abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174775762
Kopstukken

President - Donald Trump
Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Rex Tillerson
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Donny J. Wright
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Steve Shulkin
Secretary of Homeland Security - Elaine Duke (Acting)

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Representative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Mike Pompeo
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), Herbert McMaster (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist).Tom Price (Secretary of Health and Human Services)
pi_174775770
quote:
Ah, fantastisch. Thanks :P
pi_174775793
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:43 schreef clumsy_clown het volgende:
İk zet een tientje in op alt right die zegt dat Papadopoulos omgekocht is door de democraten of onder druk is gezet door de FBI om een valse verklaring af te leggen.
The_Donald houdt zich momenteel gewoon volledig bezig met Podesta, dus ik verwacht eerder dat we daar gewoon op blijven hangen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:45:36 #4
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_174775798
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ah, fantastisch. Thanks :P
Je kan ze zelf aan maken als je er weer één tegen komt: https://tttthreads.com/ gewoon de eerste tweet daar copy pasten. Kwam het zelf ook pas gister tegen.
pi_174775815
Redpill jongen, ik doe m'n best om fatsoenlijk op je te reageren maar je maakt het erg moeilijk. Het is alsof ikn tafelpoot de magie van zwaartekracht probeer uit te leggen.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:46:54 #6
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_174775825
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:38 schreef dellipder het volgende:

[..]

Jawel. En implicaties is niet hetzelfde als de aanklacht zelf.
Ik kan ook filosoferen, maar uiteindelijk heeft Papadopoulos een plea deal op basis van zijn valse informatie.
You can not seriously be this stupid!?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:46:57 #7
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_174775826
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

The_Donald houdt zich momenteel gewoon volledig bezig met Podesta, dus ik verwacht eerder dat we daar gewoon op blijven hangen.
Wat op zich grappig is want ze zijn in de problemen omdat ze door een partij van Manafort waren ingehuurd, niet andersom. Dus de hoofdschuldige blijft dan Manafort, het betekend niet dat Podesta de spil was.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:48:02 #8
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174775849
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:40 schreef klappernootopreis het volgende: [..] waarom zou hij dit doen?
Dit is een goede vraag. Het is volgens mij geen misdrijf om met Russen te praten, daarom ook geen aanklacht die daartoe suggereert. Maar nogmaals goede vraag.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174775883
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:48 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit is een goede vraag. Het is volgens mij geen misdrijf om met Russen te praten, daarom ook geen aanklacht die daartoe suggereert. Maar nogmaals goede vraag.
Uiteraard is praten geen misdrijf. Wat er gezegd is, daar kan het misdrijf in liggen. :P
pi_174775887
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:46 schreef Tweek het volgende:

[..]

Wat op zich grappig is want ze zijn in de problemen omdat ze door een partij van Manafort waren ingehuurd, niet andersom. Dus de hoofdschuldige blijft dan Manafort, het betekend niet dat Podesta de spil was.
Natuurlijk betekent het dat wel. En dat betekent weer dat Clinton ook gepakt gaat worden. Want ook iets met uranium.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:50:14 #11
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_174775890
quote:

[..]

Hij sprak met Russen als adviseur voor en lid van het campagneteam van Trump, met als doel informatie van de Russen te verkrijgen die de campagne van Trump zou helpen.

Veel duidelijker kan ik het niet maken.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:54:46 #12
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174775992
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Uiteraard is praten geen misdrijf. Wat er gezegd is, daar kan het misdrijf in liggen. :P
Zo'n groot onderzoeksteam dat Robert Mueller heeft opgetuigd en dan vind ik het opvallend dat de enige persoon waarbij een onderzoek enigszins zou kunnen leiden tot poging tot collusion de aanklacht zich concentreert op een valse getuigenis en geenszins de zaak zelf waartoe de Special Counsel is aangesteld van verkiezingen en collusion zelf.
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:56:27 #13
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174776031
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:50 schreef Belabor het volgende:

[..]

Hij sprak met Russen als adviseur voor en lid van het campagneteam van Trump, met als doel informatie van de Russen te verkrijgen die de campagne van Trump zou helpen.

Veel duidelijker kan ik het niet maken.
Ik heb het over de plea deal. Dus waar Papadopoulos al voor is veroordeeld.
Volgens mij heb ik dit nu al een paar keer uitgelegd.
Crooked Hillary
pi_174776032
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:54 schreef dellipder het volgende:

[..]

Zo'n groot onderzoeksteam dat Robert Mueller heeft opgetuigd en dan vind ik het opvallend dat de enige persoon waarbij een onderzoek enigszins zou kunnen leiden tot poging tot collusion de aanklacht zich concentreert op een valse getuigenis en geenszins de zaak zelf waartoe de Special Counsel is aangesteld van verkiezingen en collusion zelf.
Mooi dat je nu al weet dat dit de enige persoon was die eventueel iets qua samenwerking met de Russen gedaan heeft. Dat is makkelijk. Ik zou Mueller even bellen om door te geven dat je het zaakje al hebt opgelost.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:56:40 #15
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_174776036
quote:

[..]

Omdat hij aan het onderzoek meewerkt als proactieve getuigen, waarbij de ten laste legging nog kan veranderen als hij dat niet meer doet. Daarnaast is er niets dat suggereert dat in de plea deal niet is meegenomen dat hij niet vervolgd wordt voor andere misdrijven.

Jouw conclusie is even voorbarig als waar je andere van beticht.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:56:42 #16
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174776038
quote:

[..]

Ook niet als het een russische juriste, Natalia Veselnitskay betreft met in haar bagage belastende verklaring over de Clinton campagne? En dat Manafort, Kushner en Trump Junior er bij waren? Ik zou denken dat de FBI dit wel een belangrijk punt vindt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174776049
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:56 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb het over de plea deal. Dus waar Papadopoulos al voor is veroordeeld.
Volgens mij heb ik dit nu al een paar keer uitgelegd.
Ik krijg de indruk dat jij je eigen uitleg bijzonder steekhoudend vindt, maar dat je daar toch de enige in bent.

Iedereen snapt wat je wilt zeggen, het slaat gewoon nergens op.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:58:04 #18
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174776064
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:56 schreef Tweek het volgende:

[..]

Omdat hij aan het onderzoek meewerkt als proactieve getuigen, waarbij de ten laste legging nog kan veranderen als hij dat niet meer doet. Daarnaast is er niets dat suggereert dat in de plea deal niet is meegenomen dat hij niet vervolgd wordt voor andere misdrijven.

Jouw conclusie is even voorbarig als waar je andere van beticht.
Zo werkt een plea deal niet.
Crooked Hillary
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:59:13 #19
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174776084
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:56 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ook niet als het een russische juriste, Natalia Veselnitskay betreft met in haar bagage belastende verklaring over de Clinton campagne? En dat Manafort, Kushner en Trump Junior er bij waren? Ik zou denken dat de FBI dit wel een belangrijk punt vindt.
Het is inderdaad interessant dat Papadopoulos ook contact heeft gehad met Natalia Veselnitskay.
Crooked Hillary
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:59:16 #20
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_174776087
quote:

[..]

Hoe concludeer je dat nu al? Is Mueller al klaar?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:00:57 #21
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_174776114
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:58 schreef dellipder het volgende:

[..]

Wat niet dan, want het meeste staat letterlijk in de plea deal.
pi_174776117
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:58 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dat is exact hoe een plea deal werkt. Degene die het misdrijf heeft begaan pleit schuldig aan het een of ander, in ruil voor concessies van een van beide partijen.

In dit geval zou de deal dus kunnen zijn dat Papadopoulos alleen schuldig pleit aan liegen tegen de FBI, waar een kleine straf op staat, en in ruil daarvoor geeft hij Mueller wat extra informatie over andere campagnemedewerkers.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:01:03 #23
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174776118
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik krijg de indruk dat jij je eigen uitleg bijzonder steekhoudend vindt, maar dat je daar toch de enige in bent.

Iedereen snapt wat je wilt zeggen, het slaat gewoon nergens op.
Ja, ik krijg ook de indruk dat jij overtuigt bent van jouw mening.

Je weet dat dit soort berichten niet veel toevoegen?
Crooked Hillary
pi_174776129
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 11:01 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ja, ik krijg ook de indruk dat jij overtuigt bent van jouw mening.

Je weet dat dit soort berichten niet veel toevoegen?
Op zich net zo veel als jouw berichten, aangezien ze beide inhoudelijk niets te bieden hebben.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:02:59 #25
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174776142
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 11:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Op zich net zo veel als jouw berichten, aangezien ze beide inhoudelijk niets te bieden hebben.
Houd dan gewoon op jongen om zinloze zaken te typen. Inhoudelijk of ik reageer niet meer op jou!
Crooked Hillary
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')