SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio CastAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Dat ga ik dus echt niet doen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 12:44 schreef knokkels het volgende:
Gewoon eten door de blender gooien
boerenkoolmetworstenspekjesmilkshake![]()
hold the milk
Ik heb twee weken op die manier moeten eten toen ik mijn hazenlip liet corrigeren, mijn mond was dichtgenaaid afgezien van een klein spleetje ter grootte van een rietje. Babyvoeding was niets.Toen werd mijn voer geblenderd
![]()
Boek je wel tijdswinst mee hoorquote:Op vrijdag 3 november 2017 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat ga ik dus echt niet doen.Tenzij er iets medisch is.
Tijdwinst als in: het is ranzig en je wilt en gaat het daarom niet eten?quote:
Ik maak bijna nooit gerechten die langer dan 30 minuten bereidingstijd hebben.quote:
Het smaakte eigenlijk héél goed. Goed in balans, al die smakenquote:Op vrijdag 3 november 2017 12:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tijdwinst als in: het is ranzig en je wilt en gaat het daarom niet eten?
Ik bedoelde ook met het opetenquote:Op vrijdag 3 november 2017 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik maak bijna nooit gerechten die langer dan 30 minuten bereidingstijd hebben.
Ik geef ze groot gelijk. Ik zou het ook niet eten drinken.quote:Op vrijdag 3 november 2017 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat gaan ze ook niet eten hoorDan krijgen we hetzelfde.
niet? Geen stoofpotjes, ovenschotels, risotto? Symph gaat straks een stoofpotje maken voor morgen en ik maak vandaag risottoquote:Op vrijdag 3 november 2017 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik maak bijna nooit gerechten die langer dan 30 minuten bereidingstijd hebben.
Geen stoofpotjes of risotto. Ovenschotels wel, maar de bereiding daarvan voor mij is geen 30 minuten. Dat is minder en staat daarna vervolgens 45 minuten in de oven.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
niet? Geen stoofpotjes, ovenschotels, risotto? Symph gaat straks een stoofpotje maken voor morgen en ik maak vandaag risotto
Goede dag om pizza te laten bezorgenquote:Op vrijdag 3 november 2017 13:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor alle vrouwen in dit topic: het is vandaag Housewife's Day! Misschien mogen jullie nu eindelijk een keer uit de keuken![]()
![]()
Maar wel weer snel terug, want er moeten broodjes gemaakt worden: het is Sandwich Day!![]()
Verder is het Love Your Lawyer Day!
"Als je advocaat en je boekhouder aan het verdrinken zijn en je zou er één kunnen redden, zou je dan naar de bioscoop of naar de kroeg gaan?"
En het is Cliché Day. Maar dat is zo afgezaagd...
Pizza Month was vorige maand.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goede dag om pizza te laten bezorgen![]()
We gaan toch echt wel vandaag pizza eten hoorquote:Op vrijdag 3 november 2017 13:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pizza Month was vorige maand.
Hmm nou vooruit. Maar alleen als ie Vegan is, want november is Vegan Month.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
We gaan toch echt wel vandaag pizza eten hoorIk haal hem nog in van vorige maand okay?
extra reden voor extra vlees beleg op de pizzaquote:Op vrijdag 3 november 2017 13:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hmm nou vooruit. Maar alleen als ie Vegan is, want november is Vegan Month.
quote:Op vrijdag 3 november 2017 14:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
extra reden voor extra vlees beleg op de pizza
quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor alle vrouwen in dit topic: het is vandaag Housewife's Day! Misschien mogen jullie nu eindelijk een keer uit de keuken![]()
![]()
Maar wel weer snel terug, want er moeten broodjes gemaakt worden: het is Sandwich Day!![]()
Verder is het Love Your Lawyer Day!
"Als je advocaat en je boekhouder aan het verdrinken zijn en je zou er één kunnen redden, zou je dan naar de bioscoop of naar de kroeg gaan?"
En het is Cliché Day. Maar dat is zo afgezaagd...
lekker he, die koequote:Op vrijdag 3 november 2017 14:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn voedsel was vegetarisch. Dat vind ik milieubewust en diervriendelijk genoeg.
Nee joh, daar doe ik niet aan. Ik twijfel nog over kip of pepperoni.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hmm nou vooruit. Maar alleen als ie Vegan is, want november is Vegan Month.
Na 21.00 uur?quote:Op vrijdag 3 november 2017 14:14 schreef peaceman het volgende:
Oh misschien draai ik vanavond nog wel wat muziekjes.
Ik zou een Radio49 clausule in je contract laten opnemenquote:Op vrijdag 3 november 2017 14:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Na 21.00 uur?
* CindieY is weer eens aan het werk op vrijdagavond![]()
Ik zal toch zo nu en dan een avond moeten werkenquote:Op vrijdag 3 november 2017 14:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zou een Radio49 clausule in je contract laten opnemen
ik ben ook helemaal niksquote:Op vrijdag 3 november 2017 15:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik eet wel eens nootjes, maar zal mezelf nooit veganist noemen. En ik eet wel eens sla, maar zal mezelf nooit vegetariër noemen. En ik zal mezelf al helemáál nooit flexitariër noemen.
En ik eet wel eens vlees, maar zal mezelf nooit een dierenbeul noemen.
Ik eet wat ik lekker vind, of hokjesdenkers dat nou veganistisch, vegetarisch of wat dan ook noemen. Zal me allemaal worst (pun intended) zijn.
Nou nou. Je hoeft jezelf niet de put in te praten, hoor.quote:
Dat lijkt meer op de gesprekken die ik over mijn zoon had. Bij mijn dochter gaat het om haar daadwerkelijke schoolprestaties (is weer eens wat anders)quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Leraar: Mevrouw livelink, uw dochter is betrokken bij een reeks van pesterijen, ruzies, vechtpartijen, ontploffingen, miltvuur-uitbraken en andere zaken.
Livelink: Nietus.
Gesprek afgelopen. Weekend
als het lukt, wil ik 8 uur/half 9 beginnen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 14:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Na 21.00 uur?
* CindieY is weer eens aan het werk op vrijdagavond![]()
Jouw tweede methode zou zeker niet gewerkt hebben. Maar ik ben zelf door schade en schande wijzer geworden. De enige methode die echt zou werken was om hem gewoon in die boom te laten zitten, iedereen weg te sturen van die boom en hem verder compleet te negeren. Dan zou hij uit zichzelf die boom echt wel een keer uitgekomen zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zou waarschijnlijk één van de volgende dingen gezegd hebben:
- "Blijf lekker zitten. Als je honger krijgt, kom je er vanzelf weer uit" en dan weggaan.
of
- "Als je nú niet naar beneden komt, zaag ik de boom om en jij mag 'm betalen uit je zakgeld."
Maar ik ben geen ouder. Misschien maar goed ook
Dat zijn de interessante gesprekken. Ik heb volgende week een gesprek op school over en met Twan. Hij en een docent gaan niet zo goed samen en de docent heeft Twan de toegang tot zijn leslokaal ontzegd.quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat lijkt meer op de gesprekken die ik over mijn zoon had. Bij mijn dochter gaat het om haar daadwerkelijke schoolprestaties (is weer eens wat anders)
School: "Mevrouw Livelink, we maken ons zorgen om de cijfers van uw dochter"
Livelink: "ik ook".
School: 'Mooi, dan zitten we op één lijn. We stellen voor dat ze wat extra begeleiding krijgt"
Livelink: "Lijkt me een goed plan".
Gesprek afgelopen. Weekend![]()
Dochter na afloop van het gesprek: "Zie je nu wel hoe stom ze op school zijn?"
quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:29 schreef livelink het volgende:
Laatste gesprek wat ik over mijn zoon had ging zo:
School: "uw zoon is weggelopen, maar schrik niet, we hebben hem weer gevonden"
Ik: "Pfff"
School: "hij is in een boom geklommen en wil niet meer naar beneden komen"
Ik: "En nu?"
School: "Ja, nu moet u komen om hem uit de boom te krijgen"
Ik: "Ja, ik kan er over ongeveer 1,5 uur zijn met de bus"
School: "Ok, we zien u wel verschijnen"
1,5 uur later kom ik aan bij de boom. Er staan een hoop mensen omheen (vooral taxichauffeurs die de andere kinderen moesten ophalen en het wel een leuk verzetje vonden)
Ik vroeg me af hoe ik hem dan wel in vredesnaam uit de boom kon krijgen. Iedereen kijkt mij verwachtingsvol aan en sommige taxichauffeurs moedigen me in plat Utrechts aan.
Ik zet mijn meest strenge en overtuigende stem op en zeg dat hij onmiddelijk naar beneden moet komen. Ondertussen ben ik in mijn hoofd al brandweer en politie aan het bellen.
Maar tot mijn grote verbazing en opluchting komt hij zo de boom uit. Dat is denk ik de enige keer dat hij direct naar mij geluisterd heeft en ik ben hem er nog steeds dankbaar voor.
tofquote:Op vrijdag 3 november 2017 14:14 schreef peaceman het volgende:
Oh misschien draai ik vanavond nog wel wat muziekjes.
Dat zijn ook de minder fijne gesprekken, ja.quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zijn de interessante gesprekken. Ik heb volgende week een gesprek op school over en met Twan. Hij en een docent gaan niet zo goed samen en de docent heeft Twan de toegang tot zijn leslokaal ontzegd.Gelukkig deze week pta's en geen reguliere lessen.
Dat hoop ik ook op. Vandeweek is er al een gesprek geweest tussen docent, Twan en afdelingsleider. Volgende dag liep het helemaal uit de hand.quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zijn ook de minder fijne gesprekken, ja.
Maar mijn ervaring is wel dat een gesprek op zich vaak al wonderen doet. En als iedereen dan weer bereid is om elkaar te begrijpen en net een stapje extra te doen, komt het vaak wel goed.
precies....quote:Op vrijdag 3 november 2017 15:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik eet wel eens nootjes, maar zal mezelf nooit veganist noemen. En ik eet wel eens sla, maar zal mezelf nooit vegetariër noemen. En ik zal mezelf al helemáál nooit flexitariër noemen.
En ik eet wel eens vlees, maar zal mezelf nooit een dierenbeul noemen.
Ik eet wat ik lekker vind, of hokjesdenkers dat nou veganistisch, vegetarisch of wat dan ook noemen. Zal me allemaal worst (pun intended) zijn.
ja, ik haat dat van deze tijdquote:Op vrijdag 3 november 2017 17:44 schreef Diaan73 het volgende:
Het is gewoon helemaal pikkedonker buiten...
Eensquote:Op vrijdag 3 november 2017 17:49 schreef Koen66 het volgende:
ik hou best wel van koud weer, maar dan moet het gewoon een maandje echt dik vriezen, en daarna weer richting Lente ofzo.
In NL hebben we veel te lang het fenomeen 'herfstweer' (regen en kou tegelijk)
Hoe gaat het met de pijn nu, Rafeiro?quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:55 schreef Rafeiro het volgende:
Voor het slapen is dit wel fijn, al is het met al die lichtvervuiling ook niet helemaal donker meer.
Maar soit, alles heeft z'n voor en z'n tegens.
Best goed eigenlijk. Na vannacht rond een uur of 4 niets meer geslikt, begint nu wel weer wat te irriteren maar dan kan ik het vanavond wat handiger timenquote:Op vrijdag 3 november 2017 17:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de pijn nu, Rafeiro?
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 3 november 2017 18:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Best goed eigenlijk. Na vannacht rond een uur of 4 niets meer geslikt, begint nu wel weer wat te irriteren maar dan kan ik het vanavond wat handiger timen
vergeet de geitenwollen sokken nietquote:Op vrijdag 3 november 2017 17:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies....
Ik ben allergisch voor linnen en jute
Ik had niet door dat je aan het draaien was. Ben nu ook ingetuned.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:26 schreef Rafeiro het volgende:
2 luisteraars, waarvan ik er een ben denk ik, geen idee hoe dat werkt als Mixxx alles overneemt
Ook wel lekker soms als niemand het doorheeftquote:Op vrijdag 3 november 2017 18:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had niet door dat je aan het draaien was. Ben nu ook ingetuned.
quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:21 schreef Rafeiro het volgende:
De lokroep reikt dit keer niet zo ver, maar ik vind het wel fijne muziek, haha.
Ik denk dat ze zeker blij zullen zijn met een bedankje. Zeker als je het gevoel hebt dat je echt serieus werd genomen met je angst. Je briefje begrijp ik eerlijk gezegd niet helemaalquote:Op vrijdag 3 november 2017 19:54 schreef Rafeiro het volgende:
Nu dit mijn laatste bezoek aan de kaakchirurg geweest is wil ik toch een klein bedankje doen.
Iets superzoets (snoep ofzo), met een briefje "hoop dat u en uw team uw collegae ook in omzet blijven ondersteunen". "Bedankt voor alles. Een erg bange voormalige patiënt.... "
Zou dat kunnen
Daar was ik al bang voor, daarom zei ik het hier ook eerst, haha.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zeker blij zullen zijn met een bedankje. Zeker als je het gevoel hebt dat je echt serieus werd genomen met je angst. Je briefje begrijp ik eerlijk gezegd niet helemaal
Ik lag letterlijk te schudden, verkrampen en te zweten in die stoel.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zeker blij zullen zijn met een bedankje. Zeker als je het gevoel hebt dat je echt serieus werd genomen met je angst. Je briefje begrijp ik eerlijk gezegd niet helemaal
Dat lijkt me wel een bedankje waardquote:Op vrijdag 3 november 2017 20:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik lag letterlijk te schudden, verkrampen en te zweten in die stoel.
Vochtige doekjes, wapperen met dingen, die doekjes in mijn handen drukken zodat ik mezelf niet zo hard kneep. Toen ik begon te kokhalzen me sturen door te zeggen dat ik moest proberen te ruiken om zo mijn ademhaling weer normaal te krijgen. Niet wat je denkt te willen horen, maar ik ben zo dankbaar voor die "simpele" tips. Ik heb wel spierpijn in mijn nek en schouders en af en toe kloppende pijn op mijn slaap maar dat kan ik wel aan haha.
alsof ik dat nummer bedacht hebquote:
quote:
Aangezien niemand wat zei, denk ik dat niemand zat op te letten.quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Aangezien niemand wat zei, denk ik dat niemand zat op te letten.
ik checkte of foobar het nog wel deedquote:
ik was ff aan het kijken naar andere nummers en luisterde even via de stream (die dus achterloopt) ipv de koptelefoon.. en toen ging het misquote:Op vrijdag 3 november 2017 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
ik checkte of foobar het nog wel deed
Ging het even misquote:Op vrijdag 3 november 2017 20:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik was ff aan het kijken naar andere nummers en luisterde even via de stream (die dus achterloopt) ipv de koptelefoon.. en toen ging het mis
het was maar heel kortquote:Op vrijdag 3 november 2017 20:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik was ff aan het kijken naar andere nummers en luisterde even via de stream (die dus achterloopt) ipv de koptelefoon.. en toen ging het mis
quote:
The Coral. Draai ze geregeld. Echt een leuk bandje!quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont draait ze ook weleens
Voor Cin?quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hey deze draaide ik laatst ook
Daar doet de commissie geen uitspraken over.quote:
Neuh, die zijn afgevallen.quote:
zo irritant als je er dan achterkomt dat ie verkeerde tags heeft gedaan bij het rippenquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Het heet trouwens Truth And Bone, niet Sugar.
Dat zal je leren, muziek te rippenquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo irritant als je er dan achterkomt dat ie verkeerde tags heeft gedaan bij het rippen
quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat zal je leren, muziek te rippen![]()
![]()
Vuile piraat dat je d'r bent!quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo irritant als je er dan achterkomt dat ie verkeerde tags heeft gedaan bij het rippen
sinds wanneer ben je een piraat als je je eigen cd's ript?quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vuile piraat dat je d'r bent!
Dat is niet rippenquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
sinds wanneer ben je een piraat als je je eigen cd's ript?
Sinds je dat houten been, oogklepje en papegaai op je schouder hebt!quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:05 schreef peaceman het volgende:
sinds wanneer ben je een piraat als je je eigen cd's ript?
quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sinds je dat houten been, oogklepje en papegaai op je schouder hebt!
quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Piet Piraatquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
volgens de mediaplayer welquote:
Media Playerquote:
Media Player Classicquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Media Player
Bestaat dat nog?
zekerquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Media Player
Bestaat dat nog?
Windowsquote:
quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:12 schreef CindieY het volgende:
Ingetuned. Nu naar huis fietsen.
Weekend
oh wonen jullie nu al samen?quote:
Eerst maar eens uitetenquote:
Da's een pokke-eind fietsen voor CindieY dan..quote:
Misschien woon ik wel weer in Zwollequote:Op vrijdag 3 november 2017 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's een pokke-eind fietsen voor CindieY dan..
oh ja.. Oscar moest zo nodig verhuizenquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's een pokke-eind fietsen voor CindieY dan..
En misschien ben ik de paus.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Misschien woon ik wel weer in Zwolle
Oh dat geloof ik direct....quote:
Ja nog welquote:
Nu al?quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo. Even een fles whisky opengetrokken.
* OscarMopperkont heeft al een biertje en een shotje Ouzo opquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu al?Ik moet nog aan de thee beginnen.
Zonde van zo'n fles, als je er maar 1 glas uit haalt.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb mijn halfjaarlijkse glaasje wijn ook al op
2, ik heb mijn halfjaarlijkse glaasje wijn ook op.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zonde van zo'n fles, als je er maar 1 glas uit haalt.
en bij de mosselenquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2, ik heb mijn halfjaarlijkse glaasje wijn ook op.
De rest verdwijnt in de risotto
Dat was Tom McRaequote:
ik ben groot fan van schaal- en schelpdierenquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mosselen
Hoe krijgen mensen het weg
Heerlijkquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mosselen
quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mosselen
Met een lekker sausje.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mosselen
quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:32 schreef peaceman het volgende:
Je bent trouwens net op tijd voor de vrouwen die nu even de ruimte krijgen. 6 nummers met zangeressen!
Ik kan groot fan zijn van sommige dingen die naar vis smaken/ruiken, maar mosselen vallen daar niet onderquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben groot fan van schaal- en schelpdieren
Proostquote:
heerlijkquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mosselen
quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb mijn halfjaarlijkse glaasje wijn ook al op
Echt gaan luisterenquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag het, ja. Smaakt naar meer.
Ik heb in Portugal echt heerlijke vis gegetenquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Vis is echt wat anders dan schaal- en schelpdieren
zeker, en ook heerlijke schelpdierenquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb in Portugal echt heerlijke vis gegeten
zit je nu je eigen shows te promotenquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Speel Dood!
Die draai ik ook regelmatig. Heerlijk nummer.
Op Tenerife ging ik naar een restaurantje in de haven en vroeg welke verse vis ze hadden. Heeft ie me meegenomen naar de buren, een visbedrijfje waar net de vangst binnen kwam. Hij wijst naar een krat en zegt "kies maar uit". Verser kon ik het niet krijgenquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb in Portugal echt heerlijke vis gegeten
ja al een tijdje is ie daar mee bezig...quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:36 schreef just me het volgende:
[..]
zit je nu je eigen shows te promoten
Had ik ook in Sao Martinho de Portoquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op Tenerife ging ik naar een restaurantje in de haven en vroeg welke verse vis ze hadden. Heeft ie me meegenomen naar de buren, een visbedrijfje waar net de vangst binnen kwam. Hij wijst naar een krat en zegt "kies maar uit". Verser kon ik het niet krijgen
Jaquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:36 schreef just me het volgende:
[..]
zit je nu je eigen shows te promoten
Ik heb lang mijn mond gehoudenquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja al een tijdje is ie daar mee bezig...
Had nog wat langer kunnen durenquote:
Bepaal ik lekker zelfquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Had nog wat langer kunnen duren
So dan!quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Had nog wat langer kunnen duren
Nee, dat maakt zo'n rommel.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
So dan!
Jij wilt een paardenhoofd in je bed?
en bedanktquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:39 schreef peaceman het volgende:
heb er nog een dame bijgedaan, dus 7 dames na elkaar.
quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
So dan!
Jij wilt een paardenhoofd in je bed?
vind je niet leuk?quote:
Ha! Dat had ik ook ooit een keer.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:39 schreef peaceman het volgende:
Peaceman harem damesquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:39 schreef peaceman het volgende:
quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ha! Dat had ik ook ooit een keer.
Lekker happen. Had Diaan niet genoeg gekookt voor je?quote:
ik ben daar wel geweest, maar heb daar niet gegetenquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:37 schreef just me het volgende:
[..]
Had ik ook in Sao Martinho de Porto![]()
nee, die had pizza gehaaldquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lekker happen. Had Diaan niet genoeg gekookt voor je?
daarmee bedoel je Symph?quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, ik hou niet van zangeressen en die zingende zaag op de achtergrond helpt ook niet
zij zelf ook nietquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kan niet zoveel met deze stem eigenlijk
quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ha! Dat had ik ook ooit een keer.
quote:
Ik heb pizza voor hem gekocht...quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lekker happen. Had Diaan niet genoeg gekookt voor je?
wanneer ga jij dat weekje weg ?quote:
ik ga kritisch oordelenquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:47 schreef peaceman het volgende:
livelink deze is Ane Brun en hierna An Pierle. Kun je vergelijken welke zangeres je meer aanspreekt.
* OscarMopperkont schrikt wakker... huh? wat?quote:
Maandag.quote:
na deze word je wel weer wakker!quote:
Lekker hoor, met wie, waarom enzo?quote:
Subtiele ondervragingquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
Lekker hoor, met wie, waarom enzo?
quote:
je mag het kruisverhoor noemenquote:
I didn't expect the Spanish Inquisitionquote:
Dat doet niemand!quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
I didn't expect the Spanish Inquisition
Spijkerbroek is er meteen stil vanquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
I didn't expect the Spanish Inquisition
Ik wilde een paar dagen weg. Eerste keus was Kopenhagen. Weersvoorspelling: regen. Tweede keus: Bergen. Regen. Stockholm: regen. Toen moest ik nadenken waar ik naartoe wilde en ineens kwamen de Baltische staten bij me op. En voor Riga werd er droogachtig weer voorspeld.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
Lekker hoor, met wie, waarom enzo?
Ja, in deze tijd van het jaar naar het Noorden willen... en dan mooi weer verwachtenquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wilde een paar dagen weg. Eerste keus was Kopenhagen. Weersvoorspelling: regen. Tweede keus: Bergen. Regen. Stockholm: regen. Toen moest ik nadenken waar ik naartoe wilde en ineens kwamen de Baltische staten bij me op. En voor Riga werd er droogachtig weer voorspeld.
Daarom dus. En omdat het leuk is. En omdat ik nog een heel stel hoofdsteden moet bezoeken voor ik aan mijn "25 hoofdsteden bezoeken" item in mijn bucket list kom.
En ik ga met al mijn persoonlijkheden. En ik hoef maar 1 stoel te boeken bij de vliegtuigmaatschappij
quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wilde een paar dagen weg. Eerste keus was Kopenhagen. Weersvoorspelling: regen. Tweede keus: Bergen. Regen. Stockholm: regen. Toen moest ik nadenken waar ik naartoe wilde en ineens kwamen de Baltische staten bij me op. En voor Riga werd er droogachtig weer voorspeld.
Daarom dus. En omdat het leuk is. En omdat ik nog een heel stel hoofdsteden moet bezoeken voor ik aan mijn "25 hoofdsteden bezoeken" item in mijn bucket list kom.
En ik ga met al mijn persoonlijkheden. En ik hoef maar 1 stoel te boeken bij de vliegtuigmaatschappij
ben jij ook zo onhandig?quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:53 schreef zorro28 het volgende:
Iemand zin in pijnboompitten van eigen vloer?
ik stem er elk jaar opquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Marianne![]()
![]()
Waarom die nog nooit op 1 heeft gestaan in de Top 2000 is onbegrijpelijk.
Omdat niemand van R49 er op stemt.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Marianne![]()
![]()
Waarom die nog nooit op 1 heeft gestaan in de Top 2000 is onbegrijpelijk.
Achter deze vraag zit vast een wereld van leed verborgenquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:53 schreef zorro28 het volgende:
Iemand zin in pijnboompitten van eigen vloer?
Dat verwacht ik helemaal niet. Maar het hoeft nog niet te gieten en te plenzen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, in deze tijd van het jaar naar het Noorden willen... en dan mooi weer verwachten
Ik wel, en peaceman ookquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Omdat niemand van R49 er op stemt.
Hij staat er in. Dat is al heel wat.quote:
Ze rollen ook precies onder de koelkastquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Achter deze vraag zit vast een wereld van leed verborgen
quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ze rollen ook precies onder de koelkast
Hier ook. er ligt genoeg.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij zorro kan je van de vloer eten.
Theoretisch gezien wel jaquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij zorro kan je van de vloer eten.
Hug?quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Er was nog nooit zoveel waarheid in een liedje gezet.
Ook Truus komt vast niet onder de koelkast.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:58 schreef just me het volgende:
Hier draait Truus haar rondje, geen kruimel meer te zien
Ja nee.quote:
ben je er blij mee?quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:58 schreef just me het volgende:
Hier draait Truus haar rondje, geen kruimel meer te zien
Ze pakt wel de randjes meequote:Op vrijdag 3 november 2017 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook Truus komt vast niet onder de koelkast.
quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja nee.![]()
Die tijd is voorbij.
Van CindieY mocht ik alleen nog met haar uiteten. Iets met speciaal willen voelen enzo.
Superblij en ik heb al meer mensen aangestokenquote:
Dus je gaat de rest van je leven niet meer uiteten?quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja nee.![]()
Die tijd is voorbij.
Van CindieY mocht ik alleen nog met haar uiteten. Iets met speciaal willen voelen enzo.
quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja nee.![]()
Die tijd is voorbij.
ja, hij liep op zijn tenenquote:
Eerst alleen met CindieYquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dus je gaat de rest van je leven niet meer uiteten?
goed bezig. Ik voel me soms ook een evangelist, iedereen wil ook meteen een demonstratiequote:Op vrijdag 3 november 2017 22:00 schreef just me het volgende:
[..]
Superblij en ik heb al meer mensen aangestoken
![]()
dat blijft wmb ook zoquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Omdat niemand van R49 er op stemt.
Maar die dingen komen niet in de hoeken, of wel?quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
goed bezig. Ik voel me soms ook een evangelist, iedereen wil ook meteen een demonstratie
quote:
Guus is gewoon tofquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:00 schreef just me het volgende:
[..]
Superblij en ik heb al meer mensen aangestoken
![]()
Kultnachtbarbaarquote:
quote:
Gewoon even nazuigenquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar die dingen komen niet in de hoeken, of wel?
dat zal je verbazen, ze hebben vegertjes aan de zijkantenquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar die dingen komen niet in de hoeken, of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |