Ik denk dat de rellers andere mensen zijn dan degenen die een protestmars hielden.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Lees nu pas dat er na de moord rellen uitbraken en bewoners van de wijk politie gingen bekogelen omdat ze zich onveilig voelden...
Lol wat... je voelt je onveilig door drugsdealende buurtgenoten en dan is de politie dat schuld? Misschien moeten de mensen uit de buurt eens naar zichzelf kijken en hun kids en dergelijke in de gaten houden. Nee, die van mij doet zoiets niet gelul :’)
Blerick :’) Wat denken ze zich wel niet.
Dat zijn inderdaad twee totaal verschillende situaties, het rellen was direct na de schietpartij toen de gemoederen nog verhit waren, de betogers waren gewoon bezorgde buurtbewoners.quote:Op donderdag 2 november 2017 10:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk dat de rellers andere mensen zijn dan degenen die een protestmars hielden.
Heeft wel als voordeel dat Nederlandse antropologen hun veldonderzoek over tribale omgangsvormen tegenwoordig gewoon in eigen land kunnen doen.quote:Op donderdag 2 november 2017 11:42 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
En wederom één van de mooie bijdrages van de multiculturele samenleving.![]()
Agenten die belaagd worden door hordes agressieve jongemannen, omdat hun criminele Turkse drugsvriend doodgeschoten is door de concurrerende Antilliaanse drugs criminelen.
Ik kan niet wachten totdat de BBC of Netflix deze hordes jongemannen gaan volgen en de presentatie overlaat aan David Attenborough.quote:Op donderdag 2 november 2017 11:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heeft wel als voordeel dat Nederlandse antropologen hun veldonderzoek over tribale omgangsvormen tegenwoordig gewoon in eigen land kunnen doen.
Ik zie een hoop "blanken" op de foto, zei de racist Natuurlijk is dit geen feit maat stom toeval ....quote:Op donderdag 2 november 2017 12:14 schreef Kim-Holland het volgende:
Blerick..Daar zijn ze nog niet klaar met schieten.
De doodgeschoten jongeman schijnt een neef te zijn van Hacibey K., voormalig lid van de Bende van Venlo.
Complete chaos in Blerick rond flat na dodelijke schietpartij
[ afbeelding ]
Filmpje https://www.limburger.nl/(...)delijke-schietpartij
Blerick: Derde schietpartij binnen drie maanden
https://www.1limburg.nl/b(...)nden?context=default
In dezelfde tijd werd de moeder van Frenky P. [bende ven Venlo] 'gegijzeld' door haar ex en tevens voormalig lid van de bende van Venlo [al zijn de meningen daarover verdeeld].
Of het allemaal met elkaar te maken heeft? Geen idee. Maar het zal nog lang onrustig zijn in Blerick..
Tsja, in die wijk vooral veel Turken. En Turken zijn niet zo afwachtend dan Nederlanders. Die gaan gewoon aan de deur staan waar de mogelijke verdachte zich zou verschuilen, maar de vogel was al gevlogen..quote:Op donderdag 2 november 2017 12:18 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik zie een hoop "blanken" op de foto, zei de racist Natuurlijk is dit geen feit maat stom toeval ....
En opvallend veel PVV stemmers. Hoe zou dat nou komen?quote:Op donderdag 2 november 2017 12:34 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Tsja, in die wijk vooral veel Turken.
Omdat Wilders uit Venlo komt?quote:Op donderdag 2 november 2017 12:45 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
En opvallend veel PVV stemmers. Hoe zou dat nou komen?
Dat zijn de agenten.quote:Op donderdag 2 november 2017 12:18 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik zie een hoop "blanken" op de foto, zei de racist Natuurlijk is dit geen feit maat stom toeval ....
Joh, wat een prachtige gevolgtrekking tover jij daar uit de hoedquote:Op donderdag 2 november 2017 12:51 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Omdat Wilders uit Venlo komt?
Ik denk door jarenlang genieten van alle mooie culturele invloeden.quote:Op donderdag 2 november 2017 12:45 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
En opvallend veel PVV stemmers. Hoe zou dat nou komen?
Zie mijn knipoog.quote:Op donderdag 2 november 2017 12:53 schreef matspontius het volgende:
[..]
Joh, wat een prachtige gevolgtrekking tover jij daar uit de hoed![]()
quote:Op donderdag 2 november 2017 10:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk dat de rellers andere mensen zijn dan degenen die een protestmars hielden.
Dat zou je als weldenkend mens verwachten, des te groter is de verrassing wanneer dat dus niet zo blijkt te zijn.quote:Na een dag vol onrust en ongeregeldheden lijken vandaag in het Venlose stadsdeel Blerick de spanningen weer op te lopen.
Nadat eerder vanochtend de rust leek te zijn weergekeerd, verzamelen zich opnieuw tientallen jongeren rond een plek waar gisteren de 22-jarige Ömer Köksal uit Blerick werd doodgeschoten.
Die link is er ook, misschien dat we die link ook eens kunnen aanpakken zodra een wegkijkende en heersende kliek en samenleving de schuld niet blijft gooien op stageplekken, Wilders of discriminatie. Want deze problemen spelen werkelijk overal ter wereld met alleen maar deze typische bevolkingsgroepen, die allemaal dezelfde islamitische cultuur aanhangen.quote:Op donderdag 2 november 2017 13:12 schreef GobSmacked- het volgende:
Je zou bijna de link leggen tussen (zware) criminaliteit en cultuur. Ik zie op die foto's geen enkele autochtoon (behalve politie)!
Als je een beetje geld hebt moet je zorgen dat je meteen uit dat soort buurten wegvlucht.quote:Op donderdag 2 november 2017 12:58 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zie mijn knipoog.
Weet ik veel wat de mensen uit Blerick stemmen. Alsof Wilders ook maar iets kan veranderen..
Daarbij, de Turken zijn er altijd al geweest. Alleen is die buurt behoorlijk verpauperd maar het altijd al een pauperbuurt geweest. De autochtonen daar zijn ook paupers.
Ik heb er ook gewoond, long time ago..daarom ken ik de buurt.quote:Op donderdag 2 november 2017 13:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je een beetje geld hebt moet je zorgen dat je meteen uit dat soort buurten wegvlucht.
Dat hebben mijn ouders gedaan toen wij na 18 jaar uit de achterbuurt vluchte wat we "liefkozend" klein Marokko noemde. Heerlijk was het, een verlichting, een stad/dorp zonder grote groepen crimineel importvolk. Op straat lopen zonder dreigementen naar je hoofd gegooid te krijgen, of weer belemmerd te worden bij doorgangen om maar een ruzie uit te lokken, of eens zonder geld af te geven, zodat je geen klappen kreeg van de 10 rifapen die om je heen stonden, naar een kermis te gaan. En wat denk je, we zijn nu 17 jaar verder, en het wordt langzaam tijd weer te verhuizen, gezien de sociale huurwoningen weer massaal volgepropt worden met dat volk, de licht getinte jongeren zich al plekken hebben toegeëigend waar zij de dienst uitmaken, waar de buurt maar whatsapp groepen en buurtwachten heeft opgezet omdat iemand om de één of andere reden heeft besloten om in ons stadje, en de naastliggende dorpen alle politiebureau's te sluiten ondanks de stijgende criminaliteit, inbraken en vernielingen.quote:Op donderdag 2 november 2017 13:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je een beetje geld hebt moet je zorgen dat je meteen uit dat soort buurten wegvlucht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |