abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174910950
Ook ik blijf weg bij de nieuwe SIG. Ik geloof niet dat dit pand zo'n bedrag gaat opbrengen bij een eventuele gedwongen veilig. Maar misschien is dat mijn Randstadbias. Dan stop ik liever wat extra's in het Utrechtse project.

Als SIG hier nog altijd meeleest, dan vermoed ik dat het project niet al te lang op de site staat. Ze lijken hier hun hand een beetje te overspelen, tenzij ze een angel investor weten te vinden.
pi_174912038
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:04 schreef Incitatus3 het volgende:
Als SIG hier nog altijd meeleest, dan vermoed ik dat het project niet al te lang op de site staat. Ze lijken hier hun hand een beetje te overspelen, tenzij ze een angel investor weten te vinden.
Ik vermoed dat SIG inderdaad hier meeleest. De pitch is net geupdate en over een aantal vragen die hier op het forum gesteld zijn, is extra informatie toegevoegd.

"Van de lening wordt ¤ 20.000,- in bouwdepot gehouden totdat verbouwing aantoonbaar gerealiseerd is. Hiermee kunnen de eerste noodzakelijke aanpassingen gedaan worden."

Ik heb verder nog even met ze gebeld, omdat mij ook iets niet duidelijk was. En daar heb ik ook nog te horen gekregen dat de aanvrager een vergelijkbaar bedrijf in Oudega heeft en dat is vol. Hij heeft veel klanten die daar niet terecht kunnen die hij nu gaat overhevelen naar deze nieuwe locatie.
pi_174914280
Er was de laatste tijd nog een crowdfunding platform besproken (rondom lenderspender) waarbij er een auto invest was voor rentes v 6 8 of 12%.

Ik ben even kwijt hoe deze heet. Iem een idee? Wil kijken naar mogelijk meer spreiding tussen platforms
pi_174914347
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 23:51 schreef jsuijker het volgende:
Er was de laatste tijd nog een crowdfunding platform besproken (rondom lenderspender) waarbij er een auto invest was voor rentes v 6 8 of 12%.

Ik ben even kwijt hoe deze heet. Iem een idee? Wil kijken naar mogelijk meer spreiding tussen platforms
https://www.dofinance.eu/ ?
Ceterum censeo Teevum et Opsteltus esse delendam
pi_174914563
quote:
Die bedoelde ik thanks!
pi_174915904
Een idee om dofinance, twino, mintos etc op te nemen als sites in de OP?
pi_174916013
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 08:06 schreef namliam het volgende:
Een idee om dofinance, twino, mintos etc op te nemen als sites in de OP?
Zie kopje buitenlandse platformen. Dofinance staat er nog niet bij. Ik zou zelf voorstander zijn als we bij de Nederlandse platformen blijven.
pi_174916274
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 08:20 schreef djh77 het volgende:

[..]

Zie kopje buitenlandse platformen. Dofinance staat er nog niet bij. Ik zou zelf voorstander zijn als we bij de Nederlandse platformen blijven.
Ik ook. Ik denk dat de risico's van dit soort buitenlandse bedrijven/platformen over het algemeen nogal onderschat worden, ondanks de problemen met Trustbuddy. We weten nauwelijks iets over het toezicht in die landen, exit-strategie etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door obligataire op 07-11-2017 08:55:06 ]
Pecunia non olet
pi_174916426
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 08:20 schreef djh77 het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook mee eens.
pi_174916522
Ik begin me wel een beetje zorgen te maken om mijn Turkse supermarkt bij FNC.
1 rentetermijn voldaan, 1 normale termijn voldaan, 1 normale termijn voldaan met een maand vertraging, en daarna is het stil gebleven en staan we nu 3 maanden achter.

Mooi moment voor FNC om te laten zien wat ik echt aan ze heb.
pi_174916655
De top 10 van week 44:
  dinsdag 7 november 2017 @ 10:10:43 #87
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_174917397
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat denk ik mijn eerste default worden. Bij FNC natuurlijk.
pi_174917442
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:10 schreef xzaz het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat denk ik mijn eerste default worden. Bij FNC natuurlijk.
Waar zijn je gedachten op gebaseerd? Op feiten of gevoel?
  dinsdag 7 november 2017 @ 10:19:01 #89
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_174917509
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:14 schreef FINONAF het volgende:

[..]

Waar zijn je gedachten op gebaseerd? Op feiten of gevoel?
Gevoel, betaalt elke maand later en is niet punctueel. En werkt sinds 3 maanden bij de Rabobank (https://www.linkedin.com/in/cbvanderhorst/); nog wel actief eigen bedrijf?

En Wiebke gaat dit jaar ook weer een project starten :)
pi_174917634
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:19 schreef xzaz het volgende:

[..]

Gevoel, betaalt elke maand later en is niet punctueel. En werkt sinds 3 maanden bij de Rabobank (https://www.linkedin.com/in/cbvanderhorst/); nog wel actief eigen bedrijf?

Zijn eigen bedrijf loopt slecht, hij leent een klein bedrag om zijn belasting te kunnen betalen en heeft snel weer een prima baan gevonden. Lijkt me iemand die niet blijft doormodderen maar eieren voor zijn geld kiest. Ik heb ze slechter in mijn portefeuille.

Het lijkt mij dat hij die 10k die nog open staat wel gaat kunnen ophoesten.
pi_174917642
quote:

[..]

Voor zijn bedrijf is het niet positief dat hij nu bij de Rabobank werkt. Aandacht verdelen dus minder focus. Aan de andere kant wel inkomen waarmee hij onze lening kan afbetalen :)
pi_174917954
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:28 schreef FINONAF het volgende:

[..]

Voor zijn bedrijf is het niet positief dat hij nu bij de Rabobank werkt. Aandacht verdelen dus minder focus. Aan de andere kant wel inkomen waarmee hij onze lening kan afbetalen :)
Volgens zijn Linkedin profiel werkt-ie (via zijn eigen bedrijfje wellicht) ad interim bij de Rabo, dat zie je bij eenpitters wel vaker. Ik maak me voorlopig geen zorgen om Christiaan....
pi_174920712
quote:

[..]

En Wiebke gaat dit jaar ook weer een project starten :)
Waar staat dat van Wiebke?
pi_174921176
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:09 schreef Bambricks2 het volgende:

[..]

pi_174921179
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:09 schreef Bambricks2 het volgende:

[..]

Bij de project update van het huidige project op de site van KoM.

Ik zit ook in dit huidige project.
Een nieuw project ga ik zelf overigens niet steunen. Na twee leningen is ze financieel nog geen stap verder gekomen. Ook is ze de afgelopen maanden een paar keer te laat geweest met betalen.
Er hoeft nog maar "iets" tegen te zitten en de boel valt om.

Ik bewonder overigens wel haar doorzettingsvermogen maar wat mij betreft heeft ze kansen genoeg gehad.
pi_174921701
Daar is Wiebke:
https://www.kapitaalopmaat.nl/Wiebkes-Weihnachten-PU-Amstelveen-2
40k, 14mnd, rente is verlaagd naar 8,5%
pi_174921776
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:27 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Bij de project update van het huidige project op de site van KoM.

Ik zit ook in dit huidige project.
Een nieuw project ga ik zelf overigens niet steunen. Na twee leningen is ze financieel nog geen stap verder gekomen. Ook is ze de afgelopen maanden een paar keer te laat geweest met betalen.
Er hoeft nog maar "iets" tegen te zitten en de boel valt om.

Ik bewonder overigens wel haar doorzettingsvermogen maar wat mij betreft heeft ze kansen genoeg gehad.
Ik sta er precies zo in. Hopelijk gaat het goed, want het zou wel erg treurig zijn als haar Crowdfund-avontuur eindigt bij de deurwaarder.
  dinsdag 7 november 2017 @ 14:02:51 #98
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_174921792
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:56 schreef djh77 het volgende:
Daar is Wiebke:
https://www.kapitaalopmaat.nl/Wiebkes-Weihnachten-PU-Amstelveen-2
40k, 14mnd, rente is verlaagd naar 8,5%
Weet iemand of de vorige lening van Wiebke inmiddels is terugbetaald? Ik herinner me wat problemen maar zat er zelf niet in.
Tot nooit .......
pi_174921816
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:02 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Weet iemand of de vorige lening van Wiebke inmiddels is terugbetaald? Ik herinner me wat problemen maar zat er zelf niet in.
Ja gisteren is de laatste maand annuïteit betaald
pi_174922170
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 23:51 schreef jsuijker het volgende:

Bij Mintos en Twino kun je aanzienlijk beter afstemmen tussen de verschillende rentepercentages en zeer veel andere opties.
Of misschien zit je daar al?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')