Zullen we samen niets vieren?quote:
Heerlijk. Worden we ook nooit ouder.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:43 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zullen we samen niets vieren?
probeer mensen in deze reeks te krijgen die de uitdaging aangaan.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik sta hier al eeuwen bovenaan. Begint saai te worden man.
ja als jij hier 2.5 dag post en de rest laat dat na dan heb je mij ingehaaldquote:
Ik vind het druk zat zo.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
probeer mensen in deze reeks te krijgen die de uitdaging aangaan.
Ik blijf mezelf, ook al heb ik een kleurtje.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:50 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Pas op, hij is een moddereter..
Nou zou ik zelf ook geen hele dagen door ingelogd willen zijn op Fok!.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ook niet..quote:Op donderdag 2 november 2017 19:51 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Nou zou ik zelf ook geen hele dagen door ingelogd willen zijn op Fok!.
voor ons is het ook niet meer leukquote:Op donderdag 2 november 2017 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik kerel, was maar gein, ONZ.. jij weetzzz..quote:Op donderdag 2 november 2017 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik blijf mezelf, ook al heb ik een kleurtje.
haags is ook mijn homiequote:Op donderdag 2 november 2017 19:50 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Pas op, hij is een moddereter..
Die reset willen ze maar niet doen. Dan kan ik het ook niet helpen.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:53 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
voor ons is het ook niet meer leuk
quote:Op donderdag 2 november 2017 19:53 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Weet ik kerel, was maar gein, ONZ.. jij weetzzz..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |