Lijkt mij stug. Dan zouden hun vluchten vanuit Duitsland flink trager zijn dan directe vluchten van concurrenten, niet?quote:Op zondag 26 november 2017 08:52 schreef Proz het volgende:
Dag allen,
Weet iemand hoevaak Schiphol gebruikt wordt als tussenstop op intercontinentale vluchten? In mijn beeld maar heel weinig, kan alleen de vlucht van Garuda bedenken (Jakarta - AMS - London). Maar kan me voorstellen dat Lufthansa misschien ook zo’n soort constructie heeft?
Op dit moment kan ik mij alleen de Jet Airways naar Toronto bedenken.quote:Op zondag 26 november 2017 08:52 schreef Proz het volgende:
Dag allen,
Weet iemand hoevaak Schiphol gebruikt wordt als tussenstop op intercontinentale vluchten? In mijn beeld maar heel weinig, kan alleen de vlucht van Garuda bedenken (Jakarta - AMS - London). Maar kan me voorstellen dat Lufthansa misschien ook zo’n soort constructie heeft?
Jetairways vliegt New Delhi - Amsterdam - Toronto v.v. (9W233 / 9W234)quote:Op zondag 26 november 2017 08:52 schreef Proz het volgende:
Dag allen,
Weet iemand hoevaak Schiphol gebruikt wordt als tussenstop op intercontinentale vluchten? In mijn beeld maar heel weinig, kan alleen de vlucht van Garuda bedenken (Jakarta - AMS - London). Maar kan me voorstellen dat Lufthansa misschien ook zo’n soort constructie heeft?
Ik zie op flightradar wel een vlucht van etihad die Amsterdam - Parijs - Abu Dabi doet.quote:Op zondag 26 november 2017 08:52 schreef Proz het volgende:
Dag allen,
Weet iemand hoevaak Schiphol gebruikt wordt als tussenstop op intercontinentale vluchten? In mijn beeld maar heel weinig, kan alleen de vlucht van Garuda bedenken (Jakarta - AMS - London). Maar kan me voorstellen dat Lufthansa misschien ook zo’n soort constructie heeft?
De overgebleven 7 767 bij British Airways zijn allemaal volledige economy met 258 stoelen.quote:[b]Op zondag 26 november 2017 20:16
Interessanter vind ik eigenlijk de vluchten binnen europa die met widebody's gevlogen worden en dus een "echte" business class hebben ipv een stoel in het midden die vrij is.
Ik weet dat Turkish twee vluchten met een a330 op amsterdam vliegt en BA er eentje met een 767 uitvoert maar er zijn er vast meer.
Oh dat is wel jammer van de 767, dat wist ik niet.quote:Op zondag 26 november 2017 21:57 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
De overgebleven 7 767 bij British Airways zijn allemaal volledige economy met 258 stoelen.
[lijstje]
En dan heb je nog de vele vluchten van chartermaatschappijen (TUI-groep, Condor etc.) die ook binnen Europe hun wide-bodies inzetten.
Berlijn.quote:Op zondag 26 november 2017 22:00 schreef derLudolf het volgende:
747 tussen München en Frankfurt, je zou bijna een ticket kopen
Trein naar Duitsland geen optie om de kosten te drukken?quote:Op zondag 26 november 2017 22:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Berlijn.
Wat ik zo snel kan vinden is zo'n ¤330 met Lufthansa naar Frankfurt, dan met de 747 naar Berlijn en met de 747 weer terug naar Frankfurt en door naar Amsterdam, op 1 dag.
Ligt er aan hoe duur zo'n treinreis gaat zijn.quote:Op zondag 26 november 2017 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
Trein naar Duitsland geen optie om de kosten te drukken?
Als je nu voor half december boekt kost een retour Frankfurt Flughaven ongeveer 130 euroquote:Op zondag 26 november 2017 23:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe duur zo'n treinreis gaat zijn.
En een retourtje Frankfurt - Berlijn - Frankfurt kom ik op zo'n ¤165.quote:Op zondag 26 november 2017 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
Als je nu voor half december boekt kost een retour Frankfurt Flughaven ongeveer 130 euro
Mooi dat ze ook gelijk met het stereotype afrekenen dat een captain een man is en flight attendant een vrouwquote:Op dinsdag 28 november 2017 20:41 schreef Iemand91 het volgende:
Nog iemand met wat geld achter de hand?
De b.foundation van Brussels Airlines houdt een veiling voor o.a. meevliegen op de jump seat, dag met Flight Attendant mee, tour door de maintenance hangar en meer.
Veiling is hier.
Ik zou wel een dagje met Kirsten op stap willenquote:Op dinsdag 28 november 2017 20:41 schreef Iemand91 het volgende:
Nog iemand met wat geld achter de hand?
De b.foundation van Brussels Airlines houdt een veiling voor o.a. meevliegen op de jump seat, dag met Flight Attendant mee, tour door de maintenance hangar en meer.
Veiling is hier.
Waar worden die A380s dan gestored als ze terug naar de eigenaar gaan? Gewoon naar Toulouse?quote:Op dinsdag 28 november 2017 20:41 schreef Iemand91 het volgende:
Airbus A380 #3 is met (voorlopig) pensioen. Singapore Airlines 9V-SKC heeft op 6 november haar laatste vlucht voor de maatschappij gemaakt als SQ637 van Tokio Narita naar Singapore.
Dit toestel werd op 11 maart 2008 aan de maatschappij geleverd en gaat nu (net als de vorige twee) naar de eigenaar; de Dr. Peters Group.
Hier die dag in Tokio:
[ afbeelding ]
Nog iemand met wat geld achter de hand?
De b.foundation van Brussels Airlines houdt een veiling voor o.a. meevliegen op de jump seat, dag met Flight Attendant mee, tour door de maintenance hangar en meer.
Veiling is hier.
De eerste (9V-SKA) is twee weken geleden naar Tarbes, Frankrijk gevlogen. De 2e (9V-SKB) en 3e (9V-SKC) staan nog in Singapore. Of deze twee (en de nog te volgen 2 toestellen) ook allemaal naar Tarbes gaan weet ik (zo) niet; zou best kunnen.quote:Op woensdag 29 november 2017 20:54 schreef Hojdhopper het volgende:
Waar worden die A380s dan gestored als ze terug naar de eigenaar gaan? Gewoon naar Toulouse?
jij zou wel zo veel willen..quote:Op woensdag 29 november 2017 17:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zou wel een dagje met Kirsten op stap willen
https://twitter.com/flightradar24/status/935939091581014017quote:The An-22 doesn't fly very often, but when it does, its 8 contra-rotating propellers let you know it’s coming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |