ps4 pro pro?quote:Op maandag 6 november 2017 21:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
vind het jammer dat er niet een PS4 komt net zoals de X1X
Dan had ik die mischien nog wel gekocht
quote:
Super PS4 Proquote:Op maandag 6 november 2017 21:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
vind het jammer dat er niet een PS4 komt net zoals de X1X
Dan had ik die mischien nog wel gekocht
Na het ban fiasco wil ik nog zo weinig geld naar playstation sturen als mogelijkquote:Op maandag 6 november 2017 21:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kom op zeg dat je die niet wil hebben
Huiliequote:Op maandag 6 november 2017 21:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Na het ban fiasco wil ik nog zo weinig geld naar playstation sturen als mogelijk
daarom koop ik zondag gelijk deadpool![]()
wacht maar tot jij onverwacht een ban krijgtquote:
Ach ze naaien je zo weer een ban aan, de snitches....quote:Op maandag 6 november 2017 21:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Na het ban fiasco wil ik nog zo weinig geld naar playstation sturen als mogelijk
daarom koop ik zondag gelijk deadpool![]()
ik ga dat account alleen nog voor plus gebruiken, dan kan ik altijd bij mn games, en ik speel wel op het account waar ik nu ook op speelquote:Op maandag 6 november 2017 21:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ach ze naaien je zo weer een ban aan, de snitches....
Dat is dan wel slim, ik ben dan alles kwijt met maar een account sinds de PSP/PS3quote:Op maandag 6 november 2017 22:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ga dat account alleen nog voor plus gebruiken, dan kan ik altijd bij mn games, en ik speel wel op het account waar ik nu ook op speel
vind het alleen zonde om die ps+ te laten verneuken door een ban, die staat nog tot 2020 ofzo..zou ff 150eur weggooien zijn
Ik post nergens dingen in chatsquote:Op maandag 6 november 2017 21:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wacht maar tot jij onverwacht een ban krijgt
ik report je welquote:
en krijgen draaideurcriminelen zoals Jimbo dubbele tijd te zittenquote:
quote:Op maandag 6 november 2017 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
en krijgen draaideurcriminelen zoals Jimbo dubbele tijd te zitten
quote:Op maandag 6 november 2017 23:23 schreef Friday12 het volgende:
Het is wel weer eens tijd voor een echt goede co-op game.. het is tijd voor MH
had je nu ook al gedaan toch?quote:
mag ik u er even op attenderen dat mijn laatste ban al weer een flinke tijd geleden is geweestquote:Op maandag 6 november 2017 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
en krijgen draaideurcriminelen zoals Jimbo dubbele tijd te zitten
Als je zo doorgaat wordt je nog mod/adminquote:
quote:Op maandag 6 november 2017 23:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mag ik u er even op attenderen dat mijn laatste ban al weer een flinke tijd geleden is geweest
nouja, op die weekban voor het vragen of mensen trek hadden in een biertje in het 'stoppen met alcohol' topic na dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |