quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:10 schreef Pizzahut het volgende:
Pff wat is er de laatste tijd in godensnaam aan de hand? Afgelopen twee weken zo ontiegelijk druk op de weg... Gister drie uur vast gestaan, twee uur over gedaan om van Den Haag naar Utrecht te rijden. Vanochtend ook weer, ritje van een half uur doe ik nu gemakkelijk twee uur over..
Mijn stop start systeem heeft 2 seconde nodig om op gang te komen hoor...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:52 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Godverdomme wat is er soms toch mis met de stoplichten in dit land?
Soms heb je echt dat je de 3e in de rij bent en dat het gewoon alweer rood wordt voor je kan oversteken.
En mensen die niet opletten en pas na 3 seconden de rem loslaten die maken het er niet beter op.
Voor bussen en trams snap ik wel dat het soms snel gaat maar je hebt het ook gewoon bij kruispunten met alleen maar auto's en fietsers.
Populair in de leasemarkt, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 13:55 schreef Cultuur058 het volgende:
De Volvo V40 is al bijna een irritatie opzich aan het worden.
De massa rijdt als een bezetene in zo'n ding.
kleven, geen richting aangeven en te hard rijden lijken gewoon standaard bij dat model.
Je gebruikt je start-stop als je vooraan staat bij het verkeerslicht? Dat vind ik best aso, eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:24 schreef ManianMan het volgende:
Mijn stop start systeem heeft 2 seconde nodig om op gang te komen hoor...™
Ja waarom zit ie er anders in denk je!?!quote:Op donderdag 2 november 2017 03:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je gebruikt je start-stop als je vooraan staat bij het verkeerslicht? Dat vind ik best aso, eigenlijk.
ik knipper ook altijd even, en ik kreeg vorige week ook veel knippers toen mijn koplamp stuk was (het was pestweer en ben daarom maar doorgereden naar huis)quote:Op donderdag 2 november 2017 14:29 schreef qajariaq het volgende:
Het is weer de periode van het jaar dat de stukke koplampen opvallen. Het lijkt wel weer meer voor te komen dan de afgelopen jaren. Ik geef altijd een kort seintje met mn groot licht, ben ik de enige die dat nog doet? Ik zie het nooit van anderen.
Je hebt ze vaker aan dus dan is de kans op een defect ook groter.quote:Op donderdag 2 november 2017 15:38 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
ik knipper ook altijd even, en ik kreeg vorige week ook veel knippers toen mijn koplamp stuk was (het was pestweer en ben daarom maar doorgereden naar huis)
Volgens mij gaan koplampen gewoon massaal stuk door de weers omslag ofzo? is hier bewijs voor.. anyone?
Het valt in ieder geval meer op. Ik denk dat het mij bij vol daglicht niet opvalt als iemand een lamp stuk heeft.quote:Op donderdag 2 november 2017 15:43 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je hebt ze vaker aan dus dan is de kans op een defect ook groter.
Ze gaan kapot door met 25 graden en felle zon overdag met je lichten aan te rijden. Worden te heet.quote:Op donderdag 2 november 2017 15:38 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
ik knipper ook altijd even, en ik kreeg vorige week ook veel knippers toen mijn koplamp stuk was (het was pestweer en ben daarom maar doorgereden naar huis)
Volgens mij gaan koplampen gewoon massaal stuk door de weers omslag ofzo? is hier bewijs voor.. anyone?
Als je vooraan staat heb je gewoon vlot op te trekken, niet eerst dat start stop systeem zijn gangetje laten gaan. Je geeft aan dat het 2 seconden duurt, nou, 2 seconden te lang. Gelijk reageren en weg, dat is hoe het moet.quote:Op donderdag 2 november 2017 15:08 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja waarom zit ie er anders in denk je!?!™
Dat is hoe jij het wilt niet hoe het moet. Als jij ergens snel heen wilt moet je maar eerder vertrekkenquote:Op donderdag 2 november 2017 20:29 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Als je vooraan staat heb je gewoon vlot op te trekken, niet eerst dat start stop systeem zijn gangetje laten gaan. Je geeft aan dat het 2 seconden duurt, nou, 2 seconden te lang. Gelijk reageren en weg, dat is hoe het moet.
Als iemand na 2 seconden nog stil staat, krijgt ie vriendelijk de toeter van me. 9 van de 10 keer is die persoon niet op aan het letten.quote:Op donderdag 2 november 2017 21:08 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat is hoe jij het wilt niet hoe het moet. Als jij ergens snel heen wilt moet je maar eerder vertrekken™
De enige keer dat ik voor een stoplicht heb getoeterd is dat er een oude lul in een minicooper reedt en dat ding ipv de 1ste versnelling in de achteruit zette.quote:Op donderdag 2 november 2017 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als iemand na 2 seconden nog stil staat, krijgt ie vriendelijk de toeter van me. 9 van de 10 keer is die persoon niet op aan het letten.
een start stop systeem doet er ook geen 2 seconden over, dat is gewoon gelul/getroll.quote:Op donderdag 2 november 2017 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als iemand na 2 seconden nog stil staat, krijgt ie vriendelijk de toeter van me. 9 van de 10 keer is die persoon niet op aan het letten.
Klinkt wel heel vaag ja, nu ik er over na denk.quote:Op donderdag 2 november 2017 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
een start stop systeem doet er ook geen 2 seconden over, dat is gewoon gelul/getroll.
Ik wacht altijd totdat de toerenteller stilstaat. Anders is het niet zo fijn voor de motor.quote:Op donderdag 2 november 2017 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
een start stop systeem doet er ook geen 2 seconden over, dat is gewoon gelul/getroll.
go away, troll.quote:Op donderdag 2 november 2017 21:37 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik wacht altijd totdat de toerenteller stilstaat. Anders is het niet zo fijn voor de motor.™
Ik zie het pijltje van de toerenteller nabewegen hoor als ik hem terug in de 1ste versnelling zet.quote:
Reken je dat wel mee in je 0-100 tijden?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Mijn stop start systeem heeft 2 seconde nodig om op gang te komen hoor...™
60 op de motor noem jij al scheuren?quote:Op donderdag 2 november 2017 21:47 schreef cherrycoke het volgende:
motorrijders die in de file er helemaal links met 60 voorbij komen scheuren
man man man
Dus jij vindt het wel ok, dat voor jouw zuinigheid de rest van de wereld wel even kan wachten? Daar is een woord voor: egoisme.quote:Op donderdag 2 november 2017 15:08 schreef ManianMan het volgende:
Ja waarom zit ie er anders in denk je!?!™
Tussen stilstaand verkeer hequote:Op donderdag 2 november 2017 22:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
60 op de motor noem jij al scheuren?
man man man
Nee, hoor. Die van mij doet dat ook. Want nadat de motor gestart is, moet hij hem eerst nog in de versnelling zetten. Dus als ik het rempedaal loslaat op het moment dat het licht op groen gaat, dan ben ik zeker 1.5 tot 2 seconden verder tot ik kan gaan rijden. Daarom gebruik ik hem ook niet als ik vooraan sta bij een verkeerslicht. Behalve als het een bekend verkeerslicht is met een vaste cyclus, zodat ik weet wanneer ik groen krijg.quote:Op donderdag 2 november 2017 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
een start stop systeem doet er ook geen 2 seconden over, dat is gewoon gelul/getroll.
Dan heb je een kut auto.quote:Op vrijdag 3 november 2017 00:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hoor. Die van mij doet dat ook. Want nadat de motor gestart is, moet hij hem eerst nog in de versnelling zetten. Dus als ik het rempedaal loslaat op het moment dat het licht op groen gaat, dan ben ik zeker 1.5 tot 2 seconden verder tot ik kan gaan rijden. Daarom gebruik ik hem ook niet als ik vooraan sta bij een verkeerslicht. Behalve als het een bekend verkeerslicht is met een vaste cyclus, zodat ik weet wanneer ik groen krijg.
Komende van jou zie ik dat als een compliment.quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2017 03:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Komende van jou zie ik dat als een compliment.
Is dat zo? Ik rijd altijd met verlichting aan, uit mag niet van mijn auto. Je zou denken dat de lampen daar dan ook tegen moeten kunnen.quote:Op donderdag 2 november 2017 20:12 schreef Fer het volgende:
[..]
Ze gaan kapot door met 25 graden en felle zon overdag met je lichten aan te rijden. Worden te heet.
Moderne auto’s dimmen ze iets. 14,4v -> 13,0v bijvoorbeeld, maar oudere branden ze gewoon stuk.quote:Op vrijdag 3 november 2017 06:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik rijd altijd met verlichting aan, uit mag niet van mijn auto. Je zou denken dat de lampen daar dan ook tegen moeten kunnen.
Heb je het nu over aan automaat dan? Want als ik de remloslaat en de koppeling intrap, zet ik m tegelijk in de versnelling en rol echt wel eerder dan 1,5 seconde. Heb ook nog nooit getoeter gehad dus volgens mij klopt mijn tijdsbeleving ook wel.quote:Op vrijdag 3 november 2017 00:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hoor. Die van mij doet dat ook. Want nadat de motor gestart is, moet hij hem eerst nog in de versnelling zetten. Dus als ik het rempedaal loslaat op het moment dat het licht op groen gaat, dan ben ik zeker 1.5 tot 2 seconden verder tot ik kan gaan rijden. Daarom gebruik ik hem ook niet als ik vooraan sta bij een verkeerslicht. Behalve als het een bekend verkeerslicht is met een vaste cyclus, zodat ik weet wanneer ik groen krijg.
quote:Op vrijdag 3 november 2017 14:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net -voor wat het waard is- melding gemaakt bij DHL over een van hun chauffeurs.
Vervelend he, als je niet anoniem kunt hufteren op de wegquote:
Zal ze boeien, zijn toch allemaal subcontractors.quote:Op vrijdag 3 november 2017 14:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net -voor wat het waard is- melding gemaakt bij DHL over een van hun chauffeurs.
Vanmorgen vroeg worden ik en mijn voorganger ingehaald door een van hun gele bussen. Ik reed de maximum snelheid, dus hij reed flink door. Over een doorgetrokken streep. Om vervolgens op de rem te knallen (wat voor mij zo’n inhaalactie al helemaalmaakt) om linksaf te slaan. Een eenrichtingsweg in, waar je van die kant niet in mag.
Eikel.
Ach, ik ben de irritatie weer kwijt in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 november 2017 16:48 schreef Fer het volgende:
[..]
Zal ze boeien, zijn toch allemaal subcontractors.
Want inhalen getuigt van slechte rijkwaliteiten?quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:32 schreef Fer het volgende:
Het is wel weer triest dat bij figuren waar het rijden zelf een essentieel onderdeel is van hun werk het zo beroerd gesteld is met hun rijkwaliteiten.
Mijn auto is uit 1995. Geen idee hoe snel dat stukbranden moet gaan maar het valt me niet op.quote:Op vrijdag 3 november 2017 07:40 schreef Fer het volgende:
[..]
Moderne auto’s dimmen ze iets. 14,4v -> 13,0v bijvoorbeeld, maar oudere branden ze gewoon stuk.
Een Zweed zeker, dan kan het wel kloppen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Mijn auto is uit 1995. Geen idee hoe snel dat stukbranden moet gaan maar het valt me niet op.
Nooit last van gehad. Rijd altijd met licht aan, zichtbaarheid is alles.quote:Op donderdag 2 november 2017 20:12 schreef Fer het volgende:
[..]
Ze gaan kapot door met 25 graden en felle zon overdag met je lichten aan te rijden. Worden te heet.
Sorryquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:42 schreef Gutz het volgende:
Het is er de tijd weer voor... fietsers zonder licht of met zo'n laf action ledje van 10ct.
Ik begrijp het niet...
Zeker een Zweedquote:Op vrijdag 3 november 2017 19:25 schreef Fer het volgende:
[..]
Een Zweed zeker, dan kan het wel kloppen.
Ik werd net verblind door een tegenliggende fietser, voorlamp scheen als duizend zonnen. Is ook niet optimaal.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:42 schreef Gutz het volgende:
Het is er de tijd weer voor... fietsers zonder licht of met zo'n laf action ledje van 10ct.
Ik begrijp het niet...
Schijnwerpers zijn ook niet fijn nee, maar beter dan kamikazefietsers die onverlicht rondrijden.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik werd net verblind door een tegenliggende fietser, voorlamp scheen als duizend zonnen. Is ook niet optimaal.
En auto's kunnen er ook wat van
Mensen die in de verten stilstaan terwijl ik er net niet door kan...quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Mensen die hun zijweg voorbijrijden en de auto dan maar in de achteruit gooien
Op duistere binnenwegen ook, en of ze dimmen voor tegenliggers is maar net afhankelijk van de regio lijkt wel.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:06 schreef Gutz het volgende:
[..]
Schijnwerpers zijn ook niet fijn nee, maar beter dan kamikazefietsers die onverlicht rondrijden.
Over verkeerd of overbodig groot licht, klein irritatiepuntje nog bij het rijden in Duitsland, het aantal groot licht rijders daar snachts op de snelweg is ook wel een dingetje vind ik.
Hoe moet je anders 200+ rijden op een onverlichte snelweg?quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:06 schreef Gutz het volgende:
[..]
Schijnwerpers zijn ook niet fijn nee, maar beter dan kamikazefietsers die onverlicht rondrijden.
Over verkeerd of overbodig groot licht, klein irritatiepuntje nog bij het rijden in Duitsland, het aantal groot licht rijders daar snachts op de snelweg is ook wel een dingetje vind ik.
gewoon gas blijven geven? Als er een hert loopt, ga je hem toch niet meer ontwijken hoor..quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:16 schreef Light het volgende:
[..]
Hoe moet je anders 200+ rijden op een onverlichte snelweg?
Met Xenon of Led, ik heb echt nooit meer grootlicht nodig.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:16 schreef Light het volgende:
[..]
Hoe moet je anders 200+ rijden op een onverlichte snelweg?
Mooi toch, bijzondere manoeuvre dus per definitie fout.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Mensen die hun zijweg voorbijrijden en de auto dan maar in de achteruit gooien
Zitten ook veel mensen tussen met gewoon verkeerd afgestelde koplampen he, dan lijkt het vaak ook alsof ze groot licht voeren ipv. dimlicht.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:00 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Op duistere binnenwegen ook, en of ze dimmen voor tegenliggers is maar net afhankelijk van de regio lijkt wel.
en die hebben dat niet door waarschijnlijk.quote:Op maandag 6 november 2017 01:15 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Zitten ook veel mensen tussen met gewoon verkeerd afgestelde koplampen he, dan lijkt het vaak ook alsof ze groot licht voeren ipv. dimlicht.
man man man man man....fietsers met voorop een led lampje ter grootte van een speldeknop. Als je remkabel er voor langs loopt, blokkeert ie alle licht al. En dan denken dat een auto ze wel kan zien.....man man man man man man man man man man manquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:42 schreef Gutz het volgende:
Het is er de tijd weer voor... fietsers zonder licht of met zo'n laf action ledje van 10ct.
Ik begrijp het niet...
Semi-automaat. De 'robot' ontkoppelt als het start-stopsysteem wordt geactiveerd. Dus na het starten van de motor, moet hij eerst nog koppelen. Als je dan te vroeg gas geeft, dan is het net of je je eerste rijles hebt en word je 'gelanceerd'.quote:Op vrijdag 3 november 2017 12:20 schreef Qarrad het volgende:
Heb je het nu over aan automaat dan? Want als ik de remloslaat en de koppeling intrap, zet ik m tegelijk in de versnelling en rol echt wel eerder dan 1,5 seconde. Heb ook nog nooit getoeter gehad dus volgens mij klopt mijn tijdsbeleving ook wel.
Ik heb in mijn omgeving veel verkeerslichten waar maar net 4 of 5 auto's kunnen rijden bij groen. Als je dan 2 seconden nodig hebt voordat je gaat rijden, dan worden dat er maar 2 of 3. Dat vind ik asociaal. Daarnaast is het ook nog eens zo, dat een start-stopsysteem pas iets oplevert als de motor minstens 20 seconden uitstaat. Dus bij onbekende verkeerslichten gebruik ik vaak al niet. En dus ook niet als ik vooraan sta.quote:Ik stoort mezelf ook niet snel aan langzaam optrekken, of het nu komt door de start-stop of niet, ik hobbel er wel achteraan zoals het gaat.
Dat vind ik vreemd. Dus iemand mag wel bewust het verkeer ophouden, maar niet onbewust?quote:Mensen die niet opletten vooraan zijn wel een echte irritatie
Ik gebruik een fenix tk16 als ik op de binnendoor fietspaden rijd dan zet ik hem vol aan als ik dichtbij auto's zit dan zet ik hem op stand 1 of 2quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:06 schreef Gutz het volgende:
[..]
Schijnwerpers zijn ook niet fijn nee, maar beter dan kamikazefietsers die onverlicht rondrijden.
Over verkeerd of overbodig groot licht, klein irritatiepuntje nog bij het rijden in Duitsland, het aantal groot licht rijders daar snachts op de snelweg is ook wel een dingetje vind ik.
Dan staat jouw Xenon of led-verlichting zo goed als zeker te hoog.quote:Op zaterdag 4 november 2017 08:46 schreef Fer het volgende:
[..]
Met Xenon of Led, ik heb echt nooit meer grootlicht nodig.
Vet irritant trouwens die verblindende lichten, heeft ook voor een groot deel te maken met dat de lichten niet op de grond gericht zijn maar omhoog.quote:Op dinsdag 7 november 2017 19:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dan staat jouw Xenon of led-verlichting zo goed als zeker te hoog.
Als Xenon-verlichting goed staat afgesteld, dan valt de lichtstraal niet zo ver voor je uit dat je bij 200+ op een onverlichte snelweg goed kunt zien.
Vooral bij suv's. Die lampen zitten al bijna op binnenspiegelhoogte, als je een normale auto hebt. De idioot die het ooit goed heeft gevonden dat auto's koplampen mogen voeren met zoveel lichtopbrengst, mogen ze van mij opknopen. Maar dat mag je niet hardop zeggen, want dan valt de hele bourgeoisie over je heen, want statussymbool.quote:Op dinsdag 7 november 2017 21:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vet irritant trouwens die verblindende lichten, heeft ook voor een groot deel te maken met dat de lichten niet op de grond gericht zijn maar omhoog.
Vaak die nieuwere auto's, ander soort licht ook wat irritant in de ogen schijnt.... Trouwens, die nieuwe auto's hebben vaak ook de lichten hoger schijnen.quote:Op dinsdag 7 november 2017 21:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Vooral bij suv's. Die lampen zitten al bijna op binnenspiegelhoogte, als je een normale auto hebt. De idioot die het ooit goed heeft gevonden dat auto's koplampen mogen voeren met zoveel lichtopbrengst, mogen ze van mij opknopen. Maar dat mag je niet hardop zeggen, want dan valt de hele bourgeoisie over je heen, want statussymbool.
Als ze de kelvinwaarde van xenonverlichting zouden beperken tot 3000K, dan zou dat al heel veel schelen.quote:Op dinsdag 7 november 2017 21:53 schreef ludovico het volgende:
Vaak die nieuwere auto's, ander soort licht ook wat irritant in de ogen schijnt.... Trouwens, die nieuwe auto's hebben vaak ook de lichten hoger schijnen.
Ik denk dat die mensen gewoon vergeten hun lampen aan te zetten....quote:Op woensdag 8 november 2017 10:05 schreef Pizzahut het volgende:
Of van die mensen die tot het allerlaatste wachten om hun lampen aan te zetten terwijl het al donker is..
Vroeger reageerden mensen nog wel eens wanneer er geseind werd.quote:Op woensdag 8 november 2017 12:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik denk dat die mensen gewoon vergeten hun lampen aan te zetten....
Ook daar mag je gewoon naar seinen.
Veel mensen kunnen niet rijden, maar ik denk niet dat dat vroeger beter geweest zou zijn.....quote:Op woensdag 8 november 2017 12:56 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Vroeger reageerden mensen nog wel eens wanneer er geseind werd.
Dat kan je anno nu vergeten helaas.
In de spiegels kijken is ook niet meer zo gangbaar als het was. Dat doen velen pas wanneer ze een manoeuvre gaan doen. En dan loop je net een stap achter.
Ik doe altijd spiegelen. Alvorens af te slaan scan ik het fietspad daarmee.quote:Op woensdag 8 november 2017 12:56 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Vroeger reageerden mensen nog wel eens wanneer er geseind werd.
Dat kan je anno nu vergeten helaas.
In de spiegels kijken is ook niet meer zo gangbaar als het was. Dat doen velen pas wanneer ze een manoeuvre gaan doen. En dan loop je net een stap achter.
Da's al aardig geel. Een beperking is sowieso niet verkeerd, maar dan een max van 6000k of zo. Nu zie ik af en toe hokken met 8000k of hoger, dan is het in je spiegels net of er een hulpdienst aan komt rijden.quote:Op dinsdag 7 november 2017 21:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als ze de kelvinwaarde van xenonverlichting zouden beperken tot 3000K, dan zou dat al heel veel schelen.
In mijn ervaring gingen mensen dan nog wel eens kijken of ze een gek lampje op het dash hadden, wanneer er geknipperd werd. Tegenwoordig is dat anders.quote:Op woensdag 8 november 2017 13:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Veel mensen kunnen niet rijden, maar ik denk niet dat dat vroeger beter geweest zou zijn.....
Daar is niks mis mee.quote:Op woensdag 8 november 2017 15:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik doe altijd spiegelen. Alvorens af te slaan scan ik het fietspad daarmee.™
Beetje sfeerverlichting.quote:Op woensdag 8 november 2017 16:46 schreef Ridocar het volgende:
Da's al aardig geel. Een beperking is sowieso niet verkeerd, maar dan een max van 6000k of zo. Nu zie ik af en toe hokken met 8000k of hoger, dan is het in je spiegels net of er een hulpdienst aan komt rijden.
Net zoals de dure wagenrijders die met 150 voorbij scheuren... Hier zijn er users die dat goedkeurenquote:Op woensdag 8 november 2017 18:27 schreef Fer het volgende:
Waarom moeten eigenaren van oude Jeeps en Landrovers altijd zo hard lomp en asociaal rijden?
Die kunnen dat ook veilig. Een bonk roest, met een ladderonderstel uit 1900, zonder enige vorm van veiligheid, moet zich gewoon koest houden, liefst 10km langzamer fan Vmax met het vrachtverkeer mee.quote:Op woensdag 8 november 2017 20:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Net zoals de dure wagenrijders die met 150 voorbij scheuren... Hier zijn er users die dat goedkeuren™
kan je die kutsmilie® niet eens zijn nek omdraaien?quote:Op woensdag 8 november 2017 20:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Net zoals de dure wagenrijders die met 150 voorbij scheuren... Hier zijn er users die dat goedkeuren™
Ik denk dat het de zoveelste tong-wannabe is.quote:Op woensdag 8 november 2017 20:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kan je die kutsmilie® niet eens zijn nek omdraaien?
Dat is mijn handtekening/signature hier op FOK! TMquote:Op woensdag 8 november 2017 20:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kan je die kutsmilie® niet eens zijn nek omdraaien?
Zou ik heel geen slecht idee vinden. Ik heb op de fiets, zit je toch aardig boven koplamphoogte, steeds vaker dat ik verblind word door tegemoetkomende auto's. Ofwel die lampen wijzen richting mars, of ze zijn gewoon te fel en te wit.quote:Op woensdag 8 november 2017 16:46 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Da's al aardig geel. Een beperking is sowieso niet verkeerd, maar dan een max van 6000k of zo. Nu zie ik af en toe hokken met 8000k of hoger, dan is het in je spiegels net of er een hulpdienst aan komt rijden.
Hij liep me ook nog te verblinden met zijn mongoliede H4 lampen. Ieder stuiterbeweging leek wel alsof hij een paar keer zat te seinen met zijn trapbak.quote:Op woensdag 8 november 2017 18:27 schreef Fer het volgende:
Waarom moeten eigenaren van oude Jeeps en Landrovers altijd zo hard lomp en asociaal rijden?
Zet 'm dan in je sig. Nu kom je alleen maar wanhopig over door je zogenaamd rebels en origineel voor te doen.quote:Op woensdag 8 november 2017 20:35 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat is mijn handtekening/signature hier op FOK! TM
Bedenk jij maar eens waar de T voor staat
™
You don't know my pastquote:Op donderdag 9 november 2017 09:47 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Zet 'm dan in je sig. Nu kom je alleen maar wanhopig over door je zogenaamd rebels en origineel voor te doen.
Oh, en de T is van Trade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |