SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio CastYou sound reasonable...Time to up my medication.
Dat had je slechter kunnen treffen.quote:Op zondag 5 november 2017 18:53 schreef ToT het volgende:
Zo, ik zit hier aan de Tucino met rode wijn saus!
De noodles op de juiste manier al gegeten?quote:Op zondag 5 november 2017 18:53 schreef ToT het volgende:
Zo, ik zit hier aan de Tucino met rode wijn saus!
Ligt eraan onder welke omstandigheden. Als het een beetje vochtig is kan je het wel weg mieteren.quote:Op zondag 5 november 2017 18:54 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee hoelang een cassettebandje houdbaar is?
Kwam na de verhuizing een BASF LH super SM cassette tegen waar alleen mijn naam op stond.
Ben wel benieuwd of daar nog wat op staat.
Ja mijn vriendin heeft die voor haarzelf correct bereid, maar dit was exportkwaliteit; lang niet zo goed.quote:Op zondag 5 november 2017 18:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De noodles op de juiste manier al gegeten?
Denk wel droog, maar is wel minimaal 20 jaar oud, dus wil het nu ook niet in een random radio mikken.quote:Op zondag 5 november 2017 18:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ligt eraan onder welke omstandigheden. Als het een beetje vochtig is kan je het wel weg mieteren.
Bij mij was het poederig geworden en deed het niets meer. Járen opgenomen mixen van 538 naar de kleuten.quote:Op zondag 5 november 2017 18:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Denk wel droog, maar is wel minimaal 20 jaar oud, dus wil het nu ook niet in een random radio mikken.
Hoop voor je dat het nog werkt dan.quote:Op zondag 5 november 2017 18:58 schreef Rafeiro het volgende:
Is dus een heel oud bandje, waarop enkel in mijn moeders handschrift mijn naam op staat. Verder niks
Gewoon proberen.quote:Op zondag 5 november 2017 18:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Denk wel droog, maar is wel minimaal 20 jaar oud, dus wil het nu ook niet in een random radio mikken.
In een random radio kunnen meestal helemaal geen cassettebandjes meerquote:Op zondag 5 november 2017 18:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Misschien is het wel handig het direct aan de pc te koppelen voor als het halverwege het bandje toch naar de klote gaat; dan heb je het eerste deel in ieder geval al wel opgenomen.quote:Op zondag 5 november 2017 19:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon proberen.
De radio ontploft er niet van hoor.
Dat weet ik maar ik weet wat een .... dingen die bandjes kunnen zijn.quote:Op zondag 5 november 2017 19:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon proberen.
De radio ontploft er niet van hoor.
Idee van ToT is wel verstandig, voor het geval je ineens met 34 km cassettetape in je hand zit.quote:Op zondag 5 november 2017 19:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik weet wat een .... dingen die bandjes kunnen zijn.
Wil niet dat het lint opgegeten wordt
Die Knok is weer terug. Leuk evenement vandaag, heel veel gratis Helderse Jongens (BIERRRRRRRR!) gedronken. Vet goedquote:
Geen koffie?quote:Op zondag 5 november 2017 19:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die Knok is weer terug. Leuk evenement vandaag, heel veel gratis Helderse Jongens (BIERRRRRRRR!) gedronken. Vet goed
Tof! Je kan nog typen, dus we lezen je nog.quote:Op zondag 5 november 2017 19:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die Knok is weer terug. Leuk evenement vandaag, heel veel gratis Helderse Jongens (BIERRRRRRRR!) gedronken. Vet goed
Oh ja, en koffie. Veel koffie.quote:
Howdiddlydooquote:
Ja, Ja, ja, Ja, Ja, Ja, Ja, ja, en ja.quote:Op zondag 5 november 2017 19:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb je zin om te draaien, knok en lukt dat nog?
quote:Op zondag 5 november 2017 19:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, Ja, ja, Ja, Ja, Ja, Ja, ja, en ja.
Mits iemand me op het rooster gooit want vandattum en alles. enzulks
Nee zeg, alsjeblieft niet!quote:Op zondag 5 november 2017 19:25 schreef knokkels het volgende:
Moet het ook nog ergens over gaan, of ..........
Over de zeekoe, een zeer ondergewaardeerd dier.quote:Op zondag 5 november 2017 19:25 schreef knokkels het volgende:
quote:Op zondag 5 november 2017 19:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Over de zeekoe, een zeer ondergewaardeerd dier.
Staat eropquote:Op zondag 5 november 2017 19:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, Ja, ja, Ja, Ja, Ja, Ja, ja, en ja.
Mits iemand me op het rooster gooit want vandattum en alles. enzulks
Zojuist gebeurdquote:Op zondag 5 november 2017 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wie wil knok even inroosteren, svp?
Je kunt al hoor....quote:Op zondag 5 november 2017 19:25 schreef knokkels het volgende:
quote:Op zondag 5 november 2017 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
2 Unlimited klinkt toch anders dan ik dacht....
checkquote:Op zondag 5 november 2017 19:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Over de zeekoe, een zeer ondergewaardeerd dier.
Hoop gebonk met zo'n vaatwasser ook hè.quote:Op zondag 5 november 2017 19:36 schreef Melting het volgende:
Sorry.... was even de vaatwasser uit en in aan het ruimen.
Thanks voor de muziek, Lucky.
Doe es een show maken...quote:Op zondag 5 november 2017 19:36 schreef knokkels het volgende:
Dank Lucky, voor de deuntjes die ik niet heb kunnen meeluisteren omdat ik eigenlijk gewoon te laat was. Dus
quote:Op zondag 5 november 2017 19:36 schreef knokkels het volgende:
Dank Lucky, voor de deuntjes die ik niet heb kunnen meeluisteren omdat ik eigenlijk gewoon te laat was. Dus
UNable to login to server. Response timed out or bad password.quote:Op zondag 5 november 2017 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ergens achter een kabel blijven hangen?
ik heb een nieuw wachtwoord sinds kort in het dj docquote:Op zondag 5 november 2017 19:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Ik heb je gewoon ingeroosterd met je bestaande wachtwoord
quote:Op zondag 5 november 2017 19:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
UNable to login to server. Response timed out or bad password.
Password needs to be spanked.
Hij staat al ingepland, maar ik heb een fout wachtwoord. Ik heb hem een DM gestuurdquote:
Zie DMquote:Op zondag 5 november 2017 19:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik heb een nieuw wachtwoord sinds kort in het dj doc
uhmmm....
Volgens mij zit hij er al aan te komen.quote:Op zondag 5 november 2017 19:41 schreef Rafeiro het volgende:
Dus nog geen Knok? Zal ik een poging wagen?
Kan knok als nieuwe DJ neergezet worden dan?quote:Op zondag 5 november 2017 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
Iemand die het nieuwe wachtwoord van Knokkels weet, mag ook z'n gang gaan. Ik weet het niet.
ik weet hemquote:Op zondag 5 november 2017 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
Iemand die het nieuwe wachtwoord van Knokkels weet, mag ook z'n gang gaan. Ik weet het niet.
Ik zie een ander account dan eerst.quote:Op zondag 5 november 2017 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan knok als nieuwe DJ neergezet worden dan?
quote:Op zondag 5 november 2017 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie een ander account dan eerst.
Jooooooooooooooooooooooooooopiequote:
ja maar voor de rest heeft dat geen invloedquote:Op zondag 5 november 2017 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie een ander account dan eerst.
HIHIquote:Op zondag 5 november 2017 19:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jooooooooooooooooooooooooooopie
Hoi
Je vergeet naaktkalender modellenquote:Op zondag 5 november 2017 19:49 schreef spijkerbroek het volgende:
De mensen hier zijn multitalenten.
DJ/luisteraar/poster/helpdesk.
Het maakt de radio redelijk uniek.quote:Op zondag 5 november 2017 19:49 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:
Multitalent is elfletterigquote:Op zondag 5 november 2017 19:49 schreef spijkerbroek het volgende:
en voiceover. Aspiringquote:
Ik ben blij dat ik die kalender nog niet voorbij heb zien schuiven.quote:
Elfquote:
Ik doe enkel fotografie bij de modellen die ik wel zie zittenquote:Op zondag 5 november 2017 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die kalender nog niet voorbij heb zien schuiven.
ik ookquote:Op zondag 5 november 2017 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die kalender nog niet voorbij heb zien schuiven.
Interpunctie niet, maar toch kun je dat best eens gebruiken.quote:
Den Helder hè.. loopt een paar maanden achter.quote:Op zondag 5 november 2017 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
"Het is mei".... echt niet, het is november
we be thpethialquote:Op zondag 5 november 2017 19:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het maakt de radio redelijk uniek.
"We're not crazy! Our Godmother had us tested!"quote:
Het is mij, het is ik. aardappel, chocoladefontein, Bijna hetzelfdequote:Op zondag 5 november 2017 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Den Helder hè.. loopt een paar maanden achter.
quote:Op zondag 5 november 2017 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"We're not crazy! Our Godmother had us tested!"
details detailsquote:Op zondag 5 november 2017 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
"Het is mei".... echt niet, het is november
Je zag mij dus niet zitten?quote:Op zondag 5 november 2017 19:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik doe enkel fotografie bij de modellen die ik wel zie zitten
Gast van 1,50 tussen lekkere meiden. Wat denkt u?quote:
Welke lekkere meiden zijn DJ hier dan?quote:Op zondag 5 november 2017 20:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gast van 1,50 tussen lekkere meiden. Wat denkt u?
de Godmother natuurlijkquote:Op zondag 5 november 2017 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Welke lekkere meiden zijn DJ hier dan?
Die heb ik nog niet mogen horen draaien..quote:
136 eerderquote:Op zondag 5 november 2017 20:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Interessant vocabulaire van deze zanger.
Gottes Tod x36
En niet eens zeggen dat ik twee elfletterige woorden heb gebruikt. Valt me van je tegen, hoor!quote:
quote:Op zondag 5 november 2017 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En niet eens zeggen dat ik twee elfletterige woorden heb gebruikt. Valt me van je tegen, hoor!
Ligt eraan in welke tijdzone je je bevindt.quote:
ja vegan day, of ehh.. secretary day, of ehh ....... dat soort enzoquote:Op zondag 5 november 2017 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke tijdzone je je bevindt.
LOL het begint een dingetje te worden?quote:Op zondag 5 november 2017 20:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
ja vegan day, of ehh.. secretary day, of ehh ....... dat soort enzo
ik had die als eerste zelfs gedaanquote:
Gelukkig neem je alles altijd op.quote:Op zondag 5 november 2017 20:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik had die als eerste zelfs gedaan
Een zeekoe steengrill'n op 't hunebed. Duurt best lang voordat gaar is, denk ik.quote:Op zondag 5 november 2017 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zit best een berg vlees aan zo'n zeekoe. Krijg er trek van.
ik vond hét hamburger recept nogquote:
Ben niet zo scherp meerquote:Op zondag 5 november 2017 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En niet eens zeggen dat ik twee elfletterige woorden heb gebruikt. Valt me van je tegen, hoor!
quote:Op zondag 5 november 2017 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een zeekoe steengrill'n op 't hunebed. Duurt best lang voordat gaar is, denk ik.
quote:Op zondag 5 november 2017 20:18 schreef knokkels het volgende:
Zeekoe gerelateerd, want de cd zegt het. Dus
Was er klaar voor, klinkt oké.quote:Op zondag 5 november 2017 20:21 schreef knokkels het volgende:
READY OR NOT! HERE COMES THE BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!
Jeroen van der?quote:Op zondag 5 november 2017 20:21 schreef knokkels het volgende:
READY OR NOT! HERE COMES THE BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!
Dank je, Melting en welterusten straks.quote:Op zondag 5 november 2017 20:23 schreef Melting het volgende:
Knokkels... bedankt voor nu.
Ik ga nog even wat lezen, en dan plat.
Fijne avond nog allemaal.
Fijne avond nogquote:Op zondag 5 november 2017 20:23 schreef Melting het volgende:
Truste alvastquote:Op zondag 5 november 2017 20:23 schreef Melting het volgende:
Ha Meltingquote:Op zondag 5 november 2017 20:23 schreef Melting het volgende:
GRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNTTTTTTTTTTTTquote:Op zondag 5 november 2017 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier zit een bést beetje laag in.
quote:Op zondag 5 november 2017 20:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNTTTTTTTTTTTT
die post was gesponsord door Albert Heijn, sluikreclame ditdatquote:
Nu moeten we het dubbele aan Buma betalen.quote:Op zondag 5 november 2017 20:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
die post was gesponsord door Albert Heijn, sluikreclame ditdat
overigens, hierna dusquote:
Ik had aan een Helderse Jongen kunnen zitten lurken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar helaas, ik was de goodiebags vergetenOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Smart E'squote:
quote:Op zondag 5 november 2017 20:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had aan een Helderse Jongen kunnen zitten lurken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar helaas, ik was de goodiebags vergeten![]()
L2B's Mixcloud
Klöptquote:Op zondag 5 november 2017 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat 11 het over de vorige track had.
op de derde tel, zou ik jullie allemaal willen vragen te vertellen, wat de naam van de DJ is.quote:
quote:Op zondag 5 november 2017 20:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
op de derde tel, zou ik jullie allemaal willen vragen te vertellen, wat de naam van de DJ is.
Jawéhèeeeel!quote:Op zondag 5 november 2017 20:52 schreef knokkels het volgende:
Mmmmmmmmmmmm nee, toch maar niet live mixen
Je hoorde toch net hoe slecht dat gingquote:
Dat viel wel mee. Had je mij net moeten horen zonder voor te luisteren.quote:Op zondag 5 november 2017 20:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hoorde toch net hoe slecht dat ging
Ik wil daar best wel mijn show voor inkortenquote:Op zondag 5 november 2017 20:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Krijg gewoon zin om Thunderdome te gaan mixen.
Waarom inkorten?quote:Op zondag 5 november 2017 20:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wil daar best wel mijn show voor inkorten
Want dan jij draai sneller Thunderdomequote:
Het is nog maar 30 minuten.quote:Op zondag 5 november 2017 20:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Want dan jij draai sneller Thunderdome
quote:
Kan het ook niet helpen.quote:Op zondag 5 november 2017 21:01 schreef knokkels het volgende:
Lucky, oldschool hardcore op jouw leeftijd waarderen*buigt*
(I am getting my ass kicked)
wie is de tafeldame?quote:
scherp +1quote:
je kent deze welquote:
Volgens mij ken ik het niet.quote:Op zondag 5 november 2017 21:11 schreef knokkels het volgende:
Hellooooooooooooooo My Name Is Oliver... And I'm Gonna Tell You A Story ..........
uhmmmmmmmmmmmmm whutquote:
quote:
incrowd, grmblquote:Op zondag 5 november 2017 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat was ooit een 'wachtwoord' bij nagenoeg iedereen op FOK!
quote:
quote:Op zondag 5 november 2017 21:18 schreef Elfletterig het volgende:
Moet je show nog verlengd worden, Knokkels? Of regel je dat zelf?
Ik ga om 21:50 uur wel afhaken voor Zondag met Lubach
quote:Op zondag 5 november 2017 20:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Krijg gewoon zin om Thunderdome te gaan mixen.
quote:Programma van vandaag
19:30 - 21:30 DJ Knokkels - Het gaat weer nergens over
21:30 - 23:30 DJ Lucky - Welcome. To Another Edition Of Luckydome!
Het schijnt dat ik weer ga bonken.quote:Op zondag 5 november 2017 21:18 schreef Elfletterig het volgende:
Moet je show nog verlengd worden, Knokkels? Of regel je dat zelf?
Ik ga om 21:50 uur wel afhaken voor Zondag met Lubach
quote:Op zondag 5 november 2017 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik weer ga bonken.
Hoe kan je nou inkakken met deze teringherrie, manquote:
Ah okéquote:Op zondag 5 november 2017 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik weer ga bonken.
En nu maar hopen dat het inroosteren gelukt isquote:
Dat is juist rustgevendquote:Op zondag 5 november 2017 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoe kan je nou inkakken met deze teringherrie, man
quote:Op zondag 5 november 2017 21:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat het inroosteren gelukt is
Gewenningquote:Op zondag 5 november 2017 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoe kan je nou inkakken met deze teringherrie, man
Ja ik werd voor een keuze gesteld. draaien of Gup. En voorbereiding is nooit mijn sterkste kant geweestquote:
Draai alles gewoon nog een keer.quote:Op zondag 5 november 2017 21:27 schreef knokkels het volgende:
* knokkels ziet Lucky hard schrappen in zijn playlist
Op zich wel handig als je meewil enzo.quote:Op zondag 5 november 2017 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, misschien is het ook wel even goed om te kijken hoe laat het vliegtuig morgen vertrekt.
quote:Op zondag 5 november 2017 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
![]()
"Ja sorry, de brug stond open. Moet ik nou een briefje halen?"
Eikel!quote:Op zondag 5 november 2017 21:31 schreef knokkels het volgende:
Lucky! Je kan
* knokkels moet even hard richting wc overigens
Ja maar ik snap het niet heurquote:
quote:Op zondag 5 november 2017 21:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Knokkels moesten ze maar roosteraar af maken.
Nee joh, hoef niet.quote:Op zondag 5 november 2017 21:35 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Neeeeeeeeeee![]()
* knokkels kijkt nog effe. Kijkt er iemand mee?
Alles staat hier goedquote:
quote:Op zondag 5 november 2017 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Zomaar ff die bolle en dat ouwe lijk wegdraaien
when mother isn't ho..................... ohh wacht da's geen trompetquote:Op zondag 5 november 2017 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Hier krijg ik een verhoogde bloeddruk van![]()
Ik taai af. Bedankt Lucky voor deze eerste 3 minuten
Voor eventuele DJ's morgen: dan is het Saxophone Day.
Truste voor later
ietsjesquote:
For You Marlenequote:
You have a case of the knokkelsquote:Op zondag 5 november 2017 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het gaat niet van een leien dakje, zeg maar.
Meer dan jou zou de hele rivier delta droog stellen door het benodigde water...quote:
quote:Op zondag 5 november 2017 21:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Meer dan jou zou de hele rivier delta droog stellen door het benodigde water...
Godver.quote:Op zondag 5 november 2017 21:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Meer dan jou zou de hele rivier delta droog stellen door het benodigde water...
quote:Op zondag 5 november 2017 22:03 schreef Rafeiro het volgende:
"Give Knok a base camp atop of the Niagara falls and its just a steep climbing wall"
Niagara Falls is toch niet zo heel hoog?quote:Op zondag 5 november 2017 22:03 schreef Rafeiro het volgende:
"Give Knok a base camp atop of the Niagara falls and its just a steep climbing wall"
quote:Op zondag 5 november 2017 22:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niagara Falls is toch niet zo heel hoog?
Geen idee eigenlijk, maar de waterval met het hoogste verval van Nederland is helemaal een lachertje.quote:Op zondag 5 november 2017 22:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niagara Falls is toch niet zo heel hoog?
51 meter maar, voor de hoogstequote:
3 meter of zo?quote:Op zondag 5 november 2017 22:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar de waterval met het hoogste verval van Nederland is helemaal een lachertje.
van welke Thunderdome komt dit dan?quote:
Judgement Dayquote:Op zondag 5 november 2017 22:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
1? Of ehm alles tussen 1 en plus 40.
Ik weet niet waar dat was, maar ik ben er geweest.quote:
Loenenquote:Op zondag 5 november 2017 22:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dat was, maar ik ben er geweest.
Kinderen! Wij gaan nu naar de waterval met het grooooooooooooootste verloop van Nederland.
............ is dit het?
die paar seconden die het nodig heeft o op te zoeken, heeft zijn weerslag weer op de live streamquote:Op zondag 5 november 2017 22:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het loopt steeds vast. Niet zo'n goed plan van externe schijf af.
quote:Op zondag 5 november 2017 22:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Loenen
beekje is echt iets van 50 cm breed
quote:Op zondag 5 november 2017 22:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
die paar seconden die het nodig heeft o op te zoeken, heeft zijn weerslag weer op de live stream
Ah, de menselijke duizendpoot. Gute Zeiten, Nahhhhhhh!quote:Op zondag 5 november 2017 22:19 schreef Rafeiro het volgende:
Knok ging een dagje uit...
[ afbeelding ]
Deze nummers zou ik ooit voor knokkels zijn verjaardag draaien, maar is er nooit van gekomen.quote:
Ik ken er best veelquote:Op zondag 5 november 2017 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou knok, daar gaat ie dan. Gefeliciteerd nog. Er staat geen nummer tussen wat je niet kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |