Ahww.. da's lief !!

En naja.. misschien klinkt het gek.. maar de hele vakantie in egypte was ik zwanger.. en Egyptenaren zijn dan ineens helemaal in de halleluja ofzo... ik voelde me echt extra super speciaal.. en dat was wel een keer erg leuk..

En ik heb wel gehuild de laatste tijd hoor.. zeker de uitslag van de 2e icsi heeft er ingehakt.. en ik denk dat ik toen wel alle frustratie en verdriet over het traject er uit gegooid heb.. dat ik daarna 2 streepjes pieste was een kadootje.. dat zat helemaal niet in mijn belevingswereld.. dat dat überhaupt kon.. dat IK zwanger zou kunnen zijn...
Soms lijkt het traject ook gewoon een soort van verplichting.. doen we even.. vinken we af.. maar het idee dat we ooit echt ouders kunnen zijn.. dat is echt nog ver van mn bed.. en als er dan ineens wel 2 streepjes zijn . Da's ook gewoon heel raar..
Nu we weten dat het gewoon echt KAN geeft het weer goede moed om door te gaan.. de hun raadde ons ook aan om vooral wel de 3e poging te gaan doen.. dat is voor ons ook echt een lichtpuntje .
Dat het nog echt wel zin heeft om te doen en dat het niet het afdraaien van een verplichting ("ik wil er alles aan gedaan hebben " ) is..
Aangezien mn lief weer een maandje weggaat en daar malarone voor moet slikken gaan we pas weer ergens in mei verder.. dat is wel prima.. proppen we het wintersport seizoen er nog even tussen..
Dank dames voor alle steun.. ook de lurkers in dm/pm
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje