abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174795432
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Wat nou als hij gewoon die capaciteit niet heeft.
Twee seizoenen geleden had hij ze wel, en voetballen verleer je niet zo snel.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_174824571
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:56 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vind het wel echt bizar en redelijk onbegrijpelijk dat een speler eerst op een haar na topscorer wordt en de twee seizoenen daarna ineens niet meer kan scoren.

Even wat stats:
2015/16: 120 minuten per goal (alle competities)
2016/17: 376 minuten per goal
2017/18: 604 minuten, nul goals
Ik zit eigenlijk al 2 dagen een beetje op een antwoord te broeden. Maar ik weet het eigenlijk ook gewoon niet helemaal. Puur naar zijn goals gekeken.. Ongetwijfeld zal het iets met de aanvoer van zijn medespelers en het type spel te maken hebben. Maar het is niet dat Narsingh ze nou continu pannetje klaar op zijn hoofd of voetjes legde. In 2015/2016 was hij zelf ook gewoon echt in topvorm.

Maar als je de kansen ziet die hij nu mist. Het lijkt wel alsof hij de bal zo hard als hij wil in de verste kruising kan jassen, maar nog zul je dan zien dat er een vleugje wind de bal van richting zal veranderen, de keeper een wereldredding maakt, of de paal opeens lijkt te zijn verschoven.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_174824722
quote:
14s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik zit eigenlijk al 2 dagen een beetje op een antwoord te broeden. Maar ik weet het eigenlijk ook gewoon niet helemaal. Puur naar zijn goals gekeken.. Ongetwijfeld zal het iets met de aanvoer van zijn medespelers en het type spel te maken hebben. Maar het is niet dat Narsingh ze nou continu pannetje klaar op zijn hoofd of voetjes legde. In 2015/2016 was hij zelf ook gewoon echt in topvorm.

Maar als je de kansen ziet die hij nu mist. Het lijkt wel alsof hij de bal zo hard als hij wil in de verste kruising kan jassen, maar nog zul je dan zien dat er een vleugje wind de bal van richting zal veranderen, de keeper een wereldredding maakt, of de paal opeens lijkt te zijn verschoven.
In zijn succesvolle jaar wist je bij elke voorzet, als De Jong 'm raakt, is het een goal. Maakt niet hoe of van waar hij kopt/trapt, het is raak. Daar zat kwaliteit, maar ook een dosis geluk bij.

Als dat geluk wegvalt en je gaat het toch geforceerd proberen, werkt het meestal averechts en krijg je een seizoen zoals vorig jaar.
BFF met GGMM
pi_174825287
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:49 schreef DonRaja het volgende:

[..]

In zijn succesvolle jaar wist je bij elke voorzet, als De Jong 'm raakt, is het een goal. Maakt niet hoe of van waar hij kopt/trapt, het is raak. Daar zat kwaliteit, maar ook een dosis geluk bij.

Als dat geluk wegvalt en je gaat het toch geforceerd proberen, werkt het meestal averechts en krijg je een seizoen zoals vorig jaar.
Pas vanaf die pot tegen Feyenoord ging ie echt draaien toen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 2 november 2017 @ 15:53:49 #30
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_174825953
quote:
14s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Hij heeft zeker wat pech gehad met geweldige reddingen van keepers, maar wat me vooral opvalt is dat hij vooral zijn kopballen veel slechter uitvoert. Die legde hij in de seizoenen dat hij veel scoorde allemaal netjes in de hoek, nu vaak recht op de keeper of gewoon helemaal niet tussen de palen.

Daarbij vraag ik me wel af of dit nu meer opvalt omdat hij minder aanvoer krijgt. Met die stroom aan voorzetten van Willems kon er wel eens eentje mis gaan, maar dat onthoud je natuurlijk niet als er in zo'n wedstrijd één of twee ballen wel invliegen. Nu krijgt hij maar één of twee kopkansen per wedstrijd, dus liggen missers meer onder een vergrootglas.

Zou ik wel eens een statistiekje van willen zien.
pi_174834846
Vandaag wel rood voor buttner..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174835729
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag wel rood voor buttner..
Buttner is een to-ta-le randdebiel. Blij dat we die kotsmongool nog maar 1 keer treffen, dit seizoen.
Dit, dus.
pi_174835841
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 22:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Buttner is een to-ta-le randdebiel. Blij dat we die kotsmongool nog maar 1 keer treffen, dit seizoen.
Zijn vervanger komt uit de jeugd van PSV. Nooit helemaal goed begrepen waarom ze die weg hebben gedaan.
pi_174842923
Beetje vreemd dat Hendrix niet geselecteerd wordt. Is heel aardig in vorm dunkt me. In tegenstelling tot andere middenvelders die wel geselecteerd zijn.
  vrijdag 3 november 2017 @ 12:51:55 #35
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174843008
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Beetje vreemd dat Hendrix niet geselecteerd wordt. Is heel aardig in vorm dunkt me. In tegenstelling tot andere middenvelders die wel geselecteerd zijn.
Locadia is ook wel vreemd toch, zijn selectie dan
  vrijdag 3 november 2017 @ 12:55:02 #36
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174843051
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

Acht doelpunten. Meer dan alle andere Nederlandse spitsen bij elkaar volgens mij.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 3 november 2017 @ 13:04:42 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174843229
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Acht doelpunten. Meer dan alle andere Nederlandse spitsen bij elkaar volgens mij.
nou het is wat, voetballen kan hij niet
  vrijdag 3 november 2017 @ 13:06:01 #38
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174843258
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het is pure armoede. De selectie is terecht, maar diep triest is het dat we op dit niveau zijn aanbeland.
  vrijdag 3 november 2017 @ 13:38:28 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174843839
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 13:06 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het is pure armoede. De selectie is terecht, maar diep triest is het dat we op dit niveau zijn aanbeland.
dat bedoelde ik dus, niks tegen die jongen maar daar win je internationaal de oorlog niet mee
pi_174844459
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 13:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat bedoelde ik dus, niks tegen die jongen maar daar win je internationaal de oorlog niet mee
Ik geloof niet dat we nog spelers hebben waar je de oorlog mee kunt winnen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 3 november 2017 @ 14:10:23 #41
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174844542
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 14:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat we nog spelers hebben waar je de oorlog mee kunt winnen.
zit ook wel wat in, treurige constatering, ik zag dat van de Beek en Vilhena ook geselecteerd zijn, die hebben beiden de afgelopen maand zelfs lokaal geen bal geraakt
  vrijdag 3 november 2017 @ 14:31:42 #42
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174844965
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 13:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

Mijn punt was dan ook dat er niets beters is.
pi_174845021
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Nederlands elftal is sowieso lachwekkend. Spelers als Erik Pieters en Leroy Fer die wekelijks in de Premier League op t hoogste niveau spelen worden genegeerd. Niet gek dat t zo kut draait.
Land of the free. Home of the brave.
pi_174845294
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 14:34 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Nederlands elftal is sowieso lachwekkend. Spelers als Erik Pieters en Leroy Fer die wekelijks in de Premier League op t hoogste niveau spelen worden genegeerd. Niet gek dat t zo kut draait.
Erik P. en Leroy F. de verlossers _O_. Wie had dat 7 jaar geleden durven dromen _O_
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_174845358
_O-
pi_174845360
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 november 2017 14:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Erik P. en Leroy F. de verlossers _O_. Wie had dat 7 jaar geleden durven dromen _O_
Dat niet natuurlijk maar Pieters is wel een zekerheidje in de verdediging en Fer een speler die we goed hadden kunnen gebruiken in wedstrijden waar het voetballend niet lukt en je de ballen naar voren pompt.
Land of the free. Home of the brave.
pi_174845404
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 14:48 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dat niet natuurlijk maar Pieters is wel een zekerheidje in de verdediging en Fer een speler die we goed hadden kunnen gebruiken in wedstrijden waar het voetballend niet lukt en je de ballen naar voren pompt.
Tsja, je kan ze oproepen. Je kan ze ook niet oproepen. Punt is, het zal geen bal verschil maken. Neemt niet weg dat er slechteren worden opgeroepen inderdaad.
pi_174845552
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 november 2017 14:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Het zijn wel jongens met body. Krachtige spelers die een duel kunnen winnen. Betekent tegelijkertijd dat je een ander spel gaat spelen.

Persoonlijk hou ik er wel van om een stevig blok neer te zetten waarbij je slechts 2 of 3 creatieve spelers in je team heb staan..Zoiets:

Cilissen of Zoet

Tete- Van Dijk - De Vrij - Pieters

Wijnaldum- Ginkel- Strootman- Depay

Dost- Promes
pi_174845575
Dit is een 'bedankt hans', vrees ik he?
  vrijdag 3 november 2017 @ 15:09:26 #50
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174845733
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 14:58 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Het zijn wel jongens met body. Krachtige spelers die een duel kunnen winnen. Betekent tegelijkertijd dat je een ander spel gaat spelen.

Persoonlijk hou ik er wel van om een stevig blok neer te zetten waarbij je slechts 2 of 3 creatieve spelers in je team heb staan..Zoiets:

Cilissen of Zoet

Tete- Van Dijk - De Vrij - Pieters

Wijnaldum- Ginkel- Strootman- Depay

Dost- Promes
Misschien kunnen we ons met die 11 inschrijven bij de OFC, dan halen we misschien nog een keer een eindronde. Samoa en de Cook Islands kunnen we wel hebben, denk ik. Halve finale tegen Nieuw-Caledonië wordt pittig, vrees ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')