Het punt is dat hij misschien ook wel veel verder had kunnen komen als hij nog 2 jaar met Sanchez had kunnen spelen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
De ligt leek vorig jaar nog heel wat omdat ie naast Sanchez stond
Ik neem de mening van Caland wel degelijk serieus. Wij zijn bijvoorbeeld hartstochtelijk aanhangers van het gegeven dat negers niet kunnen keepen. (Al evolueert er inmiddels wel eea) Maar die vergelijking tussen Heldrix en Immers ging volledig mank.quote:Op zaterdag 4 november 2017 01:53 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Caland kan je per definitie niet serieus nemen. Een simpele speler als Immers, die bij een subtopper speelde, vergelijken met een talent als Hendrix
Nouja, ze zijn allebei wel vies Arisch.quote:Op zaterdag 4 november 2017 10:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik neem de mening van Caland wel degelijk serieus. Wij zijn bijvoorbeeld hartstochtelijk aanhangers van het gegeven dat negers niet kunnen keepen. (Al evolueert er inmiddels wel eea) Maar die vergelijking tussen Heldrix en Immers ging volledig mank.
Schrijven we nu serieus een talent van 18 jaar en 3 maanden af omdat hij in een dipje zit? Ik ga mezelf van kant maken hoor, hier kan ik echt niet tegen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
De ligt leek vorig jaar nog heel wat omdat ie naast Sanchez stond
Hoezo dipje? Vanaf zijn debuut blundert hij wekelijks.quote:Op zaterdag 4 november 2017 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schrijven we nu serieus een talent van 18 jaar en 3 maanden af omdat hij in een dipje zit? Ik ga mezelf van kant maken hoor, hier kan ik echt niet tegen.
Hendrix is daarentegen wel een GROOT talent van spoedig 23.quote:Op zaterdag 4 november 2017 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schrijven we nu serieus een talent van 18 jaar en 3 maanden af omdat hij in een dipje zit? Ik ga mezelf van kant maken hoor, hier kan ik echt niet tegen.
Is Arisch tegenwoordig ook al vies?quote:Op zaterdag 4 november 2017 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, ze zijn allebei wel vies Arisch.
Hendrix was ook ooit een groot talent.quote:Op zaterdag 4 november 2017 10:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hendrix is daarentegen wel een GROOT talent van spoedig 23.
Nu gewoon een goede speler, inmiddels.quote:Op zaterdag 4 november 2017 10:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hendrix was ook ooit een groot talent.
Zeker. Ik wou alleen even de nuance aanbrengen aangezien iemand (LittleRabbit) zich op glad ijs begaf en ik hem liever niet op zijn bek zie gaan.quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nu gewoon een goede speler, inmiddels.
Die schuift zijn aanvoerdersband en salaris van Bayern opzij voor de krakers tegen excelsior en pec.quote:Op zaterdag 4 november 2017 09:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je als club nog veel meer moeten investeren in het terughalen van je toppers uit het verleden, maar dan ook echt in een fase dat ze nog iets toevoegen. Een Robben moet je bijvoorbeeld NU terughalen.
Hij is vierde in de rij van aanvoerders. Over maximaal een jaar is hij op dat niveau toch uitgespeeld. Waarom dan niet proberen om hem een jaar eerder over te halen met een goed verhaal?quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die schuift zijn aanvoerdersband en salaris van Bayern opzij voor de krakers tegen excelsior en pec.
Gaat mij er niet om hoe goed ze kunnen worden als je het over het Nederlands elftal hebt. En ja,voor zijn leeftijd heeft hij echt body. Tegen een Cavani maakt hij geen schijn van kans.quote:Op zaterdag 4 november 2017 08:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is 18 hè, die gaat zich fysiek nog wel verder ontwikkelen in het krachthonk. Iel zou ik hem in ieder geval niet willen noemen.
Hij kan alleen totaal niet voetballen en is te vaak ongeconcentreerd.
Hij doet me eigenlijk in alles denken aan de jonge Vlaar.
Nee, behalve dat hij er nog lang niet is (voor de top van europa). Tuurlijk is het een grandioos talent. Net als Riedewald was.quote:Op zaterdag 4 november 2017 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij net zijn contract heeft verlengd met een jaar, dus PSV is niet eens een optie. Waarom zou hij dan NU komen?quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is vierde in de rij van aanvoerders. Over maximaal een jaar is hij op dat niveau toch uitgespeeld. Waarom dan niet proberen om hem een jaar eerder over te halen met een goed verhaal?
Dan zijn ze dus te laat.quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat hij net zijn contract heeft verlengd met een jaar, dus PSV is niet eens een optie. Waarom zou hij dan NU komen?
beetje kermiskinderenquote:Op zaterdag 4 november 2017 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, ze zijn allebei wel vies Arisch.
De vraag is, wil Robben nog een keer kampioen worden in Nederland.quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:38 schreef Caland het volgende:
Robben gaat gewoon naar Groningen mocht hij al een terugkeer overwegen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |