Die ban verdiende je ook welquote:Op maandag 6 november 2017 23:42 schreef Jimbo het volgende:
nouja, op die weekban voor het vragen of mensen trek hadden in een biertje in het 'stoppen met alcohol' topic na dan.
Je bent gewoon jaloers op mijn UIquote:Op maandag 6 november 2017 23:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat wordt je nog mod/admin
de UI heb je iig al![]()
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op maandag 6 november 2017 23:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die ban verdiende je ook wel
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn UI
wormsquote:Op maandag 6 november 2017 23:47 schreef DKUp het volgende:
Wat een vreselijke Plus-titels deze maand
quote:Op maandag 6 november 2017 23:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Origins is echt te verslavend man. Witcher 3 praktijken hiero. En steeds als ik denk hm ik ga veel te hard, kijk ik nog ff naar de map en is 2/3e nog onontdekt.
Echt een game die met passie is gemaakt, mag wel een keer gezegd worden bij Ubi. Al was Steep ook vet :p
Helemaal eens. Er is echt heel veel te doen. Geweldige game.quote:Op maandag 6 november 2017 23:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Origins is echt te verslavend man. Witcher 3 praktijken hiero. En steeds als ik denk hm ik ga veel te hard, kijk ik nog ff naar de map en is 2/3e nog onontdekt.
Echt een game die met passie is gemaakt, mag wel een keer gezegd worden bij Ubi. Al was Steep ook vet :p
ik heb het over de psn-banquote:Op maandag 6 november 2017 23:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mag ik u er even op attenderen dat mijn laatste ban al weer een flinke tijd geleden is geweest
nouja, op die weekban voor het vragen of mensen trek hadden in een biertje in het 'stoppen met alcohol' topic na dan.
Zo is Wolfenstein juist erg goed speelbaar als je xenofobie hebt.quote:Op dinsdag 7 november 2017 09:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
AC Origins is trouwens wel bijna onspeelbaar voor mensen met ofidiofobie zeg. Blij dat ik het niet zo erg heb maar wat een kutmissies soms en die slangen zitten ook in die tempels. Gadverdamme.
Man, man, man. Wat heb ik dàt spel lang gespeeld zeg. Ik heb ook bewust de expansion packs niet gehaald omdat het zo'n beetje heel mijn social life opslokte. Helaas heeft Mass Effect - Andromeda mij nu in de ban. Hier blijf ik nog wel minimaal een half jaar mee zoet.quote:
indy why snakes.gifquote:Op dinsdag 7 november 2017 09:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
AC Origins is trouwens wel bijna onspeelbaar voor mensen met ofidiofobie zeg. Blij dat ik het niet zo erg heb maar wat een kutmissies soms en die slangen zitten ook in die tempels. Gadverdamme.
Een half jaar?quote:Op dinsdag 7 november 2017 10:53 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Helaas heeft Mass Effect - Andromeda mij nu in de ban. Hier blijf ik nog wel minimaal een half jaar mee zoet.
Afhankelijk van hoeveel je gamed natuurlijk! Zelf zit ik gemiddeld 1 tot 2x per week achter de PS4, maximaal 2 uurtjes achter elkaar. Zo hou je het natuurlijk een stuk langer vol met een spel.quote:Op dinsdag 7 november 2017 13:42 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Een half jaar?
Misschien als je hem wilt platten, anders ben je na twee a drie weken wel uitgekeken.
Ik had in minder dan drie weken de story line uit, alle planeten 100% viable gemaakt, overal koloniën gesticht en een hele rits side quests gedaan.
Toen hield ik het wel voor gezien.
Da's ook weer zo.quote:Op dinsdag 7 november 2017 13:44 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoeveel je gamed natuurlijk! Zelf zit ik gemiddeld 1 tot 2x per week achter de PS4, maximaal 2 uurtjes achter elkaar. Zo hou je het natuurlijk een stuk langer vol met een spel.
