Moest lachen.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:00 schreef Abschirmdienst het volgende:
Dion heeft er weer zin in.
[ afbeelding ]
Jij bent een blanke man, die krijgen geen DM meer, in het kader van het anti-blanke racisme, natuurlijkquote:
Ik hoorde net een bekend parlementariër zeggen dat Nederlanders pas echt gediscrimineerd worden in dit land.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij bent een blanke man, die krijgen geen DM meer, in het kader van het anti-blanke racisme, natuurlijk
Inderdaad, Linus, ik als blanke middelbare man heb het zwaar met al die discriminatie. Ik mag nergens meer naar binnen, als ik een turkse pizza wil kopen bellen ze gelijk de politie "Help, er staat een blanke man in mijn winkel" en de roverheid geeft mij niet eens gratis geld.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik hoorde net een bekend parlementariër zeggen dat Nederlanders pas echt gediscrimineerd worden in dit land.
Paternotte zeker, met z'n hoofd.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik hoorde net een bekend parlementariër zeggen dat Nederlanders pas echt gediscrimineerd worden in dit land.
Mis jij 1860 ook zo? Toen Nederlanders nog echt gelukkig waren in Nederland. We zorgden toen ook beter voor de ouderen volgens één van onze langstzittende parlementariërs.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Inderdaad, Linus, ik als blanke middelbare man heb het zwaar met al die discriminatie. Ik mag nergens meer naar binnen, als ik een turkse pizza wil kopen bellen ze gelijk de politie "Help, er staat een blanke man in mijn winkel" en de roverheid geeft mij niet eens gratis geld.
Tragisch.
Ja, 1860 was toch wel een topjaar, toen was alles nog goed in Nederland, zie de schilderijen uit die tijd zoals "De Aardappeleters", man, man, wat een heerlijk leven hadden we toen...quote:Op woensdag 1 november 2017 12:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mis jij 1860 ook zo? Toen Nederlanders nog echt gelukkig waren in Nederland. We zorgden toen ook beter voor de ouderen volgens één van onze langstzittende parlementariërs.
Gekke vraag maar hoe weet hij dat eigenlijk of doelt hij op zijn land van afkomst, Indonesie?quote:Op woensdag 1 november 2017 12:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mis jij 1860 ook zo? Toen Nederlanders nog echt gelukkig waren in Nederland. We zorgden toen ook beter voor de ouderen volgens één van onze langstzittende parlementariërs.
Hij was een beetje vaag over de bron van zijn kennis. Pechtold denkt dat hij het uit boekjes heeft.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gekke vraag maar hoe weet hij dat eigenlijk of doelt hij op zijn land van afkomst, Indonesie?
Multatuli, natuurlijk. We weten allemaal dat wij blanken in die tijd goden waren die personeel in dienst hadden om ons te verzorgen. Blank personeel, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:28 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij was een beetje vaag over de bron van zijn kennis. Pechtold denkt dat hij het uit boekjes heeft.
Dergelijke discussies en argumenten kun je beter in het FvD-topic voeren.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:24 schreef Tijger_m het volgende:
Nog een pareltje, van ontwikkelingshulp krijg je bevolkingsexplosies die allemaal naar Nederland komen. Dus afschaffen die ontwikkelingshulp want je weet, mensen die honger hebben en geen toekomst zien blijven lijdzaam in eigen land afwachten tot ze dood zijn in 2017.
Was getekend, een FvD fanboi.
Dan haalt Nattekat die posts weer weg.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dergelijke discussies en argumenten kun je beter in het FvD-topic voeren.
Kathalijne Buitenweg ziet het niet meer zitten,twitter:Espen_vdH twitterde op woensdag 01-11-2017 om 12:28:48@roelsint @RGjournalist @kathalijne https://t.co/m7tBbkNuwi reageer retweet
ik mis vooral de cholera van 1860quote:Op woensdag 1 november 2017 12:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat was ook vrij tof. Toch is het gebrek aan vrouwenrechten mijn favoriet.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:43 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ik mis vooral de cholera van 1860
Wat doe je zoal met die nieuw verworven rechten?quote:Op woensdag 1 november 2017 12:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat was ook vrij tof. Toch is het gebrek aan vrouwenrechten mijn favoriet.
Lekker op Klaver stemmen omdat hij het leukste kontje heeft.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:45 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Wat doe je zoal met die nieuw verworven rechten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |