Zeker nu tong niet meer is ,,,quote:Op vrijdag 3 november 2017 01:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
*btw het is een SC, een volgende post kan ff duren soms.
Ik Keitel ze een beetjequote:Op vrijdag 3 november 2017 01:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ga je nu ouwe koeien uit de sloot halen?
Ik scan nooit wat in, draai gewoon uit de mapjes op de SSD's en HD's.quote:Op vrijdag 3 november 2017 01:56 schreef chufi het volgende:
Ik had Mixxx nog niet op mn nieuwe schijf draaien.. dus installeer en weg is je muziek... ff DB scannen,... die van mij is niet zo heel groot
Alles staat op mn NAS.. gewoon ff 1 keer runnen. Lokaal heb ik niksquote:Op vrijdag 3 november 2017 01:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik scan nooit wat in, draai gewoon uit de mapjes op de SSD's en HD's.
Mijn PC is tegelijk NAS.quote:Op vrijdag 3 november 2017 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles staat op mn NAS.. gewoon ff 1 keer runnen. Lokaal heb ik niks
Die heb ik even hier staan om beetje te verbouwen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
En de collectie bij je schoonzoon server?
Ah OKquote:Op vrijdag 3 november 2017 02:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die heb ik even hier staan om beetje te verbouwen.
Processor upgrade, geheugen erbij, gare HD's vervangen, de voeding werd ook wat twijfelachtig.quote:
OK... Mijn deze zomer gecrashte Sony i7 heb ik nu open liggen,maar nog steeds geen sjoege dat dat xxx ding .. keyboard lijkt niet meer te werken...quote:Op vrijdag 3 november 2017 02:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Processor upgrade, geheugen erbij, gare HD's vervangen, de voeding werd ook wat twijfelachtig.
Kan wel keer langskomen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... Mijn deze zomer gecrashte Sony i7 heb ik nu open liggen,maar nog steeds geen sjoege dat dat xxx ding .. keyboard lijkt niet meer te werken...
Ik ben er redelijk handig mee alhoewel laptops niet helemaal mijn ding is.quote:Op vrijdag 3 november 2017 02:28 schreef chufi het volgende:
Ik ga het nog 1 keer proberen, maar er zit ook nog ergens een kink in de kabel tussen mainboard gedeelte en beeldscherm.. dat is gewoon half kapot aan 1 kant , alhoewel ie het er verder wel om bleef doen. maar openen en sluiten was tricky..
Heb ook nog 4 x 2.5" laptop schijven..
Het nadeel van de laptop is dat ie meestal in de bank gebruikt wordt op je schoot .. alles wat je morst etc kan fataal zijn.. Verder in slaap vallen en een laptop crash op de vloer als gevolg komt ook voor... met andere schade tot gevolg...quote:Op vrijdag 3 november 2017 02:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben er redelijk handig mee alhoewel laptops niet helemaal mijn ding is.
Heb al aardig laptops weer weten te reanimeren, het sleutelt alleen zo klote.quote:Op vrijdag 3 november 2017 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Het nadeel van de laptop is dat ie meestal in de bank gebruikt wordt op je schoot .. alles wat je morst etc kan fataal zijn.. Verder in slaap vallen en een laptop crash op de vloer als gevolg komt ook voor... met andere schade tot gevolg...
Mijn laptop ligt in de hoek en thuis gebruik ik alleen desktop, da's geen Medion.quote:Op vrijdag 3 november 2017 02:40 schreef chufi het volgende:
Maar ja mn ouwe Medion desktop heb ik al tijden niet meer gebruikt... Zie het nut er eigenlijk ook niet meer van in..
Mijn desktop staat in de werkkamer en daar kom ik nooit meer..quote:Op vrijdag 3 november 2017 02:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn laptop ligt in de hoek en thuis gebruik ik alleen desktop, da's geen Medion.
Heb grote woonkamer, de achterste helft is mijn werkplaats, kan ik tegelijk ook nog TV kijken.quote:Op vrijdag 3 november 2017 02:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn desktop staat in de werkkamer en daar kom ik nooit meer..
Ik heb dat open ... maar kan natuurlijk doen en laten als ik wilquote:Op vrijdag 3 november 2017 03:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb grote woonkamer, de achterste helft is mijn werkplaats, kan ik tegelijk ook nog TV kijken.
De afstandsbediening en bank zijn domein van mijn muts tot 23u zoiets.quote:Op vrijdag 3 november 2017 03:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb dat open ... maar kan natuurlijk doen en laten als ik wil
Ach alles stream tegenwoordig ook onlinequote:Op vrijdag 3 november 2017 03:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
De afstandsbediening en bank zijn domein van mijn muts tot 23u zoiets.
Mijn monitor heeft meer pixels dan de TV.quote:Op vrijdag 3 november 2017 03:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach alles stream tegenwoordig ook online
Wie is groter?quote:Op vrijdag 3 november 2017 03:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn monitor heeft meer pixels dan de TV.
Jij bent stuk groter maar 55" in je eentje? Da's groot ding hoor.quote:Op vrijdag 3 november 2017 03:33 schreef chufi het volgende:
Hangt ie aan de muur? Die van mij kon ik inmn eentje nog wel handlen 55"volgens mij .. Ik heb er een standaard onder en dan zet ik hem gewoon neer
Ja en volgend maatje groter moet ook wel lukken ... denk ik ... Maar daar ben ik nog niet mee bezig...quote:Op vrijdag 3 november 2017 03:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jij bent stuk groter maar 55" in je eentje? Da's groot ding hoor.
Mijn 46" is al wat ouder maar begin er niet aan alleen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 03:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en volgend maatje groter moet ook wel lukken ... denk ik ... Maar daar ben ik nog niet mee bezig...
Je bent klein, maar je hebt je muts.. Volgens mij had ik toen je hier was ook iets van 46..quote:Op vrijdag 3 november 2017 03:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn 46" is al wat ouder maar begin er niet aan alleen.
Wanneer nodig sjouw ik die je keet wel uit in mijn eentje maar begin er liever niet aan.quote:Op vrijdag 3 november 2017 03:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent klein, maar je hebt je muts.. Volgens mij had ik toen je hier was ook iets van 46..
Is het nog een ouwerwetse met beeldbuis?quote:Op vrijdag 3 november 2017 03:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer nodig sjouw ik die je keet wel uit in mijn eentje maar begin er liever niet aan.
Nee een beetje dikke platte.quote:Op vrijdag 3 november 2017 03:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het nog een ouwerwetse met beeldbuis?
Ach zolang je muts er tevreden mee is en jezelf er weinig omgeeft ...quote:Op vrijdag 3 november 2017 03:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ooit op de kop getikt in een handeltje en dat ding blijft het maar doen.
Het was duur model van dik 8 jaar oud inmiddelsquote:Op vrijdag 3 november 2017 03:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach zolang je muts er tevreden mee is en jezelf er weinig omgeeft ...
Misschien dat ik eens wat meer in de 2e hands moet gaan denken...quote:Op vrijdag 3 november 2017 03:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het was duur model van dik 8 jaar oud inmiddels
Ik koop zelden wat nieuws.quote:Op vrijdag 3 november 2017 03:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat ik eens wat meer in de 2e hands moet gaan denken...
Ik loop tegen van alles aan.quote:Op vrijdag 3 november 2017 04:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja I know en ik verkoop bijna nooit iets ouds en koop altijd nieuw
Van harte beterschap.quote:
Leukquote:Op zaterdag 4 november 2017 08:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bedankt, ga 'm vanmiddag weer voorzichtig uitproberen.
Ik heb dat met mijn moeder.quote:Op zaterdag 4 november 2017 08:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is toch soort van maatje geworden, vanaf veulen tot de knol die het nu is.
Ik dacht misschien interesant.quote:Op maandag 6 november 2017 08:30 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen plannen en hut ook niet om naar Vietnam te gaan volgens mij. Dus om het medeleven met de lokale bevolking daar dus.
Toch was het traumatisch voor ons kinderen.quote:Op maandag 6 november 2017 08:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat heeft weer niks met natuurgeweld te maken
Goeie smoes, ik wacht op een pakje. Kut ik had een vriend over de vloer en om twee uur zat ik aan de wijnquote:Op dinsdag 7 november 2017 09:52 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen/
Wil ik deze ochtend weer eens kijken bij werk.nl ... Ligt het internet er uit.. Dan houdt het op vind ik. Mooi geweest ...
Gezellig tochquote:Op dinsdag 7 november 2017 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Goeie smoes, ik wacht op een pakje. Kut ik had een vriend over de vloer en om twee uur zat ik aan de wijn
Ja zeker maar ik begin in te kakkenquote:
Ja echt wel een hartverzakking is dat, maar ik ben liever wakkerquote:
Ik heb het ook wel eens... Schrik je wakker en dan eerst wat. waar ben ik eh hoorde ik nu de bel..?quote:Op dinsdag 7 november 2017 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt wel een hartverzakking is dat, maar ik ben liever wakker
Ik haal mijn pakjes netjes zelf op, godver duurt wel langquote:Op dinsdag 7 november 2017 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens... Schrik je wakker en dan eerst wat. waar ben ik eh hoorde ik nu de bel..?
Ik hoef dn niet naar beneden, dat scheelt wel ...
wat is het delivery window?quote:Op dinsdag 7 november 2017 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haal mijn pakjes netjes zelf op, godver duurt wel lang
Niet, kunnen ze niet zeggen. Sorry voor het ongemak, we werken er aanquote:
Dan komt het morgen ...quote:Op dinsdag 7 november 2017 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet, kunnen ze niet zeggen. Sorry voor het ongemak, we werken er aan
quote:
Ja en het was één van de twee nu binnen Fucking helquote:Op dinsdag 7 november 2017 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk nu wordt je misschien toch nog blij als er zo aangebeld wordt
Zelfde bedrijf zelfde dag besteld?quote:Op dinsdag 7 november 2017 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en het was één van de twee nu binnen Fucking hel
Ja ik mis een mutsquote:
Het was grauw/mistig.quote:Op woensdag 8 november 2017 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren was ik fietsen, vandaag schijnt de zon niet
Sinterklaas weerquote:
over n maandje is het weer voorbij, we vieren het met de familie op 4 decemberquote:
Oh spannend ... Gaat Merel weer een eitje leggenquote:Op woensdag 8 november 2017 17:41 schreef just me het volgende:
[..]
over n maandje is het weer voorbij, we vieren het met de familie op 4 december
tenzij kabouter 3.0 eerder op de wereld wil komen.
Nee Merel niet meer, de vrouw van Juniorquote:Op woensdag 8 november 2017 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh spannend ... Gaat Merel weer een eitje leggen
Ah OK . nog spannender dan natuurlijkquote:Op woensdag 8 november 2017 17:45 schreef just me het volgende:
[..]
Nee Merel niet meer, de vrouw van Junior
het is anders spannend, maar ook super spannendquote:Op woensdag 8 november 2017 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK . nog spannender dan natuurlijk
Voor die kinderen is het leuk, maar wat moet ik ermee?quote:Op woensdag 8 november 2017 17:41 schreef just me het volgende:
[..]
over n maandje is het weer voorbij, we vieren het met de familie op 4 december
tenzij kabouter 3.0 eerder op de wereld wil komen.
Ojee, jullie gaan voor een elftal?quote:Op woensdag 8 november 2017 17:45 schreef just me het volgende:
[..]
Nee Merel niet meer, de vrouw van Junior
je zou een paard van Piet kunnen lenen en over de daken rijdenquote:Op woensdag 8 november 2017 17:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor die kinderen is het leuk, maar wat moet ik ermee?
doe es gekquote:Op woensdag 8 november 2017 17:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar doe ik toch niet aan joh...
Ik heb er nooit veel mee gehad aan gedaan, ik vind dan persoonlijk kerst gezelligger voor kinderen.quote:
quote:Op woensdag 8 november 2017 17:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er nooit veel mee gehad aan gedaan, ik vind dan persoonlijk kerst gezelligger voor kinderen.
En nu anno 2017 ben ik blij dat ik er vanaf ben met dat Pietengedoe, en die onzin komt alleen maar vanuit de hoofdstad.
Hier is ie (in gedachten) gewoon zwart.![]()
Ouwe mijnwerkers daar bij julliequote:Op woensdag 8 november 2017 17:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er nooit veel mee gehad aan gedaan, ik vind dan persoonlijk kerst gezelligger voor kinderen.
En nu anno 2017 ben ik blij dat ik er vanaf ben met dat Pietengedoe, en die onzin komt alleen maar vanuit de hoofdstad.
Hier is ie (in gedachten) gewoon zwart.![]()
Die zijn al sinds 1976 helemaal verdwenen, je vindt er bovengronds nog maar weinig van terug.quote:
Voor mij een nostalgische gedachte.quote:
nog flatnix tips?quote:Op woensdag 8 november 2017 22:14 schreef chufi het volgende:
Spectaculaire beelden in de storm in Oceans net op NPO2 op 8
Komen ze niet met ideeën gebaseerd op je kijkgedrag? Kijk zo nog een aflevering van Alias Grace...quote:
jawel hoor maar tochquote:Op donderdag 9 november 2017 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Komen ze niet met ideeën gebaseerd op je kijkgedrag? Kijk zo nog een aflevering van Alias Grace...
om half 3 werd het koudquote:
Word net wakker.. Blijkt er gevoetbald zijn door het NL 11-tal... Als ik de berichten zo lees heb ik mijn tijd goed doorgebrachtquote:Op donderdag 9 november 2017 22:10 schreef Treehut362 het volgende:
lekker gevoetbald 4 tegen 4... maandag weer
ja joh slapen veel beterquote:Op donderdag 9 november 2017 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Word net wakker.. Blijkt er gevoetbald zijn door het NL 11-tal... Als ik de berichten zo lees heb ik mijn tijd goed doorgebracht
Die tijden zijn voorbij heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zelfs niet terug gekeken of ook maar het enige doelpunt gezien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Bleek dus een foto van 2010 maar goed het gaat om de impressiequote:Op vrijdag 10 november 2017 19:50 schreef chufi het volgende:
De jeugd heeft de toekomst om te scoren
quote:Op zaterdag 11 november 2017 06:52 schreef Treehut362 het volgende:
11-11-2017Ga je feesten ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien welquote:
dat heeft dit malle eiland al gevierd, natuurlijk op een andere dagquote:Op zaterdag 11 november 2017 18:14 schreef chufi het volgende:
Oops Sint Maarten belletje.... Niet vandaag kids Sorry Daar ben ik te oud voor
Wat vieren jullie wel normaal?? Vakantie zijn ook al andersquote:Op zaterdag 11 november 2017 18:15 schreef sacha het volgende:
[..]
dat heeft dit malle eiland al gevierd, natuurlijk op een andere dag
Ab Normaal, dat vier ik elke dagquote:Op zaterdag 11 november 2017 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat vieren jullie wel normaal?? Vakantie zijn ook al anders
Is het wat?quote:
Hoe vaak is dat eik? Niet dat ik het volg, maar iedereen heeft het er altijd over...quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:27 schreef sacha het volgende:
jebroer, WIDM begint weer, het is kennelijk eind van het jaar
ehm, 1 maal per weekquote:Op zaterdag 11 november 2017 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe vaak is dat eik? Niet dat ik het volg, maar iedereen heeft het er altijd over...
Maar dan is inmiddels alles al langs de media gekomenquote:Op zaterdag 11 november 2017 20:38 schreef sacha het volgende:
ik ben een terug kijker, wanneer het mij schikt en er zin in heb
tis maar wat je wil lezenquote:Op zaterdag 11 november 2017 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan is inmiddels alles al langs de media gekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pasta met een sausjequote:Op zondag 12 november 2017 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bakje uit de dv, ben benieuwd na ontdooien wat erin zit.
Ik gok op rundvlees in jus, en als dat zo is gaat er rijst bij vandaag.quote:
Voor het eerst op NL TV .. NOS doet verslag van de vrouwen voetbal competitie..quote:Op zondag 12 november 2017 19:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gok op rundvlees in jus, en als dat zo is gaat er rijst bij vandaag.
En wat gemengde groenten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wannabequote:Op maandag 13 november 2017 14:16 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Jij ontmoet nog eens mensen
Halloquote:
Hoi Treequote:
superquote:
Leeft dat nog?quote:Op maandag 13 november 2017 23:59 schreef drakin het volgende:
[..]
super![]()
Ben nog even op fb aan het chatten voor het slapen
De bomen gaan weer van kleur veranderen dat betekent de winter komt er aan.quote:
Ik gebruik gewoon wat ik zelf het fijnst vind.quote:Op dinsdag 14 november 2017 21:20 schreef Treehut362 het volgende:
Is de nieuwe Firefox werkelijk zoveel beter?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ayquote:
Ik doe ze op de afspeellijstquote:
Nog 1 van een uurtje dan.quote:Op donderdag 16 november 2017 05:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik doe ze op de afspeellijst
quote:
Je komt werkelijk onverwacht uit de hoek.quote:
https://soundcloud.com/dj(...)class-resounding-rmxquote:Op donderdag 16 november 2017 05:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je komt werkelijk onverwacht uit de hoek.
Doe jij nooit MENs erger je niet Forumquote:Op donderdag 16 november 2017 05:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je komt werkelijk onverwacht uit de hoek.
Dancehall roeleert.quote:Op donderdag 16 november 2017 06:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/dj(...)class-resounding-rmx
Moembahquote:
Neuh, wat is dat?quote:Op donderdag 16 november 2017 06:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Doe jij nooit MENs erger je niet Forum
Dat je bijv. een woord moet vervolgensquote:
Cryptischquote:Op donderdag 16 november 2017 06:02 schreef sig000 het volgende:
Maak van hart geen moordkuil en erger me zelden aan andere, het omgekeerde waarschijnlijk eerder.
Ik snap het nu al niet.quote:Op donderdag 16 november 2017 06:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat je bijv. een woord moet vervolgens
AL ANBA MAGIC GIRLS TONYMIX
TONYMIXHAITI
Ik kom net er uit mijn bed dalijk voetballenquote:
Was nachtje aan knutselen en heb er nu wel genoeg van, voetbal ze.quote:Op donderdag 16 november 2017 06:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik kom net er uit mijn bed dalijk voetballen
ja de groeten aan het paardquote:Op donderdag 16 november 2017 06:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Was nachtje aan knutselen en heb er nu wel genoeg ban, voetbal ze.
quote:Op donderdag 16 november 2017 06:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Paard mag het rustig aan doen komende maanden, wordt ook al dagje ouder inmiddels.
quote:Op donderdag 16 november 2017 20:21 schreef chufi het volgende:
Hoi !
Goed nieuws
Gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dat mag ik wel hopenquote:Op vrijdag 17 november 2017 00:16 schreef svann het volgende:
Dat is mooi, dan is ze waarschijnlijk voorlopig binnen.
quote:Op donderdag 16 november 2017 20:21 schreef chufi het volgende:
Hoi !
Goed nieuws
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
goed nieuws !Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |