Is ze kwalitatief een baggeruser of is het een user met een vagijn.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:48 schreef LompeHork het volgende:
motorbloempje is wel mijn favoriete kutuser.
Vagijnuser.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Is ze kwalitatief een baggeruser of is het een user met een vagijn.
quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Ben jij diegene die een 14-jarige verrot had gescholden? Mongool
Ik heb je wel verrot gescholden toen je nog 13 was, lul niet zo slap raar meisje.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:50 schreef LittleBrownie het volgende:
14-jarigen verdienen dat. Allemaal.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Monopoly voldoet aan deze beschrijving.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is er hier nog een prullaria alwaar ik op kan stampen, waarna ik de eigenaar dezes erop wijs dat ik deze toch aangeschaft had
Ik heb geen lul ;squote:Op vrijdag 3 november 2017 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb je wel verrot gescholden toen je nog 13 was, lul niet zo slap raar meisje.
Micropenis ≠ lulquote:
quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:55 schreef LompeHork het volgende:
Jood moet hier niet geheel serieus genomen worden, ik weet namelijk dat Monopoly de staat Israël niet erkent en hij derhalve fucking zoutig wordt als ik dit post.
Ik hou van het Joodse volk
De blanke natuurlijk. Het is immers niet okay om blank te zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Welke helft zit verkeerd?
quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De blanke natuurlijk. Het is immers niet okay om blank te zijn.
Jij snapt het, die kinderen moeten gewoon lopen inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Jij snapt het, die kinderen moeten gewoon lopen inderdaad.
Bonusliedje:
De fagot is een houten blaasinstrument met dubbelriet in tenor- en basligging, dat wordt ingedeeld bij de houtblazers. Het instrument bestaat uit een lange (houten) buis met een licht conische boring. Omwille van de hanteerbaarheid is de buis 'dubbelgevouwen', een bouwwijze waaraan de fagot zijn naam dankt: het Italiaanse "fagotto" betekent (takken)bundel. (Ook in het Frans is de betekenis "bundel" of "takkenbos", vandaar dat sommige Vlaamse componisten weleens voor "takkenbos" schreven.) De klank van de fagot is uiterst karakteristiek: in de lage tonen enigszins grof en korrelig, in het middenregister gelijkend op die van de hoorn en in de hoogte nadert de toon die van de violoncello, altviool of menselijke tenorstem.quote:
Houd je waffel en post wilde zwijnen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:31 schreef LompeHork het volgende:
How do you not recommend my vlogue, Moneau?
Imca Marina? /tongquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Houd je waffel en post wilde zwijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |