McGregor gaat niet verdedigen, dat scheelt.quote:
Gevecht helaas niet kunnen zien, maar zo te zien zat GSP zijn hoofd weer onder het bloed.quote:
hier vind je de gevechten in flashquote:Op zondag 5 november 2017 09:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gevecht helaas niet kunnen zien, maar zo te zien zat GSP zijn hoofd weer onder het bloed.
Het lijkt wel alsof hij steeds minder kan hebben en/of vaker geraakt wordt.
Mooi dat hij gewonnen heeft trouwens.... Bisping vind ik maar niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPT / [MMA] Centraal MMA topic #380 Garbrandt vs Dillashawquote:Op zondag 5 november 2017 12:11 schreef irish.joe het volgende:
Hey Shit...
Ik had ze wel neergezet, alleen niet in het overzicht. Ik zal even herzien, geef mij een momentje
Hahahaha goede avond gehad dusquote:Op zondag 5 november 2017 12:27 schreef irish.joe het volgende:
Ik wist dat ik gisteren flink wat wijn op had. Maar dit.
Helder... Op een of andere manier matcht Google Sheets Wonderboy niet op Thompson.
quote:Op zondag 5 november 2017 12:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hier vind je de gevechten in flashThanks man, maar vanmorgen stonden ze nog op Youtube (in slechte kwaliteit maar toch).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar was GSP bij de post trouwens? Of moest hij naar het ziekenhuis o.i.d.?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Jups, goed drinken, vette gevechten, was gooooooooed!quote:
Mag inderdaad hopen dat er weer wat haar op gaat groeien nu ze kampioen is.quote:Op zondag 5 november 2017 12:43 schreef superniger het volgende:
Waarom ziet Thug Rose eruit als een schandknaapje?
hij zit in de totale post presserquote:Op zondag 5 november 2017 12:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Thanks man, maar vanmorgen stonden ze nog op Youtube (in slechte kwaliteit maar toch).
Waar was GSP bij de post trouwens? Of moest hij naar het ziekenhuis o.i.d.?
quote:Op zondag 5 november 2017 12:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hier vind je de gevechten in flashHoi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Nober op 05-11-2017 13:12:08 ]
Begint in 2018 een nieuw 'seizoen' voor die standings? Will eigenlijk wel eens 'echt' mee gaan doenquote:
Ik krijg geen extra punten nadat ik als enige Namajunas goed had?quote:Op zondag 5 november 2017 13:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Begint in 2018 een nieuw 'seizoen' voor die standings? Will eigenlijk wel eens 'echt' mee gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |