Vettels baas is het niet met je eensquote:Op zaterdag 4 november 2017 14:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het was natuurlijk vooral de Ferrari die crackte under the pressure van de nog steeds superieure Mercedes. Ondanks teamorders, het uitblijven van straf voor Hamilton en uiterst dubieuze straffen voor Rosberg zou die alleen maar WK geworden zijn omdat Hamiltons auto vaker stuk ging. Maar nu ging Vettels auto veel vaker stuk en maar was de titel de volledige verdienste van Hamilton.
Hamilton heeft na de zomer een viertal sterke races gereden juist terwijl Ferrari er een potje van maakte en Bottas aan het worstelen was, maar als je over het hele seizoen kijkt heeft Hamilton nogal wat steken laten vallen en heeft hij het tov Bottas een stukje minder gedaan dan Vettel tov Raikkonen.
Het is gewoon geschiedvervalsing waar je bijstaat, en dat maakt ook eer voor coureurs uit het verleden zo waardeloos.
Vettel heeft uit zichzelf ca 50 punten weggegooid in Baku en Singapore. Dat is cracken under pressure.quote:Op zaterdag 4 november 2017 14:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het was natuurlijk vooral de Ferrari die crackte under the pressure van de nog steeds superieure Mercedes. Ondanks teamorders, het uitblijven van straf voor Hamilton en uiterst dubieuze straffen voor Rosberg zou die alleen maar WK geworden zijn omdat Hamiltons auto vaker stuk ging. Maar nu ging Vettels auto veel vaker stuk en maar was de titel de volledige verdienste van Hamilton.
Hamilton heeft na de zomer een viertal sterke races gereden juist terwijl Ferrari er een potje van maakte en Bottas aan het worstelen was, maar als je over het hele seizoen kijkt heeft Hamilton nogal wat steken laten vallen en heeft hij het tov Bottas een stukje minder gedaan dan Vettel tov Raikkonen.
Het is gewoon geschiedvervalsing waar je bijstaat, en dat maakt ook eer voor coureurs uit het verleden zo waardeloos.
Heel vaak kwam meneer Hammie er niet uit en kopieerde hij gewoon Rosberg's setup. Dat voordeel heeft hij nu niet meer, zelfs de mercedes engineers schrokken van hoe weinig Bottas er van af wist.quote:Op zaterdag 4 november 2017 13:14 schreef Gruj0 het volgende:
Ik snap niet waarom Bottas zo sterk wordt bekritiseerd. Zelfs Niki Lauda wiens ervaring menig F1 fan nooit zal hebben, neemt het regelmaat voor Bottas op door te stellen dat Merc een bolide om Bottas heen moet bouwen.
HAM rijdt al een hele poos voor Merc, die weet het inmiddels allemaal wel te managen en zijn verwachtingen te translaten naar het R&D team. Bottas zit voor het eerst bij een topteam als Merc en moet al die mogelijkheden leren te benutten. Je ziet dat zelfs met een vernieuwd aeropakket de beste coureur moeite kan hebben. Ik denk dat Bottas zich volgend jaar positief zal ontwikkelen in de W09 en een contractverlening voor nog een jaar wel aan orde zal zijn.
[..]
Wel jammer, maar begrijpelijk. Hij kan niet opboksen tegen de concurrentie die op hetzelfde stoeltje aast.
[..]
Ik denk dat Wehrlein en Kvyat de meeste kans maken.
Als het Wehrlein wordt, wellicht dan Kvyat als een van de testcoureurs.
Ik ben het niet vaak met je eens maar hier heb je gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 4 november 2017 14:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat voor Bottas pleit is dat hij dit jaar pas op het laatste moment ingestapt is bij Mercedes. Aan de andere kant is het wel zo dat hij op sommige banen soms iets sneller is dan Hamilton, maar het op andere circuits helemaal af laat weten.quote:Op zaterdag 4 november 2017 13:14 schreef Gruj0 het volgende:
Ik snap niet waarom Bottas zo sterk wordt bekritiseerd. Zelfs Niki Lauda wiens ervaring menig F1 fan nooit zal hebben, neemt het regelmaat voor Bottas op door te stellen dat Merc een bolide om Bottas heen moet bouwen.
HAM rijdt al een hele poos voor Merc, die weet het inmiddels allemaal wel te managen en zijn verwachtingen te translaten naar het R&D team. Bottas zit voor het eerst bij een topteam als Merc en moet al die mogelijkheden leren te benutten. Je ziet dat zelfs met een vernieuwd aeropakket de beste coureur moeite kan hebben. Ik denk dat Bottas zich volgend jaar positief zal ontwikkelen in de W09 en een contractverlening voor nog een jaar wel aan orde zal zijn.
Liberty lijkt in te zetten op het entertainmentgedeelte, terwijl de fabrikanten misschien wel iets anders in gedachten hebbenquote:Op zaterdag 4 november 2017 10:02 schreef jpjedi het volgende:
Ik vraag me nog altijd af, in hoeverre gaat F1 technisch kunnen blijven pionieren op verbrandingsmotoren techniek terwijl de automotive industrie vol gaat inzetten op volledig elektrische techniek. Of ze gaan richting E-F1 of ze gaan afwijken en meer richten op entertainment. Maar dat lijkt me beperkt houdbaar en met risico op verlies van sponsoren. De verbrandingsmotor wordt langzaam maar zeker oud en vervuilend gezien en daar willen merken dan weer niet mee geassocieerd worden.
Dat in het licht van nieuw te ontwikkelen motoren denk ik dat de teams ook liever bij de huidige ontwerpen blijven.
Over het eerste kun je van mening van verschillen, feit is dat het verschil in pech tussen Vettel en Hamilton veel groter was dan tussen Hamilton en Rosberg vorig jaar. Maar toch moet het dan weer heten dat Hamilton die titel door pech niet gewonnen heeft, en die twee keer dat hij Rosberg speelde geluk en pech geen enkele rol natuurlijk... Ze bleken gewoon aan elkaar gewaagd, ondanks de verwachting dat Hamilton geen kind aan Rosberg zou hebben. O ja, de psychologische spelletjes van Rosberg natuurlijk, iets waar Hamilton zich natuurlijk helemaal niet aan schuldig maakte...quote:Op zaterdag 4 november 2017 14:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vettel heeft uit zichzelf ca 50 punten weggegooid in Baku en Singapore. Dat is cracken under pressure.
Dat Ferrari de laatste races het ook laat liggen staat buiten kijf, maar zonder die andere slechte resultaten zou Vettel nog mee doen om de titel.
En dan nog niet. Alsof Alonso gelijk behandeld werd toen hij bij McLaren bij Hamilton zat. Alsof de teamgenoten van Schumacher ooit gelijke kansen gehad hebben. Alsof Webber dezelfde kansen kreeg als Vettel. Enzovoort enzovoort.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zou graag Hamilton en Vettel in hetzelfde team zien, kijken wat er dan uitkomt. Want all dat geneuzel over wie nu echt de betere is, is ook niet meer dan geneuzel. Je kunt het pas zeker weten als ze in hetzelfde team rijden.
Ik hoop al jaren ze samen bij Ferrari te zien maar Ham lijkt te comfortabel bij merc en geef hem eens ongelijkquote:Op zaterdag 4 november 2017 17:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zou graag Hamilton en Vettel in hetzelfde team zien, kijken wat er dan uitkomt. Want all dat geneuzel over wie nu echt de betere is, is ook niet meer dan geneuzel. Je kunt het pas zeker weten als ze in hetzelfde team rijden.
Dat kan inderdaad nog wel eens een spannende keuze worden inderdaad. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 4 november 2017 15:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Liberty lijkt in te zetten op het entertainmentgedeelte, terwijl de fabrikanten misschien wel iets anders in gedachten hebben
Dan heb ik een andere Hamilton gezien de afgelopen 10 jaar. Hamilton is ook gegroeid in tyre/fuel/race management en komt in confrontaties vaak ongeschonden weg. Vettel maakt nog steeds dezelfde fouten als in Turkije 2010.quote:Op zaterdag 4 november 2017 12:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand beweert dat Hamilton slecht is. Prima coureur, anders word je ook in een super auto geen kampioen (zie Bottas bijvoorbeeld). Alleen heeft Hamilton inderdaad niet het talent van een Senna, Schumi, Prost, Verstappen.Kan goed stampen, kan goed rondjes rijden, bloedsnel, maar echt knokken kan die niet.
Vettel kraakt te vaak onder druk. Hamilton is een veel slimmere coureur. Mercedes is ook een beter team.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:31 schreef BadderHaring het volgende:
Vettel heeft het dit jaar helemaal in zijn eentje verknald. Daar had hij geen superieure tegenstander voor nodig.
Vettel is zwaar door de mand gevallen, zo simpel is het. En zoals altijd konden we op de voorstadia horen wat voor fijne vent het is als dingen niet lopen.
Dat is een mythe.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:06 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Vettel kraakt te vaak onder druk.
Idd. Het is gewoon pech en de FIA die Hamilton support als Vettel zijn vleugel weer eens aan diggelen gaat op een Red Bullquote:
OK man.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:11 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Idd. Het is gewoon pech en de FIA die Hamilton support als Vettel zijn vleugel weer eens aan diggelen gaat op een Red Bull
Zijn actie daarna en in Singapore waren niet erg slim.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:11 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Idd. Het is gewoon pech en de FIA die Hamilton support als Vettel zijn vleugel weer eens aan diggelen gaat op een Red Bull
Z'n actie in Baku liet ook wel zien dat hij niet met druk om kan gaan.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:06 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Vettel kraakt te vaak onder druk. Hamilton is een veel slimmere coureur. Mercedes is ook een beter team.
Ik ook, bij sauberquote:Op zaterdag 4 november 2017 17:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee en dat is gewoon slecht met de druk omgaan.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zijn actie daarna en in Singapore waren niet erg slim.
Dit zegt 2 dingen, dat Bottas het nog niet eens zo slecht gedaan heeft en dat Williams nog veel werk te verzetten heeft.quote:Op zaterdag 4 november 2017 14:52 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Heel vaak kwam meneer Hammie er niet uit en kopieerde hij gewoon Rosberg's setup. Dat voordeel heeft hij nu niet meer, zelfs de mercedes engineers schrokken van hoe weinig Bottas er van af wist.
Ben het eens met je. Het was voor Hamilton dit jaar eigenlijk te makkelijk.quote:Op zaterdag 4 november 2017 15:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Over het eerste kun je van mening van verschillen, feit is dat het verschil in pech tussen Vettel en Hamilton veel groter was dan tussen Hamilton en Rosberg vorig jaar. Maar toch moet het dan weer heten dat Hamilton die titel door pech niet gewonnen heeft, en die twee keer dat hij Rosberg speelde geluk en pech geen enkele rol natuurlijk... Ze bleken gewoon aan elkaar gewaagd, ondanks de verwachting dat Hamilton geen kind aan Rosberg zou hebben. O ja, de psychologische spelletjes van Rosberg natuurlijk, iets waar Hamilton zich natuurlijk helemaal niet aan schuldig maakte...
Omdat?quote:
van Button. Telemetrie. Belsje Groete pries 2012.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:44 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Had Hamilton niet eens zijn van Rosberg gekopieerde setup (of data?) op Twitter gepubliceerd?
[..]
Vandaar dat Vettel een groot deel van het seizoen het kampioenschap leidde. En zonder zijn brainfades in Baku en Singapore was 'ie nu nog binnen schootsafstand geweest.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:44 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ben het eens met je. Het was voor Hamilton dit jaar eigenlijk te makkelijk.
Naast Vettel waren er ook andere topcoureurs als Max, Alonso en Ric die met regelmaat technische pech hadden of de race uit gedonderd werden. Dat heeft er allemaal aan bijgedragen dat Hamilton het vuur niet aan de schenen werd gelegd.
Hoe komt die Shmee aan al dat geld, om die auto's te kunnen kopen?quote:
Staat @ Youtube:quote:Op zaterdag 4 november 2017 21:33 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Hoe komt die Shmee aan al dat geld, om die auto's te kunnen kopen?
Gesponsord dusquote:Nico Rosberg
Published on 4 Nov 2017
Hey guys, it's Nico here!
I had the pleasure of heading to Mercedes World in England with the famous YouTuber Shmee150
Die zwarte heeft Shmee toch gekocht?quote:Op zaterdag 4 november 2017 22:01 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Staat @ Youtube:
[..]
Gesponsord dus
Zag het idd net pasquote:Op zaterdag 4 november 2017 22:02 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Die zwarte heeft Shmee toch gekocht?
Die gozer koopt haast om de maand een nieuwe auto.quote:Op zaterdag 4 november 2017 22:11 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Zag het idd net pas
Naja hij heeft 1 miljoen subscribers, je verdient ongeveer 2,5 dollar per 1000 views. Sommige video's van hem hebben miljoenen views en veel hebben er honderdduizenden... dus reken maar uit![]()
Die Pewdiepew verdient(de?) miljoenen met z'n filmpjes.
Nog 50 cent per 1000 views op dit moment.quote:Op zaterdag 4 november 2017 22:11 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Zag het idd net pas
Naja hij heeft 1 miljoen subscribers, je verdient ongeveer 2,5 dollar per 1000 views. Sommige video's van hem hebben miljoenen views en veel hebben er honderdduizenden... dus reken maar uit![]()
Die Pewdiepew verdient(de?) miljoenen met z'n filmpjes.
Hoezo brainfade in Singapore? Dan hebben Hamilton, Alonso en wat andere coureurs ook van dat soort brainfades omdat zij precies op dezelfde manier afknijpen. Daar is niets fouts aan, dat is gewoon strijden voor je plek en die proberen vrij te stellen. Wat pas fout is, is opzettelijk op iemand inrijden. Dat was dit niet. Niemand wil zijn bolide beschadigen en zijn kans op punten zien verdampen. De race stewards hebben dit als race incident afgedaan. Een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Get over it.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vandaar dat Vettel een groot deel van het seizoen het kampioenschap leidde. En zonder zijn brainfades in Baku en Singapore was 'ie nu nog binnen schootsafstand geweest.
Vettel verliest vor zover ik me kan herinneren bijna al zn duels met Max.quote:Op zondag 5 november 2017 08:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar gejank over Vettel. Vettel is op dit moment waarschijnlijk de meest geduchte tegenstander van Max. Het is dan ook niet onlogisch dat dit gejank grotendeels van volk met een zware oranje bril vandaan komt.
nee want Vettel rijdt niet expres tegen iemand aan...tijdens een sc...quote:Op zondag 5 november 2017 08:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoezo brainfade in Singapore? Dan hebben Hamilton, Alonso en wat andere coureurs ook van dat soort brainfades omdat zij precies op dezelfde manier afknijpen. Daar is niets fouts aan, dat is gewoon strijden voor je plek en die proberen vrij te stellen. Wat pas fout is, is opzettelijk op iemand inrijden. Dat was dit niet. Niemand wil zijn bolide beschadigen en zijn kans op punten zien verdampen. De race stewards hebben dit als race incident afgedaan. Een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Get over it.
Ik hoor alleen maar gejank over Vettel. Vettel is op dit moment waarschijnlijk de meest geduchte tegenstander van Max. Het is dan ook niet onlogisch dat dit gejank grotendeels van volk met een zware oranje bril vandaan komt.
Toen Hamilton moest strijden voor een 1e plek reed hij een lekke band. Dat is de prijs die je betaalt als je moet strijden voor een plek. Dat hoort bij het spel. F1 bestaat uit 2 factoren: de menselijke factor en de technische. Daar moeten teams gewoon rekening mee houden.
Marchione moet gewoon niet zeiken. Vettel is tenminste bereid het team op de sleeptouw te nemen. Ik denk niet dat Hamilton zich dit jaar aan die taak had gebrand omdat zijn kansen op een WDC het grootst bij Merc waren.
Dat idee heb ik ook. Zodra de omstandigheden qua auto gelijk zijn ziet Verstappen Vettel alleen nog in de spiegel. Nu al laat Verstappen zien dat Vettel hem niet voorbij komt, zelfs als hij een iets snellere auto heeft.quote:Op zondag 5 november 2017 09:12 schreef opreis het volgende:
[..]
Vettel verliest vor zover ik me kan herinneren bijna al zn duels met Max.
En daarnaast heeft Max nog 1 kwaliteit die veel andere rijders niet bezitten: hij is een "race-nerd", zoals Ricciardo al eens zei. Hij begrijpt de onderdelen op z'n auto, weet veel over de setup en de effecten daarvan, is leergierig (racen is alles), kan daardoor een goede feedback geven aan zijn engineer en heeft ook het zelfvertrouwen om "nee, dit werkt niet" te zeggen.quote:Op zondag 5 november 2017 10:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Zodra de omstandigheden qua auto gelijk zijn ziet Verstappen Vettel alleen nog in de spiegel. Nu al laat Max zien dat Vettel hem niet voorbij komt, zelfs als hij een iets snellere auto heeft.
En op de baan heeft Max vanaf het begin aan zijn concurrentie laten weten:quote:"I definitely see it now, he is young, but in racing terms he is very experienced.
"Racing has been his whole life, from what I understand, and although he may still have a lot to learn, for his age, he has plenty of racing experience.
"Even the way when he's in engineering briefings and talking about some details on the car, I don't even know what they are.
"He's a bit of a racing nerd, I guess!"
Het gaat, denk ik, wel Kvyat worden bij Williams.quote:
Behalve al die keren dat hij hem wel voorbij ging natuurlijk.quote:Op zondag 5 november 2017 10:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Zodra de omstandigheden qua auto gelijk zijn ziet Verstappen Vettel alleen nog in de spiegel. Nu al laat Verstappen zien dat Vettel hem niet voorbij komt, zelfs als hij een iets snellere auto heeft.
Het is toch echt Hamilton die op een rondje werd gezet door Max, de gevechten met Vettel zijn veel harder tov die met Hamilton imo. Hamilton rijd veel berekenender, die is wat minder "gung ho" dan Vettel. Vettel is af en toe net een olifant in een porceleinkast.quote:Op zondag 5 november 2017 10:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Zodra de omstandigheden qua auto gelijk zijn ziet Verstappen Vettel alleen nog in de spiegel. Nu al laat Verstappen zien dat Vettel hem niet voorbij komt, zelfs als hij een iets snellere auto heeft.
SPOILER: OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2017 20:11:48 (beetje copy pasta verder en tekst zit er ook in) ]
Gewoon die van vorig jaar kopiëren minus de laatste alinea: SPT / [F1 Algemeen] 2016 Formula 1 GP's #372 Op naar Brasiiil, lalalalaaaaaquote:Op zondag 5 november 2017 16:44 schreef CrashO het volgende:
Iemand zin om de tekst voor de nieuwe OP te schrijven?
Heb weer geen zin nadat ik veel te veel tijd in die header gestopt heb![]()
Dat kun je Vettel ook niet ontzeggen, hij was de enige coureur die daadwerkelijk langs ging bij Pirelli om zich voor aanvang van het seizoen over de ins en outs over de banden te informeren.quote:Op zondag 5 november 2017 10:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En daarnaast heeft Max nog 1 kwaliteit die veel andere rijders niet bezitten: hij is een "race-nerd", zoals Ricciardo al eens zei. Hij begrijpt de onderdelen op z'n auto, weet veel over de setup en de effecten daarvan, is leergierig (racen is alles).
Kom maar met je voorbeelden dan. Voor een man van feiten moet het vast niet moeilijk zijn om met een aantal te komen zijn van "al die keren"quote:Op zondag 5 november 2017 15:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Behalve al die keren dat hij hem wel voorbij ging natuurlijk.
Dat lijkt me niet. Zelfs als Max beide laatste races wint dan kan Kimi nog iedere race 5e worden en hem voorblijven.quote:Op zondag 5 november 2017 22:28 schreef Gezicht het volgende:
Gaat Max Kimi nog voorbij in de WDC stand?
Ik zal mijn poncho meenemen jaquote:Op zondag 5 november 2017 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorlaatste race dit jaar
Prima weersvoorspellingen wel
Dat zou ik best wel klote vinden. Ik vind Kvyat namelijk geen leuke coureur. Daarbij gun ik het Kubica enorm en zou ik dat wel een vette stunt vinden.quote:Op zondag 5 november 2017 14:37 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Het gaat, denk ik, wel Kvyat worden bij Williams.
Sneller dan Wehrlein, Kubica en diResta, maar hij moet de Williams nog wel testen.
Heeft nu de beste papieren.
Is wel een mooi streven voor de laatste twee racesquote:Op zondag 5 november 2017 23:28 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Zelfs als Max beide laatste races wint dan kan Kimi nog iedere race 5e worden en hem voorblijven.
Dan moet bedoel jequote:Op zondag 5 november 2017 23:28 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Zelfs als Max beide laatste races wint dan kan Kimi nog iedere race 5e worden en hem voorblijven.
Met een snellere auto..Nu niet zo gauw..quote:Op zondag 5 november 2017 15:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Behalve al die keren dat hij hem wel voorbij ging natuurlijk.
Ik ben niet degene die een ononderbouwde stelling doet.quote:Op zondag 5 november 2017 20:57 schreef opreis het volgende:
kom maar met je voorbeelden dan.
[..]
Kom maar met je voorbeelden dan. Voor een man van feiten moet het vast niet moeilijk zijn om met een aantal te komen zijn van "al die keren"
Als je hem niet bij kunt houden kun je hem ook niet voorbij natuurlijk. Het is niet gebruikelijk dat de langzamere auto de snellere auto inhaalt.quote:Op maandag 6 november 2017 12:53 schreef Galantfan het volgende:
[..]
Met een snellere auto..Nu niet zo gauw..
Bij max wel.die kom je niet zo snel voorbij!Maar op de lange stukken was hij dan het haasje.quote:Op maandag 6 november 2017 12:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die een ononderbouwde stelling doet.
[..]
Als je hem niet bij kunt houden kun je hem ook niet voorbij natuurlijk. Het is niet gebruikelijk dat de langzamere auto de snellere auto inhaalt.
quote:Op maandag 6 november 2017 12:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je hem niet bij kunt houden kun je hem ook niet voorbij natuurlijk. Het is niet gebruikelijk dat de langzamere auto de snellere auto inhaalt.
Volgend jaar de halo erop.quote:Op maandag 6 november 2017 14:10 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk om te zien hoe ongelooflijk lelijk de auto's waren van 2009 tot 2016, ik was er al aan gewend geraakt maar nu ze er weer fatsoenlijk uit zien is dit toch echt lachwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |