Volgens mij hebben we nooit meer dan 8 punten voor gestaan op Ajax. Begin december stonden we zelfs weer even gelijk.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gaan ook nog genoeg punten verspelen. Vorig jaar stonden wij ook een straatlengte voor rond deze periode.
Ik vind 8 punten een redelijke straatlengtequote:Op donderdag 2 november 2017 00:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we nooit meer dan 8 punten voor gestaan op Ajax. Begin december stonden we zelfs weer even gelijk.
Jup. Selectie is te matig. Veel teveel spelers die niveau AZ, Heerenveen etc hebben zoals een Vd Heijden, Toornstra. Het is het allemaal net niet. PSV zonder Lozano is trouwens ook helemaal kut hoor. Die zijn dit seizoen al paar x vies goed weggekomen.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:27 schreef Montelly het volgende:
Feyenoord kan gewoon geen aansluiting krijgen met Europese subtop, stap is gewoonweg te groot door gebrek aan kwaliteit.
Het is allemaal drie keer niks.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jup. Selectie is te matig. Veel teveel spelers die niveau AZ, Heerenveen etc hebben zoals een Vd Heijden, Toornstra. Het is het allemaal net niet. PSV zonder Lozano is trouwens ook helemaal kut hoor. Die zijn dit seizoen al paar x vies goed weggekomen.
Dat PSV bovenaan staat verbaast mij echt. Ontzettend kut elftal en zoveel geluk al gehad tegen o.a. AZ.quote:
Dat komt omdat de rest niet veel beter is Hans. Feyenoord en Ajax van het weekend gezien?quote:Op donderdag 2 november 2017 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat PSV bovenaan staat verbaasd mij echt. Ontzettend kut elftal en zoveel geluk al gehad tegen o.a. AZ.
Ajax gewoon kut begonnen natuurlijk man man.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat komt omdat de rest niet veel beter is Hans. Feyenoord en Ajax van het weekend gezien?
En zijn nu niet veel beter bezig ofzoquote:Op donderdag 2 november 2017 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax gewoon kut begonnen natuurlijk man man.
Winnen toch redelijk eenvoudig wel.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:40 schreef Caland het volgende:
[..]
En zijn nu niet veel beter bezig ofzo
Oh je hebt dus echt niet gekeken.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Winnen toch redelijk eenvoudig wel.
Tegen Willem 2? Redelijk eenvoudig ja. Hadden ook 6 x kunnen scoren.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh je hebt dus echt niet gekeken.
haps staat er bij als dat ventje op de middelbare school die er dan toch maar bij kwam staan terwijl niemand het vroegquote:Op donderdag 2 november 2017 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Goede teamfoto wel
Denken dat ze IJsland zijnquote:Op donderdag 2 november 2017 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Goede teamfoto wel
Zelfs dit lukt nietquote:Op donderdag 2 november 2017 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Goede teamfoto wel
Haha geniaal.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Goede teamfoto wel
PSV ook. Wat is je punt? Meeste doelpunten gemaakt en 10 punten los van Feyenoord en 5 van Ajax. Wat is daar twijfelachtig aan dan?quote:Op donderdag 2 november 2017 00:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Winnen toch redelijk eenvoudig wel.
blijven geloven Klaasquote:Op donderdag 2 november 2017 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Bij Feyenoord zijn direct aanwijsbare oorzaken van het minder presteren.
De blessures en teveel nieuwe spelers die het nog niet hebben
Dit elftal moet gewoon een seizoen met elkaar spelen en volgend seizoen echt voor de titel gaan.
Hoewel de titel dit seizoen ook nog kan
Daar heb ik ook nog een lollige teamfoto van!quote:
Volgend seizoen kunnen ze weer opnieuw gaan bouwen aan een elftal.quote:Op donderdag 2 november 2017 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit elftal moet gewoon een seizoen met elkaar spelen en volgend seizoen echt voor de titel gaan.
Glazenbolgenot.quote:Op donderdag 2 november 2017 09:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgend seizoen kunnen ze weer opnieuw gaan bouwen aan een elftal.
Ongetwijfeld vertrekt Jorgensen en nog een aantal spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |