abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 november 2017 @ 20:38:05 #1
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_174811010
https://www.limburger.nl/(...)ietpartij-in-blerick

quote:
Blerick is in rep en roep na het dodelijk schietincident van woensdagmiddag, waarbij de 22-jarige Ömer K. om het leven is gekomen.
Buurtbewoners vrezen voor hun veiligheid en die van hun kinderen. In een protestmars naar het gemeentehuis gaven ze woensdagavond uiting aan hun gevoelens.

Jonge mannen
De schietpartij vond omstreeks 13:30 uur plaats in de Nieuwborgstraat, vlakbij de rotonde. Volgens ooggetuigen werd Ömer K. neergeschoten door twee jonge mannen, die over straat aan kwamen lopen. Ze zouden te voet gevlucht zijn. De politie is samen met de marechaussee op zoek naar het tweetal. Ook is de omgeving afgezet en cirkelt er een politiehelikopter in de lucht.

Er is inmiddels één verdachte gearresteerd. De politie benadrukt nog niet te weten welke rol deze persoon precies heeft gespeeld. Het gaat om een 21-jarige man uit Tegelen.

Chaos
De schietpartij veroorzaakte veel chaos in de buurt. Daarbij liepen de emoties hoog op. De sfeer rond de flat waar de verdachten van de dodelijke schietpartij in Blerick zich mogelijk schuilhielden was zeer explosief. Op de plek die met politielinten werd afgezet verzamelden zich ruim tweehonderd mensen. De politie voelde zich genoodzaakt om in te grijpen en gebruikt knuppels om de menigte uit elkaar te drijven. De verdachten werden niet in de flat aangetroffen.

Niet voor het eerst
Het is bepaald niet voor het eerst dat er geschoten wordt in Blerick. Het dorp werd de laatste tijd vaker opgeschrikt door ernstig vuurwapengeweld. Zo werd afgelopen augustus nog de 44-jarige Kemal Zengin voor de deur van zijn woning geliquideerd.

Protestmars
De bewoners van Blerick kwamen woensdagavond met een protestmars in opstand gekomen tegen de golf van geweld. De deelnemers liepen naar het gemeentehuis. Initiatienemer van de mars was Hakim Karim (36). Hij voelt zicht niet meer veilig in zijn eigen buurt. "Ik heb een gezin. Ik vrees voor de veiligheid van mijn kinderen."

Meer agenten
Burgemeester Antoin Scholten kondigde woensdagavond aan dat er extra agenten op straat zullen komen. Het vierde schietincident in korte tijd in Blerick, vraagt om maatregelen. “Dit heeft de allerhoogste prioriteit. Mensen in Blerick gaan agenten op straat zien om veiligheid te creëren”, zegt Scholten.

Drugsgerelateerd
De burgemeester wilde niet aangeven om hoeveel agenten het concreet gaat. “Maar mensen gaan het zeker merken.” In een persverklaring maakte Scholten bekend dat drie eerdere schietincidenten in Blerick drugsgerelateerd zijn.

Dus de buurtbewoners voelen zich onveilig en besluiten daarom dan maar de confrontatie met de politie aan te gaan :') Het is wel weer jammer dat Roderick en Hendrik-Jan niet waren uitgenodigd :(
  Spellchecker woensdag 1 november 2017 @ 20:43:07 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174811188
Pepperspray en waterkanonnen en politiehonden op loslaten aub.
pi_174811502
Opgeruimd staat netjes
Juin uit Eigen Tuin!
  woensdag 1 november 2017 @ 21:03:20 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_174811935
Bizarre reactie van die buurtbewoners! Volk dat hier niet thuishoort.
The End Times are wild
pi_174812317
Ja massamigratie doet de mensen van de massamigratie geen goed.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2017 21:15:20 ]
pi_174812339
Jeetje wat een 3e wereld praktijken.
pi_174812861
Alweer ‘Nederlanders’ met een buitenlandse achternaam. Op de één of andere manier trekt dat volk criminaliteit aan. Bah.
U MAD?
pi_174812965
Oer Limburgse namen allemaal weer....
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_174813688
Pffffffffttt...

Zou Limburg nu meer of minder turken willen?
pi_174814128
Zijn de verdachten nou opgepakt?
pi_174814853
Drugscrimineeltjes ruimen elkaar op. Prima toch. Hoe kun je daar nu verontwaardigd over zijn. Plaatsvervangende schaamte tonen voor zoveel criminaliteit zou passender zijn.
  woensdag 1 november 2017 @ 22:49:20 #12
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_174815210
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 22:35 schreef Ivo1985 het volgende:
Drugscrimineeltjes ruimen elkaar op. Prima toch. Hoe kun je daar nu verontwaardigd over zijn. Plaatsvervangende schaamte tonen voor zoveel criminaliteit zou passender zijn.
Zo is dat. Wat is dat toch met dat kutvolk.
pi_174815301
Die buurt waat dat gebeurd is staat ook al eeuwig lang bekend als turkenbuurt.
Vroeger toen het nieuw was was het de mooiste buurt van blerick. Maar op een of andere manier is die hele buurt verpauperd, er wonen nog maar weinig autochtonen, en die paar voelen zich er niet veilig en durven savonds vaak niet over straat.

Vastenavondkamp, dé buurt in venlo waar je nog niet dood gevonden wil worden. Maar de kans wel het grootste is.
:')
pi_174815469
Lees nu pas dat er na de moord rellen uitbraken en bewoners van de wijk politie gingen bekogelen omdat ze zich onveilig voelden...
Lol wat... je voelt je onveilig door drugsdealende buurtgenoten en dan is de politie dat schuld? Misschien moeten de mensen uit de buurt eens naar zichzelf kijken en hun kids en dergelijke in de gaten houden. Nee, die van mij doet zoiets niet gelul :’)

Blerick :’) Wat denken ze zich wel niet.
U MAD?
  woensdag 1 november 2017 @ 23:24:46 #15
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174816138
Die Ömur. Schavuit.
pi_174816156
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Sinds wanneer komen Turken uit Afrika?
Waar staat dat het om Turken gaat dan? Hoe dan ook, het zijn dezelfde praktijken als die de islamitisch tribale stammen erop nahouden.
pi_174816244
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Waar staat dat het om Turken gaat dan? Hoe dan ook, het zijn dezelfde praktijken als die de islamitisch tribale stammen erop nahouden.
Als je het stuk in de Telegraaf gelezen had, dat hierboven ergens gelinkt staat, had je het geweten. Maar kennelijk had je je (voor)oordeel al gevormd.
  donderdag 2 november 2017 @ 00:48:20 #18
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_174817212
Pauperbuurt waarschijnlijk
  donderdag 2 november 2017 @ 02:04:06 #19
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_174817658
Turkie schiet ander Turkie dood. En nu zijn de overige Turkies ook boos en heeft de racistische blanke man het uiteraard gedaan.

Een bericht in de categorie "lekker belangrijk". :')
  donderdag 2 november 2017 @ 07:34:41 #21
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174818200
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Pauperbuurt waarschijnlijk
Inmiddels wel helaas.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_174819286
Criminelen die elkaar opruimen, dat risico is toch bekend als je het millieu in gaat.
If you cant do the time, dont do the crime.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_174819792
Denk eerder dat ze probeerde te voorkomen dat de daders gevonden zouden worden of aanwijzingen tot de daders.

Honderden mensen op de been tegen de politie zodat ze niet actief naar de daders konden zoeken..

Niks aan de hand hoor. :')
  donderdag 2 november 2017 @ 10:35:11 #24
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_174820385
Ik zag wat filmpjes voorbijkomen ja. Blijkbaar heeft driekwart van die buurt vrij op woensdagmiddag.
  donderdag 2 november 2017 @ 10:35:41 #25
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_174820390
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 07:34 schreef Perrin het volgende:

[..]

Inmiddels wel helaas.
Iets zegt me dat dit niet de nette Turken waren maar de werkloze variant met petjes en trainingsbroeken.
  donderdag 2 november 2017 @ 10:42:40 #26
8369 speknek
Another day another slay
pi_174820495
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Lees nu pas dat er na de moord rellen uitbraken en bewoners van de wijk politie gingen bekogelen omdat ze zich onveilig voelden...
Lol wat... je voelt je onveilig door drugsdealende buurtgenoten en dan is de politie dat schuld? Misschien moeten de mensen uit de buurt eens naar zichzelf kijken en hun kids en dergelijke in de gaten houden. Nee, die van mij doet zoiets niet gelul :’)

Blerick :’) Wat denken ze zich wel niet.
Ik denk dat de rellers andere mensen zijn dan degenen die een protestmars hielden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_174821684
En wederom één van de mooie bijdrages van de multiculturele samenleving. _O_

Agenten die belaagd worden door hordes agressieve jongemannen, omdat hun criminele Turkse drugsvriend doodgeschoten is door de concurrerende Antilliaanse drugs criminelen.
pi_174821731
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 10:42 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik denk dat de rellers andere mensen zijn dan degenen die een protestmars hielden.
Dat zijn inderdaad twee totaal verschillende situaties, het rellen was direct na de schietpartij toen de gemoederen nog verhit waren, de betogers waren gewoon bezorgde buurtbewoners.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 2 november 2017 @ 11:45:53 #29
38496 Perrin
pi_174821750
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:42 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
En wederom één van de mooie bijdrages van de multiculturele samenleving. _O_

Agenten die belaagd worden door hordes agressieve jongemannen, omdat hun criminele Turkse drugsvriend doodgeschoten is door de concurrerende Antilliaanse drugs criminelen.
Heeft wel als voordeel dat Nederlandse antropologen hun veldonderzoek over tribale omgangsvormen tegenwoordig gewoon in eigen land kunnen doen.
pi_174822097
quote:
9s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:45 schreef Perrin het volgende:

[..]

Heeft wel als voordeel dat Nederlandse antropologen hun veldonderzoek over tribale omgangsvormen tegenwoordig gewoon in eigen land kunnen doen.
Ik kan niet wachten totdat de BBC of Netflix deze hordes jongemannen gaan volgen en de presentatie overlaat aan David Attenborough.
pi_174822299
Blerick..Daar zijn ze nog niet klaar met schieten.

De doodgeschoten jongeman schijnt een neef te zijn van Hacibey K., voormalig lid van de Bende van Venlo.

Complete chaos in Blerick rond flat na dodelijke schietpartij

Filmpje https://www.limburger.nl/(...)delijke-schietpartij

Blerick: Derde schietpartij binnen drie maanden
https://www.1limburg.nl/b(...)nden?context=default

In dezelfde tijd werd de moeder van Frenky P. [bende ven Venlo] 'gegijzeld' door haar ex en tevens voormalig lid van de bende van Venlo [al zijn de meningen daarover verdeeld].

Of het allemaal met elkaar te maken heeft? Geen idee. Maar het zal nog lang onrustig zijn in Blerick..
´
pi_174822370
Het is weer een vertrouwd beeld in ons gaaf landje!
Meer Meer Meer! En nu zijn de cliche's op.
  donderdag 2 november 2017 @ 12:18:01 #33
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_174822373
quote:
6s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:14 schreef Kim-Holland het volgende:
Blerick..Daar zijn ze nog niet klaar met schieten.

De doodgeschoten jongeman schijnt een neef te zijn van Hacibey K., voormalig lid van de Bende van Venlo.

Complete chaos in Blerick rond flat na dodelijke schietpartij
[ afbeelding ]
Filmpje https://www.limburger.nl/(...)delijke-schietpartij

Blerick: Derde schietpartij binnen drie maanden
https://www.1limburg.nl/b(...)nden?context=default

In dezelfde tijd werd de moeder van Frenky P. [bende ven Venlo] 'gegijzeld' door haar ex en tevens voormalig lid van de bende van Venlo [al zijn de meningen daarover verdeeld].

Of het allemaal met elkaar te maken heeft? Geen idee. Maar het zal nog lang onrustig zijn in Blerick..
Ik zie een hoop "blanken" op de foto, zei de racist Natuurlijk is dit geen feit maat stom toeval ....
"Hoka Hey!"
pi_174822621
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:18 schreef matspontius het volgende:

[..]

Ik zie een hoop "blanken" op de foto, zei de racist Natuurlijk is dit geen feit maat stom toeval ....
Tsja, in die wijk vooral veel Turken. En Turken zijn niet zo afwachtend dan Nederlanders. Die gaan gewoon aan de deur staan waar de mogelijke verdachte zich zou verschuilen, maar de vogel was al gevlogen..
´
pi_174822793
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:34 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Tsja, in die wijk vooral veel Turken.
En opvallend veel PVV stemmers. Hoe zou dat nou komen?
pi_174822911
quote:
15s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:45 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Omdat Wilders uit Venlo komt?
´
pi_174822922
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:18 schreef matspontius het volgende:

[..]

Dat zijn de agenten. >:)
  donderdag 2 november 2017 @ 12:53:34 #38
287741 matspontius
pi_174822941
quote:
12s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:51 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Omdat Wilders uit Venlo komt?
Joh, wat een prachtige gevolgtrekking tover jij daar uit de hoed _O-
"Hoka Hey!"
  donderdag 2 november 2017 @ 12:56:34 #39
38496 Perrin
pi_174822992
quote:
15s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:45 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik denk door jarenlang genieten van alle mooie culturele invloeden.
pi_174823015
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:53 schreef matspontius het volgende:

[..]

Joh, wat een prachtige gevolgtrekking tover jij daar uit de hoed _O-
Zie mijn knipoog.

Weet ik veel wat de mensen uit Blerick stemmen. Alsof Wilders ook maar iets kan veranderen..
Daarbij, de Turken zijn er altijd al geweest. Alleen is die buurt behoorlijk verpauperd maar het altijd al een pauperbuurt geweest. De autochtonen daar zijn ook paupers.
´
  † In Memoriam † donderdag 2 november 2017 @ 13:11:31 #41
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_174823186
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 10:42 schreef speknek het volgende:

[..]

quote:
Na een dag vol onrust en ongeregeldheden lijken vandaag in het Venlose stadsdeel Blerick de spanningen weer op te lopen.
Nadat eerder vanochtend de rust leek te zijn weergekeerd, verzamelen zich opnieuw tientallen jongeren rond een plek waar gisteren de 22-jarige Ömer Köksal uit Blerick werd doodgeschoten.
Dat zou je als weldenkend mens verwachten, des te groter is de verrassing wanneer dat dus niet zo blijkt te zijn.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_174823199
Je zou bijna de link leggen tussen (zware) criminaliteit en cultuur. Ik zie op die foto's geen enkele autochtoon (behalve politie)!
Geen interesse.
pi_174823332
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 13:12 schreef GobSmacked- het volgende:
Je zou bijna de link leggen tussen (zware) criminaliteit en cultuur. Ik zie op die foto's geen enkele autochtoon (behalve politie)!
Die link is er ook, misschien dat we die link ook eens kunnen aanpakken zodra een wegkijkende en heersende kliek en samenleving de schuld niet blijft gooien op stageplekken, Wilders of discriminatie. Want deze problemen spelen werkelijk overal ter wereld met alleen maar deze typische bevolkingsgroepen, die allemaal dezelfde islamitische cultuur aanhangen.
  donderdag 2 november 2017 @ 13:24:19 #44
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_174823361
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:58 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Zie mijn knipoog.

Weet ik veel wat de mensen uit Blerick stemmen. Alsof Wilders ook maar iets kan veranderen..
Daarbij, de Turken zijn er altijd al geweest. Alleen is die buurt behoorlijk verpauperd maar het altijd al een pauperbuurt geweest. De autochtonen daar zijn ook paupers.
Als je een beetje geld hebt moet je zorgen dat je meteen uit dat soort buurten wegvlucht.
pi_174823430
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 13:24 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Als je een beetje geld hebt moet je zorgen dat je meteen uit dat soort buurten wegvlucht.
Ik heb er ook gewoond, long time ago..daarom ken ik de buurt. :+
Woon idd nu in een andere gemeente.
´
pi_174823590
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 13:24 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dat hebben mijn ouders gedaan toen wij na 18 jaar uit de achterbuurt vluchte wat we "liefkozend" klein Marokko noemde. Heerlijk was het, een verlichting, een stad/dorp zonder grote groepen crimineel importvolk. Op straat lopen zonder dreigementen naar je hoofd gegooid te krijgen, of weer belemmerd te worden bij doorgangen om maar een ruzie uit te lokken, of eens zonder geld af te geven, zodat je geen klappen kreeg van de 10 rifapen die om je heen stonden, naar een kermis te gaan. En wat denk je, we zijn nu 17 jaar verder, en het wordt langzaam tijd weer te verhuizen, gezien de sociale huurwoningen weer massaal volgepropt worden met dat volk, de licht getinte jongeren zich al plekken hebben toegeëigend waar zij de dienst uitmaken, waar de buurt maar whatsapp groepen en buurtwachten heeft opgezet omdat iemand om de één of andere reden heeft besloten om in ons stadje, en de naastliggende dorpen alle politiebureau's te sluiten ondanks de stijgende criminaliteit, inbraken en vernielingen.

Toen ik er 17 jaar geleden ging wonen zag je geen hoofddoek, er waren 2 of 3 buitenlandse gezinnen (althans van een bepaalde culturele afkomst) die hier rondliepen, netjes geïntegreerd, deden gewoon mee, totdat één gezin hier kwam wonen waarvan de zoon helemaal ontspoorde, zelfs mij al bedreigd met een mes. En nu kan ik nog geen 500 meter lopen (de afstand naar het huis van mijn ouders) zonder minimaal 8 verschillende gezinnen met hoofddoek langs te zien komen of spugende Marokkaantjes.

Nu kan ik weer vluchten, maar dan heb ik over een aantal jaar weer hetzelfde probleem, dit is maar op één manier te stoppen en dat zijn drastische maatregelen en Nederland en Europa terugveroveren over dat geïmporteerd islamitisch volk.
pi_174823592
Het lijkt wel oorlog in Blerick: dit is wat er allemaal gebeurde
Een overzicht;

https://www.limburger.nl/(...)lerick-een-overzicht

´
pi_174823762
'Confrontatie Turken en Antillianen aanleiding dodelijke schietpartij'

De 21-jarige man uit Tegelen die is opgepakt in verband met de dodelijke schietpartij in Blerick waarbij Ömer Köksal (22) werd gedood, zegt onschuldig te zijn.
In zijn eerste politieverhoor heeft hij verklaard dat hij niets van het schieten heeft gehoord of gezien. Dat heeft zijn advocaat bevestigd tegenover De Limburger.

Confrontatie
Volgens de jonge Tegelenaar zou een confrontatie tussen een groep van naar schatting tien jongeren met een Turkse achtergrond en drie jongemannen van Antilliaanse afkomst de aanleiding zijn geweest voor het fatale geweld. De verdachte hoorde bij de Antillianen. De kiem voor de ruzie zou zijn gelegd bij een ontmoeting van de twee partijen bij een coffeeshop in Venlo.
Lees verder; https://www.limburger.nl/(...)delijke-schietpartij
´
pi_174823830
Bij voetbalwedstrijden zetten ze ME in met paarden en honden dat zouden ze hier ook moeten doen, en dan echt flink meppen en uit elkaar jagen.
Smerig tuig
pi_174824123
Vrienden leggen bloemen voor overleden Ömer

Vrienden hebben donderdagochtend in Blerick bloemen neergelegd op de plek waar Ömer Köksal werd doodgeschoten.
De familie wil met het leggen van de bloemen steun betuigen aan de nabestaanden en stilstaan bij de dood van de 22-jarige man. Ook buurtbewoners zijn naar de plek gekomen om bloemen neer te leggen.

Heel heftig
"Ik doe dit om de familie te steunen", zegt een vrouw nadat ze bij de winkel om de hoek bloemen is gaan halen. Ze woont in de straat waar de schietpartij woensdagmiddag was. "Ik heb het van dichtbij gezien, ook toen ze hem op straat aan het reanimeren waren. Het is heel heftig en ingrijpend." https://www.1limburg.nl/v(...)-voor-overleden-omer
´
pi_174824141
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 13:51 schreef Bottendaal het volgende:
Bij voetbalwedstrijden zetten ze ME in met paarden en honden dat zouden ze hier ook moeten doen, en dan echt flink meppen en uit elkaar jagen.
Smerig tuig
Beter dat ze het leger inzetten tegen die lowlifes.
  donderdag 2 november 2017 @ 14:13:57 #52
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_174824190
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:09 schreef Kim-Holland het volgende:
Vrienden leggen bloemen voor overleden Ömer

[ afbeelding ]

Vrienden hebben donderdagochtend in Blerick bloemen neergelegd op de plek waar Ömer Köksal werd doodgeschoten.
De familie wil met het leggen van de bloemen steun betuigen aan de nabestaanden en stilstaan bij de dood van de 22-jarige man. Ook buurtbewoners zijn naar de plek gekomen om bloemen neer te leggen.

Heel heftig
"Ik doe dit om de familie te steunen", zegt een vrouw nadat ze bij de winkel om de hoek bloemen is gaan halen. Ze woont in de straat waar de schietpartij woensdagmiddag was. "Ik heb het van dichtbij gezien, ook toen ze hem op straat aan het reanimeren waren. Het is heel heftig en ingrijpend." https://www.1limburg.nl/v(...)-voor-overleden-omer
Drukke banen hebben die jongens.
  donderdag 2 november 2017 @ 14:16:14 #53
38496 Perrin
pi_174824224
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:13 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Sportlui, aan hun kleding te zien.
  donderdag 2 november 2017 @ 14:23:56 #54
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_174824336
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:16 schreef Perrin het volgende:

[..]

Sportlui, aan hun kleding te zien.
Verder wel treurig als een vriend van je omkomt, maar alles wijst erop dat dit weer drugs en/of crimineel gerelateerd is. En dan neemt mijn medelijden vaak rap af.
  donderdag 2 november 2017 @ 14:26:50 #55
287741 matspontius
pi_174824381
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:13 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Hand ophouden en dealen is zwaar werk hoor 8)7
"Hoka Hey!"
pi_174824744
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:26 schreef matspontius het volgende:

[..]

Hand ophouden en dealen is zwaar werk hoor 8)7
En je krijgt bovendien geen gevarengeld. :')
  † In Memoriam † donderdag 2 november 2017 @ 15:06:23 #57
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_174825033
Angst in Blerick: 'Er moeten eerst doden vallen voordat er iets gebeurt'.

Eerst een wijk naar de klote helpen en terwijl de politie belaagd wordt klagen over dat er niets aan gedaan wordt.
Vraag me wel eens af in 'welke wereld' zulke lui leven. :')
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_174825048
Dat zal nog een hele toer worden, om een heleboel boze Turken tot bedaren te brengen. Het lijkt er toch op dat de politie wat nonchalant is geweest, met als gevolg dat Ömer Köksal vermoord is. Er is nu een persconferentie waar wat olie op de golven zal worden gegooid (niet op het vuur). De Limburger meldde vanmiddag dat kort voor de dodelijke schietpartij in Blerick de politie de auto van de drie Antillianen die bij het misdrijf betrokken zouden zijn, heeft gecontroleerd en de inzittenden gefouilleerd.

De politie bevestigt dat er voorafgaand aan de schietpartij een politiecontrole is geweest in Venlo, maar wil verder nog niet reageren. Daarom blijft nog onduidelijk of de auto van het drietal tijdens een routinecontrole is aangehouden, of na een tip.

De auto waarin ook de gearresteerde 21-jarige verdachte zat, kreeg vóór de Maasbrug in Venlo een stopteken van de politie. De inzittenden moesten uitstappen en zijn alle drie gefouilleerd. Ook het voertuig zou nauwgezet zijn doorzocht. Omdat daarbij niet verdachts werd gezien of gevonden, konden de drie mannen hun weg vervolgen. Ze reden over de brug naar Blerick. Daar zouden ze slaags zijn geraakt met een groep van naar schatting tien mannen met een Turkse achtergrond. Die confrontatie moest Ömer Köksal met de dood bekopen.

Had de politie anders kunnen en moeten handelen, is de vraag. Misschien niet, maar ik denk dat de Turkse nabestaanden daar anders over denken. http://www.misdaadjournal(...)ordcommando-glippen/
´
  donderdag 2 november 2017 @ 15:10:23 #59
38496 Perrin
pi_174825112
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2017 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Angst in Blerick: 'Er moeten eerst doden vallen voordat er iets gebeurt'.

Eerst een wijk naar de klote helpen en terwijl de politie belaagd wordt klagen over dat er niets aan gedaan wordt.
Vraag me wel eens af in 'welke wereld' zulke lui leven. :')
Wat een ghetto :N
pi_174825154
Daders dodelijke schietpartij Blerick vluchtten kinderdagverblijf in
https://www.limburger.nl/(...)kinderdagverblijf-in

Geen verband
De laatste tijd was het vaker onrustig in Blerick. Zo werd in augustus van dit jaar Kamal Zengin voor zijn woning doorzeefd met kogels. Twee weken geleden was het raak in de Sint Willebrordstraat in Blerick. Op de persconferentie werd benadrukt dat er geen verband is tussen deze incidenten.

Persco; https://www.limburger.nl/(...)schietpartij-blerick
´
pi_174825337
quote:
6s.gif Op donderdag 2 november 2017 15:06 schreef Kim-Holland het volgende:
Dat zal nog een hele toer worden, om een heleboel boze Turken tot bedaren te brengen. Het lijkt er toch op dat de politie wat nonchalant is geweest, met als gevolg dat Ömer Köksal vermoord is. Er is nu een persconferentie waar wat olie op de golven zal worden gegooid (niet op het vuur). De Limburger meldde vanmiddag dat kort voor de dodelijke schietpartij in Blerick de politie de auto van de drie Antillianen die bij het misdrijf betrokken zouden zijn, heeft gecontroleerd en de inzittenden gefouilleerd.

De politie bevestigt dat er voorafgaand aan de schietpartij een politiecontrole is geweest in Venlo, maar wil verder nog niet reageren. Daarom blijft nog onduidelijk of de auto van het drietal tijdens een routinecontrole is aangehouden, of na een tip.

De auto waarin ook de gearresteerde 21-jarige verdachte zat, kreeg vóór de Maasbrug in Venlo een stopteken van de politie. De inzittenden moesten uitstappen en zijn alle drie gefouilleerd. Ook het voertuig zou nauwgezet zijn doorzocht. Omdat daarbij niet verdachts werd gezien of gevonden, konden de drie mannen hun weg vervolgen. Ze reden over de brug naar Blerick. Daar zouden ze slaags zijn geraakt met een groep van naar schatting tien mannen met een Turkse achtergrond. Die confrontatie moest Ömer Köksal met de dood bekopen.

Had de politie anders kunnen en moeten handelen, is de vraag. Misschien niet, maar ik denk dat de Turkse nabestaanden daar anders over denken. http://www.misdaadjournal(...)ordcommando-glippen/
Typisch weer dat zij zelf nu een keer gebeten worden en dan gelijk staan te huilen.
Geen interesse.
pi_174825374
quote:
Cameraploegen hardhandig Blerick uitgejaagd

BLERICK - Verschillende cameraploegen zijn donderdagmiddag belaagd in het Limburgse Blerick. De journalisten waren daar vanwege de dodelijke schietpartij donderdag. Omwonenden waren echter allesbehalve blij met de aanwezigheid van de media.

Een cameraploeg van Powned en NOS werden de wijk uitgejaagd. Een Powned-verslaggever zou zijn weggeduwd en moest toezien hoe zijn microfoon werd afgepakt.

In het Venlose stadsdeel wemelt het van de politie nadat gisteren de 22-jarige Ömer Köksal werd doodgeschoten. De aanleiding voor de dodelijke schietpartij in Blerick is een ruzie over drugs tussen jongeren met een Turkse achtergrond en een stel Antillianen. Die zou zijn ontstond bij een coffeeshop in Venlo.

Een 21-jarige man die is opgepakt na de schietpartij hoorde bij het Antilliaanse kamp. Hij zegt onschuldig te zijn en niets te maken te hebben met de dood van Ömer Köksal. In zijn eerste politieverhoor heeft hij verklaard dat hij niets van het schieten heeft gehoord of gezien.

Politie en justitie zijn op zoek naar nog twee verdachten die betrokken zouden zijn bij de dodelijke schietpartij. De politie weet wie de verdachten zijn en heeft ze opgeroepen zich te melden.

Politie gehinderd
Sinds de dodelijke schietpartij woensdagmiddag is het onrustig in Blerick. Woedende inwoners, veelal met een Turkse achtergrond, bekogelden woensdagavond de politie met stenen en hout. Ook donderdag is er nog veel politie op de been. Er was woensdag veel toeloop van jonge mensen bij de plaats delict. De politie werd gehinderd toe ze zocht naar de verdachten.

De schietpartij staat volgens de politie los van eerdere incidenten. Eind augustus werd de 44-jarige Kemal Zengin op straat voor zijn woning doodgeschoten. Een verdachte is nog niet opgepakt. Op 20 oktober vielen twee gewonden bij een schietpartij aan de Sint Willebrordstraat.

De verdachten zijn na schietpartij woensdag gevlucht via kinderdagverblijf ’t Snoetje, dat vlakbij de locatie van de schietpartij ligt. „Dat gaat echt veel te ver”, zei teamchef Richard Couwenberg van de politie. Er is slachtofferhulp geregeld voor deze kinderen.
Wat is dat toch met elke keer die camera ploegen hardhandig de buurt uitwerken, het is elke keer hetzelfde, overal waar dat gespuis de dienst uitmaakt worden journalisten hardhandig de buurt uitgewerkt.

Tijd dat wij Nederlanders eens dat import volk hardhandig de buurt uit gaan jagen.
pi_174825375
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Beter dat ze het leger inzetten tegen die lowlifes.
Mag ook
  donderdag 2 november 2017 @ 15:26:04 #64
38496 Perrin
pi_174825426
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 15:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Wat is dat toch met elke keer die camera ploegen hardhandig de buurt uitwerken, het is elke keer hetzelfde, overal waar dat gespuis de dienst uitmaakt worden journalisten hardhandig de buurt uitgewerkt.

Tijd dat wij Nederlanders eens dat import volk hardhandig de buurt uit gaan jagen.
Het tuig maakt inmiddels de dienst uit daar in Blerick.
  donderdag 2 november 2017 @ 15:44:16 #65
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_174825760
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 15:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Werkende mensen zijn overdag niet eens thuis om cameraploegen weg te jagen. Maar deze Turkse boys hebben natuurlijk alle tijd van de wereld, begrijpelijk.
pi_174825989
Diverse cameraploegen zijn donderdag belaagd in Blerick. Verslaggever Dennis Schouten van PowNed en zijn cameraman zijn mishandeld door een groep van vijftien jongeren.
Dat gebeurde toen ze probeerden een reportage te maken van de gebeurtenissen na de dodelijke schietpartij woensdag.

Klappen
De cameraman heeft klappen gekregen op zijn hoofd en op Schouten werd ingeschopt. Hij kon zich beschermen door zijn handen voor het hoofd te houden.

Geweld
Ook reportageteams van NOS en ANP werden belaagd. Jongeren probeerden de camera van een ANP-fotograaf af te pakken. De ploegen van ANP en NOS voelden zich naar eigen zeggen behoorlijk bedreigd. "Dit is onze wijk, wij maken hier de dienst uit", kreeg het gezelschap te horen. Ook werd gedreigd met geweld als de aanwijzingen van de jongeren niet gevolgd werden.
https://www.limburger.nl/(...)ckse-wijk-mishandeld
´
pi_174826154
Ach, waar maken we ons druk over, over een jaartje of 10 ziet zowat elke wijk er zo uit.
pi_174826230
Die Dennis Schouten is ook wel zo'n irritant ventje.

Geeft niemand het recht om hem te mishandelen natuurlijk, maar PowNed lokt het ook altijd zelf uit.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_174826272
En dat ze elkaar afmaken zal mij aan mijn anus oxideren maar er zijn ook wel eens kogels door ruiten van kinderkamers gegaan, in Amsterdam welteverstaan door de Mocro-Maffia.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_174826353
quote:
15s.gif Op woensdag 1 november 2017 21:59 schreef SpaceOddity het volgende:
Pffffffffttt...

Zou Limburg nu meer of minder turken willen?
We hebben er gelukkig niet zoveel als in de Randstad. Bij ons zijn cultuuruitingen e.d. daarom nog niet zo uit den boze. Ook hoeven we niet zo op eierschalen te lopen in de angst iemand per ongeluk te beledigen. Dingen zijn gewoon nog hoe ze zijn.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_174826358
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 16:10 schreef BoneThugss het volgende:
Die Dennis Schouten is ook wel zo'n irritant ventje.

Geeft niemand het recht om hem te mishandelen natuurlijk, maar PowNed lokt het ook altijd zelf uit.
Helemaal mee eens maar is geen reden tot mishandeling dat snapt iedereen behalve dat tuig.
Geen interesse.
pi_174826398
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 16:18 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Helemaal mee eens maar is geen reden tot mishandeling dat snapt iedereen behalve dat tuig.
Yep.

Je blijft met je poten van verslaggevers af. Al neem ik het PowNed wel kwalijk, dit doet de zaak zeker geen goed en het belangrijkste is nu om rust te creëren in de wijk.
pi_174826418
Ik kom zelf van oorsprong uit Venlo.
Vrijwel iedere Venlonaar noemt Blerick 'de verkeerde kant van de maas'.
Op zich prima dat we die smoerken allemaal daar hebben weg gepropt. Uit het oog, uit het hart.
Zo wordt het over een aantal jaar ook makkelijker de bezem er doorheen te halen en ze te deporteren.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_174826442
Fijn al die kansenparels in 1 dorp, hek eromheen en nooit meer naar omkijken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 2 november 2017 @ 16:32:12 #75
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_174826540
Wat een hersenloze figuren ook weer. Maken zelf niks van hun leven en dan een beetje stoer lopen schreeuwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')