Alleen China zelf zegt niet dat ze met nieuws komen. Die zijn iets drukker met hun partijtop opnieuw positioneren. Geopolitiek wel iets spannender dan alleen Crypto's. Overigens is de communist congres net een week achter de rug. Overheden staan er niet om bekend dat ze snel zijnquote:Op vrijdag 3 november 2017 12:29 schreef poebz het volgende:
[..]
Er wordt nu al maanden gezegd dat China met nieuws komt, maar er komt nooit iets..
Alts zijn eigenlijk alleen de moeite waard als ze stijgen tov BTCquote:Op vrijdag 3 november 2017 12:32 schreef Dicing het volgende:
[..]
vindt het wel meevallen eigenlijk. Hij zit al een maand of 2 in de bandbreedte 25-35. Maarja als je kijkt naar ath van $60 is het pijnlijk als je toen bent ingestapt ja.
Dat is wat lastig ja....alhoewel een NEO is momenteen 5x gegaan sinds juni, een Lisk is 3x gegaan sinds juni en zo zijn er nog vele te noemen die best redelijk zijn meegekomen.Uiteindelijk is sinds de High in juni BTC maar 2x gegaan van 3600 naar 7200 nu.quote:Op vrijdag 3 november 2017 12:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Alts zijn eigenlijk alleen de moeite waard als ze stijgen tov BTCDat bedoelt hij denk ik.
Ik zou echt geen idee hebben wat ik aan coins had, zij weten het al helemaal niet.quote:Op vrijdag 3 november 2017 11:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Reken maar op omgekeerde bewijslast als je te maken krijgt met de belastingdienst. Dat kan een ellenlange strijd worden die je niet wil.
'Laat je transacties maar eens zien en geef de bijbehorende walletadressen ook maar even door'.
Gaat pas lastig worden als je over die ¤25.000 heen komt gok ik. Dat jij ¤10.000 in een oude sok of Bitcoin hebt zitten boeit ze echt niets.quote:Op vrijdag 3 november 2017 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou echt geen idee hebben wat ik aan coins had, zij weten het al helemaal niet.
Zo ver ik weet, is er 557¤ in drie jaar tijd naar Bitonic gegaan. Wat er in de tussentijd mee gebeurd is, blijft gissen. Af en toe een paar honderd overmaken kraait echt geen haan naar.
Had ik ook al bedacht, beter in stapjes van 500 ofzo ipv in 1x het hele bedrag. Dan ziet niemand dat toch, anders hebben ze echt niks beters te doen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou echt geen idee hebben wat ik aan coins had, zij weten het al helemaal niet.
Zo ver ik weet, is er 557¤ in drie jaar tijd naar Bitonic gegaan. Wat er in de tussentijd mee gebeurd is, blijft gissen. Af en toe een paar honderd overmaken kraait echt geen haan naar.
En je exchange doet niet aan KYC?quote:Op vrijdag 3 november 2017 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog ff te gaan ja.quote:Op vrijdag 3 november 2017 12:53 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Gaat pas lastig worden als je over die ¤25000 heen komt gok ik.
Na en voor BitcoinCash ging Bitcoin omhoog, na en voor BitcoinGold ging Bitcoin omhoog.quote:Op vrijdag 3 november 2017 12:56 schreef Patroon het volgende:
Ff vraagje over de fork, hoe ging het de vorige keren..daalde dan steeds de BTC koers? Kan ik ergens wat teruglezen over de vorige forks?
Oke, toch zeggen mensen hier dat je tijdens de fork beter in alts kan zitten..quote:Op vrijdag 3 november 2017 12:57 schreef Zith het volgende:
[..]
Na en voor BitcoinCash ging Bitcoin omhoog, na en voor BitcoinGold ging Bitcoin omhoog.
Maar 2x is iets anders, omdat het niet waarschijnlijk is dat beide forks het overleven.
Iets met id en een hele slechte selfie opsturen.quote:
Welke exchange vraagt daarom?quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets met id en een hele slechte selfie opsturen.
Ergens in Polen loopt nu een tweede Nattekat rond waarschijnlijk.
Bittrex. Om mee te kunnen doen aan een ico, moest ik withdrawen. Om te kunnen withdrawen, moest ik mezelf verifiėren.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Welke exchange vraagt daarom?
Heb het nog nooit gezien...
Irritant, daar heb ik ook nog wel het een en ander staan. Maar gelukkig niet zoveel meer.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bittrex. Om mee te kunnen doen aan een ico, moest ik withdrawen. Om te kunnen withdrawen, moest ik mezelf verifiėren.
Ik vond de fee bij withdrawen ook aardig hoog bij Bittrex. Kostte me wel omgerekend 7 euro ofzoquote:Op vrijdag 3 november 2017 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bittrex. Om mee te kunnen doen aan een ico, moest ik withdrawen. Om te kunnen withdrawen, moest ik mezelf verifiėren.
Om welke coin gaat het dan?quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik vond de fee bij withdrawen ook aardig hoog bij Bittrex. Kostte me wel omgerekend 7 euro ofzo
Vond het wel meevallen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik vond de fee bij withdrawen ook aardig hoog bij Bittrex. Kostte me wel omgerekend 7 euro ofzo
was van Bittrex naar Electrum. ging van 0.08156481 naar 0.08056481 BTC.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |