Dank u voor het bellen met Roombah klantenservice, goedemiddag. U spreekt met Fred. Wat kan ik voor u doen vandaag?
- Ehh, U spreekt met Jasper. Mijn Roombah ligt compleet uit elkaar. Vanochtend weggegaan en alles was nog goed. Beetje stoffig, maar okee. Daarom heb ik die Roombah ook gekocht, niewaar?
Ja Jasper, mag ik Jasper zeggen trouwens? Ik begrijp dat de Roombah compleet uit elkaar ligt?
Kunt u mij beschrijven hoe de situatie er nu bij ligt? Eventuele omstandigheden die hieraan hebben kunnen bijdragen. Heeft u een trap, bijvoorbeeld?
-Fred, dank je wel. Ja hoor. Jasper is goed. Eh, ja....... Hmmm.. Hoe zal ik het zeggen. Ik woon 1 hoog, enkellaags. Dus geen trap. Ik kom thuis, en er is een complete krater geslagen in de vloer. Ik zie nog stukjes tapijt! Verder, ja... hmm.. Die Roombah ligt tot in de keuken. En de keuken zit achter een betonnen muur.
*geluid van naarstig typen, lichte steunende geluiden vullen de nasmeulende woonkamer.
Jasper, kan ik je even in de wacht zetten, dan schrijf ik hier het een en ander op.
*klik* Muzakje. Hey. Klinkt als de symfonische uitvoering van Freestyler. Je weet wel. Van die aparte Finnen.
*klik* Bedankt voor het wachten, Jasper. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat ik hiermee aanmoet. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, er stond ook niets over in de database en mijn supervisor had ook een vraagteken. Ik ga deze case die ik namens jou aangemaakt heb, met spoed doorsturen naar de 3elijns. Daar zitten de techneuten.....
Tot zover bedankt voor uw vraag. U wordt binnen 24 uur teruggebeld door mijn collega Stoffel.
Wil je misschien een kleine enquête doen om onze klantenservice verbeteren? Dan kun je aan de lijn blijven. Er worden zo 3 vragen aan je gesteld. Hartelijk bedankt voor je telefoontje. Jouw klandizie is belángrijk voor ons.
Goedemiddag!
*klik* Tuuut-Tuuut-Tuuut