SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio CastYou sound reasonable...Time to up my medication.
Ik ben maandagavond al bij de buren geweest, voorlopig weer genoegquote:
Rustige types.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn buren spreken amper Nederlands.
ik weet alleen hoe de hond van onze nieuwe buren klinktquote:Op woensdag 1 november 2017 21:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn buren spreken amper Nederlands.
goede oplossing gevonden?quote:Op woensdag 1 november 2017 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben maandagavond al bij de buren geweest, voorlopig weer genoeg
hard ?quote:Op woensdag 1 november 2017 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet alleen hoe de hond van onze nieuwe buren klinkt
Nou nee. Ze spreken Turks. En de kleine kinderen gillen in het Turks.quote:
Irritant?quote:Op woensdag 1 november 2017 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet alleen hoe de hond van onze nieuwe buren klinkt
Er zullen bij 2 of 3 bedrijven offertes worden aangevraagd...quote:
Ze laten ze ook zo lekker laat buiten 's avonds.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou nee. Ze spreken Turks. En de kleine kinderen gillen in het Turks.
Dus ik kan niet eens lekker meeluisteren naar de familieperikelen
De sokkenla?quote:
Pino en Spruitje.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:49 schreef Rafeiro het volgende:
Pino begint af en toe echt hard te gillen als ik uit het zicht loop.
Spruitje zit weer op een ei irritante geluiden te maken
Gelukkig is dat gegil alleen 's ochtends.
Papa rafquote:Op woensdag 1 november 2017 21:49 schreef Rafeiro het volgende:
Pino begint af en toe echt hard te gillen als ik uit het zicht loop.
Spruitje zit weer op een ei irritante geluiden te maken
Gelukkig is dat gegil alleen 's ochtends.
Was het maar zo. Ik woon op 3 hoog, dan hoor je dat niet zo goed.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze laten ze ook zo lekker laat buiten 's avonds.
quote:
dochter is niet interessant of de begeleidsterquote:Op woensdag 1 november 2017 21:52 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn enige echte buurvrouw heb ik ook nog nooit gesproken, de overburen wel en de boven buren ook, en haar dochter/begeleidster weet ik wat ook. Maar is toch niet interessant
Vond ik ookquote:
De bewoonster, en die dochter/begeleidster ook nietquote:Op woensdag 1 november 2017 21:53 schreef just me het volgende:
[..]
dochter is niet interessant of de begeleidster
quote:
Doe dan laten bezorgen.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Sorry, ga nu al met iemand uiteten
is er nu eindelijk een date afgesproken of bluf jequote:Op woensdag 1 november 2017 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Is die date onderhand geregeld ja?quote:Op woensdag 1 november 2017 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar doet de commissie wederom geen uitspraken over.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
is er nu eindelijk een date afgesproken of bluf je
Zoals gezegd, de commissie kan hier geen uitsluitsel over geven.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Is die date onderhand geregeld ja?
Ze zijn al een week uit elkaar joh.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Is die date onderhand geregeld ja?
quote:Op woensdag 1 november 2017 21:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar doet de commissie wederom geen uitspraken over.
Ik heb net wat too hard to get gespeeld zekerquote:Op woensdag 1 november 2017 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan vragen we het toch aan CindieY?quote:Op woensdag 1 november 2017 21:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zoals gezegd, de commissie kan hier geen uitsluitsel over geven.
quote:Op woensdag 1 november 2017 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan vragen we het toch aan CindieY?
Sorry, onderdeel van dezelfde commissiequote:Op woensdag 1 november 2017 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 november 2017 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Kunnen we met R49 niet wat geld bij leggen zodat we een treinretourtje en een dinerbon voor Oscar kunnen kopen? Misschien komt er dan nog een keer iets van.
Helaas.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:56 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb net wat too hard to get gespeeld zeker![]()
Die zit in dezelfde commissiequote:Op woensdag 1 november 2017 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]
de penningmeester gaat hier NIET akkoord meequote:Op woensdag 1 november 2017 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Kunnen we met R49 niet wat geld bij leggen zodat we een treinretourtje en een dinerbon voor Oscar kunnen kopen? Misschien komt er dan nog een keer iets van.
quote:Op woensdag 1 november 2017 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op woensdag 1 november 2017 21:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die zit in dezelfde commissie
Zie. Nu al.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sorry, onderdeel van dezelfde commissie
op de date of de afloopquote:
quote:Op woensdag 1 november 2017 21:58 schreef livelink het volgende:
Ik zie Oscar zelfs nog wel terugverhuizen naar Zwolle.
Sorry Oscar. I tried.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:57 schreef just me het volgende:
[..]
de penningmeester gaat hier NIET akkoord mee
quote:Op woensdag 1 november 2017 21:58 schreef livelink het volgende:
Ik zie Oscar zelfs nog wel terugverhuizen naar Zwolle.
Waarom zouden mannen nou girls talk willen horenquote:
Dat vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom zouden mannen nou girls talk willen horen
quote:Op woensdag 1 november 2017 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoals hij in het begin al zong, hij dacht dat hij z'n naam hoorde.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Die kun je toch uitzetten ?quote:Op woensdag 1 november 2017 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
In het kader van dit liedje:
"I once asked Siri what women want. She's been talking for 3 days straight.."
quote:Op woensdag 1 november 2017 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
In het kader van dit liedje:
"I once asked Siri what women want. She's been talking for 3 days straight.."
het eeuwigdurende mysteriequote:Op woensdag 1 november 2017 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
*rolleyes* het. is. een. grapje.quote:
Kabouter 2.0 zei tegen siri dadadadada, zei ze... ik weet niet wie jouw dad isquote:Op woensdag 1 november 2017 22:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
*rolleyes* het. is. een. grapje.
quote:Op woensdag 1 november 2017 22:03 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouter 2.0 zei tegen siri dadadadada, zei ze... ik weet niet wie jouw dad is
quote:Op woensdag 1 november 2017 22:03 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouter 2.0 zei tegen siri dadadadada, zei ze... ik weet niet wie jouw dad is
Identiteitscrisis, hechtingsproblemenquote:Op woensdag 1 november 2017 22:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Kabouter 2.0 meteen verward en aan de antidepressiva
Truste Meltquote:Op woensdag 1 november 2017 22:04 schreef Melting het volgende:
Lekkere muziekjes, Oscar, maar ik ga afhaken.
Allemaal nog een fijne avond en wellicht tot morgen.
Die pakt alle telefoons die hij te pakken kan krijgen en begint te kletsenquote:Op woensdag 1 november 2017 22:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Kabouter 2.0 meteen verward en aan de antidepressiva
Welterusten Meltingquote:Op woensdag 1 november 2017 22:04 schreef Melting het volgende:
Trusten, Melting.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:04 schreef Melting het volgende:
quote:Op woensdag 1 november 2017 22:04 schreef Melting het volgende:
slaap lekkerquote:Op woensdag 1 november 2017 22:04 schreef Melting het volgende:
quote:
Liedjes over vreemdgaan doen het goed ja?quote:
Heerlijk tochquote:Op woensdag 1 november 2017 22:08 schreef CindieY het volgende:
Dit doet me denken aan een avondje met een vriendin, toen begonnen we met pina colada en de meligheid ging echt van kwaad tot erger![]()
Ze gaan helegaar niet vreemd.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[..]
Liedjes over vreemdgaan doen het goed ja?
Singstarquote:Op woensdag 1 november 2017 22:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Abba op de singstar doen, zo'n avond
quote:Op woensdag 1 november 2017 22:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, dat wilden ze wel, maar kwamen er achter dat ze toch elkaar weer vondenquote:Op woensdag 1 november 2017 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze gaan helegaar niet vreemd.
Meteen Babooshka erachteraan
Zie je wel. Echte liefde bestaatquote:Op woensdag 1 november 2017 22:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, dat wilden ze wel, maar kwamen er achter dat ze toch elkaar weer vonden
Zo heb ik een keer dronken Spice Girls in een karaokebar gezongenquote:Op woensdag 1 november 2017 22:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
* OscarMopperkont moet dat nog maar zienquote:Op woensdag 1 november 2017 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Zie je wel. Echte liefde bestaat
vreemd willen gaan is toch geen echte liefdequote:Op woensdag 1 november 2017 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Zie je wel. Echte liefde bestaat
dat is wel ergquote:Op woensdag 1 november 2017 22:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:
Ze waren eigenlijk gewoon op zoek naar elkaarquote:Op woensdag 1 november 2017 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
vreemd willen gaan is toch geen echte liefde
Ik zou met haar en nog 2 andere meiden nog eens naar een karaokebar in Amsterdam ofzo. Wijn en bier zuipen en dan meeblèrenquote:Op woensdag 1 november 2017 22:10 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer dronken Spice Girls in een karaokebar gezongen
Gelukkig zijn er geen beelden van![]()
![]()
Pas op dat je niet duizelig wordtquote:
dan is het goedquote:Op woensdag 1 november 2017 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze waren eigenlijk gewoon op zoek naar elkaar
Oh je las dat ik er morgenavond niet ben en dacht...quote:
geen pina colada drinkenquote:Op woensdag 1 november 2017 22:09 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga morgenavond ook op stap met een vriendin maar of het zo dol gaat worden ?
Niet mijn dingquote:
zingen mag wel ?quote:Op woensdag 1 november 2017 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een veto wat betreft Donna Summer - I feel love
haal dan in ieder geval de kauwgom uit je mondquote:
Overruled...quote:Op woensdag 1 november 2017 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een veto wat betreft Donna Summer - I feel love
Trust onsquote:Op woensdag 1 november 2017 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Ons gaat slapen.
Dank voor het draaien
quote:Op woensdag 1 november 2017 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Ons gaat slapen.
Dank voor het draaien
Trustequote:Op woensdag 1 november 2017 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Ons gaat slapen.
Dank voor het draaien
Trusten daar.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Ons gaat slapen.
Dank voor het draaien
ik brom gewoon meequote:Op woensdag 1 november 2017 22:24 schreef livelink het volgende:
Ik wil deze altijd zo graag meezingen, maar het is veel te hoog voor me.
Misschien dat Disturbed een versie kan maken die je wel mee kan zingen?quote:Op woensdag 1 november 2017 22:24 schreef livelink het volgende:
Ik wil deze altijd zo graag meezingen, maar het is veel te hoog voor me.
quote:Op woensdag 1 november 2017 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dat Disturbed een versie kan maken die je wel mee kan zingen?
ik ben just mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |