abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174821818
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:42 schreef Rayden01 het volgende:

[..]

Jorgenssen,Toornstra en El Ahmadi zijn ook maar nog een schim van vorig seizoen
Jorgensen is nog steeds weergaloos hoor, zoals hij gisteren in zijn eentje die aanval opzette en vervolgens de bal binnenkopte. _O_ Het is meer dat er met name vanaf de linkerkant niks meer komt, Elia had altijd iets verrassends je wist nooit of hij naar binnen ging of buitenom daar hebben spelers als Berghuis ook van geprofiteerd.

Dat Vilhena en Toornstra een terugval hebben kun je niet om heen maar met name Toornstra heeft heel vorig seizoen eigenlijk boven zijn kunnen gespeeld . Dus erg verrassend is dat ook weer niet.
Valt ook extra op omdat je eigenlijk geen vervangers hebt waardoor ze toch wel weer op het wedstrijdformulier staan. Je kunt Larsson wel voor Toornstra brengen maar dan heb je weer Boetius die dusdanig staat te stuntelen dat Larsson eigenlijk op zijn plek moet spelen waardoor je Toorsntra weer moet opstellen. De spoeling is met name kwalitatief gewoon te dun op het moment.
blablablabla
  donderdag 2 november 2017 @ 11:57:41 #277
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_174821970
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Jorgensen is nog steeds weergaloos hoor, zoals hij gisteren in zijn eentje die aanval opzette en vervolgens de bal binnenkopte. _O_ Het is meer dat er met name vanaf de linkerkant niks meer komt, Elia had altijd iets verrassends je wist nooit of hij naar binnen ging of buitenom daar hebben spelers als Berghuis ook van geprofiteerd.

Dat Vilhena en Toornstra een terugval hebben kun je niet om heen maar met name Toornstra heeft heel vorig seizoen eigenlijk boven zijn kunnen gespeeld . Dus erg verrassend is dat ook weer niet.
Valt ook extra op omdat je eigenlijk geen vervangers hebt waardoor ze toch wel weer op het wedstrijdformulier staan. Je kunt Larsson wel voor Toornstra brengen maar dan heb je weer Boetius die dusdanig staat te stuntelen dat Larsson eigenlijk op zijn plek moet spelen waardoor je Toorsntra weer moet opstellen. De spoeling is met name kwalitatief gewoon te dun op het moment.
Feyenoord heeft weer geld, dus de jeugd krijgt niet meer zo snel de kans. Maar waarom niet Larsson op links en op '10' Emil Hansson een keer proberen? Al is het maar een invalbeurt. Gisteren na de 3-1 was er toch geen eer meer te behalen.

Ze zien hem elke dag op de training. Is hij echt zoveel slechter dan de huidige Toornstra? Dan kun je hem beter verhuren, want een beter moment dan nu zal er voor hem niet komen aankomende tijd.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_174822054
Ik dacht soms (vanwege een brakke stream) dat de scheids al had gefloten en de Boeet de bal dan maar lukraak wegtrapte. Maar hij bleek in geen van die gevallen gefloten te hebben... ;(
BFF met GGMM
pi_174822255
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 09:40 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Volgend seizoen kunnen ze weer opnieuw gaan bouwen aan een elftal.

Ongetwijfeld vertrekt Jorgensen en nog een aantal spelers.
Dat is allemaal afwachten
Zelfs voor Jorgensen die nog een langdurige contract heeft
zeker de spelers die dit seizoen zijn aangetrokken zullen gewoon nog blijven.

Ik zie alleen vilhena vertrekken.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 08:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

blijven geloven Klaas
Er zijn nog 24 x 3 is 72 punten te behalen.

Geldt voor iedereen ^O^
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 2 november 2017 @ 12:15:53 #280
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_174822331
Godverdomme wat een kutpot was dat, krijg je zondag ADO op kunstgras dat zal ook wel weer kut met peren zijn. Het is weer lekker ouderwets. ^O^
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_174822524
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:47 schreef satecl het volgende:
Verder gisteren alles volgens verwachting gegaan. Zelfs bij de 0-1 had ik zoiets van: Ach die scoren nog wel 2 keer.
Wat. Een. Inzicht.
pi_174822598
quote:
9s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:02 schreef DonRaja het volgende:
Ik dacht soms (vanwege een brakke stream) dat de scheids al had gefloten en de Boeet de bal dan maar lukraak wegtrapte. Maar hij bleek in geen van die gevallen gefloten te hebben... ;(
:')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_174822684
Zelfs als Ajax fan moet ik toegeven dat het wel spijtig is om te zien, hoe het binnen een paar weken gewoon weer pure aids is bij Feyenoord. Maar ja , bij Ajax is precies hetzelfde aan het handje. Tekent het niveau (of het gebrek daarvan) bij de Nederlandse topclubs.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  donderdag 2 november 2017 @ 12:48:13 #284
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_174822846
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zelfs als Ajax fan moet ik toegeven dat het wel spijtig is om te zien, hoe het binnen een paar weken gewoon weer pure aids is bij Feyenoord. Maar ja , bij Ajax is precies hetzelfde aan het handje. Tekent het niveau (of het gebrek daarvan) bij de Nederlandse topclubs.
Het is toch al jaren om te janken eigenlijk. Gelukkig krijgen we er zon leuke en spannende competitie voor terug..... :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_174824745
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Allemaal bullshit wat je nu tiept

Misschien moet je de resultaten van 4 jaar ajax in de cl nakijken onder frank de boer...dan kom je weer tot de realiteit ^O^
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_174824808
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Bij Feyenoord zijn direct aanwijsbare oorzaken van het minder presteren.

De blessures en teveel nieuwe spelers die het nog niet hebben

Dit elftal moet gewoon een seizoen met elkaar spelen en volgend seizoen echt voor de titel gaan.

Hoewel de titel dit seizoen ook nog kan
Dit seizoen nog? 10 punten op PSV en 5 op Ajax? Ik zou vooralsnog maar even hopen dat Vitesse jullie niet definitief de hakken laat zien
pi_174824936
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Er zijn nog 24 x 3 is 72 punten te behalen.

Geldt voor iedereen ^O^
No shit Sherlock
pi_174825016
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:54 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dit seizoen nog? 10 punten op PSV en 5 op Ajax? Ik zou vooralsnog maar even hopen dat Vitesse jullie niet definitief de hakken laat zien
Ik heb geen idee waar je het over heb met die punten, maar in maart april had Feyenoord ook nog 8-9 punten voorsprong op ajax maar dat is zo weg met een nederlaag en paar gelijkspelen hoor.....

die punten voorsprong van 10 punten zegt mij echt nog helemaal geen klote in deze competitie.
pi_174825060
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 15:05 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar je het over heb met die punten, maar in maart april had Feyenoord ook nog 8-9 punten voorsprong op ajax maar dat is zo weg met een nederlaag en paar gelijkspelen hoor.....

die punten voorsprong van 10 punten zegt mij echt nog helemaal geen klote in deze competitie.
PSV en Ajax kunnen wel verliezen maar dan moeten jullie ook nog winnen. Lijkt mij waarschijnlijker dat het gat 20 punten wordt dan 0 punten.
pi_174825080
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 15:07 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

PSV en Ajax kunnen wel verliezen maar dan moeten jullie ook nog winnen. Lijkt mij waarschijnlijker dat het gat 20 punten wordt dan 0 punten.
we zullen wel zien clown :o
  donderdag 2 november 2017 @ 15:22:52 #291
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174825353
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 15:07 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Je moet vooral geloven wat je wil, maar ik hoop dat je zelf ook doorhebt dat deze glazen bol een beetje suf is?

Je gaat er nu vanuit dat de beste voorspeller van de volgende wedstrijd de vorige wedstrijd is, maar dit is wel Nederland. PSV had een genante start van het seizoen en heeft het nu weer bij elkaar, maar voor hetzelfde geld zijn de volgende wedstrijden weer kut met peren.

AZ dacht ongetwijfeld ook wel even van Feyenoord te winnen na die wedstrijd ervoor, maar dat liep even anders af terwijl de degradatiekandidaat erna het tegenovergestelde waar is.

Je kan er niks van zeggen, dus ik vind je post op zijn minst opmerkelijk
Laffe huichelaar
  donderdag 2 november 2017 @ 15:31:25 #292
131800 Tarado
cap de fusca
pi_174825529
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 15:22 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je moet vooral geloven wat je wil, maar ik hoop dat je zelf ook doorhebt dat deze glazen bol een beetje suf is?

Je gaat er nu vanuit dat de beste voorspeller van de volgende wedstrijd de vorige wedstrijd is, maar dit is wel Nederland. PSV had een genante start van het seizoen en heeft het nu weer bij elkaar, maar voor hetzelfde geld zijn de volgende wedstrijden weer kut met peren.

AZ dacht ongetwijfeld ook wel even van Feyenoord te winnen na die wedstrijd ervoor, maar dat liep even anders af terwijl de degradatiekandidaat erna het tegenovergestelde waar is.

heeft ook weinig zin om naar anderen te kijken, van Roda had je gewoon kunnen/moeten winnen, dat je gisteren verliest is ook geen verrassing al is het uiteraard niet goed voor het zelfvertrouwen en is het niet alleen de verdediging waar het aan schort.
  donderdag 2 november 2017 @ 15:31:25 #293
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174825530
quote:

[..]

Je bent nog niet bekend met de posts van ons Nick?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174828408
quote:

[..]

Prima, dat kan. Maar dat Klaas denkt dat Feyenoord nog kampioen wordt is wel realistisch?
pi_174829410
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:50 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Misschien moet je de resultaten van 4 jaar ajax in de cl nakijken onder frank de boer...dan kom je weer tot de realiteit ^O^
Doe jezelf een plezier en log uit. Je begint een karikatuur van jezelf te worden.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_174829477
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:50 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Sinds de oprichting van de Champions League (1992) maakten Ajax, PSV, Feyenoord, Willem II, sc Heerenveen, AZ en FC Twente minuten in de Champions League. Alleen Willem II verloor in het seizoen 1999/2000 net als Feyenoord ook de eerste vier wedstrijden. Het doelsaldo van de Tilburgers (6-14) was destijds echter beter dan dat van Feyenoord nu (3-12).
pi_174829544
Zelfs AZ haalde een puntje toen tegen Arsenal
pi_174829641
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 19:02 schreef Doublepain het volgende:
Zelfs AZ haalde een puntje toen tegen Arsenal
Twente zes punten:

https://www.uefa.com/uefa(...)lub=52818/index.html

In een poule met Inter, Tottenham en Werder Bremen.
  donderdag 2 november 2017 @ 19:07:24 #300
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_174829669
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat. Een. Inzicht.
Ga jij lekker Boetius aanmoedigen :')
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')