abonnement Unibet Coolblue
pi_174846053
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:27 schreef Buitendam het volgende:
Als je tegen Roda een redelijk veldspel neerlegt maak je tegen Art van Peppen & friends toch wel een paar goals. Wat kun je nu voor positiefs melden over het veldspel?
Als we niet 300 kansen creëerden gaf ik je volkomen gelijk.
  vrijdag 3 november 2017 @ 15:28:41 #77
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174846055
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:25 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ga vooral Robben en Van Beek vergelijken, een verdediger en aanvaller, jonge speler en oude spele r :')
Het gaat om de blessuregevoeligheid. Juist als verdediger is terugkomen van een blessure makkelijker dan als aanvaller.

Bovendien had Robben die gave altijd al. Ik vraag me echt af hoe goed hij was geworden zonder die blessuregevoeligheid.

Van Beek heeft gewoon in de verste verte dat talent niet.
pi_174846062
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:27 schreef Buitendam het volgende:
Als je tegen Roda een redelijk veldspel neerlegt maak je tegen Art van Peppen & friends toch wel een paar goals. Wat kun je nu voor positiefs melden over het veldspel?
De afwerking was slecht, dat klopt. Die keeper haalde er ook een paar ballen uit, zonder te weten hoe. Maar het positieve over het veldspel is dat er in elk geval 100% kansen werden gecreëerd. Iets wat tegen NAC bijvoorbeeld al minder het geval was.
BFF met GGMM
pi_174846079
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:28 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het gaat om de blessuregevoeligheid. Juist als verdediger is terugkomen van een blessure makkelijker dan als aanvaller.

Bovendien had Robben die gave altijd al. Ik vraag me echt af hoe goed hij was geworden zonder die blessuregevoeligheid.

Van Beek heeft gewoon in de verste verte dat talent niet.
Niet te vergelijken, je weet de oorzak gewoon simpelweg niet.
pi_174846082
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:29 schreef DonRaja het volgende:

[..]

De afwerking was slecht, dat klopt. Die keeper haalde er ook een paar ballen uit, zonder te weten hoe. Maar het positieve over het veldspel is dat er in elk geval 100% kansen werden gecreëerd. Iets wat tegen NAC bijvoorbeeld al minder het geval was.
Dat laatste is zeker waar. Tegen NAC was rock bottom wel bereikt.
Dit, dus.
pi_174846096
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:27 schreef Buitendam het volgende:
Als je tegen Roda een redelijk veldspel neerlegt maak je tegen Art van Peppen & friends toch wel een paar goals. Wat kun je nu voor positiefs melden over het veldspel?
Roda toch altijd angsgegner voor PSV in de bekerwedstrijden :D
  vrijdag 3 november 2017 @ 15:31:40 #82
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174846098
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:30 schreef Vasion het volgende:

[..]

Niet te vergelijken, je weet de oorzak gewoon simpelweg niet.
Dan snap ik niet waarom je zelf überhaupt over Robben begint.
pi_174846147
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:31 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dan snap ik niet waarom je zelf überhaupt over Robben begint.
Omdat ik niet vind dat fysieke gesteldheid te maken heeft met kwaliteit, maar jij gaat er andere aspecten bijhalen om ze te vergelijken. Wie het snelst weer op niveau is bijvoorbeeld, dat slaat nergens op :D
  Moderator vrijdag 3 november 2017 @ 15:35:02 #84
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174846153
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jij vond het veldspel tegen Roda niet best redelijk? En tegen Shaktar idem?

Dan kijk jij andere wedstrijden dan ik en Gio in elk geval.
Ik vind die goednieuwsshow over het spel tegen Shakhtar wat lachwekkend. We hebben geen opgelegde kansen gekregen ofzo. Als Shakhtar even aanzette was het gedaan. Verdedigend staat de organisatie totaal niet + middenveld functioneert nog steeds niet goed.

Maar goed vooral blijven geloven dat het een rendementsprobleem is.
  vrijdag 3 november 2017 @ 15:36:43 #85
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174846176
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:34 schreef Vasion het volgende:

[..]

Omdat ik niet vind dat fysieke gesteldheid te maken heeft met kwaliteit, maar jij gaat er andere aspecten bijhalen om ze te vergelijken. Wie het snelst weer op niveau is bijvoorbeeld, dat slaat nergens op :D
Fysieke gesteldheid heeft niets te maken met kwaliteit. Maar als je het gaat hebben over of spelers wel of geen materiaal zijn voor topvoetbal (en daar ging het over) dan is herstellen van fysieke malleur (en dus je pure talent/kwaliteit) wel van belang.

Jij haalt Robben er bij om aan te geven dat ze niet vergelijkbaar zijn. Eigenlijk leg ik alleen uit waarom dat klopt. Zou van Beek ook na een blessure meteen weer op zijn oude niveau zijn, dan is het probleem van zijn fysieke zwakte veel minder groot.
pi_174846183
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:35 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik vind die goednieuwsshow over het spel tegen Shakhtar wat lachwekkend. We hebben geen opgelegde kansen gekregen ofzo. Als Shakhtar even aanzette was het gedaan. Verdedigend staat de organisatie totaal niet + middenveld functioneert nog steeds niet goed.

Maar goed vooral blijven geloven dat het een rendementsprobleem is.
Redement en een Vilhena uit vorm is het probleem. :P Het is kut maar je moet weer wedstrijden winnen om beter te gaan spelen -gio modus-
pi_174846204
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:35 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik vind die goednieuwsshow over het spel tegen Shakhtar wat lachwekkend. We hebben geen opgelegde kansen gekregen ofzo. Als Shakhtar even aanzette was het gedaan. Verdedigend staat de organisatie totaal niet + middenveld functioneert nog steeds niet goed.

Maar goed vooral blijven geloven dat het een rendementsprobleem is.
Ja, lekker makkelijk "Als shaktar aanzette was het gedaan".

Blijf vooral geloven in wat jij wilt geloven, doe ik dat ook.
pi_174846223
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:36 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Fysieke gesteldheid heeft niets te maken met kwaliteit. Maar als je het gaat hebben over of spelers wel of geen materiaal zijn voor topvoetbal (en daar ging het over) dan is herstellen van fysieke malleur (en dus je pure talent/kwaliteit) wel van belang.

Jij haalt Robben er bij om aan te geven dat ze niet vergelijkbaar zijn. Eigenlijk leg ik alleen uit waarom dat klopt. Zou van Beek ook na een blessure meteen weer op zijn oude niveau zijn, dan is het probleem van zijn fysieke zwakte veel minder groot.
Ik haalde Robben erbij om te ontkrachten dat kwaliteit en blessuregevoeligheid los staan van elkaar. En dan kom jij met wie het snelst weer op niveau kan voetballen WTF :D
  vrijdag 3 november 2017 @ 15:41:12 #89
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174846241
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:39 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ik haalde Robben erbij om te ontkrachten dat kwaliteit en blessuregevoeligheid los staan van elkaar. En dan kom jij met wie het snelst weer op niveau kan voetballen WTF :D
Dat is een hele logische link, anders. Simpelweg omdat weer snel op je eigen kwaliteit kunnen voetballen, ook een kwaliteit is.
pi_174846304
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:27 schreef Buitendam het volgende:
Als je tegen Roda een redelijk veldspel neerlegt maak je tegen Art van Peppen & friends toch wel een paar goals. Wat kun je nu voor positiefs melden over het veldspel?
Kijk de samenvatting nog eens terug blinde gek.
pi_174846357
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:46 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Kijk de samenvatting nog eens terug blinde gek.
Wedstrijd live gezien. En ik vond het, zoals Don al zegt net iets beter dan tegen NAC, maar nog steeds om te janken qua veldspel.
Dit, dus.
  vrijdag 3 november 2017 @ 15:49:49 #92
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174846367
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wedstrijd live gezien. En ik vond het, zoals Don al zegt net iets beter dan tegen NAC, maar nog steeds om te janken qua veldspel.
dat neemt niet weg dat er genoeg kansen waren
pi_174846420
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat neemt niet weg dat er genoeg kansen waren
Ja, inderdaad. Maar het veldspel was daarom niet minder slecht.
Dit, dus.
pi_174846422
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wedstrijd live gezien. En ik vond het, zoals Don al zegt net iets beter dan tegen NAC, maar nog steeds om te janken qua veldspel.
Het veldspel is al jaren slecht.

quote:
Als je tegen Roda een redelijk veldspel neerlegt maak je tegen Art van Peppen & friends toch wel een paar goals. Wat kun je nu voor positiefs melden over het veldspel?
Een stuk of 10 kansen gecreëerd. 1-5 zou een normale uitslag zijn.
Wat vind je eigenlijk van het veldspel van PSV? Het is effectief maar het is zeker niet heel veel beter dan het veldspel van Feyenoord. Vind ik.
pi_174846456
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:53 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Het veldspel is al jaren slecht.

[..]

Een stuk of 10 kansen gecreëerd. 1-5 zou een normale uitslag zijn.
Wat vind je eigenlijk van het veldspel van PSV? Het is effectief maar het is zeker niet heel veel beter dan het veldspel van Feyenoord. Vind ik.
En dat vind ik op mijn beurt dan weer heel vreemd.
Dit, dus.
  vrijdag 3 november 2017 @ 15:57:13 #96
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174846479
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:53 schreef Maastoren het volgende:

Een stuk of 10 kansen gecreëerd. 1-5 zou een normale uitslag zijn.
Wat vind je eigenlijk van het veldspel van PSV? Het is effectief maar het is zeker niet heel veel beter dan het veldspel van Feyenoord. Vind ik.
Het doel van je veldspel is scoren en dat gaat een stuk beter bij PSV. PSV is niet constant, elke wedstrijd periodes dat het schaamrood op de kaken zou moeten staan. Maar ze hebben wel een spelplan en er zit een stijgende lijn in. En ze winnen, ook niet heel onbelangrijk.
pi_174846495
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:57 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het doel van je veldspel is scoren en dat gaat een stuk beter bij PSV. PSV is niet constant, elke wedstrijd periodes dat het schaamrood op de kaken zou moeten staan. Maar ze hebben wel een spelplan en er zit een stijgende lijn in. En ze winnen, ook niet heel onbelangrijk.
Wat is het spelplan?
  vrijdag 3 november 2017 @ 16:01:30 #98
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174846552
Niet kosten wat kost balbezit willen hebben, in je aanvalsopzet ook risico nemen. En daarmee zorgen dat er ook ruimte blijft achter de laatste linie van de tegenstander. Omdat je op die manier ook je directe passing kunt toepassen vanwege de snelheid voorin. En als je de bal wel hebt, proberen om via je targetman de bal tussen de linies terug te leggen. Want daar lopen Pereiro en/of van Ginkel die veel scorend vermogen hebben als CAM.

En dan heb je geen 75% balbezit, maar je wint je wedstrijden wel, zonder dat je uitsluitend aan het counteren bent.
pi_174848736
Een maand of anderhalf geleden stond op de cover van VI 'Feyenoord is PSV voorbij' Ik huilde van geluk. Nu denk ik dat dat blad toch maar ga opzeggen.
  vrijdag 3 november 2017 @ 18:08:16 #100
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174848842
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 18:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Een maand of anderhalf geleden stond op de cover van VI 'Feyenoord is PSV voorbij' Ik huilde van geluk. Nu denk ik dat dat blad toch maar ga opzeggen.
Dat leek ook zo. Het was wat voorbarig, maar "het lijkt erop alsof Feyenoord PSV op de meeste fronten aan het inhalen is" verkoopt toch iets minder goed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')