Tot nu toe lijkt het spel eindeloos door te gaan. Hoewel - als je er goed voor gaat zitten - heb je de 100% viability van een planeet best snel gehaald.quote:Op dinsdag 7 november 2017 13:47 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Desondanks was ik nogal verrast dat de game eigenlijk zo snel uitgespeeld was.
Dat was ook de reden waarom ik zo verrast was.quote:Op dinsdag 7 november 2017 13:49 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Tot nu toe lijkt het spel eindeloos door te gaan. Hoewel - als je er goed voor gaat zitten - heb je de 100% viability van een planeet best snel gehaald.
Wel erg leuke side-quests overigens. Ze voegen echt wat toe aan het verhaal en bij veel van deze missies heb ik echt het gevoel dat ze 'nodig' zijn. Met uitzondering van de 'Scan x Plants & Minerals' natuurlijk.
Afgelopen nacht heb ik een uurtje of drie gespeeld en ben positief gestemd.quote:Op dinsdag 7 november 2017 14:33 schreef LordLynx het volgende:
Iemand de Frozen Wilds al gespeeld (Horizon add on)? Een beetje de moeite waard? Ik ben vooral sceptisch omdat het verhaal niet verder gaat na het einde eigenlijk.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest speelt de game even lekker als voorheen en is het een genot om de wereld te verkennen en mecha-dino's te jagen.
Enige min punt zijn de nieuwe skills; ze zijn een beetje teleurstellend.
Het zijn eerder support skills dan combat of defence skills.We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
Ik wacht op de complete edition en de kerstvakantie.quote:Op dinsdag 7 november 2017 14:33 schreef LordLynx het volgende:
Iemand de Frozen Wilds al gespeeld (Horizon add on)? Een beetje de moeite waard? Ik ben vooral sceptisch omdat het verhaal niet verder gaat na het einde eigenlijk.....
Ik heb het niet over de game zelf chef, maar over het feit dat je ff gaat gamen en opeens 4 uur later toch nog ff een vraagtekentje pakt.quote:Op dinsdag 7 november 2017 13:09 schreef MMaRsu het volgende:
Witcher 3 praktijken.
hilarisch. de quests en sidequests komen niet eens in de buurt qua story telling, en je hebt ook nog eens geen keuzes die je kan maken.
Verder een van de betere assassins creed games in jaren, dat wel.
Dat jouw pisbuis nog werkt na al het azijnpissen man man manquote:Op dinsdag 7 november 2017 16:12 schreef MMaRsu het volgende:
Als je dat bedoelt zeg dat dan ipv het te vergelijken net the witcher. verder zeg ik toch dat het een toffe game is ofniet dan?
ga ergens anders huilen chef.
Vermoeiend persoon ben je toch.quote:Op dinsdag 7 november 2017 16:12 schreef MMaRsu het volgende:
Als je dat bedoelt zeg dat dan ipv het te vergelijken net the witcher. verder zeg ik toch dat het een toffe game is ofniet dan?
ga ergens anders huilen chef.
/carequote:Op dinsdag 7 november 2017 16:37 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Vermoeiend persoon ben je toch.
ambitieus is t wel, maar vond m nogal buggy en wat poezenvanger zegt, clunky.quote:
Je moeder is clunkyquote:Op dinsdag 7 november 2017 16:54 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ambitieus is t wel, maar vond m nogal buggy en wat poezenvanger zegt, clunky.
Uncharted is imo een prachtig gepolijste game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op dinsdag 7 november 2017 17:54 schreef Jimbo het volgende:
De ps+ games zijn flut
Ik kan ze niet downloaden, dat is kut
MMaRsu is maf
Metalband schreeuwt kanker van zich af
???????quote:Op dinsdag 7 november 2017 18:03 schreef Leonos het volgende:
Je kan MMaRsu gewoon op je Block list zetten hé, scheelt een hoop ergernissen
Al block je mmarsu nog zo snelquote:Op dinsdag 7 november 2017 18:03 schreef Leonos het volgende:
Nah dat is ook niet aardig.quote:Op dinsdag 7 november 2017 18:03 schreef Leonos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |