vanzelf laat. Met de kinderen om me heen kan ik me helemaal niet concentreren.quote:Op maandag 6 november 2017 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien zo'n test niet 's avonds om 23:00 uur maken?
Aaah! Nu begint het te dagen.quote:Op maandag 6 november 2017 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Remixer die in de mid 90s het nodige deed. Heeft ook een remix van The Age Of Love gemaakt een een tweetal PSB-tracks.
quote:Op maandag 6 november 2017 23:19 schreef sig000 het volgende:
Zo ik heb mijn zakgeld weer binnen en wat is dit voor herrie?
Er is al iets anders wat erg goed werkt met melk en lauw water.quote:Op maandag 6 november 2017 23:25 schreef livelink het volgende:
Ik ga even aan de alcohol. Met een wijntje erbij gaat deze muziek vast heel anders klinken.
Vind 'm zwaar oké. Ik draai gewoon op alfabetische volgorde nu.quote:Op maandag 6 november 2017 23:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Goed toeval dan, lekker maf nummer was dat.
Ook zonder alcohol klinkt het best lekker, hoor. Maar ja, alcohol...quote:Op maandag 6 november 2017 23:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is al iets anders wat erg goed werkt met melk en lauw water.
Met dat laatste klinkt je schoonmoeder op den duur nog verdraagzaam.quote:Op maandag 6 november 2017 23:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook zonder alcohol klinkt het best lekker, hoor. Maar ja, alcohol...
Heb nog geen idee eik wat deze keer?quote:Op maandag 6 november 2017 23:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga jij nog knallùh middernacht?
Maar... maar... jij bent The Upsetter!quote:Op maandag 6 november 2017 23:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb nog geen idee eik wat deze keer?
Dank je voor het luisteren, 11. Trusten!quote:Op maandag 6 november 2017 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat zo z'n nest opzoeken![]()
Bedankt voor de fijne muziek weer
Dank je, livelink. Dat laatste verwacht ik meer bij Raf.quote:Op maandag 6 november 2017 23:47 schreef livelink het volgende:
Welterusten Elf![]()
Dit klinkt wel erg lekker, Lucky. En net Pain ook, maar dat had je vast wel verwacht van mij.
quote:Op maandag 6 november 2017 23:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je, livelink. Dat laatste verwacht ik meer bij Raf.
Hoi en welterusten.quote:Op maandag 6 november 2017 23:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Weer thuis.
* OscarMopperkont gaat zo ook maar naar bed.
Was het leuk?quote:Op maandag 6 november 2017 23:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Weer thuis.
* OscarMopperkont gaat zo ook maar naar bed.
quote:
Klinkt goed!quote:Op maandag 6 november 2017 23:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]Ja was supergaaf
Vriend van mij had kaartje over, dus eigenlijk per toeval dat ik heen ging. Maar ga hem zeker nog wel vaker live bekijken.
Niks hoorquote:Op maandag 6 november 2017 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
Wat wordt er nu weer van mij verwacht ???
Keertje draaien weer in de nabije toekomst.quote:Op maandag 6 november 2017 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
Wat wordt er nu weer van mij verwacht ???
quote:
Ik ben benieuwd. Americana las ik?quote:Op maandag 6 november 2017 23:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zal zijn muziek wel wat vaker draaien in mijn shows denk ik.
Ja, mix van Americana, rock n roll, blues,quote:Op maandag 6 november 2017 23:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Americana las ik?
We hadden de verwachting dat jij wel van Pain hieldquote:
House of pain dan volgende keerquote:Op dinsdag 7 november 2017 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
We hadden de verwachting dat jij wel van Pain hield![]()
Sorry, is de napijn nu wel weg?
quote:Op dinsdag 7 november 2017 00:00 schreef livelink het volgende:
Dit was wel een heftige overgang ineens![]()
Dank je Lucky. Ik ben weer een beetje ontspannen nu.
Liep je daar al lang mee rond trouwens?quote:Op dinsdag 7 november 2017 00:04 schreef Rafeiro het volgende:
Houd er trouwens niet van, haha, maar verdraag het.
En is stuk beter nu.
Moneyquote:Op dinsdag 7 november 2017 00:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moest even van boven naar beneden en hoorde Piet daar.
Mooi!quote:Op dinsdag 7 november 2017 00:08 schreef sig000 het volgende:
Preventief de subwoofer vastbinden is aan te raden.
Welterusten Oscarquote:Op dinsdag 7 november 2017 00:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat zijn bed opzoeken
Truste allen.
Welterusten, Oscar.quote:Op dinsdag 7 november 2017 00:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat zijn bed opzoeken
Truste allen.
Dus deze is geen voorbode van de rest?quote:Op dinsdag 7 november 2017 00:08 schreef sig000 het volgende:
Preventief de subwoofer vastbinden is aan te raden.
Dancehall wordt het.quote:Op dinsdag 7 november 2017 00:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Dus deze is geen voorbode van de rest?
Is de alvleesklier onder controle inmiddels?quote:Op dinsdag 7 november 2017 00:14 schreef Rafeiro het volgende:
Pijn kan je tot zekere hoogte prima negeren
Angst daarentegen kan echt hels zijn. Ik wist meer dan een half jaar dat ik naar de kaakchirurg moest. Dat is hels. In het ziekenhuis pijn een 9/10 hebben gegeven na morfine, ik ben op dat vlak geen mietje. Maar echt intense pijn doet echt pijn. Had toen alvleesklier ontsteking, en Muis stak me een hart onder de riem. Voordat zij ziek werd, maar lastig om sedert toen een beetje te klagen.
Ik denk het wel. Sorry dat ik het noemde, maar heb het meer dan eens gehad en een van de keren was tijdens de jaarwisseling en ze stuurde wel een berichtjequote:Op dinsdag 7 november 2017 00:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is de alvleesklier onder controle inmiddels?
Ik zit hier ook prima zo. Had in 1e instantie niet gezien dat je ging draaien. Dat was last minute werk.quote:Op dinsdag 7 november 2017 00:20 schreef sig000 het volgende:
Zit nu in mijn comfort zone, dit kan ik met de ogen dicht.
Waarom sorry?quote:Op dinsdag 7 november 2017 00:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Sorry dat ik het noemde, maar heb het meer dan eens gehad en een van de keren was tijdens de jaarwisseling en ze stuurde wel een berichtje
Serieus?quote:Op dinsdag 7 november 2017 00:28 schreef sig000 het volgende:
Het is wel op het randje van de Fok policy deze muziek.
Mijn gedoe is voor mij, muis luisterde soms naar mij, maar dat mag jij niet als erfenis krijgenquote:
Als je maar heel blijft.quote:Op dinsdag 7 november 2017 00:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mijn gedoe is voor mij, muis luisterde soms naar mij, maar dat mag jij niet als erfenis krijgen
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 7 november 2017 00:30 schreef sig000 het volgende:
Je moet er toch wat bij lullen bij deze shit.
quote:Op dinsdag 7 november 2017 00:32 schreef Rafeiro het volgende:
Haha ik hoor Bossie, mijn eigenlijke bijnaam
qua tekst wellicht.quote:Op dinsdag 7 november 2017 00:28 schreef sig000 het volgende:
Het is wel op het randje van de Fok policy deze muziek.
Welterusten livelink en dankjewel nog.quote:Op dinsdag 7 november 2017 00:34 schreef livelink het volgende:
[..]
qua tekst wellicht.
Ik vind het erg lekker klinken, maar ik ga toch afsluiten. Veel plezier nog verder
De teksten zijn ietwat grof hier en daar, truste.quote:Op dinsdag 7 november 2017 00:34 schreef livelink het volgende:
[..]
qua tekst wellicht.
Ik vind het erg lekker klinken, maar ik ga toch afsluiten. Veel plezier nog verder
Daar is Mason met Papapapa natuurlijk op gebaseerd.quote:Op dinsdag 7 november 2017 00:34 schreef sig000 het volgende:
Piet is wel geuzennaam voor me, mijn opa en pa heette zo.
Dat gaat wel lukken.quote:Op dinsdag 7 november 2017 00:40 schreef sig000 het volgende:
Doe nu een poging om zoiets als in Ariwa studio op PC voor elkaar te krijgen met alleen een muis en Mixxx
Gelukkig, de enige die boeide op dat vlak, haha.quote:
Dat was pech,quote:Op dinsdag 7 november 2017 00:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tien euro voor uw Sinterklaas gedichten
Kippen van de legquote:Op dinsdag 7 november 2017 00:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was pech,
schoorsteen weg!
Hè bah.quote:Op dinsdag 7 november 2017 00:57 schreef sig000 het volgende:
Wanneer ik dit draai heb ik er minimaal paar voor de draaitafels met schuddende kont.
Vlak J. Smit niet uit.quote:Op dinsdag 7 november 2017 01:04 schreef sig000 het volgende:
Ik wed dat Bob Marley de meest bekende muzikant ter wereld is. Die kennen ze werkelijk overal.
Maar Bob wel.quote:Op dinsdag 7 november 2017 01:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die kennen ze echt niet in Papoea Nieuw Guinea.
Raftafari Bassie.quote:Op dinsdag 7 november 2017 01:21 schreef Rafeiro het volgende:
Met een echte Rastafari een jointje roken lijkt me wel chill.
Helaas, heb blond stijl haar.quote:Op dinsdag 7 november 2017 01:21 schreef Rafeiro het volgende:
Met een echte Rastafari een jointje roken lijkt me wel chill.
Combi wiet, paddo's en een sloot bier geeft leuke kleuren en een ietwat nieuwe vreemde kijk op alle dingen.quote:Op dinsdag 7 november 2017 01:27 schreef Rafeiro het volgende:
Hasj melk is ook zo geweldig. In het begin merk je niks, maar dan in het bos is het echt geweldig, haha.
Microdosen en dan wiet roken, als ik dat deed kwam ik in bijzonder diepe meditaties, als je de juiste muziek hebtquote:
Maar special k is lastig te vinden, hahaquote:Op dinsdag 7 november 2017 01:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Microdosen en dan wiet roken, als ik dat deed kwam ik in bijzonder diepe meditaties, als je de juiste muziek hebt
Microdosen met paddestoelen bedoel ik.quote:Op dinsdag 7 november 2017 01:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar special k is lastig te vinden, haha
Vanuit de hele wereld krijg ik het binnen.quote:Op dinsdag 7 november 2017 01:32 schreef EggsTC het volgende:
Ja, ik hoor t, waar tover je dit nou weer vandaan
Dat vind ik nog veel enger, haha.quote:Op dinsdag 7 november 2017 01:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Microdosen met paddestoelen bedoel ik.
Online of eigen wallet?quote:Op dinsdag 7 november 2017 01:37 schreef Rafeiro het volgende:
Is er eigenlijk een manier om oude bitcoins te vinden?
Heb niet veel, maar wel wat rondslingeren nu.
Heb je ze in wallet?quote:Op dinsdag 7 november 2017 01:37 schreef Rafeiro het volgende:
Is er eigenlijk een manier om oude bitcoins te vinden?
Heb niet veel, maar wel wat rondslingeren nu.
Ja, als je die wallet niet gaat vinden, of je privkey, dan kan je het vergetenquote:Op dinsdag 7 november 2017 01:41 schreef Rafeiro het volgende:
Vast wel in een wallet, maar heel onbewust, zal toen een paar euro geweest zijn, maar nu wellicht interessant, haha.
Die korte termijn handel doe ik met videokaarten.quote:Op dinsdag 7 november 2017 01:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je van plan bent ze nog veel langer te houden dan wel ja
Ik zie wel, mijn ouwe Mazda blijft het maar doen, geniale bak.quote:Op dinsdag 7 november 2017 02:10 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zou voorlopig niks in automobielen stoppen, haha, maar dat ben ik.
Denk ook dat tesla een enorme poeier op de neus krijgt,
Op papier ben ik ook rijk maar het boeit me niet zo.quote:Op dinsdag 7 november 2017 02:12 schreef Rafeiro het volgende:
Elon Musk is op papier heel rijk, maar in principe is hij eigenlijk arm.
Knolhobbelaar?quote:Op dinsdag 7 november 2017 02:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op papier ben ik ook rijk maar het boeit me niet zo.
Ik leef sowieso verder door knollen die ik gefokt heb.
Daar ligt voor mij de echte waarde van rijkdom en uiteraard dochter en kleinzoon.
Schoonzoon heb ik ook mazzel mee.
Mijn muts heeft het wakker gemaaktquote:Op dinsdag 7 november 2017 02:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Knolhobbelaar?
Tof dat je ze fokbaar hebt.
Ben zelf geen paardenmens, maar echt goede paarden zijn zo gaaf (en eng)
Mijne is geval apart, ik kan er met lezen en schrijven maar sta niet in voor de gevolgen met andere ruiter.quote:Op dinsdag 7 november 2017 02:26 schreef Rafeiro het volgende:
Mocht toen een keer op de rug van zo'n monster, haha.
ENG, haha.
Haha, ik denk dat ik hem wel rond kan lopen aan de "riem" haha.quote:Op dinsdag 7 november 2017 02:30 schreef sig000 het volgende:
Hij denkt nog steeds dat ik 'm kan optillen.
Mijn schoonzoon was hack maatje op IRC en nog steeds .quote:Op dinsdag 7 november 2017 02:54 schreef Rafeiro het volgende:
Wat mag uw dochter gelukkig zijn dat haar vent jouw goedkeuring kan genieten, haha.
Ik heb een IRCd Gedraaid, haha. En zat op EFnet in wat besloten #quote:Op dinsdag 7 november 2017 02:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn schoonzoon was hack maatje op IRC en nog steeds .
met leuke shells?quote:Op dinsdag 7 november 2017 02:59 schreef sig000 het volgende:
Met FXP forum LAN party in boerenschuur.
KokaKola, Vanta, Chod, Duifel, Complicated, Neukia waren wat dingen die neergehaald zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2017 03:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb een IRCd Gedraaid, haha. En zat op EFnet in wat besloten #
Was zeker fijn. Maar moet echt afwateren en gezien de tijd lijkt slapen me daarna niet heel naarquote:Op dinsdag 7 november 2017 03:49 schreef sig000 het volgende:
Dit was weer geniale set al zeg ik het zelf, kap er zo ook mee.
Mogguh Meltingquote:
Mogguhquote:
Goedemorgenquote:
Mogguh Madquote:
Mogguhquote:
Geen idee. * OscarMopperkont zou het liefst binnen blijvenquote:
Is het daar ook wit van de vorst?quote:Op dinsdag 7 november 2017 08:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen idee. * OscarMopperkont zou het liefst binnen blijven
Mogguh
vandaag geen golf hoor, vrijdag weerquote:
Als het daar net zo koud is als hier blijft je hand aan het ijzer plakken.quote:Op dinsdag 7 november 2017 08:28 schreef just me het volgende:
[..]
vandaag geen golf hoor, vrijdag weer
daar heb je handschoenen voor, maar de grond is keihard en dat kan snel blessures aan de handen opleveren en dat is minder.quote:Op dinsdag 7 november 2017 08:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het daar net zo koud is als hier blijft je hand aan het ijzer plakken.
Oh wat een verschil, hier is het niet beneden het vriespuntquote:Op dinsdag 7 november 2017 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
niet -12 maar wel -5 ofzo. Tenminste bij ons. Lekkere kou is dit.
Precies. Als het dan toch koud moet zijn dan maar zo. Geen wind en regen.quote:Op dinsdag 7 november 2017 08:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, dit is een fijn weertype. Helemaal met zon erbij.
quote:Op dinsdag 7 november 2017 08:42 schreef just me het volgende:
[..]
Oh wat een verschil, hier is het niet beneden het vriespunt
maar wel lekker weer, mij hoor je niet klagen!quote:
Jep. Gelukkig voorruit verwarming. Niks krabben.quote:Op dinsdag 7 november 2017 08:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is het daar ook wit van de vorst?
Eens. En 1 dag sneeuw is oké, daarna mag het weer wegvriezen.quote:Op dinsdag 7 november 2017 08:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies. Als het dan toch koud moet zijn dan maar zo. Geen wind en regen.
Mogguhquote:
Oh, dat is verdomde handig. Als het tegenzit moet je 4 maanden in het jaar 2x per 24 uur krabben in dit land.quote:Op dinsdag 7 november 2017 08:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jep. Gelukkig voorruit verwarming. Niks krabben.
niet gedroomd over paardenhoofden in je bedquote:
Ja ben er ook erg blij meequote:Op dinsdag 7 november 2017 08:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat is verdomde handig. Als het tegenzit moet je 4 maanden in het jaar 2x per 24 uur krabben in dit land.
Nee. Er lag niemand naast me vannachtquote:Op dinsdag 7 november 2017 08:47 schreef just me het volgende:
[..]
niet gedroomd over paardenhoofden in je bed
quote:Op dinsdag 7 november 2017 08:47 schreef just me het volgende:
[..]
niet gedroomd over paardenhoofden in je bed
Standkachel. Dure grappen.quote:Op dinsdag 7 november 2017 08:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja ben er ook erg blij mee
Auto starten en na een minuut wegrijden
Buren snappen er niks van
Ik zou niet de schoenenwinkel proberenquote:Op dinsdag 7 november 2017 08:57 schreef CindieY het volgende:
Tijd om handschoenen op te gaan zoeken
quote:Op dinsdag 7 november 2017 09:01 schreef Charlotte3 het volgende:
Brrrrr.. goedemorgen!!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 november 2017 08:57 schreef CindieY het volgende:
Tijd om handschoenen op te gaan zoeken
Goedemorgen dames.quote:Op dinsdag 7 november 2017 09:01 schreef Charlotte3 het volgende:
Brrrrr.. goedemorgen!!
[ afbeelding ]
Alleen met kerst dan.quote:Op dinsdag 7 november 2017 08:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eens. En 1 dag sneeuw is oké, daarna mag het weer wegvriezen.Gladde troep.
Ellufquote:
Ik wil volgend weekend mijn kerstboom gaan optuigen.quote:
en voor die warmte kom je hierquote:Op dinsdag 7 november 2017 11:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Lieve Letten, ik apprecieer het dat jullie mij aanspreken, maar als jullie een ander antwoord verwachten dan 'huh?' of 'sorry, I don't speak Latvian' dan hebben jullie pech. Lets is een totaal onbegrijpelijke taal en behalve wat woordjes als Hallo en Bedankt snap ik er helemaal niks van.
Hartelijk paldies, spijkerbroek.
3 graden hier. Heerlijk fris. En dus af en toe even de warmte opzoeken
quote:Op dinsdag 7 november 2017 11:20 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik wil volgend weekend mijn kerstboom gaan optuigen.
quote:Op dinsdag 7 november 2017 11:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Lieve Letten, ik apprecieer het dat jullie mij aanspreken, maar als jullie een ander antwoord verwachten dan 'huh?' of 'sorry, I don't speak Latvian' dan hebben jullie pech. Lets is een totaal onbegrijpelijke taal en behalve wat woordjes als Hallo en Bedankt snap ik er helemaal niks van.
Hartelijk paldies, spijkerbroek.
3 graden hier. Heerlijk fris. En dus af en toe even de warmte opzoeken
Dan al? Hier komt de boom er niet voor 10 december in. Meestal nog iets later!quote:Op dinsdag 7 november 2017 11:20 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik wil volgend weekend mijn kerstboom gaan optuigen.
quote:Op dinsdag 7 november 2017 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan al? Hier komt de boom er niet voor 10 december in. Meestal nog iets later!
6 december, als die andere oude man het land uit isquote:Op dinsdag 7 november 2017 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sowieso niet eerder, nee.quote:Op dinsdag 7 november 2017 12:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
6 december, als die andere oude man het land uit is
dan maar een kerstboompje voor in de autoquote:Op dinsdag 7 november 2017 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, als-ie dit jaar überhaupt komt i.v.m. de verhuizing.
quote:Op dinsdag 7 november 2017 12:52 schreef just me het volgende:
[..]
dan maar een kerstboompje voor in de auto
Dat deed ik ook altijd, zie veel gezinnen waar de boom er al staat voordat die man weg is. Lennon gelooft niet meer, dus vanaf nu geen schoenen zetten en stiekem doen.quote:Op dinsdag 7 november 2017 12:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
6 december, als die andere oude man het land uit is
quote:Op dinsdag 7 november 2017 12:52 schreef just me het volgende:
[..]
dan maar een kerstboompje voor in de auto
Ja hoor, extra lang plezier en gezelligheid van!quote:Op dinsdag 7 november 2017 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en mooie versieringenquote:Op dinsdag 7 november 2017 12:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met dit jaar veeeeeeel extra verlichting
Je hebt zeker een nepboom?quote:Op dinsdag 7 november 2017 13:20 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja hoor, extra lang plezier en gezelligheid van!
Ja een nepperd met witte topjes.quote:Op dinsdag 7 november 2017 13:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je hebt zeker een nepboom?Wij hebben altijd wel een echte boom
![]()
wat voor verzoekje zou je hebben gedaan?quote:Op dinsdag 7 november 2017 14:20 schreef Viro het volgende:
Ah damn, kan geen verzoekjes doenGup ga eens snel weer zwemmen
Interesse?quote:
Caffeinequote:Op dinsdag 7 november 2017 16:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Interesse?
https://imgur.com/a/0yldY
(Als dit de lapo is, graag een nieuwe openen. Ik zit mobiel en heb geen zin uit te zoeken hoe dat moet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |