Traint nu weer mee maar duurt nog wel effequote:Op zaterdag 18 november 2017 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer komt die weer terug?
Benieuwd waar Pochettino hem gaat inpassen in dit systeem wel.quote:Op zaterdag 18 november 2017 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Traint nu weer mee maar duurt nog wel effe
Plek van Alli/Eriksen evt. Maar hij kan ook terug naar 4231quote:Op zaterdag 18 november 2017 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd waar Pochettino hem gaat inpassen in dit systeem wel.
Zal hij niet snel doen lijkt me, dat trio achterin staat wel goed.quote:Op zaterdag 18 november 2017 13:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Plek van Alli/Eriksen evt. Maar hij kan ook terug naar 4231
Pressing van Arsenal is gewoon prima. Kun je alleen niet een hele pot volhouden dus als het nog lang 0-0 blijft dan gaat Spurs wel hun kansen krijgen.quote:Op zaterdag 18 november 2017 14:02 schreef PSVCL het volgende:
Spurs speelt waardeloos, kunnen de bal niet eens in de ploeg houden
klopt ,moeten snel scoren anders zie ik spurs wel weer in de wedstrijd komenquote:Op zaterdag 18 november 2017 14:04 schreef franske19 het volgende:
[..]
Pressing van Arsenal is gewoon prima. Kun je alleen niet een hele pot volhouden dus als het nog lang 0-0 blijft dan gaat Spurs wel hun kansen krijgen.
Typische poacher.quote:Op zaterdag 18 november 2017 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is Lacazette een bedroevend figuur, zeg.
Dit.quote:Op zaterdag 18 november 2017 14:49 schreef PSVCL het volgende:
Sisokko heeft heel de wedstijd verpest,kan er niks van
Zou hij opgesteld zijn omdat hij Winks niet teveel wil belasten of zou hij bang zijn geweest voor het middenveld van Arsenal?quote:Op zaterdag 18 november 2017 14:49 schreef PSVCL het volgende:
Sisokko heeft heel de wedstijd verpest,kan er niks van
Zou het niet weten, ik zie hem iig alleen maar als een kip zonder kop rondrennen.quote:Op zaterdag 18 november 2017 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou hij opgesteld zijn omdat hij Winks niet teveel wil belasten of zou hij bang zijn geweest voor het middenveld van Arsenal?
Sissoko is sowieso toch meer iemand die hard kan rennen dan goed voetballen op het centrale middenveld? Of verwar ik hem met iemand?quote:Op zaterdag 18 november 2017 14:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zou het niet weten, ik zie hem iig alleen maar als een kip zonder kop rondrennen.
Wordt ook telkens overgeslagen.
je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 18 november 2017 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sissoko is sowieso toch meer iemand die hard kan rennen dan goed voetballen op het centrale middenveld? Of verwar ik hem met iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |